Nekem ez már kicsit sok volt, még ha verseny lett volna.Na de kérem időmérő!
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Nekem ez már kicsit sok volt, még ha verseny lett volna.Na de kérem időmérő!
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Első hétvége kuka, reméljük a két verseny elég lesz tesztelésnek. Sajnos a Honda nem olyan erős mint vártam, a Chevy egyértelműen dominál ismét, Müller fölénye ijesztő
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
nem kell aggódni, Chevy-nek nagy előnye van de az már nem fejlődik, viszont vannak gyári háttérrel feltörekvő ellenfelek, majd utolérik őket.
Amúgy emlékezzetek vissza, hogy 2011 végén a Bömbivel több futamon keresztül fék probléma volt, szóval van ilyen.
1,5mp-et kapott Tarquini.. BMW-k, Seat-ok, és a többiek pedig 2-3mp-et.
Azért az kurva sok ám..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
egyik paddockinfo szerint mindegyik honda fékproblémákkal szenvedett
annyit módosítottak az autón az utolsó időkben, hogy a mai napig nincs a kezünkben egy olyan dokumentum, ami tisztességesen leírja, milyen alkatrészekből áll az autó
valószínűleg ez annak is köszönhető amire a tervező is panaszkodott, hogy rettentően sietve kellett tervezni és összerakni a kocsit.
És most az FIA játszik elég szánalmas játékot avval, hogy még mindig nincsenek tisztázva a jövő évi techniaki szabályváltoztatások részletei. Nem lepődnék meg ha jövőre csak a teljesítményemelés lenne más kipufogórendszer előírások meg mondjuk turbónyomásemeléssel. Így akarnak ezek újabb gyártókat, hogy szivatják a gyártókat ?
Nem akarok előre ítélkezni, de szégyellje magát a JAS ha egy olyan autót adott ki a keze közül amin beesik a fék... ráadásul Monzában, ez életveszélyes..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
pár hete még a nagycsapat tesztjén nem voltak problémák, innen látszik hogy igazuk lehet Zoliéknak, tényleg ezek a last minute módosítások ették be a kaput. Csak azt nem értem miért kell ezt így csinálni? szezon közbeni teszteken kell berakni a proto alkatrészeket. Nagyon régóta vannak az iparban, lehet külső nyomás?
Ahogy olvasom Tarquini meg Dudukalo is kapott egy 5 rajthelyes büntit holnapra, ami viszont így érdekes: ezek szerint Tarquini holnap a második futamon az első helyről fog indulni?!
leszarom a fékeket, ez egy új versenyautó, ilyen van..
ami engem bosszant az az, hogy nincsen hozzá semmi használható dokumentáció.. dolgoztam olaszokkal pár évet, tudom milyenek..
innen szép felállni és nyerni, támadáááás!!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nem tudom, hogy Dudukalo mit akart ott akkor azon a féktávon, de marhára nem sikerült neki. Még szerencse, hogy Norbi meg sem próbált befordulni, és elment a menekülőútra.
És lehet, hogy jó helyen is van ott a 21. helyen. Mert ha időmérőn ilyenek vannak, mi lesz a futamon? A pályabejáráskor Norbi is említette (0:25-nél) , hogy olyan itt Monzában még nem volt, hogy a repülőrajtnál mindenki elfért volna.
info@jasmotorsport.com - emaileket ide
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#2913) Motion_Blur válasza Sandormaster (#2909) üzenetére
A második versenyre mindketten megtarthatják az eredeti rajthelyüket.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Kiváló, betorlódnak elé
Amúgy egész nap esni fog, szóval lehet még jó verseny
(#2915) Sandormaster válasza Motion_Blur (#2913) üzenetére
Na, így már azért mindjárt más a dolog!
...
