Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#4951) Menthirist válasza op9 (#4950) üzenetére


Menthirist
veterán

mennyire low?

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4952) op9 válasza Menthirist (#4951) üzenetére


op9
aktív tag

18773

kasztni: ~10000
belső: ~2000
kerekek: ~1500/db (de azokon normal is van)

természetesen Tris, nem poly.

How Bad Do You Want It?

(#4953) Nyúltáp válasza op9 (#4950) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

elso kep utan mar akartam kerdezni, nincs e vmi kozod nemesys-hez, de latom masodikra bevagtad logot :)
akkor te verdaddal nyomtak hirdetest cgblogon :)
grat, mar akkor is tetszett a modell

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4954) op9 válasza Nyúltáp (#4953) üzenetére


op9
aktív tag

köszi, de ha jobban megfigyeled, akkor az első képen is meg lehet találni a logot, nincs annyira elrejtve ;)
Megtisztelő, h ennyire elvonta a kocsi a figyelmedet :). De az is igaz, h fél4-kor nem olyan fitt az ember :).
Hát.. kicsi a világ (szakma)... engem is meglepett, h kitették :)

de pörögjön a topik, nem akartam visszafogni, épp ellenkezőleg...

How Bad Do You Want It?

(#4955) Nyúltáp válasza op9 (#4954) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

jovanna reszeg votam, na. :DDD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4956) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

aggyiste'
mint mindenki kitalalta mar gondolom, a bolygoegyuttallas nem vot megfelelo elmult hetekben, ugyhogy meg mindig texturaval nyuglodom.
egyelore itt tartunk

kobo 85%os diffuse + normal

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4957) Nyúltáp


Nyúltáp
senior tag

Keszvegeennyi.
Abbafejeztem, mar nem akarom tovabb gyurni, itt-ott texturaba meg bele lehetne nyulni, de mar igyis olyan tulcsinalos erzesem van...vagy olyan nincs is? :)
noszoval
Renderek:
[link]
[link]
[link]
[link]

wire

12e tri lett a vege, egy 2k-s textura diffuse/spec/normal, es kulon egy 512es az alphas reszeknek.

Jaigen vegre feltoltotte, szal van itt egy ilyen turntable render is
HD 720p Mov (~20MB)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4958) Menthirist válasza Nyúltáp (#4957) üzenetére


Menthirist
veterán

hát ez bosszantóan fantasztikus lett :D nagynagy respect...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4959) Bici válasza Nyúltáp (#4957) üzenetére


Bici
félisten

Bakker, ez állati jó. :R

Diffuse-t nulláról festetted, vagy volt valami alap, amit felhasználtál?
Ezek a kopások, meg sár felverődések. :D
Asszem PS tanulás következik nálam. :B
Light Map is van rajta?

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4960) op9 válasza Nyúltáp (#4957) üzenetére


op9
aktív tag

Grat!

szép lett! sztem bármelyik mai játékban megállná a helyét. Kivéve talán az NFS Porsche unleashed-ben :).

Ha elfogadod, pár jó (sztem) tanács:
- hátsó kerékjáratívre több poly, nem olyan sok, mint mondjuk a kerékre, de ott nagyon látszik a poly.
- Szélvédő aljánál ugyanoda tettem volna a vágásokat, mint a motorháztető vágásai, mert így elüt.
- 4szögnél több ne legyen sehol :)
- szélső fényszórók poly felosztása elüt a többitől
- lapátra is egy picivel több poly
- 2 kanna textúrát készítettem volna, mert így nagyon látszik a tile-ozás
- vmennyi kopás a lapát, és fejsze mögötti területre is ugyebár :)
- elől a kötél sztem nagyon kontrasztos..valamint egy kis rendezetlenség sem árt ;)

Ez persze már maximalizmus, csak hasznos tanácsokkal próbáltam szolgálni.

Még egyszer grat hozzá!

How Bad Do You Want It?

