Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
A váltóáttételt szerintem max. elrontani lehet, azt kétlem, hogy ez volna a gond. A szárny jogos, de ha a kasztni nagyon behatárolja a dolgokat, akkor az már sokat nem oszt vagy szoroz arányaiban. Sajna a Civic hátulja gyakorlatilag egy félgömb, ami a létező legrosszabb légellenállás szempontjából. Ez a 6-7 km/h különbség megeshet, hogy abból adódik (Huff-ot néztem a táblázatban, a másik két Hondának jóindulatúan megelőlegzek beállításbeli különbséget). Ezt mondjuk még nagyobb motorerővel lehetne kompenzálni, de ahhoz a Hondának aránytalanul sokat kellene találnia (nem 4-5 LE) a többiekhez képest, ami nem túl reális.
Sent from my keyBoard
-
vlevi
nagyúr
Kikerülni még kikerülte, igaz, azt is már csk félig a füvön, de utána túl hamar jött vissza a pályára,, legalábbis én igy láttam.
A tempókülönbség nem mentség, ez benne van ebben a versenyben, erre számitani kell. Igaz, nem mi dig sikerül, emléxünk még McNish manőverére [link][ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
furának fura, de van benne ráció, és én még nem vittem egy csapatot sem sikerre.
annnnnyira azért nem sz@rsenkinek sem, Gergő is jól szerződött, gyári csapatnál versenymérnök, Norbi is gyári csapatnál egy nagyon jó mérnököt kapott az elmondása szerint. Az adatok szinte biztos hogy megoszlanak.
Könnyen lehet hogy valóban nemzetközibbé akarták tenni mindkét arcot, ahelyett hogy egy kis klikket néztek volna a Honda csapatán belül, mert ez az lett volna az biztos,...vagy legalábbis nagyon nagy a valószínűsége, személy szerint nem hinném hogy rosszul járt volna egyik vagy a másik, gyári csapat, más mint egy családias csapat, sok kommunikáció, és más szinten, hiszen a fejlesztéseket is segíteni kell.
Más lesz, sok kihívással, de ettől épül az ember.
A Honda meg nem húz olyan döntést ami egyértelműen hátráltatja a lehetséges eredményeket, az év elején biztos nem, később lehet hogy játszanak ide, vagy oda....de ez szinte mindig csak nyerő helyzetben fordul elő, ....és a Honda messze nincs még nyerő helyzetben, amikor azon kell sakkozni hova játszák a VB címet... -
quby
őstag
Tökmindegy mit válaszolna....a lényeget leirta! Ami az, hogy a japánok ilyet nem tesznek. Ez tényleg sajnos csak a magyar gondolkodás alapköve. Ők nem igy gondolkodnak. Az lehet hogy fafejüek, és szemellenzősek, és az is lehet hogy ez rossz döntés, de nem az a célja hogy Norbinak keresztbe tegyenek. Hiszik, hogy ez előrébb mozditja a dolgot....
Már ha ez a japánok döntése.....Mert ha az olaszoké.... na akkor teljesen más a helyzet. Belőlük viszont simán kinézem a simlit.
De gondolkodjunk pozitivan. Csapaton belül szerintem senki nem akar egyetlen pontot sem vesziteni. Szerintem még a kamion soför is a csapat sikere alapján kapja a fizetését....A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
sultansmith
senior tag
tökmindegy, h szerintem mi tortent, idovel megtudjuk, vagy megsem, talalgatni meg tok felesleges, de az netto hulyeseg hogy a honda a sajat versenyzojenek keresztbe tesz.
a kicsinyes gondolkodás nem a japanok eszkoze, inkabb a magyaroke.
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
sultansmith
senior tag
Igen, a honda keresztbe akar tenni a saját istállójának.
A valóság az, hogy nem tudjuk, lehet hogy pont tiago mondta azt, hogy új versenymérnököt akar, különben seje-haj. Fogalmunk sincs.
Az biztos, hogy a Honda célja a győzelem, ebbe pedig sehogy sem fér bele, hogy a saját versenyzőiknek keresztbe tegyen, valszeg olyan érdekek különböztek, amelyeket még norbi sem lát tisztán mert még friss a csapatban, de biztos vagyok benne, hogy később megtudjuk, hogy mi volt a konkrét indok.
Amúgy ez engem most egy kicsit hidegen hagy, mert az frusztrál, hogy kik lesznek a zengős pilóták...
Éjjel-nappal be van kapcsolva a telefonom, de nem hívnak az istennek se...Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
callmeakos
veterán
Nem hinném hogy direkt akarnának neki keresztbe tenni. Azért mégse annyira aljas rohadékok (remélhetőleg). Itt szerintem szimplán a magyar klikkesedést akarták rövidre zárni, illetve azt, hogy Norbi bármiféle plusz előnyhöz jut a többiekkel szemben pusztán azzal, hogy azzal a mérnökkel dolgozik, aki karrierje kezdete óta vele van. Ebben az esetben nem értem hogy akkor mért egyeztek bele hogy Gergő is mehet? Élek a gyanúperrel, hogy csak azért, mert lehet akkor Norbi se ment volna. És akkor valószínű, hogy kezdetek óta ez volt a terv, ebben az esetben viszont kicsit se sunyi a csapat.
All→M8
-
nagyúr
Na talán kicsit én is lenyugodtam, és átértékeltem a dolgokat.
#1: így kívülről, egy kényelmes fotelből nézve könnyen okos az ember. Teljesen más dolog ott ülni egy többszáz lóerős autóban, miközben folyamatosan tolnak le a pályáról. Nem könnyű ilyenkor megőrizni a hidegvéredet.
#2: ez a verseny újabb ok volt arra, hogy a többi csapatnak érdemes vigyázni ezzel a csapattal és ezzel a versenyzővel
#3: tényleg jó volt ott látni Norbi a Chevy-k között Azok a csapatok 10x ennyi pénzből (ha nem több) gazdálkodnak, mint Zengőék
#4: Japánban, ha nem lesz a dobogón a srác, tényleg kimegyek és nyakon csapom egy büdös ponttyal
[ Szerkesztve ]
-
syl5
őstag
Nézzetek addig GP2-őt! Jó kis nedves az aszfalt!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest