Hirdetés
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DS39
nagyúr
válasz guftabi96 #11332 üzenetére
Ha jól értelmezem, a különböző régiós TCR szériák összevonása történt ezen pálya lista alapján: https://tcr-worldranking.com/tcr-world-tour
(Mellé van írva milyen régiós)Standings PDF-et nem tudom ki szerkesztette, de kb. mindenki belga lett.
(Huff, Coronel, stb tuti nem azok)[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
válasz guftabi96 #11289 üzenetére
Huff helyett Boldizs indul a Zengőnél az utolsó futamokon
Inkább Kiss Norbit kéne bedobni egy-két futamra.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
ruti
Közösségépítő
válasz guftabi96 #11249 üzenetére
lehet ezert nem is kellett belepot fizetnunk...
de az 1.300-as amerikai hotdog meg a 2.000-es lángos azért mellbevágott...
-
amúgy az egész hétvégén tekintve a 4. kamion futam volt említésre méltó, na meg a 2. kamion futam a sohasem látott roncsderby miattSession Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Ciccuka
veterán
válasz guftabi96 #11202 üzenetére
Michelisz közel két év után nyert, dobogón a Zengő
bár idén nem nagyon nézem a bajnokságot
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #11076 üzenetére
Én nem csodálkozom ezen a lépésen. Tavaly volt egy hétvége mikor krvára szenvedtek már a szabadedzéseken a Lynk-ek - de látványosan - a rájuk mért BoP meg egyéb miatt és még azon a versenyhétvégén azonnal változtattak a BoP-n, hogy kedvező legyen a Lynk-nek, meg még volt egy márka, aki kérvényezte, hogy módosítsanak (talán az Audi).
Erre itt volt ez a zolder-i hétvége, látványosan szenvedtek a Hyundai-ok a szabadedzésen és semmi változtatás nem volt. Nem is csodálom, hogy Adamo ott hagyta az egész versenyhétvégét.
Egyébként nem értem, hogy minek a WSC és az FIA kompenzációját is használni. Szerintem, ha FIA rendezés akkor az FIA-féle kompenzációt kellene használni, ha meg WSC szervezés (jellemzően regionális TCR bajnokságok), akkor meg csak a WSC-ét. Ez, hogy a WTCR-ben duplán kap pofont egy-egy márka, azért erős.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
válasz guftabi96 #11017 üzenetére
További WTCR és Swift Cup Europe bejelentések:
WTCR: Gilles Magnus a Comtoyou 3. versenyzője.
Swift Cup Europe: Tim Gabi visszatér a pályaversenyzéshez és a bajnokság első hétvégéjén biztosan indul.
#KeepFightingMichael
-
Motion_Blur
félisten
válasz guftabi96 #11006 üzenetére
Az eSport bebizonyította az elmúlt 3 hónapban hogy nem lehet vele kiváltani a valós versenyzést, pedig sokan arra számítottak hogy a következő években szépen átbillen majd a mérleg. Hát nem fog
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
vlevi
nagyúr
válasz guftabi96 #10992 üzenetére
Marad még autó a rajtrácson?
Bentley is befejezi
GT News: Bentley ends factory IGTC programme with immediate effectTudom, nem ugyanaz a sorozat, de akkor is szar egyszerre olvasni ezeket a híreket. Főleg úgy, hogy rendes autósport most nincs, ezért ebbe a fórumba is csak az ilyen hírek gyűlnek.
Mint pl. május közepén a Corvette.
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz guftabi96 #10973 üzenetére
Lassan ott tartunk, hogy majd akkor hiszem el, hogy lesz verseny, ha már leng a kockás zászló...
Ezzel nem a WTCR promótereit akarom fikázni, ebben a helyzetben sajnos nem tudnak semmit csinálni, a többi sorozatnál is folyamatosan tolják ki a dolgokat.
F1-nél pl. a belga nagydíj is lehet, hogy kuka, mert olyat olvastam, hogy Belgiumban aug.31-ig vannak meghirdetve a korlátozások... Aztán, hogy ez mennyire volt fake news, nem tudom, nem jártam utána. -
-
biker
nagyúr
válasz guftabi96 #10881 üzenetére
Hát bekaphatják! Marhára ide kellett hozni, hogy Catsburg megkérdőjelezhető csapatdöntés miatt szándékosan lökte ki Mullert, ami tudjuk, hogy Muller nagy arcú paranoiája csak. Aztán meg azt felhozni, hogy Azcona miatt nem nyert bajnoki címet Guerrieri.
Hát nem, a helyzet az, hogy ha nem löki meg azcona, akkor is lenyomja Ő is meg Kristofferson is, és ha harmadik, már szintén Norbi lesz a bajnok ezzel a felállással.