(#4961) RefeeZ válasza Nyúltáp (#4957) üzenetére


RefeeZ
tag

nyuszi.. BAZMEG! - kb ezt tudnám hozzátenni az előttem hozzászóló 2 emberhez.. kegyetlen jó lett:) tekszcsör,bevilágítás is ippen elég,a modell mondjuk szar,de nyilván ezt te is tudod.. :DDD

amiért meg amúgy felnéztem az az,hogy akinek van egy kis szabadideje az csinálhatna egy ilyet . nem konkrétan nekem,nyilván,de az ötlet iszonyat jó,és hát 3dben mégis mennyivel jobbabb már,nemdebárugye?!:DD ellenben..ha senki nem áll rá,szeptemberben nekiállok. :DD:DDD

(#4962) Nyúltáp válasza op9 (#4960) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Koszi szepen mindenkinek

op9: koszi eszreveteleket. Modellezesi hibakon jol lathato az abszolut koncepciotlansag :) nameg a hosszura nyult keszitesi ido.. Teljesen mas elkepzelessel kezdtem el modellezni, mint ami vegulis kikerekedett a vegere. Elejen meg max 3e face korulire szantam, es sok minden bennragadt meg azokbol az idokbol, nemistom miertnem nyultam bele kesobb. 4szoges dolog meg szintiszta letisztult gyokerseg a reszemrol :DDD
node olyan ugye sosenemsincsen hogy befejeztunk vmit, szoval sikerult utoljara(? :) ) meg megeroszakolnom magam, ugyhogy osszepiszkaltam picit modellt itt-ott.
kerekjarat/lapat javitva, modell 3/4szogesitve.
[link]
Kannatextura fronton is igazad van, csak sajna nincs mar hely UV templaten bepaszirozni egy extra variaciot, szoval az sajnos ugymarad

Bici: Diffuse egy kirenderelt AO mapbol lett tovabbheggesztve trillio fenykep es csillio ora tabletfelett izzadas segitsegevel. Kopasok festve vannak, de plo sar nagyresze fenykep.
Vegleges psd olyan 200 reteg korul, meretre meg 180Mb asszem.

Lightmap nincs rajta, csak a felsoroltak. Bevilagitas 1db direct es 1db omni light, scanlineal renderelve

[ Szerkesztve ]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4963) Bici válasza Nyúltáp (#4962) üzenetére


Bici
félisten

Köcce az infót! :R
Nagyon jó az új változat is. A lapátnak jót tett. :K

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4964) Bababobi


Bababobi
csendes tag

Sziasztok.Tudom hogy ez 3ds max topic de szeretnék segítséget kérni.Maya 3d-vel foglalkozok már 1 ideje.Nekem valahogy jobban tetszett a Maya.Még elég kezdő szinten vagyok de ez mind1.Szerintetek miben különbözik a Maya a 3ds max-tól.Úgy veszem észre hogy a 3ds max-al sokkal jobban foglalkoznak.Na most én a Mayán belűl az animation-re akarok specializálódni.Szerintetek váltsak?
Köszönöm a segítséget.

(#4965) icecave válasza Bababobi (#4964) üzenetére


icecave
nagyúr

Anim része jobb a maya-nak ez tény.

(#4966) Nyúltáp válasza Bababobi (#4964) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

ha animacioval akarsz foglalkozni, akkor maya egyertelmuen

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4967) Menthirist válasza Bababobi (#4964) üzenetére


Menthirist
veterán

én maya-zok, mégis gyakran itt rontom a levegőt :) a tudás jó része portolható oda-vissza...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4968) Bababobi


Bababobi
csendes tag

Köszönöm a segítséget/megerősítést..Akkor maradok a Maya-nál.Még milyen programokat javasoltok?ZBrush,Photoshop...stb?
Meg ha kész lessz majd az első kis animációm akkor megmutatnám ha nem gond?

