Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
szabonagyur
félisten
A TDI-ben 93e, szóval ez nem kevés túlfutás már úgy érzem.
#204643footy:
Sportstvan: 93e km, TDI+DSG, 4,5m Ft (4,8-ról alkudva), előéletben lehetnek kérdések, 2 szett jó, szinte új friss gumi felnin
Astra K: 81e km, 1.4T, manuális 4,5m Ft, ismert előélet, 2018.9, gumik kuka
Astra K: 31e km, 1.4T, manuális 5,5m Ft, ismert előélet 2019.11, gumik kuka
Automata jó lenne, megszoktam, szeretem a dolgot (de nem minden áron akarok automatát most, ezért is van kihúzva a 7-s DSG).
A Hondát le kell adnom valamikor 1 hónapra az fix, szóval előbb autót néznék aztán leadni. Így nem mondom, hogy sürgős, de mondjuk 3 hónapon belül lőni akarok valamit.
Hétvégén tudok teszt vezetni SCROSS-t, az új GL+ AT 7,3m névre rakva, pár héten belül nálam lenne--> ez kevésbé opció, de gyakorlatilag ott van bármikor ha megunom a használt piacot. De ezt a 7,3-at használtra nem akarom kiadni, pedig lenne tetszetős
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
Qru
MODERÁTOR
Ooo nalunk a cegesekben kb soha nem csereltek. Ami vt Passat nekunk az 120k km-nel lehet kapott, mert a szk beiras szerint Haldex! olajat csereltek benne akkor de mivel nem 4wd azt biztos nem. Vagy csak kiszamlaztak vagy rossz helyre x-eltek, de hogy tobbet nem vt a dsg-hez nyulva az tuti.
#nincsbennetarcsi
Biztos, hogy nem PDF-es. Maximum DPF lehet benne
Aztán a 2. tulajnál széthullik és lehet fikázni az adott márka / modell automata váltóját, hogy milyen szar
Qru
MODERÁTOR
Az meg vallalhato. Azonnali csere aztan egy kovi csere 30k km utan es aztan vissza lehet allni a 60k-s periodusra.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
En ramennek a ‘18-as K-ra. Varoson kivul hasznalnad nem kell majd sokat valtogatnod ugysem varosi autonak (automatanak) meg ott a Honda.
A ‘19-es 1M felarat en pocit soknak erzem elsore bar ha azt nezem, hogy mennyivel kevesebb a km benne es te mennyit mesz vele az kb 4-5 evi hasznalatod fedi le…
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Hat nem tudom ki vette meg vegul mert eljottem a cegtol de jol nem jart vele az tuti.
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
Igen a +1M-t soknak érzem felárnak, főleg rákölteni úgyis kellene mind2 K-ra szerintem 3-400 ezret (4 évszakos, szebb felni ), aztán a +1M-ból a 2018-at is rendbe lehet hozni és még pár méterre is van üzemanyag.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
Saskakas18
tag
Kösz a semmit. Inkább az erőt vetted volna ha ilyen okos vagy, akkor megirod hogy van vagy nincs.
1.6 90 lovas és 109 lovas között van különbség? Melyiket érdemesebb megvenni?
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
vzsryl
nagyúr
Nem tudom mennyit fogyaszt az Astra, de a Golf-fal eljárhatsz 5.5L körül, ha odafigyelsz (diegho 3.5 literrel is).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
dj79
senior tag
A 90 lovasban nagyobb eséllyel találsz dpf nélkülit.
Saskakas18
tag
És nagy a különbség a 90 és 109 hp között motorikusan?
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
(#204663) Vismajor01 válasza szabonagyur (#204651) üzenetére
Vismajor01
addikt
Most dizel kell vagy benzin? Eléggé nem mindegy. Ha mindkettő akkor ennyiért van benzinhibrid meg dizelhibrid is. Persze nem 2019-esek.
Ha benzin akkor Astra, ha dizel akkor Vw.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
(#204664) szabonagyur válasza Vismajor01 (#204663) üzenetére
szabonagyur
félisten
Mivel lenne benzines városi kisautó így a dízel sem kizárt, de nem ragaszkodom hozzá. VW dízel azért jött most fel, mert DSG-je jó, városba megtudom oldani, hogy ne fusson sokat, szinte semmit.
Hybridből nem láttam szimpatikusat, hiába tudnám tölteni tölthető végképp nem játszik, meg végképp nem érné meg.