Szóval ott is érdekesen írnak újságot.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
[CS]Blade2
addikt
válasz guftabi96 #10870 üzenetére
Itt csak a kínaiaknak érdemes maradni. Úgy érzem, hogy a Hyundai csak véletlenül nyert, valahol félrecsúszott a bajnokság manipulálása a rendezők felől. Szerintem jövőre majd rendesen bebiztosítják a kínaik győzelmét.
[link]
Kínai kocsiban kell ülni, lehetőleg francia pilótaként. Előtte Chevi-ben, Citromban, stb. és a jövőben is meglesz, hogy kinek és hol.
és ezt a részvetők is tudják, ezért szállnak ki évről évre, akik nem tudnak megegyezni 1-1 címben. Bokszzsáknak nem érdemes maradni. -
Qorthral
őstag
válasz guftabi96 #10830 üzenetére
Mindenkivel megesik.
Ma Guerrieri erősebb volt, de ez nem számít, a bajnoki címet az egész szezonra osztják, és ott Norbi jobb volt.
Nyilván messze ők ketten érdemelték meg leginkább a címet, de csak egy nyertes lehet. 2017-ben Norbi volt a szerencsétlen vesztes, aki simán megérdemelte volna a címet, most így kellett legyen. Vannak örök vesztesek, akiknek sosem sikerül, de ma végre mindenki be kell, hogy ismerje, hogy Norbi nem ilyen. Mindent megnyert, amit reálisan megnyerhet. Majd 5-10 év múlva még az aktuális elektromos WTCC-ben küzdhet egy "új" trófeáért, bár az is hasonló lesz ehhez átbrandingelve, ha egyáltalán így lesz.Nem szeretem azt, amikor 1-1 pillanatra hegyeznek ki egy évet. Igen, Azcona kemény volt, de hogy ezen ment volna el Guerrieri címe, az erős túlzás. Annyi minden kell egy ilyen címhez és annyi helyen félre tud csúszni. Norbi esetében is kereshetnénk az évben olyan mozzanatokat, amikor mások vettek el tőle pontokat, önhibáján kívül. A lényeg, hogy Norbi volt a legkonzisztensebb és egyike a két legjobbnak a szezon során. Most ő volt szerencsés és neki nem nagyon volt igazán off hétvégéje, így maximálisan megérdemelten nyert.
Jövőre szerintem rámegy a duplára. Azért kevés a Rosberg típusú versenyző, meg unatkozna is otthon. Ha az újszülötteivel nem akart otthon maradni, akkor most sem fog szerintem. Plusz ugye világbajnokként még rendesebb pénzt is kaphat, ami nyilván nem utolsó szempont. Ebben a kategóriában azért nem könnyű jól keresni, de ő most kihasználhatja a sikert, mind a csapattal aláírandó szerződésében, mind pl a szponzori pénzek terén. Kíváncsi leszek, hogy tényleg Azcona lesz-e a csapattársa (és mire mennek egymás ellen), vagy az öreg bevállal még egy szezont.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Qorthral
őstag
válasz guftabi96 #10620 üzenetére
Vagy nem?
Úgy fest a Lynk & Co egyáltalán nem altatott, egyszerűen most nem megy nekik. Ami duplán jó hír, mert aligha táltosodnak meg a második időmérőig. Ha Norbinak ott is sikerül hasonlóan jól mennie és bejutnia a Q3-ba, akkor nagyon megnőnek az esélyei a bajnoki címre. Külön öröm, hogy Guerrieri sem parádézik, pedig a Hondának amúgy meglenne a tempója. Eddig minden tökéletesen alakul.Egyelőre nem igazán úgy néz ki, hogy az okosok előre lemeccselték ezt a bajnoki címet Müllernek.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Motion_Blur
félisten
válasz guftabi96 #10608 üzenetére
Ebből 4 helyszín az ami rendes versenypálya: Hring, SK, Aragon, Sepang
A többi utcai b/szás, 3 körös Nord, és az ázsiai hulladékok.
Régenmindenjobbvót
TCR calendar ezzel szemben hibátlan
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Qorthral
őstag
válasz guftabi96 #10596 üzenetére
Bocs, igen, a büntetősúlyokra gondoltam. A BoP egy hatalmas marhaság.
Persze, ez a realitás, amit írsz. Hátha most nem jön be.
Ha Norbi csak 4. lesz ebben a mezőnyben, az is nagyon szép eredmény. De ha már egyszer vezet az utolsó futam előtt, miért ne reménykednénk valami fényesebben csillogóban?PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Qorthral
őstag
válasz guftabi96 #10593 üzenetére
Necces lesz a dolog.
Müller nagyon erős és Guerrieri is veszélyes.
