Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Túraautó topik (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#3601) madmike válasza quby (#3600) üzenetére


madmike
őstag

Úgy néz ki nem kacsa és csak az 1. futamra vonatkozik, ha minden igaz.

Jó lenne tudni, hogy mi a végleges rajtsorrend.

[ Szerkesztve ]

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#3602) quby válasza madmike (#3601) üzenetére


quby
őstag

Hábeszarok...3000EUR tarquini 24 helyes bünti......norbi 12.....nincs egy koknkrét insoklás/cikk valahol??

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#3603) [CS]Blade2 válasza quby (#3602) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Hol nézitek?

Ezt találtam csak a büntetések kapcsán: [link]

[ Szerkesztve ]

(#3604) dudikpal válasza quby (#3602) üzenetére


dudikpal
aktív tag

24 helyes?!? az hogy?! sosevolt ennyi ótó ebben a NAGYSZERŰ "bajnokságban" :DDD

(#3605) Arkar válasza dudikpal (#3604) üzenetére


Arkar
aktív tag

Itt is, de tényleg mi lesz akkor, ha lesz vagy 4 gyári csapat a leggyorsabb nem mer előre menni?

Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm

(#3606) proof88 válasza dudikpal (#3598) üzenetére


proof88
addikt

már miért lenne hülyeség amit írtam? Nem véletlenül találták már ki ezt a szabályt. Egyfelől szerintem a pályán mindenki azt csinál amit akar, amíg nem akadályozza/veszélyezteti a másikat: akik elől mentek, teljesen jogosan nem akarták elsőként elkezdeni a mért kört, ezen a pályán nagyon sokat számít a szélárnyék. Akik hátrébb vártak, teljesen jogosan vártak, hogy kihasználhassák a másik szélárnyékát, ez az egész világon elterjedt dolog az autósportban, pláne egy ilyen pályán. Főleg úgy, hogy szemmel látható különbségek vannak a motorerők között. Az viszont tényleg nem túl szép dolog, hogy aki az időmérő végére hagyja a gyors körét (pl mert spórolni akar a gumikkal, vagy mert nyilván akkor van legjobban felgumizva a pálya), és éppen a boly végén van, az gyakorlatilag az egybegyűlt tömeg miatt nem tudja elkezdeni a gyors körét. Na többek között ezen segítene ide is egy ilyen szabály.
Nem tartom teljesen jogosnak ezeket a büntetéseket, amiket kiosztottak, hiányos a szabályzat, ennyi. Kíváncsi vagyok, eddig miért nem volt ilyen szabály, mint F1-ben, pedig mindkettő FIA által van szabályozva ...

(#3607) quby válasza dudikpal (#3604) üzenetére


quby
őstag

Persze hogy hülyeség. A zengö fb oldalán láttam

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#3608) madmike


madmike
őstag

A már hivatalosnak tekinthető büntetések

Monteiro 12
Oriola 8+8= 16
Coronel 10+5= 15
D’aste 5
Tarquini 12+12= 24
MacDowall 8
Michelisz 12
Huff 10
O’Young 5
Müller 12
Chilton 12

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#3609) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Videó a Q2 utolsó percéről: [link]

Itt bizony büntessenek is meg mindenkit! Mi a f*szom ez?

"Értem hogy non-stop, de meddig van nyitva?" - hogy egy klasszikust idézzek :W

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3610) albert8 válasza Motion_Blur (#3609) üzenetére


albert8
addikt

Azért ott Coronel mögött lévők nem tudtak volna előzni. Viszont az első 5 az simán.

[ Szerkesztve ]

Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/

(#3611) Petya25 válasza madmike (#3608) üzenetére


Petya25
addikt

Néztem az odőmérőt és lestem az órát, mondom már nem érnek át...
Legalább egy alibi gyors körbe be kellett volna húzni és mindenki kussolna.
Nem értem miért osztanak különböző mértékű büntetést? Mindenki pont egyformán nem ment.
Hol van az leírva, hogy mindenképpen meg kell javítanod az előző idődet?
Ha meg sportszerűtlen, akkor mindenkit a Q1-ben kiesők mögé kell sorolni az eredeti sorrendben.
Barmok.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#3612) Integra


Integra
titán

most pótoltam be a mai lemaradást, ez ma valami vicc volt.. :( :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#3613) Motion_Blur válasza Petya25 (#3611) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Az eltérő büntetéseket én se értem. Az öregnek pl. miért járt 24 helyes, míg a két RML autónak "csak" 12 hely :F

Arra is kíváncsi vagyok hogy milyen sorrendben osztják ki a büntetéseket, az is sokat fog számítani.

