Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Túraautó topik (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#2501) ruti válasza Integra (#2500) üzenetére


ruti
Közösségépítő

igaz, miattuk is kell a japán futam,

mondjuk a Chevi is csak idén ért "haza" amerikai pályára

Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>

(#2502) Integra válasza ruti (#2501) üzenetére


Integra
titán

klikk

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2503) Sandormaster válasza Integra (#2502) üzenetére


Sandormaster
aktív tag

Ebből váltás lesz szerintem, ami csak jól sülhet el, Chevy vagy Honda, viszont Wéberre így nem hiszem hogy lesz költségvetés, illetve ő maga nem hiszem hogy össze tud annyit kaparni ami egy Chevyre vagy Hondára kell.

(#2504) Integra válasza Sandormaster (#2503) üzenetére


Integra
titán

chevy kiszáll, hondában a perspektíva. kérdés, hogy az mennyibe fog kerülni. érzik ők is, hogy lépni kell. a honda idén már megnyerte a btcc-t asszem.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2505) proof88 válasza Sandormaster (#2503) üzenetére


proof88
addikt

nekem az a véleményem, hogy ha most autót váltanak, akkor 2014-ben lehetnek jobbak, ha maradnak a bmw-nél, akkor jövőre lehetnek jobbak, de utána már muszáj váltani... de egy többségben elsőkerekes bajnokságban szívás hátsókerekes autóval indulni abból a szempontból, hogy kiforgatják az embert. ahhoz meg nem elég hosszú egy futam, hogy a gumikoptatás előnye kijöjjön. Illetve mióta túl vannak néhány privát teszten Zengőék, azóta tudják jobban használni a gumit, jobb a kocsi kopott gumin. Én mondjuk még néhány hónapja azt olvastam, hogy a BMW is frissítve lesz 2014-re, vagy legalábbis szó volt róla a BMW-nél, hogy lecserélik a típust vagy valami ilyesmi, addig meg esetleg ki lehetne bírni az új motor hozta előnyökkel. :F

ja és igen ...

Csapatunk számára immár világos, Tiago Monteiro a Honda nyergében lökte ki Norbit. Csak, valahogy nem volt meg a rendezőnek egy 2,5 kilométeres körön 2012-ben. Meg aztán milyen lett volna kivágni a Hondát otthon, a premieren. Ez ennyi, csak tudjatok róla.

[ Szerkesztve ]

(#2506) Integra válasza proof88 (#2505) üzenetére


Integra
titán

nézd, ha cserébe ezért megkapják a honda gyári autóját egyetlen privát csapatként, áldásom rá :))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2507) IreN!CuS válasza proof88 (#2505) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Szerintem a kékek nem opció ,már mint nagyon remélem.
Ha biztos lenne a BMW 2014-es csomagja szó nélkül várni kell,ha nem akkor Honda.Jövőre ezzel a BMW-vel megint ott lehetnek a top5ben,míg a Honda kérdés mennyire fog az elején beletalálni,belerázódni a dolgokba lásd Ford.
Viszont ha Honda akkor nem lesz ott Gabi ,feleslegesen vették meg a második Bömöst , nagyon sok oldalról kell ezt megvizsgálniuk a srácoknak remélem jó döntést hozna.
De igaza van Zolinak baromi nehéz döntés :)

Integra btcc ugyan az mint a wtcc technikában,mert nekem úgy rémlik azért van eltérés bőven.

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#2508) Integra válasza IreN!CuS (#2507) üzenetére


Integra
titán

azért a honda már megy egy ideje, btcc-ben már javában gyűrik a technikát

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2509) Z0C!


Z0C!
őstag

csak a narancs fekete maradjon meg, onnantól más nem érdekel :)

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#2510) vlevi válasza IreN!CuS (#2507) üzenetére


vlevi
nagyúr

BTCC-ben jelenleg kétféle autó van. Az egyik, a WTCC-ben is használt, S2000-es speckónak megfelelő autók, és egy újabb, NGTC (Next Generation Touring Car)-nak nevezett valami. Asszem a Honda ez utóbbiba tartozik.
British Touring Car Championship

Mondjuk pl. kétezres turbók vannak benne, nem egyhatos. Innentől kezdve nem sok egyezés lehet a kettő között.