Ha bejárnék dolgozni minden nap akár megérné egy GTE szintű autó, de így nem.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
footy
addikt
A DSGnel azert en hozzaadnam meg a valto programozas koltseget, mert eleg idegesito/ongyilkos(DMF) a gyari program.
A GTEre en meg nem tudtam kiszamolni olyan opciot hogy megerje a felara egy dizellel szemben. Aztan hozzajon meg a toltogetes ami az elso par alakalommal meg erdekes utana pedig csak idegesito . (Erdemes megnezni a GTE FB csoportban milyen szervizszamlak vannak.)
Doki16
addikt
Szervizszámlák inkább a VW miatt vannak. Nem GTE specifikus semmi benne. Amúgy hosszútávra nem éri megvenni ez igaz, arra dízel kell. De kb. egyik phev sem éri meg semmilyen használtra, ha csak tisztán a bekerülési költségét nézzük.
2,5 éve vezetek GTE-t. Kötelező szervize nevetségesen olcsó. Egyedüli nagyobb kiadásom egy DSG váltóolajcsere volt ami megállt 90-ben. De DSG minden más VW-ben is ugyanúgy ott van.
Bár nem értem mi idegesítő van a töltögetésben. Most komolyan fáradtság amikor beállsz a parkolóba és 30 másodperc alatt bedugsz egy kábelt?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
szabonagyur
félisten
Persze, egyértelmű, GTE szóban sincs, nekem nem érné meg egyáltalán.
Persze sokmindent hozzá lehet adni bármelyikhez még
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
JackFeryll
őstag
Akinek saját dedikált töltője van annak semmi, mindenki másnak egy tortúra. Plusz köröket kell rohangálni töltőre rakni meg töltőről leszedni (méghozzá időben hogy ne stoppolja a helyet).
Doki16
addikt
Nem értek egyet. Panelban lakom, nincs dedikált töltöm. Mindig megyek viszem a kocsit és hozom. 1 km-re van tőlem a legközelebbi. Cégnél töltöm rendszeresen de a saját kis EVSE-vel. Itt sincs dedikált töltöm, éppen ahol tudok szerezni egy konnektort oda teszem fel. Komolyan max egy perc feldugni a kocsit és sokat mondtam. Nyilván annak teher aki sehol se tudja tölteni, de ő meg nem vesz ilyen kocsit.
Volt dízelem nem egy. Nekem meg az volt a teher, hogy állandóan DPF szopatott. Szerettem volna hazamenni munka után, de nem, mert neki éppen regenerálnia kellett ezért autókázhattam 15-20 percet. Ha meg mégis leállítom akkor jöhet a kis sárga lámpa, hogy baj van. Tehát mindenkinek más a jó.
Már 4000 km-t tettünk meg az ioniqal és ez nem volt több 15k Ft-nál. Szerintem csak a helyén kell kezelni a dolgokat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Tothgera30
Ármester
Olajhűtő tömítés és trafó szokott tönkremenni. Előbbi garantált, utóbbi időszakos gyertya cserével állítólag elodázható. Esetleg szelepfedél tömítés szokott kicsit engedni. Amúgy ha 10-15 ezrenként kap egy Dexos2-est, sokáig tartós darab.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
maroni
aktív tag
Köszönöm, sajnos amikorra felautóztam érte már eladta a tulaj!
rozsgyi
tag
Nincs minden cégnél töltő. A környékbeli utcákban (van amelyik fél kilométerre van a lakástól) van max. 5 db töltő és majdnem mindig tele van, pedig nem sok elektromos autó futkározik itt. Mi lesz, ha minden második embernek az lesz?
vzsryl
nagyúr
Több töltő.
Az inkább a kérdés, hogy honnan lesz annyi energia, ha már most is gondok vannak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
rozsgyi
tag
Hát igen, pl. most vezettek be Moldovában 60 napos szükségállapotot, mert az oroszok leállították a gázszállítást mert a moldávok nem tudták kifizetni megnövekedett árat...
(#204675) szabonagyur válasza szabonagyur (#204651) üzenetére
szabonagyur
félisten
TDI-t elengedtem úgy érzem.
Kb első 4 évről lenne max szerviz történet, utána nem igazán. Illetve sokat városozott mostanában már, de első része zavaróbb nekem, hogy csak bemondásos alapon történt meg.
