igaz, miattuk is kell a japán futam,
mondjuk a Chevi is csak idén ért "haza" amerikai pályára
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
igaz, miattuk is kell a japán futam,
mondjuk a Chevi is csak idén ért "haza" amerikai pályára
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ebből váltás lesz szerintem, ami csak jól sülhet el, Chevy vagy Honda, viszont Wéberre így nem hiszem hogy lesz költségvetés, illetve ő maga nem hiszem hogy össze tud annyit kaparni ami egy Chevyre vagy Hondára kell.
chevy kiszáll, hondában a perspektíva. kérdés, hogy az mennyibe fog kerülni. érzik ők is, hogy lépni kell. a honda idén már megnyerte a btcc-t asszem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
nekem az a véleményem, hogy ha most autót váltanak, akkor 2014-ben lehetnek jobbak, ha maradnak a bmw-nél, akkor jövőre lehetnek jobbak, de utána már muszáj váltani... de egy többségben elsőkerekes bajnokságban szívás hátsókerekes autóval indulni abból a szempontból, hogy kiforgatják az embert. ahhoz meg nem elég hosszú egy futam, hogy a gumikoptatás előnye kijöjjön. Illetve mióta túl vannak néhány privát teszten Zengőék, azóta tudják jobban használni a gumit, jobb a kocsi kopott gumin. Én mondjuk még néhány hónapja azt olvastam, hogy a BMW is frissítve lesz 2014-re, vagy legalábbis szó volt róla a BMW-nél, hogy lecserélik a típust vagy valami ilyesmi, addig meg esetleg ki lehetne bírni az új motor hozta előnyökkel.
ja és igen ...
Csapatunk számára immár világos, Tiago Monteiro a Honda nyergében lökte ki Norbit. Csak, valahogy nem volt meg a rendezőnek egy 2,5 kilométeres körön 2012-ben. Meg aztán milyen lett volna kivágni a Hondát otthon, a premieren. Ez ennyi, csak tudjatok róla.
[ Szerkesztve ]
nézd, ha cserébe ezért megkapják a honda gyári autóját egyetlen privát csapatként, áldásom rá
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Szerintem a kékek nem opció ,már mint nagyon remélem.
Ha biztos lenne a BMW 2014-es csomagja szó nélkül várni kell,ha nem akkor Honda.Jövőre ezzel a BMW-vel megint ott lehetnek a top5ben,míg a Honda kérdés mennyire fog az elején beletalálni,belerázódni a dolgokba lásd Ford.
Viszont ha Honda akkor nem lesz ott Gabi ,feleslegesen vették meg a második Bömöst , nagyon sok oldalról kell ezt megvizsgálniuk a srácoknak remélem jó döntést hozna.
De igaza van Zolinak baromi nehéz döntés
Integra btcc ugyan az mint a wtcc technikában,mert nekem úgy rémlik azért van eltérés bőven.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
azért a honda már megy egy ideje, btcc-ben már javában gyűrik a technikát
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
csak a narancs fekete maradjon meg, onnantól más nem érdekel
----- www.zoci.gumroad.com -----
BTCC-ben jelenleg kétféle autó van. Az egyik, a WTCC-ben is használt, S2000-es speckónak megfelelő autók, és egy újabb, NGTC (Next Generation Touring Car)-nak nevezett valami. Asszem a Honda ez utóbbiba tartozik.
British Touring Car Championship
Mondjuk pl. kétezres turbók vannak benne, nem egyhatos. Innentől kezdve nem sok egyezés lehet a kettő között.
NGTC:
"300+bhp 2-litre turbo-charged direct injection engine
fly by wire throttle control.
Over-boost function,
karbon kuplung, satöbbi"
S2000:
"Maximum of 2 liter (2000 cc) displacement
És a turbó 1.6-so
No electronic driver aids"
Az egyik kimondottan elektronikus gázpedálról beszél, a másik pedig ha nem is zárja ki, de nem említi.
[ Szerkesztve ]
Húúú Norbi de szép kört odarakott a Q1-ben, ráadásul úgy hogy az utolsó szektorban csúnyán feltartották
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
eddig jók vagyunk, Q1: megtett 2 éles körből egy jó, meg egy mégjobb :-)
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
Norbi P3, alig több mint 1 tizedre a Cheviktől
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
nagy idő, egy jó pályán
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
Nagyon jól ment a Norbi, gart neki és a Csapatnak. Holnap sajna lemaradok a futamról.
