Bázzeg még bort isznak lolmár
All→M8
Bázzeg még bort isznak lolmár
All→M8
(#3952) !Overdose! válasza Sandormaster (#3950) üzenetére
Nézz rá a ponttáblázatra, hogy hogy állnak a Hondás és BMW-s srácok!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
omg, egy percig sem volt versenyben, kímélte a technikát a második futamra.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#3954) Sandormaster válasza !Overdose! (#3952) üzenetére
Nem összességében, hanem az utóbbi versenyek alapján látom azt hogy nincs potenciál...de majd a második verseny remélem megcáfol.
6 Chevy mellet nem lehet annyira virgonckodni, főleg egy friss fejlesztésű autóval.
Így is jól sikerült ez a Civic, szinte csak erőben marad el a Cruze-től, és még a Hungaroringi tesztet ki is hagyták sajnos.
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
Tudom tudom, ez csak egyfajta "érzés" ami nem feltétlen a ponttáblázaton meg a tényeken alapul, pusztán úgy érzem hogy tavaly jobban rá voltam pörögve a témára és jobban vártam a versenyeket.
na go, gyerünk norbi
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Szerintem gyönyörűen megoldotta. Gratulálok! Igy tovább!
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
igen, jól bírta a nyomást
azért izzadtam egy picit, mert müller simán beleszokott "koccanni" az előtte haladókba
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Jó kis futam volt ez a második...most már minden verseny előtt "panaszkodni" fogok
kijelző nélkül, érzésből tolni és visszaverni müllert...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
De legalább a servo nem ment el, és a nafta sem ömlött a kocsiból.
én is csak néztem amikor mondta Norbi a videóban. Azért az a nem gyenge eresztés
All→M8
Persze hogy van benne valami
All→M8
Én is az ellen vagyok, hogy a fociba talicskaszám tolják bele a pénzt. Lehet, hogy sokak ellenszenvét fogom most kiváltani, de mégis azt mondom, hogy nem a WTCC az ahova ezt a pénzt tolni kéne, elvégre ezek profi csapatok, nagy szponzorokkal. Sokkal jobb lenne, ha szétosztanák a sok méltatlanul elnyomott lévő sportág között.
Vegyük pl az evezést. Alig több mint egy hete Galambos Peti bronzérmet szerzett a könnyűsúlyú egypár evezősök között egy olyan mezőnyben ahol mindenki 2013as hajóban evezett, kivévő őt, aki egy többéves, elavult, sokat látott technikában. Egy új fejlesztésű hajóban valószínűleg nem "csak" egy bronznak örülhetnénk...
De ez csak egy példa a sok közül, valószínű tucatszám lehetne hasonlókat írni...
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
Norbiék is előrébb lennének, ha fizetnék nekik a teszteket, meg a 2 autó is előnyös, pláne ha lenne még Norbi kaliberű pilóta. A focis pénzből jutna neki is, meg az evezős csávónak is, meg még ki tudja kinek.
Elképesztő, hogy milyen sikereket ér el ez a kis csapat, simán hozzák a gyári csapat teljesítményét, néha még verik is azt. Persze nem csak őket lehetne jobban támogatni, rengeteg olyan sportág van, amiben nagyon jók a magyarok, mégis a foci, a foci, a foci, amiben kb minden második tétmeccs után megy a siránkozás.
Továbbgondolva meg még bőven lenne helye annak a pénznek, pl egészségügy, oktatásügy, stb, de az már nagyon messzire vezet.
Ebben igazatok van, de azért azt is tisztán kell látni, hogy nem azért támogatják számolatlanul a focit, mert az egy olyan jó dolog. Hanem azért, mert az egy akkora pénznyelő, pénzmosó ahol tízegynéhány milliárdot úgy el lehet tüntetni, hogy senki sem veszi észre, ha valakinek a zsebében landol. Szerinted mi az ótvar szarnak kell ennyi tetves stadiont építeni? Akkora pénzekből, amiből több F1-es szintű versenypálya is megépíthető lenne?
