[ Szerkesztve ]
Másolat_eredetije
Épp csak a típus és az évjárat nem derült ki...
Írtam már róla cikkeket, a megvételről is, a hifi beépítéséről is, ezért feltételeztem hogy nem szükséges, de beírom a cikkbe: Renault Megane II 1.4 benzin.
Én is így vagyok a 2005-ös Ford Focus kombimmal. Igaz ez amolyan szükség vásárlás volt anno, plusz ráadásnak első saját tulajdonomban lévő autó.
Egy vagyont költöttem már rá, csak nem nagyon látszik. Hámlik a lakk, de a belbecs rendben van, arra mindig ügyeltem.
Autópálya tempónál már nem kell beszélgetni, pedig a rozsdamentes kipuffban és a paragi végdob előtt van egy hangtompító dob is. Ha ez nincs, a harmadik sarok után lerúgtam volna. Ate ceramic betétek, Ate és Rotinger tárcsák.
Sima 1.6 benzin 101 lóval (mínusz ami elszökött már belőle), de imádom. Mélyen ülsz, szereti ha pörgetve van a motor.
Mondjuk egy ST jobban tetszene a 2.5 literes turbós öthengeressel. Egyik álomautóm.
Aztán kaptam a Ford mellé egy 2006-os évjáratú 139 lovas 2.2 dci Espace-t automata váltóval. Hát ez pont az ellenkezője a Fordnak. Nyugis vezetési stílus, máshogy nem is lehet. Igazi családi utazó autó. Kényelmes, tágas, nem kell legózni a csomagokkal. Cserébe a kormányzás nyúlós, vezetési élmény nulla. Az automata hááát... Bal lábnak pihentető, maradjunk ennyiben.
De mindkettő megtartós. Amennyit ér a kettő együtt, nem kapnék belőle egy fél új autót se.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
bejegyzés A 300 ezredik kilométer