NGTC:
"300+bhp 2-litre turbo-charged direct injection engine
fly by wire throttle control.
Over-boost function,
karbon kuplung, satöbbi"

S2000:
"Maximum of 2 liter (2000 cc) displacement
És a turbó 1.6-so
No electronic driver aids"

Az egyik kimondottan elektronikus gázpedálról beszél, a másik pedig ha nem is zárja ki, de nem említi.

[ Szerkesztve ]

(#2511) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Húúú Norbi de szép kört odarakott a Q1-ben, ráadásul úgy hogy az utolsó szektorban csúnyán feltartották :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2512) ruti válasza Motion_Blur (#2511) üzenetére


ruti
Közösségépítő

eddig jók vagyunk, Q1: megtett 2 éles körből egy jó, meg egy mégjobb :-)

Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>

(#2513) Motion_Blur válasza ruti (#2512) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Norbi P3, alig több mint 1 tizedre a Cheviktől :Y :C

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2514) ruti válasza Motion_Blur (#2513) üzenetére


ruti
Közösségépítő

nagy idő, egy jó pályán :C

Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>

(#2515) Sundesz


Sundesz
őstag

Nagyon jól ment a Norbi, gart neki és a Csapatnak. Holnap sajna lemaradok a futamról. :(

Hörcsög Powa'

(#2516) vlevi válasza Motion_Blur (#2513) üzenetére


vlevi
nagyúr

"Norbi P3, alig több mint 1 tizedre a Cheviktől"

És pont ezt az időmérőt nem láttam!
Tegyük hozzá, hogy 1 tizedre a chevyktől, az azt jelenti, hogy 1 (de inkább kettő) mögötte van, és még Tarquinit is megelőzte. Ami megintcsak nagy szó, mert idén sokszor az volt az edzés, hogy három dévúúú, aztán tarquini, és azon izgultunk, ki lesz az ötödik...

(#2517) hossszú


hossszú
őstag

Nézzük a második futamot, bízzunk benne, hogy jobban sikerül mint az első.

„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin

(#2518) Z0C! válasza hossszú (#2517) üzenetére


Z0C!
őstag

rosszabb :/

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#2519) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Ahogy nézem sokat nem veszítettem azzal hogy nem keltem fel a futamokra...

Müller DNF-nek azért örülök :)

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2520) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#2519) üzenetére


Motion_Blur
félisten

És hogy nézem ez a tetű megint megúszott egy szándékos kiforgatást. De legalább bukja a címet, muhahahahaaa :)

Norbival meg még az is megtörténhet hogy csak összetett 3. lesz a függetlenek között :(

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2521) ruti


ruti
Közösségépítő

:( őrült futamok voltak... :(

D'Aste sokat vaccilált, hogy kiszállljon-e verseny közben a mozgó kocsiból ;]

Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>

(#2522) ruti válasza Motion_Blur (#2520) üzenetére


ruti
Közösségépítő

szépen belenyúltak a bajnokság végkimenetelébe,
én sajnálom Menu-t, ő már sejti, hogy nem lesz bünti Müllernek :(((

Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>

(#2523) zoo8800


zoo8800
veterán

A 2. futamot nagyon sajnálom, álom rajt után hello :W

rip and tear, until it is done

(#2524) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#2520) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Pont ezt akartam írni. Talán már jobban kell figyelni D'aste-re, mint Oriolára, illetve inkább nem figyelni, mert amióta nézegetik, hogy mennyit bukhatnak Oriolához képest, azóta alakulnak szarul a dologok.

A másik, amit akartam, hogy megoldást kellene találni arra a problémára, hogy ha Norbi összeér valakivel egy kanyar közben, akkor 99%, hogy megforog. Mások 2-3 kanyaron keresztül össze vannak akadva, és mennek tovább, a élmenők pedig szinte bármit megfognak, összeakadva a kavicságyon át (keresztben csúszva!) is visszajönnek egyenesben a pályára. Ennek egy részét a hátsó kerékmeghatásra írnám, de valami más is hiányzik.