Egy újabb érdekes versenyző: J Astra Sedan 2019-ből 1.4T-vel? Okés nehezebb, hasonló ár és 40e km igazotlan.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
vzsryl
nagyúr
J Astra-ért max 3M-t adnék.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
szabonagyur
félisten
Ennyire újként is? Ugye K-ból nem volt már Sedan és ha minden igaz még mindig fut.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
Kickass
őstag
Astráknál azért nézz utána melyikben lehet M32 váltó, ha már a DSG-ről lebeszéltek.
vzsryl
nagyúr
Öreg konstrukció, 13 éve jelent meg, sokkal elavultabb minden téren, belül szűkös, ~2 mázsával nehezebb, mint a K Astra. Tőlem aztán lehet szalonautó is, biztos nem adnék 3M-nál többet egy ilyen régi konstrukciós kompakt autóért, ami még 2009-ben sem volt a legjobb vétel.
Egyébként 2019-ig gyártották.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
tboldi
nagyúr
Csak nehogy úgy járj vele, mint unokatesóm.
szabonagyur
félisten
To All
Ahh veszek buszbérletet.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
dj79
senior tag
Négyfélből kijön pár
amúgy oktáv, leon, neadjisten a3 tsi vonalat is végignézted már?
Vismajor01
addikt
Én be se járok dolgozni mégis GTE van (Nem VAG de mind1). És én is utcán töltöm, persze tudtam, hogy a lakás mögött és előtt is van 2x2 töltő, ezzel a tudatban vettem az autót is.
Október óta egyetlen egyszer sem volt olyan, hogy mindegyik toltő foglalt volt amikor kellene.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
CragON
aktív tag
Autó vásárláskor ideiglenesen kivont autó ismételt forgalomba helyezése kerül valami plusz költségebe?
2-3000Ft
(#204686) Tothgera30 válasza szabonagyur (#204675) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Nekem a J Astra sok részletben minőségibb mint a K. Bár a sedan nem jön be, ott talán a csomagtérzár műanyag szokott eltörni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
szabonagyur
félisten
Első körben próbálok a környéken, plusz 100 km-s kört lefedni (meló mellett ez ami most belefér).
Pesten talán több van, de mind inkább kereskedő nem túl jó hírű környéken, így nehéz kijelenteni, hogy néztem mindent.
Legelégedettebb persze egy G7-el lennék 1.4 TSI-vel még manuálisan is, de nagyon elszállt áruk van, kb az új autós limitem környéke.
Szombaton ha nem fog havazni, mint most is akkor megnézem az SCROSS-t mert kíváncsi vagyok rá.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
ngaba
aktív tag
Ha nem zavar a túlsúly, meg tetszik az autó, akkor akár. Szerintem a J Astra mondjuk csúnya, talán épp a sedan néz ki valahogy, de pont itt írták, hogy rosszabb minőségű, mint az 5 ajtós / kombi, mert igénytelenebb piacra készülnek ma már a sedanok.
A J Astrában lévő 1.4T motor megbízhatóbb, de szomjasabb, mint ami a K-ban van. (Ha még ugyanaz van benne.)
Illetve engem úgy általában érdekelne, hogy a PSA-felvásárlás után milyen lesz az alkatrészellátás a régi Opelekhez mondjuk 10 év múlva.
[ Szerkesztve ]
KMT
addikt
Mi a gond a Kastra-s motorral?
tboldi
nagyúr
A korai évjáratok hajlamosak az LSPI-re.
KMT
addikt
Ja igen, ez már volt is, bocsi. A sok infót nem is olyan könnyű észben tartani.
tboldi
nagyúr
Én is csak ennyire emlékszem.
Amúgy is tökre hidegen hagynak az Opelek, olyan semlegesek számomra.
[ Szerkesztve ]
KMT
addikt
Engem az összes esélyes autó hidegen hagy. Ami nem hagy, az meg nem esélyes.
Haramia11
újonc
Sziasztok!
A héten kipróbáltam 3 autót. Ford Fiesta, Kia Ceed, Opel Astra. Mindegyeik benzines 1000-es motorral szerelt 2018-as.
Már majdnem döntöttem is ezek közül melyiket vegyem meg, amíg nem olvastam arról hogy a kis motoros turbós autók nem jó választás, mert hamarabb tönkre mehetnek.
Minél többet olvasok erről annál jobban összezavarodok.
Ez igaz akkor is ha rendszeresen van szervizben? Esetleg 4-5 év után el sem fogom tudni adni?
