Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#4801) Apollyon válasza Zinho (#4800) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Pfff :DD

Ebben az az irónikus, hogy már tegnap megkérdeztem volna este, csak mire hazajöttem éjjel már nem volt kedvem leülni a gép elé...

Amúgy mért szedted le a 7-et? Nem felelt meg valamiben? (A Vistát nem bírná el a P4-em.)
Mindenképp felteszem a 7-et, de érdekelne azért mi volt vele a gondod..

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#4802) Zinho válasza Apollyon (#4801) üzenetére


Zinho
aktív tag

Másodlagos vincseszteren volt tartalék rendszer, csak a kíváncsiság hajtott... Nekem azért fagyott, bár voltak az elején driver gondjaim, amit nem sikerült teljesen megoldani. Sokat nem foglalkoztam vele, és most muszáj feltennem egy xp-t, mert a Catia viszont nem megy Vistán (nekem az az elsődleges op.rendszerem, nálam nagyon bevált).

(#4803) Met válasza Apollyon (#4799) üzenetére


Met
nagyúr

Miért jó váltani egy augusztusig használható oprendszerre?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#4804) Apollyon válasza Met (#4803) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Untam az XP-t, kellett vmi új, és én különben sem használok fél évnél tovább egy oprendszert, mert mindig jön valami ami miatt újrateszem. Egyébként meg próbáld ki nagyon jó! :D

Bár hogy megy-e a 3ds max még nem tudom, nemsoká felteszem de sztem nem lesz probléma.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#4805) Met válasza Apollyon (#4804) üzenetére


Met
nagyúr

Felraktam virtual gépre, megnéztem, majd ha itt lesz az ideje és kijön a végleges akkor váltok, feltéve ha addigra nem cseszik el a stabilitást és a sebességét :)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#4806) Zinho válasza Met (#4805) üzenetére


Zinho
aktív tag

Túl jól indul a win7 pályafutása, szóval sanszos hogy valahol csak elbaltázzák :D

(#4807) Menthirist


Menthirist
veterán

Win7 alatt maxot ugyan nem, de maya-t használtam. Sajna tapasztalatom szerint a maya egyenlőre nem szereti a win7-et, főként a videókari driverét. Ettől eltekintve a win7 írtó jó os-nek ígérkezik...
és miért használok olyan os-t, ami csak augusztusig használható?
egyrészt kíváncsiság, nem véletlen volt olyan idő, amikor 5 os-em volt fenn a gépen (élmény volt mindet működésre bírni egy bootloader alól :) ). másrészt lehet próbálgatni, miben jobb az egyik mint a másik... harmadrészt ha az egyiken nem megy valami, akkor ott a másik, pl guitar hero nem megy 64 bites xp alól, ezért van fenn egy tartalék 32 bites is :) (nem virtuális gépen, minden os rendes saját partíción van). Jah, és ha az egyik os-el valami lenne, van lehetőségem javítani (pl amikor beborult a partíciós tábla linuxról tudtam javíani...
mellesleg win7 alatt ami negatívumot észleltem számomra, hogy nem megy jól a maya (megy, de nem olyan pürgős mint xp x64 alatt), és nem megy a diablo 2 :D. Ellenben pozitívum, hogy minden (!!!!!!) más játék jobban megy. Team Fortress 2-t 1280 környékén játszom médium-high grafikán xp alól, win7 alatt 1680-ban maxon 2x AA mellett is akadásmentes...Runes of magic is sokkal jobban megy win7 alól, burnout paradise is... szóval ezzel és pár másik kényelmi és sebességbeli cuccával elérte, hogy ha nem dolgozok valamin, akkor irány a win7... pedig van mellette 32 bites xp, 64 bites xp, ubuntu, osx-et leszedtem már

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4808) Zinho


Zinho
aktív tag

Közben nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy az alapértelmezett "viewport" világítást átállítottam 1 fényforrásról 2-re. De a renderelt képen semmi különbség nem látszódik. Hol lehet a bibi?

Szerk.: 3ds max 2009-ben.