(#4969) Menthirist válasza Bababobi (#4968) üzenetére


Menthirist
veterán

persze mutasd csak... várjuk
én konkrétan maya-mudbox-photoshop kombót használom, nuke-kal ismerkedem (combustion kicsit már ment), plusz pár ez-az, ha kell (pl pixplant plugin, crazybump, stb...)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4970) Bababobi válasza Menthirist (#4969) üzenetére


Bababobi
csendes tag

Mivel elakadok elég sokszor így venni akartam könyvet.Ezt:Maya - 3D modellezés és animáció.Sehol sem kapom meg így tudtok ajánlani valamit?

Na most van egy régi könyv:Maya a 3D világa
Ez mennyire kompatibilis a Maya 2009-el?Lehet tanulni belőle vagy már nagyon elavult?

Amúgy készülget egy jó kis animációm csak hát a tudás hiányában lassan.

Köszönöm a segítséget.A photoshop-al sokat foglalkoztam szal azza nem lesz gond.Megnézem a többit.

(#4971) Menthirist válasza Bababobi (#4970) üzenetére


Menthirist
veterán

hát kb ez és a Maya 3d világa az egyetlen, néha még beszerezhető magyar maya-s könyv :) konkrétan egyiket sem olvastam, de kétlem, hogy túl mélyen belemennének a dologba (illetve a 3d világáról tudom, hogy nem). szerintem ha megy valamennyire az angol, akkor a beépített súgójából rengeteget tanulhatsz, illetve neten is található szerintem elég sok írott vagy videózott tutor... főként angolul persze, de ez megkerülhetetlen. Ha még az alapokban kell segítség, akkor leszedheted a tutorjaimat MTS vagy Magnificat tutor series névnél keresd, az MTS 1 az alapokkal, a 2 a modellezés alapjaival, a 3 pedig a textúrázás alapjaival foglalkozik. sajna animációban nem tudok max elméletben segíteni, valamelyest rálátok a dolgokra, de gyakorlati tapasztalatom csak a modellezésben, texúrázásban van...

a könyvek elmlete kompatibilis a 2009-el, csak máshol találod meg a dolgokat. sőt, a 3d studiós könyvek is elméletben kompatibilisek, csak a gyakorlati részt kell átültetni maya-ba :) szóval ha veszed a fáradtságot, hogy kikeresd hogy hol találod azt, amit a könyv xy néven említ, és a 2009-ben mondjuk xy vagy xyz néven van kissé máshol, akkor kompatibilis. sőt akkor kompatibilis a tutorok jó része, legyen az max, xsi vagy maya

A PS tudomány meg szép dolog, de ide néha kissé más ps tudomány kell :) (ismétlővé tenni textúrát, kijavítgatni hibáit, rétegeket kompozitálni, stb...)

amúgy a nuke és a combustion egy kompozit progi, ezzel általában külön renderelt képelemeket építek össze (pl a jelenetről készítek külön rendert csak a színekről, csak az árnyékokról, tükröződésről, stb..., és ezeket egy kompozit progiban gyúrom össze, ahol kontrollálhatom őket, hogy mennyire domináljanak... ezáltal meglepően drámaian nagy rugalmasságod lesz még render után is a képed kinézetére...)

a pixplant-tal elsősorban ismétlővé teszek textúrákat, de egyébként sok más dologra is jó, a többit nem próbáltam (lásd az oldalukon...)

a crazybump fotókból csinál gyorsan normal vagy displacement map-ot (érdességhez), elég tágan paraméterezhető módon.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4972) Bababobi válasza Menthirist (#4971) üzenetére


Bababobi
csendes tag

Hát köszönöm szépen a kimerítő választ.:)
Már elkezdtem utána nézni a progiknak illetve a tutorokat töltöm tőled.
Megnéztem a Mudboxot de én azt hiszem ZBrush-nál maradok.Bár nem tudom mi különbség van így hírtelen.

