Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#4251) Menthirist


Menthirist
veterán

nah, hogy én is tapasztaljak valami érdekeset: mivel szobatársam vett gépet, amin van egy 19" LG TFT, és mivel hazajár szerdánként, de most spec csütörtökön ment haza, így csak most tudtam a tudtán kívül galád módon átheggeszteni az én gépemre a moncsiját :D
szóval ma este 2x19"-ban tolom 2560x1024-ben :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4252) dy_nmq válasza Menthirist (#4251) üzenetére


dy_nmq
aktív tag

Erről is tessék beszámolni milyen volt! :)

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#4253) Menthirist válasza dy_nmq (#4252) üzenetére


Menthirist
veterán

Szerinted milyen lehetett? :D (2 link)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4254) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

na kis heggesztgetes meg par oranyi beallitasokkal valo vacakolas utan azt kell mondanom hogy usseko, annyiert megerte amennyier vettem (30 font), de tobbet nem adnek erte. Annyival nem gyorsitja meg a munkat mint az ember gondolna, mivel gyorsbill-ekkel amugy is eleg gyors a navigalas. Csak a gyorsbill nyomogatast ussza meg vele az ember, ami egyben elony es hatrany is, mivel ha vmi mas bill kombora van szuksege az embernek, folyamatosan valtani kell cucceraj es billentyuzet kozt.
Masik idegesito dolog, hogyha az ember pan-olni akar, ami jobbra balra elore hatra tengely lenne, akkor akaratlanul is picit tekeredik a cucz ami ugye a rotate lenne, idegesito.
ugyhogy ki kellet kapcsolnom a rotate funkciot(szerencsere minden tengelyt kulon lehet kapcsolgatni) es csak kulon gombra aktivalodik.
jaigen, gombok..picit nehezen jarnak, de viszonylag ok. plusz barmit be lehet allitani rajuk, akar makrokat is.

szoval uszkve: ha olcson hozzajucc megeri, de nem potolhatatlan.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4255) Menthirist válasza Nyúltáp (#4254) üzenetére


Menthirist
veterán

komlyan valami ilyesmit vártam... :U

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4256) Nyúltáp válasza Menthirist (#4255) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

nahat ense vilagmegvaltast :DDD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4257) Shodan


Shodan
addikt

Ezt a "menüpontot" hol találom? Régebben kitettem toolbarra, de most sehol nem találom.

[ Szerkesztve ]

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#4258) Bici válasza Menthirist (#4253) üzenetére


Bici
félisten

:Y Ezeket a modelleket Te csináltad? Naggyon komolyak! :R

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4259) Nyúltáp válasza Shodan (#4257) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

asszem 7es ota nincs ilyesmi benne, vagy legalabbis nincs kint UI-n, probald megkeresni customize user interface alatt, de amugy felesleges gombokkal allitgatni, mivel ha a gizmon csak azt a tengelyt ragadod meg ami menten mozgatni akarod ojjektet, akkor csak az menten fog mozogni..szep magyar mondat :)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4260) Menthirist válasza Nyúltáp (#4259) üzenetére


Menthirist
veterán

nem én csináltam őket... az első egy zbrush 3.0 alap emberke, a másik meg egy csontozó contest bábja volt, ezt kellett becsontozni... én egy lusta disznó vagyok...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4261) Bici válasza Menthirist (#4260) üzenetére


Bici
félisten

Ja, értem...
És vannak eredmények a kész csontozásokról?

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4262) Menthirist válasza Bici (#4261) üzenetére


Menthirist
veterán

én nem vettem részt rajta, csak a contest kiírást láttam anno (asszem evermotion), és onnan töltöttem... lehet, hogy az eredményeket ott megtalálod (már ha van ilyen oldal)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4263) dregpeter


dregpeter
tag

üdv!

Valaki megtudja nekem mondani, hogy a 3ds max 9 es vagy a 2008 as között van e valami külömbség a 4 magos procik kihasználásában?