[ Szerkesztve ]

(#4809) RefeeZ válasza Zinho (#4808) üzenetére


RefeeZ
tag

ha jól sejtem az,hogy az csak viewportra érvényes a dolog, hogy jobban átlásd, mit kutymákolsz. - aztán majd nyuszi kijavít,ha f*szságot mondtam;)

(#4810) Nyúltáp válasza Zinho (#4808) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Ref mellelott, mert kene lennie kulonbsegnek :)
Amig persze nincs bent semmilyen fenyforras jelenetben, mert azzal kilossz mindenfele default megvilagitast.
mas otlet sajna nincs...monnyuk gondolom ezzel nem mondtam semmi ujjat

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4811) dy_nmq válasza Zinho (#4808) üzenetére


dy_nmq
aktív tag

amugy erösen ajánlott berakni valami fényforrást a jelenetbe.....

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#4812) Zinho válasza Nyúltáp (#4810) üzenetére


Zinho
aktív tag

Nem mondtál semmi újat, és mégis ez volt a baj :D :W
Mentségemre legyen szólva, hogy valami tutorial fájlt nyitottam meg, és jól el volt dugva a fényforrás....

(#4813) Zinho válasza dy_nmq (#4811) üzenetére


Zinho
aktív tag

Csak modellezéshez használom a két fényforrásos alap viewport világítást...

(#4814) delta9 válasza delta9 (#4798) üzenetére


delta9
senior tag

Köszi azoknak, akik írtak. Ma találkoztam a cimborámmal, átadtam neki az elérhetőségeket, mostantól a jelentkezés nem él, én kiszállok a folyamatból.
Köszönöm mindenkinek a figyelmet, és bocs az offért.

üdv

(#4815) Nyúltáp válasza dy_nmq (#4795) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Tok jo kep, nekem begyun a hangulattya.
Annyi, hogy a madarak picit leesossek keprol, ha kicsit "homalyositanad" oket, tod, tavolsag/legkori por faktor, akkor jobban illeszkednenek kepbe.

jamegannyi, hogy a fakat azokat honnan?

ui
kozelebrol nezve az UVzas nem tul pontos, kar erte. Eleg sok helyen belog a peremekre is a beugras ala szant mocsok. plo a torony felenel levo platformnal..vagymirakanak hivjam :)

[ Szerkesztve ]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4816) dy_nmq válasza Nyúltáp (#4815) üzenetére


dy_nmq
aktív tag

Fák azok onyx conifer meg broadleaf aztán obj-ben jön át maxba, ott shaderek meg minden+displace a törzsre.

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#4817) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

3dsmax 2010
elnemhiszem, vegre valahara kepesek voltak hozzanyulni modellezo tool-okhoz, epp itt volt mar az ideje, kezdett mar picit kinos lenni a lemaradas modohoz, blenderhez kepest.
Mondjuk csk sima polyboost integralas szerintem, de kituggya hatha hozzatettek vmit erdemben.
Kivancsi vagyok tobbi ficsorre. Meg a vegen nem egy x.1-es verziot kapunk atcimkezve ;]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4818) Bici válasza Nyúltáp (#4817) üzenetére


Bici
félisten

Hüümmmm, jó ez a polyboost. :R
Meg is hozta a kedvem egy kis MAX-ozásra, szakdolgozat ide, vagy oda. :DDD
Már toszom is fel. :K

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4819) Bici


Bici
félisten

Kicsit off, de annyira mégsem.

Olyan kompozitáló progit keresek, amivel MAX-al készített álló, vagy mozgó ojjektumokat tudok térben mozgatni, világítani. Az AfterEffects tudtommal ilyet nem tud, de javítsatok ki, ha tévedek. A cs4-ről hallottam ilyesmit, de az nem megy a VGA-mon rendesen az új GPU-alapú gyorsítás miatt :O .
Mit érdemes kipróbálnom? XP SP3 a környezet, tehát a Shake nem jön szóba. :D
Kipróbáltam a MAX2AE nevű kütyüt, de jobban szeretném, ha valós 3D-s lenne. Persze, ha nincs olyan, akkor marad ez.

Köszi! :R

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4820) RefeeZ válasza Bici (#4819) üzenetére


RefeeZ
tag

lehet szokás szerint marhaságot mondok (meg sietek is :B ) de a combustion ilyet nem tud?:DD

(#4821) Bici válasza RefeeZ (#4820) üzenetére


Bici
félisten

Őőő nemtom. Ezért is kérdeztem. :D Kipróbálom. :)) Köszi a tippet!