Káoszfutamot vártunk, de már előtte megvan a balhé, mi lesz itt holnap... :))

proof88: LOL! első futamon rajthoz se kéne állni :W

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3614) proof88


proof88
addikt

"TouringCarTimes @TouringCarTimes 24s
BREAKING: All Hondas excluded from qualifying, rear wing does not confirm to regulations. Will start from the back for race one #WTCC"

(#3615) dudikpal válasza proof88 (#3606) üzenetére


dudikpal
aktív tag

"ez az egész világon elterjedt dolog az autósportban" - lófaszt! Nézzél több V8 supercars-t. Ott motorerőből mennek a srácok időmérőn, nem létszükség baszakodniuk ilyen szarságokkal, illetve nem is tehetik meg! Ilyen szabályokkal nem lehet népszerűbbé tenni 1 wtcc-t.
Ez egy pont olyan röhejes etap volt, mint amilyen a sorozat maga. Remélem Norbi mihamarabb ugrik innen egy normálisba, az Ő érdekében.

(#3616) IreN!CuS válasza proof88 (#3614) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Egyre jobb...... :U

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#3617) proof88 válasza dudikpal (#3615) üzenetére


proof88
addikt

akkor azt mondod, hogy a szélárnyékozást csak a wtcc-ben használják?

(#3618) madmike válasza proof88 (#3617) üzenetére


madmike
őstag

Szerintem nem csak a WTCC-ben, ugy gondolom, hogy a zárt karosszériás versenyeken mind használják. A formula autók nem tudják, mert őket lassítja ha valakinek a seggében mennek.

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#3619) Z0C! válasza dudikpal (#3615) üzenetére


Z0C!
őstag

kevesen ismerik azt a szériát...
az eddigi 2 gyártó helyet most már a Merci és a Nissan is becsatlakozott....
most megy Austinban a verseny..állat :D
egy kis promó :)

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#3620) Z0C!


Z0C!
őstag

pályacsúcs megdöntéséhez nem kell szélárnyék :)
BATHURST 2010 - CRAIG LOWNDES BREAKS TRACK RECORD

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#3621) proof88 válasza madmike (#3618) üzenetére


proof88
addikt

költői kérdés volt. F1-ben is használják, én most csak az egyenesekre gondoltam, nem kanyarra.
Egyébként ismerem a V8 supercars-t, láttam pár futamot már. Nagyon jó sorozat. Időmérőt belőle soha nem néztem még. Azt se tudom, hogy a versenynaptárukban van-e olyan pálya, ahol érdemes időmérőn szélárnyékozni. Mindenesetre azt ne mondja senki, hogy egy olyan pályán, ahol van pár kanyar meg jó hosszú egyenes, nem fognak szélárnyékozni.

(#3622) madmike válasza proof88 (#3621) üzenetére


madmike
őstag

Persze, egyenesben F1-ben is előny a szélárnyék, de a kanyarban már hátrány mert csökken a tapadás. F1-ben, végig szélárnyékban tuti nem lehet pole időt futni.

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#3623) madmike


madmike
őstag

Norbi a büntetésekről.

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#3624) Male válasza Motion_Blur (#3609) üzenetére


Male
nagyúr

Teljesen egyetértek.

Nem vacakolni kell itt százalékokkal, meg agyon szabályozni, mint az F1-ben, mert akkor meg jönnek majd a kivételek, a rinyálás, hogy de ő azért ment lassan, mert... Megkapja mindenki a büntetését most, aztán többet ilyet nem csinálnak.

Honda szárny: Ááááh, és eddig akkor hogy mentek ezek át az ellenőrzésen :F Elég fura...
Mondjuk ettől még alapvetően a Honda/JAS hibája, hogy nem megfelelő méretű szárnyakat rakott az autókra. Mégis hogyan tervezték meg, és gyártották le :F

(#3625) proof88 válasza madmike (#3622) üzenetére


proof88
addikt

de én arról beszélek, hogy pl Monzában is számít, ha kihasználod vkinek a szélárnyékát, felhúzatod magad az egyenesben, aztán lehetőleg te fordulj elsőként a következő kanyarban. Pl ha vki levezető körön megy már és felhúzatod vele magad. Ha nagyon elkeseredetten próbálkozol, akkor főleg számít. Amikor már sehogy máshogy nem tudsz javítani. Alonso is használt már időmérőn más szélárnyékát Bahreinben, pedig ott aztán nem sokat nyerhetett vele a célegyenesben ... elkeseredett próbálkozás volt, biztos hozott 5 századot a körén anno (nem idén volt).