Ezen gondolkodtam végig a magyar-román "meccs" alatt. Hogy pl.:a debreceni stadion árának 1%-a menyit segitene Norbiékon. 1-2 év közi tesztre tuti futná... 1%, és ez technikai sport ami majdnem a legtöbb lét megeszi. Az 1%-ból az evezősök megoldanának 1 évet. és a többi 99%-ról nem is beszéltünk. És ez csak egy stadion ára...hol a többi..
De bele kell törödnünk hogy magyarországon ez van. Pláne a technikai sportok nem anyira népszerűek (még akkor is ha én egész vasárnapokat ülök a tv elött ) így pl. egy Talma szintű versenyző simán eltünhet a süllyesztőben.
Na de jó volt sirni egy kicsit...
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
Csak hogy az autósportnál maradjunk: ami a magyar rally bajnokságban történik éppen a pénzhiány/szponzor kihátrálása miatt, az is elszomorító. Milyen jó évadok voltak cca. 10 éve, akkoriban 5-6 WRC autóval, rengeteg N-es indulóval, valódi fieszták voltak, eljártunk az összes futamra, Mecsektől Egerig.
Most meg semmi
--
(gyerekkorom óta focizok, most már csak hobbiból, de megnézem a jó NEM MAGYAR meccseket)
Szánalmasnak tartom ami a magyar fociban történik, méltatlanul a legmagasabb helyen van a sportágak megítélésében, nulla eredménnyel, a világszínvonaltól fényév távolságra, kabaré az egész...
--
Nincs nézőszám, akkor minek a stadion? tévedés, hogy összehozza az embereket...gyerekkel ki sem mernek menni meccsre, mert balhé van...
A Lett meccsre elővételben elkelt 8000 jegy, de csak 4000-en mentek ki. Tehát volt aki megvette a jegyét több ezer Ft-ért, és úgy döntött, hogy nem megy ki...na ez az igazi kritika, és tovább nem is szaporítom, mert felmegy a pumpa...
Én a román meccset 1 perc 36 másodpercig néztem (a kapott gólig). Megelőlegeztem a bizalmat, de felesleges volt.
--
Ja, és a Ringre meg kimennek 40-70 ezren (ki honnan számolja ), egy emberért, meg a narancs autóért. Odautaznak, belépő van, drága a fagyi, de kimennek az emberek, mert szerethető.
Nem képmutató, hiteltelen, mint a magyar foci. Hanem világszínvonal, profizmus...megbecsülés nélkül.
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
All→M8
(#3973) Motion_Blur válasza callmeakos (#3972) üzenetére
Ilyen szempontból nagyon komolytalan ez a sorozat...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Hogy mi?!
Nem vagyok kifejezetten rajongója, de azért azt el kell ismerni, hogy nem rossz pilóta! Van potenciál ebben a sorozatban, de nagyobb felhajtást kellene csinálni körülötte és akkor jönnének a szponzorok is, mert lenne több néző! Sokaknál sztem csak egy hobbi-autóverseny szintjén áll...
Közben pedig izgalmas, szoros, más, mint a sztárolt F1, stb, stb.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
Sajnos igen, a sorozat szinvonalát tükrözi, hogy a Yokohama trophy-t vezető, "kis" vb cím esélyes pilótának mennie kell pénzhiány miatt...beszaráás.... Számomra ez kicsit felértékeli Zengő Zoli munkáját....Már hogy ő k ott tudnak maradni..
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
kifejezetten jó versenyző, én nagyon bírom a jóllakott óvodás ábrázatát, és tud vezetni is
reméljük látjuk még
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
Hasonlóképp vagyok én is vele. Totál nem versenyzőalkat, amiért szerintem egyesek le is nézik valamennyire, és erre ő úgy megy privátként, hogy sokszor kilométerekkel jobb mint Chilton. Nagyon szimpatikus nekem a srác, én is remélem hogy látjuk még őt, akár gyári színekben is, mert privát létére 3. az összetettben, ami nem gyenge
ggeleven
Sokaknál sztem csak egy hobbi-autóverseny szintjén áll...