(#4973) Menthirist válasza Bababobi (#4972) üzenetére


Menthirist
veterán

kezelőfelület, sebesség...stb... A mudboxnak sokkal inkább maya-s, max-os irányítása van, míg a zb-é nem igazán hasonlít semmi általam ismertre... azt szokták mondani, hogy a zb jobban kézreáll azoknak, akik mondjuk hagyományos művészi ágból jöttek, míg a mudbox gyakran azoknak kényelmesebb, akik inkább maya-max vonalról jöttek...
Emellett a ZB eleinte előnyben volt megjeleníthető polyszámban a mudboxhoz képest, azonban nálam már jobban teljesít a mudbox ilyen szempontból. A zb elsősorban ramot és procit eszik, míg a mudbox kihasználja a gépedben lévő videokártyát is a számolások során. mostanában mindkettő sokat fejlődött megjelenítés terén is, zb esetén sokféle anyagminőség (agyagfajták, kő, stb... a programon belül) és különböző részlet-kiemelő árnyékolások, míg mudboxban lehetőség van valós időben tükröződést is festeni (specular map), köszönhetően a szerintem bőven zb-verő világítástechnikájának.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4974) dy_nmq válasza Menthirist (#4973) üzenetére


dy_nmq
aktív tag

én inkább Mudbox párti vagyok, jobban kézreáll.

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#4975) Bici válasza dy_nmq (#4974) üzenetére


Bici
félisten

Én is. Szerintem, a ZB többet tud, de mégis inkább a Mudbox. Valahogy ott minden magától értetődik. Egyszerű és nagyszerű. :K Persze, ez ízlés dolga is.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4976) Met


Met
nagyúr

Találtam ezt a leírást, azt mondjátok meg, hogy miként lehet pozícionálni a képen a modellt? Mert ahogy forgatom a kamerát körbe úgy mindig másmilyen a háttér, de ugye ezt csak akkor látom ha már lefutott a render.
Vagy úgy szokták, hogy előbb beállítják a kamerát a háttérhez (amit látni akarnak) és oda mozgatják a modellt?
Esetleg van rá mód, hogy lássam a hátteret amikor forgatom a kamerát?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#4977) Nyúltáp válasza Met (#4976) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

most igy hirtelen azt mondanam nincs ra mod hogy lasd viewportban..illetve van, ha viewport background ablakban(alt+b) belovod hogy use environment background, viszont akor fixen fogja beloni hatterbe, tehat nem forog a kameraddal.
Amugy meg kar ilyesmivel veszodni, egyszeruen allitsd be kamerat/modellt egy neked tetszo poziciboa, vagy ahogy megkivanja kompozicio, aztan material editroban tologasd el hatteret annyira amennyire kell(ha vray hdri map-et hasznalsz akkor horizontal/vertical rotation, ha sima bitmap-et akkor meg alap U/V offset), raadasul igy meg viewportban is latni fogod fenti modszerrel a eredmenyt.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4978) icemad


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Sziasztok. 3d maxal lehet .man kiterjesztésű modelleket létrehozni vagy szerkeszteni? (Ha nem, akkor esetleg tudtok valamilyen progiról?)

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#4979) Nyúltáp válasza icemad (#4978) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

alapbol nem ismeri ezt a fajlformatumot.
Lehet irt vki hozza importert/exportert, nezz utana scriptspot.com-on.
Amugy milyen formatum ez?

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4980) icemad válasza Nyúltáp (#4979) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Egy nagyon alap,de cserébe egyszerű fps készítő használja ezt a formátumot. Most kezdtem el vele foglalkozni. Silent Walk a neve. Úgy tudom, hogy magyar vonatkozása is van a programnak, de ez nem biztos.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#4981) Menthirist válasza Nyúltáp (#4979) üzenetére


Menthirist
veterán

szerintem alapból ismeri/ismerte, csak nem open, hanem import alatt kell keresni...
bocs, most olvasom, hogy nem .max, hanem .man... hiába no, kb 40 másodperce ébredtem :D

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4982) icemad válasza Menthirist (#4981) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Igen, ez a baj, hogy .man a kiterjesztés. Még mindig nem találtam szerkesztő progit, de konvertert sem, amivel más (elterjedtebb) formátumra lehetne átalakítani. De még keresgélek.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#4983) dy_nmq válasza icemad (#4982) üzenetére


dy_nmq
aktív tag

Milkshape 3d-t nezd meg, rengeteg formatumot ismer, hátha.