Male: biztos vagy abban, hogy többet ilyet nem csinálnak? :D Mennyivel egyszerűbb lenne beleírni a szabályzatba, hogy nem gyors körön mennyivel mehetsz körbe lassabban ... nyilván ha valakinek meghibásodott az autója, az nem tartozik bele. Ezt nem nagy kunszt ellenőrizni.

Coronel büntije

Coronel mai videója a történtekről

[ Szerkesztve ]

(#3626) Male válasza proof88 (#3625) üzenetére


Male
nagyúr

Elég kemény büntetés, ugyhogy igen...
Jó lenne, ha nem menne el jogászkodás irányába a WTCC.

Jah, és mik lesznek a kivételek? "jajj, hát leesett a turbó nyomás, azért mentünk lassan"... szerintem itt nincs olyan komoly rendszer, mint az F1-ben, hogy minden adatot pontosan lássanak az ellenőrök.
Vagy éppen "kicsit kicsúsztam, azért lettem lassabb" -> legfeljebb porol egyet, és ráfogja.

Értelmes emberek vannak ott, tudják értelmezni azt, hogy versenyezni kell, és kész. Ha elkezdik agyon szabályozni, ahogy az F1-nél, akkor csak exponenciálisan nő a szabályzat hossza, és jönnek a végeláthatatlan viták, hogy szabályos, de nem az, de akkor is az, de nem... ezt utálom az F1-ben is. (műszaki okokból álltam félre, nem azért, mert kifogyott volna az üzemanyag... a műszaki ok pedig az volt, hogy kevés volt az üzemanyag... de akkor sem a mi hibánk, mert a töltő berendezés volt rossz... gondolom te is emlékszel ezekre... a franc se kíváncsi az ilyenre. ...de a tiltott csapatutasításos időszakban is mi ment... ez csapatutasítás volt, de nem volt az, mert nem mondtuk ki, de az értelme az volt, de nem...)

(#3627) Male


Male
nagyúr

"Castrol Honda WTCC ‏@hondaracingwtcc 46 perc

For Race 2, the #WTCC Honda Civics will start from their original qualifying positions, after any penalties handed down today ..."

A szárny miatti büntetés sem él a második futamon :F

(#3628) Motion_Blur válasza Male (#3627) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem él szerencsére. Ami érdekes, mert Norbi is egyértelműen azzal számolt hogy mindkét futamon utolsó helyről kell indulnia. Érdekes egyébként amit mondott, hogy vannak olyan versenyhétvégék amikor konkrétan rá se néz senki az autójukra, nem mérnek semmit.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3629) Male válasza Motion_Blur (#3628) üzenetére


Male
nagyúr

Igen, elég érdekes. Ha az időmérőről kizárták a Hondákat a szárny miatt, akkor hogy mehetnek a második futamon az időmérős eredményük alapján... talán nem akarták ennyire megszivatni őket.

Azon meglepődtem én is :) Talán kevésbé megy itt a trükközés, így elég az ilyen szúrópróba szerű ellenőrzés. (Múltkor közvetítés alatt, ha jól emlékszem, azt mondták, hogy hasmagasságot meg súlyt mérnek mindig. Lehet hogy csak a részletek azok, amiket tényleg szúrópróba szerűen ellenőriznek.)

(#3630) Male


Male
nagyúr

Nah, elvileg az első futamra a rajtrács:

Nykjaer, Nash, Bennani, Kozlovskiy, Barth, Engstler, Basseng, Thompson, Ng, Munnich, Monje, MacDowall, Muller, Huff, Chilton, D'Aste, Oriola, O'Young, Coronel, Valente,Tarquini, Monteiro, Michelisz

(#3631) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Zengő videó a szabálytalan szárnyról és Norbi beszél a két futamról: [link]

Azért az durva hogy megbüntették őket a szárny miatt, de visszaadták nekik hogy mehetnek velük tovább. LOL.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3632) Male válasza Motion_Blur (#3631) üzenetére


Male
nagyúr

:DDD

Gondolom úgy látták, nem jelent előnyt az eltérés, új szárnyat meg nem tudtak ennyi idő alatt szerezni... kizárni nem akarták őket a futamról, hát engedik menni ezzel.
(Azért azt nem árulta el végül, hogy melyik irányba csal a szárny... bár azt mondta, hogy az egyenesben nem jön jól nekik, szóval nagyobb leszorító erőt adhat, az meg itt elvileg inkább hátrány...)