Ez pontosan így van. Lantiék pont említették a Sonomai verseny alatt hogy pl. Coronelnek ez már csak egy jó hobbi. Ő nem veszi véresen komolyan ezt az egészet. Még pénzt se nagyon akar csinálni ebből, mert nincs rászorulva, mert ő civilben egy nagyon durva üzletember. Ha jól emlékszem, valamelyik évben Hollandiában ő volt az év üzletembere. Ennyit erről
All→M8
(#3978) [CS]Blade2 válasza callmeakos (#3977) üzenetére
Így viszont nem sokat ér, egy Loeb-nek ha itt VB-lesz. De még Norbinak is csökkentik az értékét, ha esik a színvonal. Más hasonló kat. meg valszeg drágább mulatság. Pedig a rallyban a WRC-nek, a túraautóban a WTCC-nek kellene lennie a legmagasabb kategóriának.
(#3979) callmeakos válasza [CS]Blade2 (#3978) üzenetére
Kezd széthullani ez a széria (attól függetlenül hogy itt a Honda meg jön a Citröen)
Az RML és a többi előnye jövőre eltűnik, és nem hinném hogy a Chevy gondolkozna a Cruze leváltásán, ha már tavaly kivonultak. Ez pedig egyenesen azt jelenti hogy elkezd azon a lejtőn menni mint a 320TC. Egykoron top autó, de évről évre csökken az előnye.
A mezőny 60%át kiadó BMWék jövőre teljesen eltűnhetnek a gyengeségük miatt. Bár azzal a módosítócsomaggal amikkel megfelelnek a jövő évi szabályoknak talán egy-két 320TC marad, de a 80%a elmegy a süllyesztőbe.
A Seat most jelentette be hogy nem mostanában lesz leváltva a régi Leon.
A Lada az valamiért tolja tovább a programot.
Egyébként itt egy újabb példa mért van teljesen sz*rban ez a sorozat: [link]
All→M8
Az előzetes várakozások szerint az új autók körönként három másodperccel gyorsabbak lesznek a jelenlegi gépeknél
Ez meg azért problémás, mert most is szétszakadozik pillanatok alatt a mezőny, ezután pedig eleve azzal fog kezdődni, hogy gyakorlatilag két külön verseny. Ez egy Le Mans szériában, multiclass-ként megállja a helyét, de itt inkább röhejesnek tartom ennyi autóval... szóval az van, hogy jövőre is a BTCC marad a leglátványosabb kis túra sorozat.
Sent from my keyBoard
Csak az a baj, hogy 4-5-6 auto, ami a 2014-es szabalyokra epul, a tobbi a mostani marad, talan valami modosito csomagot kap ez-az. Ez nemsorozatgyartas, ahol szazezres darabszamban jon le a szalagrol az uj suzuki wsift. Ezek a kis magancegek, mint az rml, jas, ... nem kepesek evi nehany autonal tobbet epiteni, es kiszolgalni. Csak nehogy a tortenelem ismetelje onmagat, a dtm is megszunt a 90-es evek vegen, es hosszu szunet utan egy teljesen mas koncepcioban indult ujra.
[focifika]Kicsit elkalkuláltam az árat. Nem igazán voltam tisztában egy WTCC-s honda költségeivel. De az itt leirtakból kiderül hogy kicsit több mint 1M€ az éves költség, azaz 300M HUF, szal abból a stadionár 1% ból nem csak egy tesztre futnáá [/focifika]
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
Pedig mennyire nagyon jó kis sorozatot lehetne belőle csinálni!
Ha okosak lennének, akkor lehetne ez az international DTM kb!
Bivaly erős, széirából átépített autók a világ legjobb pályáin...mind a 10 ujjamat megnyalnám egy ilyen sorozatért!
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
Az csapatnak szerintem többe kerülne annál. Valami 230 milla volt Norbi gépe, valszeg a tervezett kopó alkatrész csomag, fékek, gumik nyomják fel 300 misire. Ha többször törik az további költség. Meg van még nevezési dij, meg egy rakat repülőjegy, kamion, szállítás, szállás, a szerelők fizetése, Norbi fizetése, és ezek egy második autónál is jelen lennének, a tesztelés pedig további költség.