Hörcsög Powa'
"Norbi P3, alig több mint 1 tizedre a Cheviktől"
És pont ezt az időmérőt nem láttam!
Tegyük hozzá, hogy 1 tizedre a chevyktől, az azt jelenti, hogy 1 (de inkább kettő) mögötte van, és még Tarquinit is megelőzte. Ami megintcsak nagy szó, mert idén sokszor az volt az edzés, hogy három dévúúú, aztán tarquini, és azon izgultunk, ki lesz az ötödik...
Nézzük a második futamot, bízzunk benne, hogy jobban sikerül mint az első.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
rosszabb :/
----- www.zoci.gumroad.com -----
Ahogy nézem sokat nem veszítettem azzal hogy nem keltem fel a futamokra...
Müller DNF-nek azért örülök
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#2520) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#2519) üzenetére
És hogy nézem ez a tetű megint megúszott egy szándékos kiforgatást. De legalább bukja a címet, muhahahahaaa
Norbival meg még az is megtörténhet hogy csak összetett 3. lesz a függetlenek között
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
őrült futamok voltak...
D'Aste sokat vaccilált, hogy kiszállljon-e verseny közben a mozgó kocsiból
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
szépen belenyúltak a bajnokság végkimenetelébe,
én sajnálom Menu-t, ő már sejti, hogy nem lesz bünti Müllernek
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
A 2. futamot nagyon sajnálom, álom rajt után hello
rip and tear, until it is done
(#2524) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#2520) üzenetére
Pont ezt akartam írni. Talán már jobban kell figyelni D'aste-re, mint Oriolára, illetve inkább nem figyelni, mert amióta nézegetik, hogy mennyit bukhatnak Oriolához képest, azóta alakulnak szarul a dologok.
A másik, amit akartam, hogy megoldást kellene találni arra a problémára, hogy ha Norbi összeér valakivel egy kanyar közben, akkor 99%, hogy megforog. Mások 2-3 kanyaron keresztül össze vannak akadva, és mennek tovább, a élmenők pedig szinte bármit megfognak, összeakadva a kavicságyon át (keresztben csúszva!) is visszajönnek egyenesben a pályára. Ennek egy részét a hátsó kerékmeghatásra írnám, de valami más is hiányzik.
[ Szerkesztve ]
(#2525) !Overdose! válasza [CS]Blade2 (#2524) üzenetére
Van megoldás. Hondának hívják. Úgy tűnik hihetetlen potenciál van abban az autóban és egyelőre még csak Monteiro vezeti, akit lényegesen lassabbnak tartok, mint Tarquini-t. Szép dolog az RWD, de nem ebbe a sorozatba való.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
én azért arra nem esküdnék...csak az állórajtokat tekintve...
de most pro és kontra:
BMW
- beállítások a pályára
- saját alkatrészek
- támogatók
- ismert tulajdonságok
- 2éve BMW-ben
Honda
- ismeretlen technika (talán Seatból 1-2 emlék)
- RWDből FWDbe nem 2 perc
- nincsennek beállítások
- nincs tapasztalat a pályán vele.
én mindenképpen maradnék BMW-ben.
\o/ BMW! \o/ (OO=[][]=OO)
----- www.zoci.gumroad.com -----
Szerintem az dönt(ött), hogy a BMW hajlandó-e minimális fejlesztéseket adni a jövő évre. Ha nem, akkor felesleges egy helyben toporogni. Hosszú távon úgyse maradhat a BMW és szerintem Zoliék már nem csak évről évre terveznek.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Szerintem a támogatók nem azt nézik, hogy bömösben megy-e vagy nem.
Majd a jövő igazol valamelyikünket, de szinte biztos vagyok bennem hogy a Honda eredményesebb lesz jövőre, mint a jelenlegi BMW. Nem kell ebből BMW vs. Honda presztizskérdést csinálni. A Honda fejleszt, a BMW pedig talán fog...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Tehát van 2 BMW-nk, amivel valamit kéne csinálni...
viszont hallottam olyan híreket, hogy a BMW fejleszteni szeretne..
de míg mi gondolkodunk, meg silabizálunk, Zoliék már döntöttek...szerintem.
