Így legyen ötösöm a lottón, ahogy a rokon szaki megjósolta a "javítás" menetét. Ma megjött a szerelő, annyit csinált, hogy hozta a saját modemét (360R), és azzal az sm50b segítségével elemzett. Azon is ugyanazon a helyen látszik egy nagy vágás a képben, ahogy nálam is, és azt mondta, ezt kint, valamelyik oszlopon is látta. Visszatetette 15 megásra a csomagot, és az sm50b egyből mutatta, hogy szaporodnak a hibák. Az 5 megással annak beállítása után, közel 24 óra alatt nem volt szakadás. Azt mondta, átadja a továbbiakat a külső vonalasoknak, őhozzá csak a belső dolgok tartoznak. Hamarosan jött is egy másik szerelő, ő valami központon át teszteltette a vonalat, és megállapították, hogy rossz a vonal minősége, mert messze vagyok a központtól (ezt eddig is tudtam). Részükről ennyi volt, szerintük más gond nincs, csak a nagy távolság, és mindjárt javasolta is a kisebb csomagot (amit nem fogadtam el).
Mondjuk az igaz, hogy amíg most az 5 megásban voltam, 19 felett volt az snr margin, és amint visszaállították a 15-öst, egyből leesett 8-9 közé.
Ez van, javítani, pénzt rákölteni, fejleszteni nem akarnak, ha sokat reklamálok, tényleg leraknak a kisebb csomagba. Csak azt nem értem, miért kapcsolták be ezt a csomagot szeptemberben, a telefonomtól számítva egy órán belül? Akkor nem volt fontos az előzetes tesztelés, vonalellenőrzés? És hogyan tudott a bekapcsolás után két hétig stabilan, szakadás nélkül menni, majd azután pedig naponta több szakadást is produkálni?
Most amúgy ilyen, pont egy szakadás után: