Szepen porogsz
Uvw: azert ugrik szet mapod egy poly torlese utan, mer a unwrap a vertexek/facek sorszama alapjan szamolja ki mapot, ha torolsz egy poly-t akkor a sorrend megvaltozik, es maris nem ugy fog kinezni a ojjekted ahogy szeretned. Ugyanez vonatkozik arra ha hozza attacholsz vmit modellhez. Ugy tudod kikerulni a problemat ha a modell megvaltoztatasa elott beegeted a ojjektbe a uvw koordinatakat, magyarul collapse-olod a modifier stacket. Atszerkeszted a modelled, aztan megen hozzaadsz egy unwrapot. A megvaltoztatott reszeken kivul minden egyebb helyen megfog maradni a mapod.
Csontozas: En abban a keves esetben amikor csontoznom kellett physique-t hasznaltam, mondjuk csak azert mert nekem vhogy jobban kontrollalhatonak tunt.
Skinnel az envelopenak nevezett csontokat korulvevo "hengerek" hatarozzak meg hogy az adott csont mely vertexekre es milyen mertekben hat(belso hengeren belul mindenre 100%ban, a belso es a kulso kozt egy beallithato csillapitas alapjan, kulson kivuli vertexekre meg egyaltalan nem)
Klikkelj az edit envelopes gombra, mindig csaka gomb alatt levo listaban eppen kijelolt bone envelopjat tudod szerkeszteni.
Minden egyes envelopenak van 10(5 alul 5 felul) kontroll pontja, ezeket mozgatva tudod alakitani a formajat. Weight table-re kattintva tudod finomhangolni, hogy melyik vertexre milyen eroseggel hassanak az envelopek, ill paint weightsre bokve egy ecsettel "festheted" meg ugyanezt.
Amugy alt. reggeltol estig melozok, most epp szabadnap nelkul,utana mar csak arra van erom hogy felnezzek forumra, esetleg beboffentsek vmi rovid kommentet, raadasul mostanaban megen koltozunk, ugyhogy meg ennyi idom se lesz valoszinuleg.
Gondolom tobbiek is olvassak topicot, csak epp neincs hozzafuznivalojuk.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....