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#4984) Menthirist


Menthirist
veterán

lehet, hogy a program valami saját fileformátuma... ritkán szokták egyből megnyitható, közismert formátumban tárolni a modelleket...
melyik játék ez?

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4985) THS


THS
csendes tag

Körökre osztott stratégiai játék látványvilágának kidolgozásához keresek 3D modellezőket.

(#4986) dy_nmq válasza THS (#4985) üzenetére


dy_nmq
aktív tag

szabadúszós munka?

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#4987) icemad válasza dy_nmq (#4983) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Nem, ez a program se jó... Na mindegy, feladom. Google sem igazi jóbarát, mert ha beírom, hogy .man model, kapásból az arcomba tol vagy 10000 félmeztelen csávót. Hát köszönöm szépen... :W

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#4988) Menthirist válasza icemad (#4987) üzenetére


Menthirist
veterán

én sem láttam rá utalást, bár könnyebb lett volna, ha írod is a játékot, amihez kellett volna...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4989) Bici válasza icemad (#4987) üzenetére


Bici
félisten

Hali!

Megpróbálok segíteni.
Honnan vannak ezek a .man fájlok? Felraktam a progit, de csak pár .3ds fájlt találtam benne, amit a MAX meg tud nyitni lazán. :U
Egyáltalán hogy tudok modellt betölteni a progiba? :U

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4990) icemad


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Bici:

Nekem a program könyvtárában van egy models mappa. Abban vannak a modellek. (sok könyvtár van benne, a könyvtár neve utal a modelre. Pl.: Box1, Chair1, Gate, Table, Zombie) A könyvtárban van egy .man fájl, ami maga a model, és egy (vagy több) .gif fájl, ami a textúra. Ha priviben írsz emailcímet, átküldöm az én verziómat, abban van minden. A progiba modelt úgy tudsz betölteni, hogy kiválasztasz egy "objektumot" (pl. támadó szörny) és jobb oldalt alul megjelenik két sor. Az egyikbe kell a .man kiterjesztésú model, az alá pedig a textúra. Utána csak elhelyezed a térképen.

Menthirist:

Nem játékhoz kell, hanem egy fps játék-készítőhöz, de ezt még az elején írtam. Silent Walk a neve, nagyon nagyon fapados, de egyszerű és gyors. Csak modeleket nem találok hozzá, csinálni meg nemtudom mivel kell, mert erről sincs infó sehol. Ezt a .man kiterjesztést eddig egyik program sem ette meg. Bár a tárgy-modellek nem annyira rosszak, de az ellenfelek nagyon elnagyoltak, ráadásul a mozgásuk is darabos. Ezeket akarom (akarnám :U ) kicserélni.

És kösz mindenkinek, hogy foglalkozik az üggyel. :R (Annak ellenére, hogy nagyon off... :U )

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#4991) Nyúltáp válasza icemad (#4990) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

kocsolom

felraktam en is a letoltheto verziot internet oldalukrol www.silentworks.hu
De nalam is csak 3ds-ek vannak models mappaban. Kiprobaltam, hogy bemasolok egy sajatot, ujrainditas utan gond nelkul megnyitotta.
Jameg oldalon is ugy remlik azt irjak hogy full 3ds support.
..lehet nem egy programrol beszelunk.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4992) Menthirist válasza icemad (#4990) üzenetére


Menthirist
veterán

bocs, később már láttam, csak valahogy átsiklottam felette...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#4993) Bici válasza icemad (#4990) üzenetére


Bici
félisten

Az adatlapomon szereplő email címre jöhet. :)

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4994) icemad


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Bocs mindenkitől... Kissé bekavartak a levesbe. Szóval a honlapon lévő progi a 2.0 verzió. Én (még) az 1.0 verziót használom. Valószínűleg áttérek majd a 2.0-ra. Szóval bocs, én voltam figyelmetlen.

Szerk.: Bici: megy a mail.