----- www.zoci.gumroad.com -----
Szerintem is döntöttek. Megvettek egy Chevit, amivel Norbi össze-vissza veri majd a mezőnyt jövőre
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ez gyakorlatilag bűn
Az FWD nem versenyautó hajtás...utcára átlagembereknek oké.
Tudom hogy ez egy szériaalapú sorozat, ezáltal nyilvánvalóan többségben vannak a fronthajtású autók, de ez egy buta hajtás, és nem ideális versenyszempontból.
Az még meg lehet szokni hogy a dízel bebólintott az autóversenyzésbe, de a fronthajtás az soha
Meg kell nézni mikor megcsúsznak, vagy amikor pöccintenek rajtuk és megfogják....szörnyen buta mozdulat.
A versenyző az zseniális, de az autó mozgása katasztrófa.
...nincs erőcsúsztatás amivel ívet lehet szűkíteni (vagy amit élvezni lehet).
...nincs risza állórajtnál, csak pörögnek ostobán a hajtott kerekek.
...elkopott gumikon szánalmasan alulkormányozottak, unalmas és sz@r és egy kínlódás, nem csak nézni, hanem vezetni is.
elől motor-elől hajtás: állórajtnál hátratolódik a súly->szánalmas rajtgyorsaság.
elől motor-elől hajtás: kormányzott kerekek a hajtott kerekek, kigyorson és féken is, nagy sebességű kanyarokban is a hajtott kerekek terhelődnek.
4hajtott kerék oké, 2 hajtott kerék csak hátul..elől motor-hátul hajtás, közép motor-hátul hajtás.
FWD nincs az autósportban...csak belekényszerítik sajnos...és a siker érdekében a múltban elkövettek mindent hogy mégis sikeresek legyenek.
A Bmw-nek elment a kedve annyit 'patták őket, de bár visszajönne teljes mellel.
Müllert megk*rták 30mp-el, így nem szerzett pontot
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Hallgassuk meg, Zengő Zoli mit mond erről
A BMW fejlesztése (saját magánvélemény), olyan, mint a kutya vacsorája. Vagy lesz, vagy nem. De ha lesz is valami, akkor sem lesz valami nagyon komoly belenyúlás, talán a motorvezérlés, vagy ilyesmi, amiről a túraautó hírblogon olvastam. Itt van pl. a súly. Képtelenek, nemhogy a szabályok által engedélyezett minimum -20Kg -ra menni, de még a gyári minimumsúlyra sem nagyon. Ahhoz pedig, hogy huszonvalahány kilókat megspóroljanak, gyárilag kellene átszabni az autót, az kevés lesz, hogy az oldalüveget plexire cserélik, amit már megtettek, de még mindíg túlsúlyban van az autó, az engedélyezetthez képest.
Igen, láttam ezt a videót de sajnos Zoli elég profin nyilatkozik ahhoz hogy még csak megtippelni se lehessen hogy merre hajlik
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Tökéletesen igazad van, én is jobban örülnék, ha csak RWD autók vennének részt a sorozatban, de ameddig ez nem így van, addig azt fogjuk látni, hogy egy jó képességű pilóta majd' 90 fokos szögből is visszahozza az FWD-t és néhány hellyel hátrébb visszakapcsolódik a versenybe. Ez így nem fair.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Sajnos lemaradtam a futamokról, de ahogy látom nem is baj
Viszont pontversenyben nagy szerencsénk volt hogy megmaradt az előny
mondjuk a mai versenyen nem is az volt a probléma hogy Norbi rwd, pedig általában az a gond, hanem ma egyszerűen nagyon szarul alakult minden
Meg is értelek meg nem is.
Szerintem is az "igazi versenyautó" nem "elsőkerekes". De megfejelném azzal, hogy nem is pöttöm, zümmögő, egyhatos motor-nak kellene megforgatni azokat a kerekeket, hanem valami elélvezős, rotyogós V8-asnak. Mert nekem az tetszik.
De ettől még a WTCC mégis jól van így, ahogy van. Ha a fentebb írtat szeretném nézni, akkor keresek olyat, ahol teljesülnek a leírtak. Kell ilyen is, olyan is. A gokartnak, a Suzuki kupának és az F1-nek is van jogosultsága, mert mindenhol ott vannak a gyártók, a versenyzők, a sponzorok és a nézők is.
