Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmény topic: World of Tanks - MMO - Archívum I.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Alapból nem lesz gyorsabb. A triple bufferinget azért találták ki, hogy ne kelljen vsyncet bekapcsolni, ami ugye maximálja az FPS-t a monitor max refresh értékére. A vsync meg azért kell, hogy ne legyenek törések a kép kirakásában (amikor középen elcsúszik a frame). Vagyis ha eddig double puffering volt, de nem volt bekapcsolva a vsync, akkor ugyanolyan gyors lesz triple bufferinggel is, csak éppen nem lesz ez a csúszás a framek váltásánál.
Nemtom mennyire érthetően írtam le, olvasd el ezt a cikket.
[ Szerkesztve ]
***