(#3633) Ventur@ válasza Motion_Blur (#3631) üzenetére


Ventur@
senior tag

Az oké, hogy visszaadták a szárnyakat, mert ha nem teszik akkor 3 autóval kevesebb lett volna a már egyébként is érdekesnek ígérkező futamon. De, hogy mindenféle indoklás nélkül csak úgy visszaadják...érdekes.

Ja és: [Lotti indokol is, meg nem is.]

Ami pedig a legjobb benne:

A legtöbb szurkoló, szakértő és versenyző ugyanis elsősorban azt nem érti a büntetések kapcsán, hogy ha már tömegesen büntettek szinte mindenkit, aki ott volt a bolyban, akkor miért nem kapott mindenki azonos büntetést, és mégis mi alapján döntötték el, hogy ki kap 12 és ki csak 8, vagy főként: az első futamra 10, a második futamra 5 (Coronel esete) rajthelyes büntetést. Az Eurosport kommentátorát is izgatta a kérdés, hát feltette Lottinak.
A válasz pedig néhány másodpercnyi dadogás után a következő volt: „Elnézést, de nem értem a kérdést". Nyilván, mi meg nem értjük a választ!

[ Szerkesztve ]

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#3634) Motion_Blur válasza Ventur@ (#3633) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Jah, néztem a bemelegítést és nagyon szánalmas volt Lotti, amikor bekérdezek neki és elkezdett ööööö-zni utána meg "nem értettem a kérdést"...

Male: igen, mélyebb volt az "árok" a szárnyban mint kellett volna

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#3635) proof88


proof88
addikt

egyébként meg, ha a versenyzőkben lenne némi összefogás, akkor azt mondanák, hogy kérik az egyénenkénti indoklást hogy ki miért pont akkora büntit kapott, amennyit, különben nem állunk rajthoz. F1-ben is lett volna alkalom együttesen kilépni a sorozatból, érdekes módon sok éve Indianapolisban meg tudták csinálni, hogy nem álltak rajthoz! Én nem azt mondom hogy ki kell lépni a sorozatból, csak hogy bármennyire is 2 külön tábor a SZERVEZŐK meg a RÉSZTVEVŐK, a dolgoknak oda-vissza kell működnie, ugyanis az emberek a résztvevőkre kíváncsiak, és ha nem állnak rajthoz akkor ugye tudjuk kik járnak rosszul ... azon kívül hogy mindenki.

[ Szerkesztve ]

(#3636) Male válasza Ventur@ (#3633) üzenetére


Male
nagyúr

Van aki a Q1 miatt is kapott büntetést, azért is lehetnek eltérések. Coronel kirakta a papírt a büntetéséről, neki a Q1-ért is volt pl.

(#3637) proof88 válasza Male (#3630) üzenetére


proof88
addikt

(#3638) proof88


proof88
addikt

egyébként szánalmas, hogy mindig vannak emberek, akik megpróbálják lehúzni a másikat. Pl pár futammal ezelőtt, mikor még nem voltak olyan jó eredmények Zengőéktől, vki fészbukon egy cikkük alá kommentelt vmi olyan szöveget, hogy így majd Norbi visszavesz kicsit a képéből, meg ilyenek ... mekkora szánalmas gyökér lehet ez az ember ... pont Norbira mondja valaki, hogy nagy az arca? Kezdjük ott, hogy ő már elég sok mindent letett a nagy magyar asztalra ... másodsorban meg sosem volt nagyképű megnyilvánulása. Sőt, én tavaly csak azért kritizáltam kicsit, mert úgy gondoltam h sztem néha nyilatkozhatna erélyesebben is ... na mindegy. :DDD Az ilyen ember gondolom erre veri otthon, hogy kapott az alkalmon amikor beszólhat valami teljesen irreleváns faszságot.