Az élet mndig olyan, amit nem mindig lehet szeretni, de egyet mindenki szeret MEGKÖNYEBBÜLNI

(#4264) Bici válasza dregpeter (#4263) üzenetére


Bici
félisten

Háát, kerestem neked vacnyú részt a hivatalos oldalon, de nem találtam semmit, mivel a MAX 2009-ről írnak csak ilyesmit. :)
De sztem nézz utána az autodesk.com-on, mert én nem tököltem vele túl sokat. :D
Amúgy, ha azért kérdezed, mert nem tudod, hogy érdemes-e váltani, akkor sztem érdemes. A 2008-ban van valami beállítás, amikor egyszerre tudsz kijelölni vertexeket, éleket, és felületeket. Szerintem hasznos dolog, bár én még a 8-assal nyomom.

Menth: Köszi, utánanézek. :)

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4265) Menthirist


Menthirist
veterán

nah, végre... csekkoljátok az aláírásomat változás után... :) Bár nem vagyok vele maradéktalanul elégedett, de sokkal jobb azért, mint a régim volt...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4266) Bici válasza Menthirist (#4265) üzenetére


Bici
félisten

GF8600GT??

Én a GF4-el a falat kaparom, mert egy csontozott modellt alig tud megmoccantani... :( Még akkor is tré, ha low-poly...

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4267) Menthirist válasza Bici (#4266) üzenetére


Menthirist
veterán

a gef már megvan január óta... csakúgy, mint a 4 g ram és a kétmagos proci... most ami változott, az még egy 19"-os monitor :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4268) Bici válasza Menthirist (#4267) üzenetére


Bici
félisten

Jaaa, ok! Az is naggyon jó! :R

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4269) cOxeR


cOxeR
Ármester

Sziasztok!
Nem igazán jó helyen teszem fel a kérdésemet, de Sony Vegas-al kapcsolatban van egy kis problémám, és egy fórumot sem találtam, ahol ezzel foglalkoznának. Illetve megoldást is találtam volna rajta.
A lényeg, annyi lenne, hogy egy elkészített avi-t szereténk wmv V9-re alakítani. De az alábbi üzenettel nem tudok mit kezdeni:
"No existing templates support this media."
Próbáltam több féle codecet, de semmi eredménye. Nem enged létrehozni avi-ból wmv-t.
Valakinek esetleg ötlete?
Köszi, és bocs, hogy épp ide írok.

(#4270) cOxeR válasza cOxeR (#4269) üzenetére


cOxeR
Ármester

Megfelelő topciban feltettem a kérdést.
Keresőt megtanulom használni, megtanulom használni megtanulom használni....

(#4271) rii válasza Menthirist (#4267) üzenetére


rii
nagyúr

és a monitor CRT vagy TFT?

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#4272) Menthirist válasza rii (#4271) üzenetére


Menthirist
veterán

CRT mind a kettő... ezek olcsók használtan...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4273) rii válasza Menthirist (#4272) üzenetére


rii
nagyúr

ahham ---

írni akartam egy bolt címért (makrotex.hu) de sajna most nincs is

meg sajna nem pösti vagy, meg nem'tom mennyire érdekelnek, vagy hoz lázba a még nagyobb monitor ...

de a makrotex.hu-n , meg a marseus.hu-n lehet találni nagyon faja monitorokat ...

én nem egyet vettem már itt ... volt munkahelyemnek ... kb vagy 20db-ot ...
némi odafigyeléssel nagyon jó TRINITRON képcsöves 21"-os
IBM, SONY monitort

de olyan monitort éehet itt találni, hogy volt kolleganőm, grafikus lány, még m ost is áradozik róla, hogy milyen faszányos.

persze ehhez nézni kellett vagy 5-6 dolgot vételnél.

"B" katergóriás monitor 21" trinitron (2-3 karc a burkjlaton, meg talán 1 a képcsövön, ami abszolút (tapasztaéat) nem észrevehető) 9.000,- volt egy éve


"A" kat. monitor, 21" trinitron (semmi eszt. baja nincs) 16.000 ,-

ha gondolod, nézz szét majd itt, 6 hó gart adnak rá, és nem, nem vagyok érdekelt (:
persze legjobb használt monitor szine is elmászhat 2 hónap után :-/

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#4274) Bici válasza cOxeR (#4270) üzenetére


Bici
félisten

Hali!