[ Szerkesztve ]

(#2525) !Overdose! válasza [CS]Blade2 (#2524) üzenetére


!Overdose!
őstag

Van megoldás. Hondának hívják. Úgy tűnik hihetetlen potenciál van abban az autóban és egyelőre még csak Monteiro vezeti, akit lényegesen lassabbnak tartok, mint Tarquini-t. Szép dolog az RWD, de nem ebbe a sorozatba való. :(

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#2526) Z0C! válasza !Overdose! (#2525) üzenetére


Z0C!
őstag

én azért arra nem esküdnék...csak az állórajtokat tekintve...

de most pro és kontra:

BMW
- beállítások a pályára
- saját alkatrészek
- támogatók
- ismert tulajdonságok
- 2éve BMW-ben

Honda
- ismeretlen technika (talán Seatból 1-2 emlék)
- RWDből FWDbe nem 2 perc
- nincsennek beállítások
- nincs tapasztalat a pályán vele.

én mindenképpen maradnék BMW-ben.
\o/ BMW! \o/ :) (OO=[][]=OO)

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#2527) Motion_Blur válasza Z0C! (#2526) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem az dönt(ött), hogy a BMW hajlandó-e minimális fejlesztéseket adni a jövő évre. Ha nem, akkor felesleges egy helyben toporogni. Hosszú távon úgyse maradhat a BMW és szerintem Zoliék már nem csak évről évre terveznek.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2528) JColee válasza Z0C! (#2526) üzenetére


JColee
őstag

Szerintem a támogatók nem azt nézik, hogy bömösben megy-e vagy nem. :U

(#2529) !Overdose! válasza Z0C! (#2526) üzenetére


!Overdose!
őstag

Majd a jövő igazol valamelyikünket, de szinte biztos vagyok bennem hogy a Honda eredményesebb lesz jövőre, mint a jelenlegi BMW. Nem kell ebből BMW vs. Honda presztizskérdést csinálni. A Honda fejleszt, a BMW pedig talán fog...

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#2530) Z0C! válasza Motion_Blur (#2527) üzenetére


Z0C!
őstag

Tehát van 2 BMW-nk, amivel valamit kéne csinálni...

viszont hallottam olyan híreket, hogy a BMW fejleszteni szeretne..
de míg mi gondolkodunk, meg silabizálunk, Zoliék már döntöttek...szerintem. :)

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#2531) Motion_Blur válasza Z0C! (#2530) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem is döntöttek. Megvettek egy Chevit, amivel Norbi össze-vissza veri majd a mezőnyt jövőre :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2532) #70869248 válasza !Overdose! (#2525) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez gyakorlatilag bűn :D
Az FWD nem versenyautó hajtás...utcára átlagembereknek oké.
Tudom hogy ez egy szériaalapú sorozat, ezáltal nyilvánvalóan többségben vannak a fronthajtású autók, de ez egy buta hajtás, és nem ideális versenyszempontból.
Az még meg lehet szokni hogy a dízel bebólintott az autóversenyzésbe, de a fronthajtás az soha :D
Meg kell nézni mikor megcsúsznak, vagy amikor pöccintenek rajtuk és megfogják....szörnyen buta mozdulat.
A versenyző az zseniális, de az autó mozgása katasztrófa.
...nincs erőcsúsztatás amivel ívet lehet szűkíteni (vagy amit élvezni lehet).
...nincs risza állórajtnál, csak pörögnek ostobán a hajtott kerekek.
...elkopott gumikon szánalmasan alulkormányozottak, unalmas és sz@r és egy kínlódás, nem csak nézni, hanem vezetni is.

elől motor-elől hajtás: állórajtnál hátratolódik a súly->szánalmas rajtgyorsaság.
elől motor-elől hajtás: kormányzott kerekek a hajtott kerekek, kigyorson és féken is, nagy sebességű kanyarokban is a hajtott kerekek terhelődnek.

4hajtott kerék oké, 2 hajtott kerék csak hátul..elől motor-hátul hajtás, közép motor-hátul hajtás.
FWD nincs az autósportban...csak belekényszerítik sajnos...és a siker érdekében a múltban elkövettek mindent hogy mégis sikeresek legyenek.
A Bmw-nek elment a kedve annyit 'patták őket, de bár visszajönne teljes mellel.