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4822) Zinho


Zinho
aktív tag

Ha editable poly-ban vagyok, és ott van két element-em, akkor azt hogy tudom összeházasítani? Mondjuk az érthetőség kedvéért: van két felosztott téglalapom, egy editable poly-n belül, össze akarom őket hozni; összeillesztem őket, de nem engedi weld-el a pixeleket összeolvasztani, csak pl. minden másodikat... :W

(#4823) Zinho válasza Zinho (#4822) üzenetére


Zinho
aktív tag

Oké, két óra anyázás után megoldódott. Valamiért a két element normálisa ellenkező irányba mutatott. De hogy hogyan... És mért csak 2 óra után nyomtam egy quick rendert hogy erre rájöjjek?

(#4824) Menthirist


Menthirist
veterán

mostani maya-zgatásom eredménye (folytattam a templomos scene-t)
újabb részek még kevés részlettel
eddigi össz-állás

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4825) JoeYi válasza Menthirist (#4824) üzenetére


JoeYi
őstag

szép

(#4826) junk_corp.


junk_corp.
csendes tag

Hogyan lehet elkerülni, hogy ne a kiválasztani kívánt face mögötti face-eket jelöljem ki, hanem az adott nézőponthoz legközelebbit? Thx

(#4827) Kosztinho válasza junk_corp. (#4826) üzenetére


Kosztinho
tag

A modify panelen a selection alatt az ingore backfacing elé tegyél egy pipát.

Menthirist: igen komoly :R

(#4828) JoeYi válasza Menthirist (#4824) üzenetére


JoeYi
őstag

na, egy 24"-os monitoron már elfér a nagytemplom, ha elforgatom :D

(#4829) obsitos


obsitos
csendes tag

Cégünk 3D-s munkáihoz Studio max-el és angy tapasztalattal rendelkező munkatársakat keres.

Kérjük, önéletrajzukat és referenciamunkáikat küldjék az lkandra@gmail.com-ra.

(#4830) icecave válasza dregpeter (#4200) üzenetére


icecave
nagyúr

bakker, elnéztem a dolgot, egy 60 hozzászólással előbbi kérdésre válaszoltam :D

[ Szerkesztve ]

(#4831) obsitos


obsitos
csendes tag

Cégünk 3D-s munkáihoz Studio max-el és nagy tapasztalattal rendelkező munkatársakat keres.

Kérjük önéletrajzukat és referenciamunkáikat küldjék az lkandra@gmail.com-ra.

(#4832) Apollyon


Apollyon
Korrektor

Közben elfelejtettem ideírni, de tökéletesen fut Windows 7-en is a 3ds max (9), sőt még talán gyorsabb is mint XP-n! :C

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#4833) Menthirist


Menthirist
veterán

Sajnos a Maya 2008 és 2009 sokkal rosszabbul fut a jelenlegi win7-eken, mint xp alatt, legalábbis a viewport (renderben nem láttam nagy difit), ezt egyenlőre betudom a bétás videódrivernek... 1-2e polynál is már akad mint a veszedelem, de tök rendszertelenül...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4834) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

navazeee, megerkezett a internet a kicsiny csaladunkba. A jo rohadt edesmutterjuket azt.
4 hete internet nelkul..kozepkor vaze...mar habzott a szam ejszakankent...megyekis porn.com/bigtits.org/blikk.hu-ra...majd par ora mulva jelentek....

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4835) Menthirist válasza Nyúltáp (#4834) üzenetére


Menthirist
veterán

üdv ismét az életben :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4836) Met válasza Nyúltáp (#4834) üzenetére


Met
nagyúr

akkor majd 1 hét múlva jössz megint, addigra elmúlik az izomláz a jobb kezedből :DDD

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#4837) sNORh


sNORh
addikt

hogytudom a move nyilacskákat megjeleníteni?

Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84

(#4838) Met válasza sNORh (#4837) üzenetére


Met
nagyúr

X

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#4839) sNORh válasza Met (#4838) üzenetére


sNORh
addikt

thx.. :R

Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84

(#4840) rii


rii
nagyúr

'tom... ez maya, meg 3dsmax.. de strata HUN ebbok-PDF

-ről hallott már valaki? esetleg látta azt, aki már hallott róla ...

google magasról vastagon sz*rik rám ... nem haver.

