Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Norby86

    őstag

    válasz PLaci58 #5452 üzenetére

    Ment válasz. :) Engem is kb. ilyen dumával hajtottak el. Bementem és elmondtam hogy miopocket 3.0 tette hibássá a készüléket és hogy ezt szoftverfrissítéssel tuti helyre lehet hozni. Már ugy mentem be mint öreg néni a zöldségeshez, mondván én egy szoftver frissítést szeretnék. Erre a kedvesnek tűnő de buta pultos hölgy azt mondta hogy a szoftvert a tilborg magyarország honlapjárol le lehet szedni. Egyből sejtettem hogy arra gondol ami a honlapjukon fent van szoftver címszó alatt 198 bájtos sys.txt, vagy shell.ini nem tudom már. Egyébként pedig nem nyujtanak más szoftveres frissítési támogatást hozzá. Kérdeztem ezt a szoftver frissítést ujra hogy de nem az igo szoftverrel van bajom, mondtam neki firmware hátha így megérti mert nem tud jól magyarul. De nem értette vagy nemtudom, mert elő hozta ujra hogy ha az nem segít amit honlapon találok akkor nem tudnak segíteni. Ekkor hirtelen megfogalmazódott a fejembe miután rögtön e mondat után azt mondta hagyjam ott majd bevizsgálják és 1800ft lesz kereken, hogy én nem hagyom ott. Azért sem mert közölte hogy azt a pénzt nem kapom vissza bármi legyen, a javítást külön ki kell majd fizetni,meg azért sem mert sugárzott az értelem a fejéről. Ezután vittem el egy pda szervizbe ahol elküldték ehhez a flaghez mondván velük tuti szóba állnak és sajnos ismerik tilborg cég hozzáállását mezei emberekhez. De majd ők hatnak rájuk. Na nem telt el egész 1 hét, hívom pda szervizt, közlik megjött már a pna. Hirtelen megörültem, majd közlik hogy de nem tudtak semmit vele kezdeni, két nap után vissza dobták. Bementem átvenni a készüléket és megkérdeztem hogy akkor hogy is van ez?! Közölték, hogy azt mondták nekik amiit nekem is hogy nem nyújtanak szoftveres támogatást a készülékhez. De ami még jobban felháborított és nem közölték velem csak pda cégen keresztül hogy hardwereset sem. Na asszem nem mondom tovább, a lényeg már látszik. Nem szabad hansborg gépet venni,mert utána bármi baja lessz kuka. Jah és ezeknek a legesleg első előzménye megér még egykét mondatot. Miután behalt tilborg pna, gondoltam felhívom flag kft-t megkérdezzem tőlük most mit tegyek. Felvette egy talán 30-as éveiben járó jó hangú nő, mondtam is neki rögtön mi a baj, miopocket okozta, firmware kéne rá, mennyibe kerülne stb. Csaj a telefonba kínjába már kicsit nevetgélt és nem tudott mit mondani. Sőt közölte velem hogy ő ehhez nem ért, hozzam be flaghez. A flagest megmár elmeséltem... Ennyi lenne a történet. Erről az jut eszembe mikor banknál dolgoztam mint diák annó és az ott dolgozó nőci akinek kékhalálozott a gépe a rendszergazdát hívta segítségül mit csináljon. Rendszergazda csak annyit szolt nyomd meg a resetet. Szóval kb. ott tartunk hogy mindenhova hülyéket raknak be. Bocs a hosszúra sikerült üzenetért,meg az offért, de jó ha mindenki megtudja ezek milyenek. Laci, látom te már tudod. :D

Új hozzászólás Aktív témák