(#2533) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Müllert megk*rták 30mp-el, így nem szerzett pontot :C

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2534) JColee válasza #70869248 (#2532) üzenetére


JColee
őstag

(#2535) vlevi válasza Motion_Blur (#2527) üzenetére


vlevi
nagyúr

Hallgassuk meg, Zengő Zoli mit mond erről :)

Milyen autóval? - 2012 WTCC

A BMW fejlesztése (saját magánvélemény), olyan, mint a kutya vacsorája. Vagy lesz, vagy nem. De ha lesz is valami, akkor sem lesz valami nagyon komoly belenyúlás, talán a motorvezérlés, vagy ilyesmi, amiről a túraautó hírblogon olvastam. Itt van pl. a súly. Képtelenek, nemhogy a szabályok által engedélyezett minimum -20Kg -ra menni, de még a gyári minimumsúlyra sem nagyon. Ahhoz pedig, hogy huszonvalahány kilókat megspóroljanak, gyárilag kellene átszabni az autót, az kevés lesz, hogy az oldalüveget plexire cserélik, amit már megtettek, de még mindíg túlsúlyban van az autó, az engedélyezetthez képest.

(#2536) Motion_Blur válasza vlevi (#2535) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Igen, láttam ezt a videót de sajnos Zoli elég profin nyilatkozik ahhoz hogy még csak megtippelni se lehessen hogy merre hajlik :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2537) !Overdose! válasza #70869248 (#2532) üzenetére


!Overdose!
őstag

Tökéletesen igazad van, én is jobban örülnék, ha csak RWD autók vennének részt a sorozatban, de ameddig ez nem így van, addig azt fogjuk látni, hogy egy jó képességű pilóta majd' 90 fokos szögből is visszahozza az FWD-t és néhány hellyel hátrébb visszakapcsolódik a versenybe. Ez így nem fair. :(

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#2538) Sandormaster


Sandormaster
aktív tag

Sajnos lemaradtam a futamokról, de ahogy látom nem is baj :(
Viszont pontversenyben nagy szerencsénk volt hogy megmaradt az előny :Y

(#2539) proof88


proof88
addikt

mondjuk a mai versenyen nem is az volt a probléma hogy Norbi rwd, pedig általában az a gond, hanem ma egyszerűen nagyon szarul alakult minden

(#2540) L4rs válasza #70869248 (#2532) üzenetére


L4rs
tag

Meg is értelek meg nem is.
Szerintem is az "igazi versenyautó" nem "elsőkerekes". De megfejelném azzal, hogy nem is pöttöm, zümmögő, egyhatos motor-nak kellene megforgatni azokat a kerekeket, hanem valami elélvezős, rotyogós V8-asnak. Mert nekem az tetszik.
De ettől még a WTCC mégis jól van így, ahogy van. Ha a fentebb írtat szeretném nézni, akkor keresek olyat, ahol teljesülnek a leírtak. Kell ilyen is, olyan is. A gokartnak, a Suzuki kupának és az F1-nek is van jogosultsága, mert mindenhol ott vannak a gyártók, a versenyzők, a sponzorok és a nézők is.
De azért ha már adják a TV-ben, pláne ha el is jönnek kis országunkba, csak megnézem a WTCC-t is, mert a maga nemében állat. Arról nem is beszélve, hogy van egy nem is akármilyen magyar versenyő a sorozatban.
Lassan már zavaróan nagy lesz a választék. Találjuk már meg a leginkább tetszőt magunknak.

(#2541) Z0C! válasza L4rs (#2540) üzenetére


Z0C!
őstag

egy Kiss Norbit vagy Michelisz Norbit megnénék V8Supercars sorozatban :)

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#2542) L4rs válasza Z0C! (#2541) üzenetére


L4rs
tag

Kiss indult már Maserati Trofeo hungaroringi futamán, első lett, Michelisz a Superstars Series magyar futamán indult egy "vesztesnek hitt autóval" 3. lett.
Vezetni tudnak a fiúk, valami más hiányzik...

szerk: OFF

[ Szerkesztve ]

(#2543) Ventur@


Ventur@
senior tag

Egy kicsit én is beleszóljak ebbe a "mivel menjenek" témába, én még mindíg azt mondom, hogy jó ez a BMW.