Stadionhoz nem értünk, így azt nem tudjuk felbecsülni, lehet, hogy az meg nem olyan sok, mint amennyit elköltenek rá.
Viszont ja, bőven beleférne, és most kellene megjátszani, mert ki tudja, hogy mit hoz a jövő. Jól megnyomni a következő évet, mert ha jó lesz Honda, akkor Tarquini is vérszemet kap a címért, jobban vezetne most is, ha lenne esélye.
TV közvetítések holnap REGGELtől:
Időmérő - Eurosport - szo 08:30
Warm up felvételről - Eurosport - vas 06:45
Futamok - Eurosport, Duna - vas 07:15-től egymás után
HAJRÁ
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
Hurrá végre nem szüttyögnek az Eurosport2-vel
All→M8
Egyébként most már teljesen értem, miért mondjátok azt hogy a BTCC sokkal jobb mint a WTCC.
Megnéztem a Knockhilli első versenyt, és tényleg jobban szórakoztam rajta, mint bármelyik idei WTCC futamot (Hungaroringet kivéve). Úgy, hogy a komplett mezőnyből csak Turkingtont ismerem.
Jó látni a változatos mezőnyt (Audi, Bmw, Vauxhall, Honda, Toyota, MG, Chevy, Morgan), a tényleg test-test elleni keménykedést. Pl. a verseny közepén a fehér Insignia szó nélkül ki lett paterolva, úgy hogy a versenyző nem kapott agygörcsöt
Meg a 32. percél lévő Audi támadás nagyon kész
Ilyet a WTCCben nem tudom mikor láttam
Ja azt meg nekem magyarázza meg nekem valaki hogy egy 1es BMW hogy tud legyalulni egy S5ös vagy RS5ös (nemtom milyen pontosan) Audit?
[ Szerkesztve ]
All→M8
Azt hiszem ezt nekem is meg kell néznem!
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
Hajrá.
Nekem fülig ért a szám. Főleg mikor a versenyző a kommentátorokkal dumál a felvezető körön
All→M8
Ugy, hogy az autok teljesitmenye ott is saccperkabe ugyanaz, legalabbis erre torekednek. Azonkivul nincs gyari csapat, csak privatok, a szabalyrendszer miatt olcsobb, es egyszerubb, emiatt majdnem akarmilyen utcai kocsibol lehet epiteni ngtc szabalyoknak megfelelo versenygepet.
Azert azt ne mondd, hogy Jason Platorol sem hallotal meg?
Amugy a yt-on rendszeresen fenn vannak a futamok.
Pl itt [link]
[ Szerkesztve ]
A4. Amúgy egyszerű: ngtc specifikáció szerint készül mindkettő és értelmes balanszolási rendszer van. Na... Mobilról írtam csak most latom megelőztek.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
Kommentátorok amúgy kegyetlenek, főleg Tim Harvey-n szoktam röhögni. Asszem pont Knockhillben volt, amikor az Audis Rob Austin (kurvajól néz ki az a kocsi amúgy ) meglöki az előttelévő kocsit, ő meg nyomja, hogy "did it like a pro, THAT was push to pass" - hát én itt feküdtem.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
A kommentátorokon én is néztem
Főleg amikor az Audis próbálkozásnál benyögi: "That was like a Nascar style" Bázzeg
All→M8
Norbi Pole!!!
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
Iiiiiiiiigen pole!!!!
0,001 ezredre a pályacsúcstól!!
Nagy volt NORBI!
[ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
De még milyen pole!!! Majdnem pályacsúccsal lett első!
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
53 alatt csak ő van, mögötte durva 4 Chevy henger, kemény futam lesz Zengőéknek az elő az biztos, itt leszünk drukkolunk!
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
Gyönyörű időmérő volt!
Minden tiszteletem a Zengő team-é!
[ Szerkesztve ]
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
aztar*hadt
All→M8