Remélem holnap legalább a warm up-on annyira be tudják lőni a zengősök a hondát hogy Norbi csatázhasson egy jót a futamokon
szerintem is "eseménydús" futam lesz
Muller hamar elnyúlik, mögötte meg törés-zúzás várható...Norbi ilyen szempontból valóban jó helyen van
a második futam első kanyarja sem lesz egyszerű
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
egyébként tegnap nézve az időmérőt tv-ben, valahogy élesebbnek tűnt a kép, mint F1-nél. Ez miért van? Bocs ha már volt róla szó, de csak kb 3 hónapja van HD ready TV-nk és tavaly még nem HD-ben néztem ezeket. Szóval most az M1 HD és az Eurosport HD közti különbségről érdeklődök. Mondjuk az feltűnt hogy viszont WTCC-ben a fedélzeti kamerák nyújtotta képminőség nem olyan jó, de a külső kamerák valahogy nagyon éles és részletes képet adtak, és mintha F1-nél nem lenne ennyire részletes.
Hát ez az időmérő gyalázat a csapat számára. Talán tényleg jobb, ha kimarad egy esetleges balhéból.
All→M8
Jelenleg szakad az eső Monzában. fél10-kor warm up az eurosport2-n.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
Ha valakinek van használható linkje, mert ez nagyon szaggat.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
ez egy korcsolyapálya jelenleg
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
hopp, norbi jól megy
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
D'aste a tavalyi autóval lett 1.
Norbi az új fejlesztéssel 6.
károgó varju megint nem leszek, mert kivárom a bajnokság felét
----- www.zoci.gumroad.com -----
A warmup nem arról szól, hogy ki a leggyorsabb. Általában itt verseny előtt tesztelik le az autót, beállításokat, ilyesmiket. Ebből pont annyi derül ki, hogy ezen valószínűleg normálisan működött minden Michelisz autóján, tehát reméljük versenyen is így lesz
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Nem értem miért vagytok ennyire türelmetlenek. Amikor a Chevy beszállt a wtcc-be fényévekkel le volt maradva az egész mezőnytől és nézzétek meg hova jutott. Hagyni kell a Hondát beérni.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
Na Thommo és Dudukalo is visszalépett a monzai indulástól :-(
A tegnapi baleset oka állítólag hogy berogyott dudu felfüggesztése
konkrétan mindkét autó padlólemeze összerogyott, mutatták a reggeli edzésen. ritka ostoba baleset volt, ráadásul mindkét autó ideálisan tört totálkárossá
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Néhányan hajlamosak vagytok megfeledkezni róla, hogy a Hondára váltás fő oka a 2014-es szabályváltozás volt. Elképzelhető, hogy idén még jobb lett volna a BMW (bár szerintem néhány futamon belül már a Honda lesz a gyorsabb), de akkor lépéshátrányba kerülhettek volna 2014-re. Hosszú távon a Honda a jobb megoldás, ez szinte borítékolható.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
első futam eurosport 2 14:45
második futam eurosport 17:00
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Lehet, hogy tényleg döntetlenre játszik ott fönt valaki, hiszen a szomorú tegnap után, mind a két gyári Hondát meg tudta verni, így hatodik lett. Más kérdés, hogy az eleje kissé messze van, de a technika végre a reális arcát mutatja. Innen jönnének majd a versenyzők. Bennük vajon mennyi van?
Szakadó esőben ment ki a mezőny reggel a warm up-ra, ahol 15 perced van, hogy összerázd a technikát és a beállításokat a futamra. Sikerült összerakni a féket, bár, ez az eredményen nem látszik, mintha csak a gázt nyomta volna végig. Tudatos volt minden, az utolsó pillanatig. Megfutotta a gyorskörét, majd jelentkezett állórajtra és mire észbe kaptunk, a teljes olasz-hondás vezérkar a bokszunkban ünnepelt, és jókedvűen kidobosozott pizzákkal. Hatalmas spanok lettünk hírtelen a tegnapi feszkó után, kék-zöld a vállam a lapogatásoktól, pedig nem is én vezettem.