6. az összetettben Norbi és még az autót sem ismerték ki teljesen, illetve a beállítások terén van még mit fejlődni. Bári Gergő nyilatkozta valamikor, hogy kb. az autó 30%-át ismerik beállítások terén. 30%...és így 6.

Jövőre a Chevy nem lesz, mint gyári csapat és bár tény, hogy van benne szufla rendesen, azért meg kell nézni a Bamboos-ok mit alkottak azzal az autóval. Honda itt lesz, mint gyári csapat, de nem tartom egyelőre esélyesnek rögtön első éven VB címre. Seat megint nem járható út, mert eléggé bizonytalan az a motor alatta. Ford meg eddig túl sokat nem alkotott, Lada meg bizonytalan tényleg jön-e.
BMW mellett szerintem 3 dolog szól Zengőéknek:

1. van 2 autó belőle, ami az övék. Tavaly megvették, gondolom nem fél talicska zsét beletoltak. Ezt jövőre eldobni nagy hiba lenne, mivel kizártnak tartom, hogy annyi lapátnyi guba lenne a Zengő csapatnál, hogy ezt bevállalják. Ha annyi lenne, lett volna tesztre is elég zsé.
2. Állórajtban verhetetlenek. Most is 8. helyről a 2.!!!-ig rajtolt Norbi. Ezt FWD-vel lehetetlen megtenni.
3. Jobb a gumihasználata a BMW-nek és ez sem utolsó szempont.

Ami viszont tény, hogy az nem túl bíztató, hogy talán fejleszt a BMW. Erő kell abba a motorba, meg kis súly fogyasztás és mezőnyverő gép lenne jövőre :) .

Ha sok hülyeséget írtam, akkor elnézést. Csak saját vélemény, amit leírtam :) .

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#2544) Motion_Blur válasza Ventur@ (#2543) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Úgy néz ki hogy maradnak a BMW-nél: [link]

"...a BMW lehet a legésszerűbb választás a következő versenyévadra. És én mint versenyző nagyon örülnék neki, hogyha maradna a BMW, mert megszerettem az autót"

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2545) ruti


ruti
Közösségépítő

szombat esti bulit ne tervezzetek, Vasárnap koránkelés van ;]

Vasárnap:
04:00 – R1 (Eurosport, élő)
05:20 – R2 (Eurosport, élő)

Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>

(#2546) madmike válasza ruti (#2545) üzenetére


madmike
őstag

Imádom, hogy felvevős beltérim van :DDD

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#2547) ruti válasza madmike (#2546) üzenetére


ruti
Közösségépítő

de az neeeem olyan...ezt valósidőben kell megélni :K

Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>

(#2548) madmike válasza ruti (#2547) üzenetére


madmike
őstag

Hát lehet ráveszem magam, de nem tudom sikerül e. Amugy én a felvételeken is nagyon tudok izgulni. Ilyenkor TV-t,rádiót, számítógépet addig be se kapcsolom amíg meg nem nézem a felvételt, nehogy bárhol bármit megtudjak a futammal kapcsolatban.

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#2549) callmeakos válasza Motion_Blur (#2544) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

Hát hogy ha tényleg nekiesik a BMW a jő öreg 3as fejlesztésének akkor miért is ne.

Tervben van Motorfejlesztés illetve súlycsökkentés.

Off: nagy nehezen megtaláltam ezt a topicot is :DDD

[ Szerkesztve ]

All→M8

(#2550) [CS]Blade2 válasza ruti (#2545) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Mi nem nézzük, és jobb lesz ez így a Norbinak is. Ha felkelek tuti, hogy kiesik az első kanyarban. :DDD
Állandóan ez van. :D

Pedig most kezd érdekes lenni a Yokohama. D'aste elég jól megy mostanában. Nem tudom, hogy Oriolának lesz-e esélye, kérdéses, hogy mennyire fekszik a Seatnak a köv. két pálya.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Túraautó topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.