Sajnos igazad van.
Megtörtént eset, a Samsungál is komolyabb cég szervizében hangzott el nagyjából az alábbi párbeszéd:
SZ: Ez semmiképp se lehet garanciális. Egyrészt, mert nem gyári kellékanyagot használt, másrészt mert erre az egységre csak hat hónap szavatosság jár, és az lejárt, ráadásul számla sincs, anélkül meg nem érvényes a garancialevél.
ÉN: Bocs, de ez mind hülyeség. Tudom, ügyvéd vagyok.
SZ: Javítani sajnos nem tudjuk. Adunk egy csereigazolást, azzal szíveskedjen visszafáradni a boltba az új készülékért.
Onnan, hogy tudják, hogy ismerem a jogaimat, ráadásul nem okoz gondot az érvényesítésük, ráadásul igazam van, győztem.
Ezért is van az, hogy a kisebb polgári ügyek úgy 90%-át egy szimpla ügyvédi felszólítás megoldja.
Üdv: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!