De azért ha már adják a TV-ben, pláne ha el is jönnek kis országunkba, csak megnézem a WTCC-t is, mert a maga nemében állat. Arról nem is beszélve, hogy van egy nem is akármilyen magyar versenyő a sorozatban.
Lassan már zavaróan nagy lesz a választék. Találjuk már meg a leginkább tetszőt magunknak.
egy Kiss Norbit vagy Michelisz Norbit megnénék V8Supercars sorozatban
----- www.zoci.gumroad.com -----
Kiss indult már Maserati Trofeo hungaroringi futamán, első lett, Michelisz a Superstars Series magyar futamán indult egy "vesztesnek hitt autóval" 3. lett.
Vezetni tudnak a fiúk, valami más hiányzik...
szerk: OFF
[ Szerkesztve ]
Egy kicsit én is beleszóljak ebbe a "mivel menjenek" témába, én még mindíg azt mondom, hogy jó ez a BMW.
6. az összetettben Norbi és még az autót sem ismerték ki teljesen, illetve a beállítások terén van még mit fejlődni. Bári Gergő nyilatkozta valamikor, hogy kb. az autó 30%-át ismerik beállítások terén. 30%...és így 6.
Jövőre a Chevy nem lesz, mint gyári csapat és bár tény, hogy van benne szufla rendesen, azért meg kell nézni a Bamboos-ok mit alkottak azzal az autóval. Honda itt lesz, mint gyári csapat, de nem tartom egyelőre esélyesnek rögtön első éven VB címre. Seat megint nem járható út, mert eléggé bizonytalan az a motor alatta. Ford meg eddig túl sokat nem alkotott, Lada meg bizonytalan tényleg jön-e.
BMW mellett szerintem 3 dolog szól Zengőéknek:
1. van 2 autó belőle, ami az övék. Tavaly megvették, gondolom nem fél talicska zsét beletoltak. Ezt jövőre eldobni nagy hiba lenne, mivel kizártnak tartom, hogy annyi lapátnyi guba lenne a Zengő csapatnál, hogy ezt bevállalják. Ha annyi lenne, lett volna tesztre is elég zsé.
2. Állórajtban verhetetlenek. Most is 8. helyről a 2.!!!-ig rajtolt Norbi. Ezt FWD-vel lehetetlen megtenni.
3. Jobb a gumihasználata a BMW-nek és ez sem utolsó szempont.
Ami viszont tény, hogy az nem túl bíztató, hogy talán fejleszt a BMW. Erő kell abba a motorba, meg kis súly fogyasztás és mezőnyverő gép lenne jövőre .
Ha sok hülyeséget írtam, akkor elnézést. Csak saját vélemény, amit leírtam .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Úgy néz ki hogy maradnak a BMW-nél: [link]
"...a BMW lehet a legésszerűbb választás a következő versenyévadra. És én mint versenyző nagyon örülnék neki, hogyha maradna a BMW, mert megszerettem az autót"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
szombat esti bulit ne tervezzetek, Vasárnap koránkelés van
Vasárnap:
04:00 – R1 (Eurosport, élő)
05:20 – R2 (Eurosport, élő)
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
Imádom, hogy felvevős beltérim van
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
de az neeeem olyan...ezt valósidőben kell megélni
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
Hát lehet ráveszem magam, de nem tudom sikerül e. Amugy én a felvételeken is nagyon tudok izgulni. Ilyenkor TV-t,rádiót, számítógépet addig be se kapcsolom amíg meg nem nézem a felvételt, nehogy bárhol bármit megtudjak a futammal kapcsolatban.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
(#2549) callmeakos válasza Motion_Blur (#2544) üzenetére
Hát hogy ha tényleg nekiesik a BMW a jő öreg 3as fejlesztésének akkor miért is ne.
Tervben van Motorfejlesztés illetve súlycsökkentés.
Off: nagy nehezen megtaláltam ezt a topicot is
[ Szerkesztve ]
All→M8
Mi nem nézzük, és jobb lesz ez így a Norbinak is. Ha felkelek tuti, hogy kiesik az első kanyarban.
Állandóan ez van.
Pedig most kezd érdekes lenni a Yokohama. D'aste elég jól megy mostanában. Nem tudom, hogy Oriolának lesz-e esélye, kérdéses, hogy mennyire fekszik a Seatnak a köv. két pálya.