Valóban nem ide való kérdés, de szerintem nem a Vegasból kellene elemntened a wmv-t, hanem valami külön konvertáló progival AVI-ból.
pl evvel: [link] nem prbáltam, de hátha... :)

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4275) atm*RefeeZ


atm*RefeeZ
tag

hali

nem is tudom merjek-e ide olyat írni ami nem off,vagy ne,mert esetleg meglincseltek.. :DD de tényleg, mi a vér van itt? senkit nem érdekel a 3d akkor ott az msn vagy valami, szvsz aki visszaolvassa (unokáink, dédunokáink..:DDD) az le fogja szarni, hogy nekem gyöksömöröm volt vagy valakinek viszere, esetleg leesett a pálinkás üveg a földre...aztán anyunak szálka ment a nyelvébe, stb..

HAHH, azért meglett az én adagom is a hétre:D

közben meg itt egy kép
ezt csináltam tegnap. ma rendereltem..bár ne tettem volna...tudom! igazából az érdekel, hogy 1-10es skálán mennyire szar. 0 az a kegyelem, értsd: "lesz ez még így se...egy törött kezű óvodásnál még mindig jobb vagy! " ismét stb..
zajos,30!!!! percig renderelte... (biztos jól állítom be a vrayt..mindegy,most kb nem ez volt a lényeg,közben úgyis mást csináltam, amit nem mondok el,hogy mi volt ;] csak hogy kilógjak a sorból)

mindent összevetve, itt is több az off mint az on,whatever.

ui. nyuszi akkor mégse kabbe, ha középratyi,ahogy írtad:DD

(#4276) Met válasza atm*RefeeZ (#4275) üzenetére


Met
nagyúr

Jó a kép, grat ;)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#4277) Menthirist


Menthirist
veterán

az ég egyadta világon semmilyen képet sem látok...
amúgy meg az offok egy részében azért szakmai marad a téma, lásd monitor, space navigator, sőt most visszaolvasva jópár hszt, szerintem nem offoljuk szét az agyunkat... az meg, hogy nem minden hsz max-ról szól, ez pl azért is lehet, mert mondjuk én nem azt használok? el akarsz küldeni innen? :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4278) atm*RefeeZ válasza Menthirist (#4277) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

mmm tényleg semmilyen kép sincsen,ami egy picit különös...megpróbálom mégegyszer;)

nem,nem akarlak elküldeni innen:DD

szóval akkor itt a kép? kép...

[ Szerkesztve ]

(#4279) Menthirist válasza atm*RefeeZ (#4278) üzenetére


Menthirist
veterán

majd a fejre leszek kíváncsi...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4280) atm*RefeeZ válasza Menthirist (#4279) üzenetére


atm*RefeeZ
tag

lehet,ha találok referenciát (normálisat és eleget) akkor neki fogok állni,noha elég kevésnek érzem magam így helyből,de majd nekifutok^^addig viszont aki akarja árulja el,hogy szerinte mivel tehetném jobbá a sisakot. (gondoltam ki zbrush - normal map-et csinálni esetleg..meg valami normális króm matéria és talán zsír lenne,vagy nem ennyire gyenge:DD)

(#4281) Menthirist válasza atm*RefeeZ (#4280) üzenetére


Menthirist
veterán

én is erre gondoltam, jó irány a sisaknak.

a fejnek meg valamikor neki kell kezdeni, az első párat úgyis elrontod...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4282) Nyúltáp válasza atm*RefeeZ (#4280) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

szeva
szerintem meg ne gondolkodj shaderen..sot zbrush-hoz is meg talan korai stadiumban van.
vigyel meg bele reszleteket, most ugy nez ki, mintha egy plehlemezbol lenne kihajtogatva az egesz, szoval szegecsek, eleket lezaro vasalasok mehetnek dogivel, nezz sok fenykepet netrol, aztan amin tetszik vmi reszlet, vidd bele a modellbe, nem muszaly pont egy kepet hasznalni referencianak, foleg aze mert akkor nem feltetlenul ugy fog kinezni ahogy TE szeretned, hanem csak egy sima masolat lesz.
ha ezzel megvagy, akkor displace-be mehetnek horpadasok, karcok, repedesek, a kovacs kalapacsa alltal hagyott nyomok sotobo. vegul vmi jo kis textura+shader.

