Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1716) dchard válasza Szajo (#1713) üzenetére


dchard
veterán

Persze hogy nem gáz, ki a rák veszi észre a különbséget a 20 meg a 40 ezred másodperc között. Ennél "sokkal" több idő telik el amíg az egérből kilép a jel, hogy headshot, ezt feldolgozza a számítógép, szépen bekeretezi elküldi majd a szerver oldalon kijön megint feldolgozásra kerül, kiértékelik hogy a lövés talált-e és utána te kapsz egy visszajelzést hogy igen vagy nem. Összességében a valódi lövéstől a visszaigazolásig sokkal több idő telik el az infó feldolgozásával a két végponton, mint ameddig az adatok a hálózaton utaznak. Szerintem érzékelhető módon egy amúgy időkritikus játéknál 50-70ms felett kezdődnek az érzékelhető jelenségek de ehhez is profi játékosnak kell lenni, a többség 100ms-ot sem hiszem, hogy észrevesz. Még egyszer: 100ms-nál is csak 50ms amíg a lövésed infója eljut a szerverig, az hogy a visszaigazolás is 50ms a találatot már nem befolyásolja. Ennél sokkal rosszabb az, ha sokan játszanak egy szerveren nagyon eltérő vonalakon. Ott előfordulhat, hogy akinek a többiekéhez képest aránytalanul jó a vonala (optika) az némi, hangsúlyozom némi előnyre tehet szert.

Sokkal fontosabb hogy megbízható legyen a kapszolat.

Például ha Nite kolléga lecsavarja az SNR margint akkor ugyan gyorsul a kapcsolat de több lesz a vesztett keret és megnő a javíthatatlan hibák száma is, márpedig újraküldésre egy játéknál vagy voip-nél nincs lehetőség. Szóval ez sokkal gázabb.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.