(#3639) N€T0X|N válasza proof88 (#3638) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Én meg azt remélem, hogy marad ilyen szerény srác és akkor továbbra is csak megmosolyoghatjuk az ilyen beszólásokat. :)
Ellenben egy tökszteroid-kúrán remélem átesik idén, mert tavaly néha bántóan óvatos volt a pályán (amit ő is lenyilatkozott többször, hogy muszájból, de ugye idén nem a yokohama trophyra kell figyelni).
Ebből a szempontból nálam Coronel az etalon. Ő azt a nyamvadt kocsit odarakja, ahova befér, nem szarozik. És nem olyan idióta módon, mint néha Müller, aki ráadásul az egyik legjobb technikában ül.
Szóval remélem, hogy Norbi is be fog keményíteni idén rendesen. Elsőkerekessel amúgy is könnyebb püfölni a másikat. Legalábbis míg el nem fogy a gumi. :D

Sent from my keyBoard

(#3640) Ventur@


Ventur@
senior tag

Motion_Blur: Sajnos nem láttam a nyilatkozatott, mert időközben a Túraautóhírblog youtube oldaláról letiltották a feltöltött warmup-ot :((( .

Male: Az, hogy Coronel és Oriola miért kapott mind a két futamra büntetést az részemről tiszta (Oriola ha jól láttam a Q1-ben Engstler/Ng-nek ment neki, míg Coronel a végefelé - talán - Valente-vel koccant). Tarquini-t meg több mint valószínű azért, mivel a Q1-ben majdnem ugyanazt csinálta, mint az RML-ek a Q2-ben. Gondolom ez így sok volt a bíróknak. Ezek ellenére sem értek egyet a büntetésekkel, de szerintem nem vagyok ezzel egyedül.

N€T0X|N: Naja, Coronelnek nagy respekt :R . Bár tegyük hozzá, hogy azért kapott már párszor azért, mert túl "agresszív" volt. Akik megbüntették sem néztek még megy egy BTCC futamot sem valószínűleg :DDD .

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#3641) shteer


shteer
titán

Müller nagyot ment, Nykjaer szépen tartotta maga mögött Nash-t. Jöhet most egy hasonló Michelisz-től, nehéz dolga lesz

..szerintem jónak tűnik

(#3642) shteer


shteer
titán

Norbi kiugrott vagy nem ugrott ki? :B

..szerintem jónak tűnik

(#3643) JColee válasza shteer (#3642) üzenetére


JColee
őstag

visszanéztem és én úgy láttam, hogy kiugrott. Ezen kívül még egy Hondát és egy chevyt is úgy láttam h kiugrott (tarquini és chilton sztem).

[ Szerkesztve ]

(#3644) capulet75 válasza JColee (#3643) üzenetére


capulet75
addikt

linket pls ha tud valaki

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#3645) zolynet válasza capulet75 (#3644) üzenetére


zolynet
addikt

link, ugyan már késő

2futamon 3. hely, nagyszerűűű!!! :C

Life is too short to stay stock!

(#3646) varsam


varsam
őstag

na csak megvan a 3. hely :C :R
Müllert képtelenség volt tartani, esélye nem volt Norbinak vele szemben.

(#3647) shteer válasza JColee (#3643) üzenetére


shteer
titán

ennyit szabad :) dobogó! :))

..szerintem jónak tűnik

(#3648) Ventur@ válasza shteer (#3642) üzenetére


Ventur@
senior tag

Rajtlámpákat nem láttuk - megint :((( - így valószínűleg nem ugrottak ki. Ng-et büntették megy egyedül, hogy kiugrott.

Egyébként gratula a csapatnak. A zűr ellenére, ebben a hétvégében nem volt több. Ismét dobogó és megint jobb volt a 2 gyári Honda-nál :C .

Azért az még mindíg komoly, hogy Muller mekkorát "alázott". A többi Chevy sem volt rossz, de ez a Muller-Chevy kombó megfoghatatlan. Több mint 80 pont előnye van. Valószínűleg meg van az a 4. bajnoki cím is.

[ Szerkesztve ]

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#3649) IreN!CuS


IreN!CuS
őstag

Grat Norbinak szépen ment , több nem volt benne :)

Motorerő mondjon le :))

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#3650) N€T0X|N válasza Ventur@ (#3640) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Na ja... kicsit hiányolom is a BTCC-s spirituszt. Túraautózásban olyan bűdületes technológiai váltás nem történt az elmúlt 20 évben (DTM-et kivéve), így a test-test elleni csaták továbbra is simán benne lehetnének, kemény és izgalmas versenyeket hozva. Ez a WTCC néha akkora vicc, hogy szikrázik. A mai futamokon is inkább csak balesetek voltak, mint izgalmas történések, bár sokat nem lehetett várni a pályától meg az erőkülönbségeket is tudtuk. Azért Norbi hozta, amit lehetett. :R

Sent from my keyBoard

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Túraautó topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.