[ Szerkesztve ]

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#4995) icemad


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Bici: Ez a nyomorék hotmail nem tudja átküldeni a fájlt, szóval inkább feltettem data.hu-ra. Ha érdekel még valakit ez a verzió, az is leszedheti.

[link]

[ Szerkesztve ]

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#4996) Bici válasza icemad (#4995) üzenetére


Bici
félisten

Megnéztem ezeket a .man fájlokat. Háááát...
Sima szöveg fájlok, bennük számokkal. :D Valami nagyon egyszerű sufni formátum lehet. Alig hiszem, hogy bármi más progi támogatná.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4997) icemad válasza Bici (#4996) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Hát igen... Ez van. Asszem kidobom ezt a progit és áttérek az újabbra. Mégegyszer kösz.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#4998) Nyúltáp válasza icemad (#4997) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

ez vmi ascii formatum lesz, amugy eleg sok fajlformatum hasznalja ezt a fajta megkozelitest. Vertexek be vannak szamozva, es mindegyikhez tartozik 3 ertek ami meghatarozza a x/y/z poziciojat a terben, ilyen plo mondjuk a .obj is
Ha makod van, talan megtudod nyitni oket milkshappel. Csak at kell oket nevezni vmilyen ascii formatumra, .asc vagy hasonlo, nemtom tobb is van, utana kell nezni.
Ha kevesbe van makod, akkor at kell formaznod oket szovegszerkesztoben ugy hogy megfeleljenek egy bizonyos fajformatum szintaktikai kovetelmenyeinek. Igy akar atalakithatod oket obj-ve is, amit megeszik siman max.
Mondjuk pocsolos, es sokkal egyszerubb siman az uj verziot hasznalni, ugyhogy inkabb befogom :)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#4999) m@x


m@x
csendes tag

Sziasztok régóta járok már fórumokat olvasni ide de csak most vettem észre hogy van itt egy ilyen jó kis fórum,úgyhogy ennek örömére töltök is föl egy képet amin most dolgozgatok!
Van még rajta mit csinálni de egy csomó dolog nem is végleges rajta és hamár itt vagyok kérdezek is,lassan 1éve foglalkozok a programmal de belefutottam egy érdekes dologba!
Szoval nem tudom ki tapasztalt már olyat hogy ha mondjuk 1200x1500-as felbontást állítok be és minden teljesen vízszintes akkor a képnek az alját meg a tetejét nem síkként rendereli le hanem kicsit meghajlítja a tetejét meg az alját,mintha kijelölnék mindent és nyomnék rá egy bend-et,állítgattam mindent a kameránál,ami valamennyire megoldja a dolgot hogy a kameránál bekapcsolom az ortographic projectiont!De ez csak akkor jön elö ha a magasság nagyobb mint a szélesség 1920x1080-as felbontásnál minden stimmel!
Lehet hogy a "sima"kamera meg a Vray nem kedvelik egymást?várom a véleményeket meg az ötleteket
[link]

[ Szerkesztve ]

Asus maximus II formula,Intel Core2 Quad Q9300,Samsung 640 hdd,Radeon HD6870,ASUS Silent Square EVO ,Geil 4Gb DDR2-800,Logitech Mx 5500 Revolution ,CORSAIR PSU-620HX,Gigabyte 3D Aurora,Cowon D2+Sennheiser cx500

(#5000) Nyúltáp válasza m@x (#4999) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

grat, nekem nagyon bejon modell :C sajat concept?
a jelenseg amit irtal sima perspektivikus torzitas(ezert is oldja meg a problemat ha atvaltod kamerat ortogafikusra) Most igy hirtelen megnem mondanam hogy van e ra vmi megoldas, valoszinuleg kamera lens piszkalgatasaval javithato a helyzer valamelyest, de 100%ban nem hinnem hogy orvosolhato. A jelenseget meg csak azert akkor vetted eszre amikor magassag nagyobb mint szelesseg, mert olyankor torzit csak a vizszintes sik menten nagylatoszog miatt. 1920x1080nal fuggolegesen torzit, tehat a fuggoleges vonalak fognak meggorbulni picit kep szeleinel.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.