Nem tudom hogy alakul majd a BOP, de valószínűleg a Honda erősebb lesz Sepangban. Ez önmagában persze nem gond, csak a mértéke nem mindegy. Jó lenne, ha a Hyundai kicsit jobban járna az utolsó futamra a BOP módosításokkal, mint a Lynk & Co, amire azért van esély bőven, hiszen most mindhárom futamot ők nyerték... Ezzel együtt szerintem ők lesznek a legerősebbek Sepangban is. Bízom nagyon Norbi bajnoki címében, ha végre neki lesz legalább egy kis szerencséje, akkor összejöhet. A másik véglet a 4. hely, sajnos még akár az is előfordulhat egy peches hétvégével.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
[CS]Blade2
addikt
válasz guftabi96 #10588 üzenetére
A tököm tudja, most 2. a táblán. Gondolom most nyer vagy 2. lesz, Norbi meg 1-2 pontot szerez, aztán a másikon is bukik pár pontot, így az utolsó helyszínre hátrányból érkezik.
Azt hittem van valami tendencia ami alapján tudható, hogy kb. milyen kanyarok, egyenesek stb. vannak az utolsó helyszínre és, hogy várhatóan milyenek lesznek a büntetősúlyok, és ez általában inkább melyik autónak kedvez legalább az első 2-ből, ha a 4 nincs is meg.
Szóval, ha ponthátrányba érkezik, akkor az behozható-e a papírforma szerint?
Az oké, hogy 1 másodperccel gyorsabb autóval is kieshet már az időmérőn, meg lehet bármi, de fordítva ált. már vége van a történetnek. Ha sz*r az autója az utolsó helyszínre, akkor már tegnap elment a dolog. -
Motion_Blur
félisten
válasz guftabi96 #10575 üzenetére
"A Q1 végén Gordon Shedden beleállt a falba, mögötte érkezett Esteban Guerrieri, aki kikerülte az Audit, de rögtön mögötte jött Michelisz, aki a Honda takarásából nem láthatta a leállt autót, így belerohant"
Ez annyi Norbis, erre már nem lehet mondani semmit..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Male
nagyúr
válasz guftabi96 #10551 üzenetére
Nagyon gáz, és még Catsburgot büntették meg miatta...
Csináltam két képernyő mentést, a piros Priaulx féklámpájának a felvillanása, a zöld amikor az előtte haladó Erlacher féklámpája felvillan.... oké, belső koszos ív, de ekkora különbség... egyszerűen bemegy belső ívre, majd mielőtt a mögötte jövő kimenne külső ívre, akkor Priaulx beletapos a fékbe, és így a mögötte jövő ezt már nem tudja elkerülni. ...mindezt két versenyhétvége alatt kétszer játssza el...
[kép] [kép] ( a piros vonalat nem biztos, hogy sikerült tökéletesen átrajzolnom a második képre, mert mozgott a kamera közben, az oszlopokat számolva sakkozgattam, de a másodikon már nem látszik a 200-as táblánál lévő oszlop ) -
Motion_Blur
félisten
válasz guftabi96 #10519 üzenetére
És a legszomorúbb hogy Vervisch-t még csak nem is vizsgálták.
Hyundai helyében a márka összes pilótáját arra álltanám rá hogy Lynk & Co-sokat fogja, üsse, vágja stb. Norbit kivéve persze.
Más esélyük nincs, bár azt gondolom hogy idén Lynk & Co-nak kell majd nyernie, ahogy 2017-ben meg a Volvonak. Mert csak.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[CS]Blade2
addikt
válasz guftabi96 #10519 üzenetére
Én már az előző szezon elején rég feladtam. Az egész arról szól Norbi szempontból, hogy szét sz..tják, meg szét szo.ja magát. Szerez egy pole-t vagy valami, és azt hiszed, hogy na majd most, aztán két futamonként letolják a pályáról, és végül a ponttáblán is 2-3 hellyel simán hátrébb végez, mint a várható.
Zengőék alatt még elment, mert ott még elvoltunk, hogy igen, kiesett, de az 1. vagy 3. helyről, vagy valami.
A mostani feltételek mellett ez már lósz.r, itt már nem lehet örülni, hogy vezeti a ponttáblát, csak sajnálni, hogy állandóan kilökik és végül nem lesz világkupa 1. -
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10418 üzenetére
Mondjuk azért a Hyundai-t sem kell félteni, mert erősen ők is gyári csapat...csak, hogy közben azért ügyfél alapú versenyeztetés is megy, mert van egy csomó nemzeti bajnokságban i30 N és Veloster TCR. Egyébként jogos Adamo "kifakadása". Már ott kezdődik az egész, hogy a Lynk & Co. nevezését el sem kellett volna az FIA-nak és a WSC-nek fogadni, hiszen van 4 autójuk és kész. Pont ezért is vannak előnyben a BoP-ben minden más "gyártóval" szemben. Simán lehetett volna azt mondani hogy: Gyártsatok le min. 10 autót, indítsatok min. 2 nemzeti bajnokságban autókat és jöhettek. De, gondolom az FIA és a WSC kasszájába benyomott kínai pénz miatt, szépen ezt elnézték .