[ Szerkesztve ]

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#4841) Menthirist válasza rii (#4840) üzenetére


Menthirist
veterán

maya-sként nem hallottam még az említett pdf-ről...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4842) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

No, masodik szolgaltato valtas utan ugy tunik vegre tenyleg van normalis net..poppet optimista voltam multkor.
Nade mire is jo, ha az ember nincs internet kozelben??
Nem bassza el az idejet faszsagokra...mint monnyuk forum olvasgatas :DDD
hanem nekiall a 100 eve heggesztett es vagy 8x parkolopalyara alitott modelljenek
juhee
es lecci kerdezettek meg, igy 2 napnyi massziv UVzas utan, hogy mennyire is szeretem
[link]
aaa....es meg van egy csomo kacat amit be kell mappolnom..aaa :O

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4843) Menthirist


Menthirist
veterán

legalább az eredmény nice lett... én is mindig attól tartok, hogy na nem kezdek el időben mappolni, akkor egyszerre kell mindent, az egész életemet beUV-zni :D visszatérő rémálom :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4844) Nyúltáp válasza Menthirist (#4843) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

:D
najo mondjuk hozzatennem, hogy nem is a mappolas veszi el az igazan sok idot, hanem amig osszelovom lowpolyt a highpoly mesh-el, hogy fasza normalt szamoljon, fele ojjektet ujra kellett modelleznem. masik felenel meg orakat szarakodni smoothing groupokkal.
Ezvan..szopas, ha eloszor csinalja a ember.
persze lenyegen nem valtoztat: utallok UVzni!!!!!!!!! :O

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4845) Nyúltáp válasza Nyúltáp (#4844) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

ja, amugy kezdem feladni, hogy olyan normalmappot szamoltassak minden ojjektre, amibe kesobb nem kell PSben belenyulni

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4846) icecave válasza Nyúltáp (#4845) üzenetére


icecave
nagyúr

Ezért kell csinálni egy köztes polyszámú modellt. Azt lehet lefelé és felfelé skálázni, és nem kell újat modellezni. Próbáld ki, és passzolni fog!

(#4847) Nyúltáp válasza icecave (#4846) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

az elvi modszer az, hogy legyartottam lowpoly-t, aztan azt tovabbpofozva szuletett meg a high. A fo problema az, hogy gyakorlat hijjan sokszor olyan iranyba vittem el highpolyt, olyan reszleteket pasziroztam bele, amik visszaszamolva a lowpolyra nem igazan mukodnek.
Ez a koztes dolog erdekesen hangzik, bar elso ranezesre nekem logikusabbnak tunik, a lowpoly->highpoly vagy highpoly->lowpoly munkamenet, mert igy csak 2 mesht kell kiizzadni, mig koztes modszerrel 3at..mondjuk egy hulyeallatvagyok, szoval akarmi lehet...lehet ez a modszer a nyero.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4848) Jhonny06


Jhonny06
veterán

Szerkesztve: Megtaláltam, amit kerestem. :B

[ Szerkesztve ]

(#4849) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

aggyiste'
navaze, ezt is megertuk. Igaz, hogy leizzadtam vagy 3 reteg festeket egerrol, de befejeztem mappolast. juhe
Johet texturazas, annyi a gaz, hogy holnap meg fog halni a monitorom.
vanneki ilyen kis agymenese, ugy kobo 1 hete kezdodott, hogy megnyomod bekapcs gombot, el kezd villogni LED semmi kep. Aztan egyre gyorsul villogas es ugy kobo fel perc mulva bekapcsol...na ez a felperc minden nappal +fel percel nott. Ma megkajaltam, szartam es osszeparositottam a zoknijaimat mire eletre kelt. Holnap mar sztem tul sok lesz neki.
meglatjuk.
addigis mindenki fuzze bele esti imaba monitorom, enmar felalitottam kis oltart nappaliban, fustolokkel meg gyertyakkal, onnan kuldom a pozitiv energiat minden este.
kezcsok

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4850) enzsi


enzsi
csendes tag

Sziasztok!
Egy kis segítségért jöttem. Szeretnék egy könyvet ajándékozni, de fogalmam sincs, hogy melyik a jó választás. Olyan valaki kapná, aki archiCad-ban zseniálisan rajzol, most tanulja a 3d studiot, modellezni szeret. Igazából ez az egész tőlem nagyon távol áll, így lehet, hogy a megadott információk is tök feleslegesek. Nézzétek ezt el nekem... A számítógépet csak internetezésre használom... :) Találtam egy olyat, hogy Kelly L. Murdock 3ds max 7 biblia I-II.
de nekem tényleg fogalmam sincs, hogy ebben milyen információk vannak.
Légyszi segítsetek!!! Köszönöm, zs.

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.