ui.: a masodik kepen a szemnek hagyott kivagas jobb oldalan a ket sarokba tutujgassad meg a vertexeket, mert ott vmi nem stimmel, rosszul smootholja oket.
ja, 30 perces render meg tenyleg mokas :DDD folosleges ilyen stadiumban atombrutalbeallitasokkal vesztegetni az idodet, sot sima scanline is megfelel.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4283) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

huha
vray realtime activeshade render
[link]
[link]
[link]
[link]
mar regen is volt rola hir, remelem lassan kidobjak.

ja, itt az eredeti [link]
ugyan 8magon toljak, de ha leosztod 2vel, 4el a sebesseget, meg akkor is jo.

[ Szerkesztve ]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4284) wombation


wombation
tag

Hogy lehet egy felületen a textútát méretezni?

"Sose végy semmit aminek nyele van. Azzal valószínűleg dolgozni kell."

(#4285) cOxeR válasza Bici (#4274) üzenetére


cOxeR
Ármester

Köszi, megnézegetem ezt is! :)

(#4286) Nyúltáp válasza wombation (#4284) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

material editor/bitmap/tiling

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4287) wombation válasza Nyúltáp (#4286) üzenetére


wombation
tag

:R

"Sose végy semmit aminek nyele van. Azzal valószínűleg dolgozni kell."

(#4288) dy_nmq


dy_nmq
aktív tag

Autodesk 3ds Max 2009 30 napos trial

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#4289) Nyúltáp válasza dy_nmq (#4288) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

nahat feature lista alapjan asszem ezt sem fogom hasznalni.
reveal renderingrol meg elso blikkre azt hittem vmi uj, de aztan videobol kiderul, hogy csak meglevo toolokat dobtak ossze 1 helyre...telleg nem ertem mer dobnak ki minden evben uj verziot, mikor az ujitasok jo ha egy service packnyira valok...ennyi ujitassal maximum egy x.5 verzoszamot erdemrelne meg.
egyedul spline mapping ami erdekesnek hangzik feature listarol.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4290) dy_nmq


dy_nmq
aktív tag

de nem látom értelmét azoknak a cuccoknak ott a viewportban... [link]

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#4291) Nyúltáp válasza dy_nmq (#4290) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

elvileg ez a mayabol lenne atmentve, de javits ki Menth ha tevedek

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4292) Menthirist válasza Nyúltáp (#4291) üzenetére


Menthirist
veterán

igen, ez a rák úgy néz ki terjed az autodesk termékekben... a maya-ban 2008-ban jött elő. vannak, akik esküsznek rá, én sosem használtam/om/fogom használni

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4293) i are robot


i are robot
senior tag

Üdv!

Melóban vagyok, így nincs sajnos időm túl sokat visszaolvasni és keresni. A mostanában járatos videokártyák közül miben érdemes gondolkozni Max-hoz illetve egyéb 3d modellező programokhoz? Elég egy alap NV 8600GT vs. ATI 2600XT, vagy érdemes 9600GT vs. 3870-be fektetni? Játék annyira nem izgat, munkához kell inkább, viszont a legjobb ár/érték arányú érdekel. FireGL vs. Quadro FX nem jön szóba, ne is ajánljátok. :) Köszönöm.

(#4294) Menthirist válasza i are robot (#4293) üzenetére


Menthirist
veterán

maya alatt én épp szívok az nvidia driverének dualviewjával, ha úgy akarom használni a két 19"-est, mint két külön monitort külön felbontásállítási lehetőséggel, akkor a maya 2008 ext2-ben ugrál a viewport, és a google által kidobott megoldások eddig nem segítettek...
Így most úgy használom a két monitort, mint egy 2560x1024-ast, így jó. De két 1280x1024-esként jelenleg nem.
A normál 2008-al nem voltak ilyen gondok. Szóval én spec ATI-t mondok.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4295) i are robot válasza Menthirist (#4294) üzenetére


i are robot
senior tag

Ezt leszámítva a teljesítménye elég? Mennyire bonyolultakat modellezel, 3D-ben könnyen tudod mozgatni?