Remek ez így, de azért legyünk reálisak. A warmup nem a világ, de így esőben, jól mutatja az erőviszonyokat. Annyira rövid az idő, hogy ha egy picit hibázol, alig van idő javítani. Lehet, hogy Tarquinit feltartották, vagy hibázott, nem tudni, egy biztos, visszahozott ez a pár kör némi életörömöt.
Egy fontos dolog maradt, az pedig a rajt. Azt eddig két (2) alkalommal tudta gyakorolni Michelisz. Megtudtam, hogy a rajt két-, vagy inkább háromkezes mutatvány. Kormány, kézifék és még néhány gomb egyszerre markolásával kezdődik a ceremónia, de amíg elhúzod a kettőt, addig is két kapcsolót még kezelni kellm mégpedig sebbel lobbal. A tegnapi rajt gyengébb volt, a mai már bíztató, de lenne mit csiszolni rajta. Mindegy, ennyi jutott, meg fogja tanulni.
Sajnálom ezt a hétvégét. Tudomásul kell vennie mindenkinek, hogy az élmezőnyhöz, folyamatos pontszerzésre van szükség. Tényleg komolyan vettük a Honda célkitűzését, törekszünk a konstruktőri trófeára, közösen a gyári team-el. Ez azt jelenti, hogy egyetlen dobható futam sincs a pakliban annak, aki a top6-ba vágyakozik. Na, most mi ilyenek vagyunk. És mindenkinek igaza van, hogy új autó, és gyermekbetegségek, stb., de ha jobban belegondolunk, három, egyébként önállóan tesztelt technika között nem lehetnek másodpercek ezen a szinten.
Na, mi ne durrogjunk most tovább, arra ott a Civic. Most a futamra koncentrálunk. Ti pedig az Eurosport csatornáira. Mondanám a Duna Tv-t is, de ott csak késő este, az akváriummal egyidőben fért be a mutatvány.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ugye a mai lesz az első futam?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
Évad nyitó,igen.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Srácok!
abszolúte nincs bajom a Hondával, örültem, hogy vált, és hogy egy gyári csapat van mögötte.
és értem, hogy 2014. de csak 2013van.
semmi rossz gondolat nincs bennem, várom a délutánt
----- www.zoci.gumroad.com -----
Sosem tudom, hogy pontosan mikor indulnak el, mert van amikor még bőven a rajt előtt kapcsolódnak be. Mikor indulnak el a felvezető körre? 15:00 és 17:00?
(#2937) Bjørgersson válasza [CS]Blade2 (#2936) üzenetére
Porton 17:00-ra írják a kezdést.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
Itt a pontos időterv
15.05 FIA World Touring Car Championship Race 1 (10 laps)
17.20 FIA World Touring Car Championship Race 2 (10 laps)
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Remélem ez már a tényleges rajt, hogy legalább azt meg az első kört még meg tudjam nézni (17:30-kor indulok melóba.)
15:00-tól megy a közvetítés az eurosport2-n, epg már ki is írta
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
----- www.zoci.gumroad.com -----
most kezd
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ha kiindulunk a tegnapi káoszból + eső sima pontszerzést várok Norbitól hátha
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
aszongya az angol kommentátor, hogy kuplung prolbéma volt az autón
sandormaster:
nekem is, most hallom először
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Én is így hallottam! De nekem ez új legalábbis nem olvastam még róla sehol...
Szerk.: végülis mind1 mi volt, a lényeg hogy az elején aprítsák egymást, mi meg feljöjjünk az elejébe, HAJRÁ!
[ Szerkesztve ]
fék és gáz problémái voltak. több videóban is elhangzott..
----- www.zoci.gumroad.com -----
főfékhenger csere..
akkor milyen kuplungcserét mond a másik?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
felvezetőkör...reklám, érted..reklám
hogy én hogy útálom a reklámokat
----- www.zoci.gumroad.com -----
én viszont azt a csöcsös copfos bigét imádom... uhhh
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...