Tothgera30
Ármester
Ez így nagyon le van sarkitva. Persze egy kihegyezett kis háromhengeres feltöltős motor soha nem lesz olyan tartós mint egy nagyobb atmoszférikus feltöltési négyhengeres. De! 10 ezer km-enkénti olajcsere, intervallumon belüli váltóolajcsere, óvatos bemelegítés, és hosszabb út után hűtés sokat jelent számára. 4-5 év után (mivel ezek lesznek főleg), simán el tudod adni. Az Astra 1.0-ás motorját néztem, szerintem egész jól sikerült darab.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Nem nagyon van panasz a KIA csoportban az 1.0 turbóra Töbnnyire szeretik, egyedül a hangjára szokott kifogás érkezni. 2018-as Ceed-en még kell legyen 3 év garancia! Az összes Ceedre 7 évet adtak, ha márkaszervizbe hordta a tulaj akkor él a gari.
footy
addikt
A FB csoportban eleg vad szamlakat lattam, foleg mikor DSG valto olajat is cserelni kellett.
Az ok hogy olcsobban meg leht csinalni otthon, de azert ez nem mindenkinek opcio.
Igen, nemcsak a GTEre de altalaban PHEVre nem talaltam igazan "use-case"t.
Bár nem értem mi idegesítő van a töltögetésben. Most komolyan fáradtság amikor beállsz a parkolóba és 30 másodperc alatt bedugsz egy kábelt?
Igen Pont egy lepessel tobb mint eddig. (leallitom az autot es kiszallok)
Az elektromos autot amit nem kell minden nap tolteni meg el is tudnam kepzelni, de a PHEVnel az az erzesem hogy mind2 technologianak csak a hatranyat hozzak.
#204675 szabonagyur
Ha K ugyanannyiert van mint J, akkor nem kerdes hogy K.
A J azert hatul eleg szukos es erzik rajta a kor. En sem adnek 3Mtol tobbet erte. (bar egy AGR uleses xenonos azert megerhet 3,5-et) (A szedan nalam kizaro tenyezo lenne, mert rosszul pakolhato es nem erezni rendesen a hatuljat es altalaban csunyak is)
Doki16
addikt
Azért nem találsz rá, mert nincs. A PHEV nem egy élhető forma. Sose térül meg ha valaki csak emiatt veszi. Pontosan az van amit te is írsz, hogy mind kettő technológia hátrányát hozza. És ezeket úgy mondom, hogy 2,5 éve minden nap ilyet hajtok és imádom De ez igazándiból a VW-nek köszönhető, mert az Outlandert meg utáltam. Tehát ezért is írom azt, hogy a magas szervizköltségek nem a PHEV mivolta miatt van a GTE-nek, hanem mert egy Passat B8.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
ngaba
aktív tag
es erzik rajta a kor
Mivel vzsryl is írt hasonlót, legyen itt egy ellenvélemény is: Én kimondottan szeretem a sokáig gyártott szériák utolsó darabjait. Addigra már jól kiforrott ugyanis.
És mi az, amiben olyan nagyon fejlődött a technika, hogy automatikusabban az újabbat kellene venni? A motorok egyre szarabbak a környezetvédelmi normák miatt, és nem tudom, hogy milyen egyéb főegységben történt forradalmi fejlődés az elmúlt tizenpár évben. Inkább a spórolást érzem mindenhol. Egyre több elektromos kütyü van az autóban, érintőképernyő és hasonlók, ami nekem nem kell. (Egyedül az biztonsági rendszerek lehetnek érdekesek. De ha őszinte akarok lenni, engem az sem érdekel annyira.)
Szóval a Seat Exeot nekem találták ki.
Mondom ezt úgy, hogy konkrétan soha nem vennék J Astrát a K ellenében. (A K Astra az egyetlen nem ősrégi Opel, amivel kapcsolatban legalább "akár kellene" érzésem van.) És OK, a tágasság egy objektív érv, de annak sem ahhoz van köze, hogy melyik újabb.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
Már majdnem döntöttem is ezek közül melyiket vegyem meg, amíg nem olvastam arról hogy a kis motoros turbós autók nem jó választás, mert hamarabb tönkre mehetnek.
Ez hulyeseg el ne hidd. Vannak jol es kevesbe jol sikerult motorok fuggetlenul attol hogy kis-nagy kobcentis vagy turbos-szivo. Nincs ilyen szabaly hogy minden nagy kobcentis szivo megbizhato.
A fenti autok kozul mind veheto. A Fordnal inkabb Focust neznek mert az lenne a Ceed es Astra kategoriatarsa. Nomeg ha jol emlekszem Fiestaba nem raktak a 125lovas EBt igy csak 5os valto elerheto hozza aminek rossz a kiosztasa.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280