(#4296) Menthirist válasza i are robot (#4295) üzenetére


Menthirist
veterán

Én konkrétan low poly modellezést csinálok általában, amit zbrush-ban növelgetek a normal maphoz. tapasztalataim szerint főleg ram és proci igény mutatkozik, mindjárt megnézem, mennyivel lehet effektíve nálam még dolgozni is... Amúgy a feladataimra elég. Nekem két mag kell (általában maya mellett van vagy ZB vagy PS), két kijelző, de 4 giga ramnál több nem, én ugyanis nem szoktam renderelgetni, csak nagyon alapokat. amelyik modell meg nem fér bele 4 gigába, azzal a videókari úgysem tud már mit kezdeni.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4297) Menthirist


Menthirist
veterán

na egy röpteszt:
Maya 2008 Ext2:
Letettem egy gömböt, 400x400-as felbontással (kb 330 000 poly), semmi gondja nem volt a használatával, extrudálásával, stb. 600x600-as (750 000 poly) már időbe kerül kijelölni, és itt már azért akad (nálam olyan 7-10 fps-t írt ki.). Ezért kb reálisan azt mondhatom, hogy olyan 500 000 polyig szépen lehet dolgozni viewportban.

ZB 3.1: a modell average men, 14,5 milla polyval tökéletesen simán megy, a köv subdiv level értelem szerűen a 58 millió lett volna, ami nem fér be a ramba (valahol 25 milla körülit tudok belelőni ha jól emlékszem). Kipróbáltam HD geometryvel (ez még egy subdiv réteget rátesz, de csak lokálisan, így úgy tudtam rajzolni, mintha azon a területen annyi poly lenne, mintha az egész modell 56 milla lenne, probléma nem volt.

De minkét eset valahol felesleges, mert ugye ezek azok az értékek, amik egyszerre a képernyőn vannak. Nem tudom, ki az a marha, aki 500k polys modellel dolgozik a képernyőn, és nem darabokból áll, mert ugye ekkor el lehet tüntetni őket modellezés idejére. ZB-ben ugyanúgy, lehet darabokban modellezni.
Eleve az ember egy sokmillás valós poly objektnél tervez. És az nem terv, hogy minden egy darab 2 millió polys darab tuskó. darabolni kell, egy-egy darab lehet nagyobb, bár ekkor sem látom értelmét 1-150k feletti polyszámú daraboknak.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4298) i are robot válasza Menthirist (#4297) üzenetére


i are robot
senior tag

Értem. Akkor nagyjából meg lehet állapítani, hogy a 8600 GT-vel már lehet értelmesen 3D modellezni. Nagyon köszönöm.

Azért egyéb vélemény, tapasztalat és javaslat is jöhet még.

(#4299) Bici


Bici
félisten

Noss, egy fura kérdésem van, nem tudom, hogy van-e értelme a kérdésnek, de remélem. :DDD
Szóval, az érdekelne, hogy mostanában a DX10 korszakban miben különbözik a modellekkel szemben támasztott követelmény mondjuk a 2-3 évvel ezelötti modellekhez képest?
Nekem egyelőre DX8-as karim van, úgyhogy legfeljebb képernyőmentésekről tudok tájékozódni az új dolgokkal kapcsolatban, amiből az derült ki számomra, hogy intenzívebben használják az alfa map-et, jóval magasabb a poly szám, és normal map ezerrel, és nagyobb felbontású textura. A többit nehéz megállapítani az agyon effektezett, csilli-villi képekből... :U
Elsősorban karakter modellekre értendő a kérdés, de minden más érdekel.
Gugliztam persze sokat, de konkrét különbségeket nem találtam, csak következtetni tudok.
Ha van valami jó kis magyarázós oldal, akkor annak örülnék! :)

Kösszi!

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4300) Menthirist válasza Bici (#4299) üzenetére


Menthirist
veterán

modellek szempontjából azok, amiket mondtál. minden trükköt bevetnek, hogy részletesebbnek tűnjön a modell, mint amilyen: alfa, normal map, spec és király textúrák... a polyszám nextgen konzoloknál kb 12-18k körül van per fő kari, ill ps3-nál már ki tudja mennyi :) az egyéb dx10-es cuccokat maga a motor állítja elő, ezek effektekhez kellenek, nem magához a karakterekhez. esetleg valami shader használhatja, de azok sem igazán a karaktereken szokott előfordulni.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.