- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Te hány éves vagy?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség!
- MasterDeeJay: i7 4980HQ asztali gépben (vs i7 4770)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Eszelős szívatás : kijelzőtükrözés 2026
Új hozzászólás Aktív témák
-
tovades
csendes újonc
Sziasztok!
Win szerverben kezdő vagyok. Adott egy win2012 szerver és 20-25 kliens gép iskolai hálózaton. A szerveren fel van véve minden kliens a tartományba, és vannak felhasználók is (tanulók).
Van egy általános felhasználó, amivel én is be tudok lépni a legtöbb gépre és itt jön a bibi. Van olyan gép is amire ezzel nem, pedig elvileg tartományban van mind.
Az általános felhasználó alól egy gépre tudok telepíteni, ha megadom a szerver rendszergazdai hozzáférését. A többi gépen ez nem működik. 5-6-on próbáltam. Tudom GPO-val is lehet telepíteni, de ennek a programnak csak exe telepítője van, nincs msi. Persze biztos meg lehet oldani máshogy, de ahogy írtam egyelőre kezdő vagyok.
Szóval a kérdésem az, hogy miért nem tudok telepíteni az általános felhasználó alól, a rendszergazdai hozzáférés megadásával? Ezt kapom, amikor telepítésnél megadom a rendszergazdai hozzáférést: "ezzel a hitelesítő adattal nem lehet bejelentkezni mert a tartomány nem érhető el".
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PayPal
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Kingdom Come: Deliverance I-II.
- Érdemes elővenni a Diablo II-t: érdekes újdonságot kap a játék
- OLED monitor topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...
- Keresünk iPhone 16/16 Plus/16e/16 Pro/16 Pro Max