Súly kompenzációt is miért nem lehet úgy csinálni, mint régen, hogy versenyzőre osztották a plusz súlyt, nem pedig márkára? Ez jobban működne - szerintem -, mint a jelenlegi rendszer, mert mint látható ezt is ki lehet erősen játszani.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ciccuka
veterán
-
-v-
addikt
válasz guftabi96 #10404 üzenetére
Vicc .. felvezetokor alatt reklam, 20 perces futam alatt reklam .. grand slamek is nezhetetlenek, minden masodik game utan, meg kb. vege sincs a pontnak, reklam, van hogy a kovetkezo game elso szervaja is lemarad, de a reklamblokknak ugye le kell mennie.. bicaj nezhetetlen, 5 percenkent reklam. Vegyel eurosport playert ugye ...
Mai napert kar, Norbi meg Attika is[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #10400 üzenetére
Ez úgy rendben volt sztem is, kb. itt a érintőhatár ennél a tempónál, viszont ha bármelyik megborul az biztos hogy Nordschleife kikerül a naptárból. Sztem jó hogy benne van, nincs valami arcos verseny általában, de ez A pálya, egyike a nagy pályáknak (mint Bathurst is kb.). Szóval engedni nem lehet a gyeplőn, mert nagy a tempó, van pár kanyar ami elbírja a keménykedést, és van jópár ami nem.
Ez szemre gyönyörű volt, és valóban ez az igazi. Viszont csak jó végkifejlettel. -
Rotyi
aktív tag
válasz guftabi96 #10289 üzenetére
Ez van sajnos, ezt el kell ismerni.
Ám így is a top pilóták közé tartozik.
Viszont a folyton károgó, csak negatív fröcsögést tartalmazó kommenteket nem bírom megérteni. Mintha csak a facebookon lennénk akármelyik hír alatt....
Ettől még ne legyen már ciki neki és Tassinak drukkolni.Ami majdnem az, az nem az!
-
albert8
veterán
válasz guftabi96 #10281 üzenetére
Semmi értelmes nem volt a mi szempontunkból... elég öhhmm...inkább hagyjuk. A lényeg, hogy Tassi bejött nyolcadiknak, ami sokkal inkább szóra méltó szerintem, mint Norbi bohóckodása...
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz guftabi96 #10261 üzenetére
Sajnos a magyar pilóták is hozák a szintet, nem csak a kommentelők
Zengőnél nem tudom ki ez a srác, apuci befizette vagy miez?
Attika 1mp-re van a márkatárstól. Szemlesütős...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10252 üzenetére
Tökéletes a meglátásod . Én is fogtam a fejem, mikor megláttam, de hát szombaton az F1 időmérőből úgy is csak a vége érdekel. De azt majd lehet visszanézem valahol. Inkább a WTCR futamot fogom követni. Vasárnap meg úgy is csak a rajt izgalmas, utána jön X x 10 kör ami alvós, majd a vége megint jöhet. Közben lehet sasolni a WTCR 2. futamot .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10249 üzenetére
Csak nekem van olyan érzésem, hogy Zengőék elfogytak a lóvéval és a támogatókkal? TCR Europe, egy régi technikával - nyugodtan kijelenthetjük, hogy a legrégebbi TCR autóval mennek - és egy - komoly!!! - nemzetközi versenytapasztalat nélküli pilótával indulnak neki az évnek. Nekem ez idén is karcsú .
Miközben ott a M1RA, jól felépítve, jó autókkal!!! és - szerintem - egy jó pilótapárossal. Bajnoki cím esélyesként vágnak neki. Zengőék meg....ebből megint nem lesz nagy eredmény.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
-
A Zéé
addikt
válasz guftabi96 #10219 üzenetére
közvetítés alatt a kommentekben nagyon ment a BoP szidása, de ez nekem azt mutatja, hogy alapvetően jól van belőve... a 7 márkából 5 ott van az első 10-ben. Egyedül a VW tűnik úgy, hogy kicsit le van maradva.
Az 1-2 tizednyi/századnyi különbségek simán csak azok a kis nüanszok, amik az adott kört befolyásolják.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Path of Exile 2
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Apple asztali gépek
- De mennyi az annyi?
- Kémia topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest