Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  VMware

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-06-26 23:32:09

LOGOUT.hu

Sziasztok, udvozlunk mindenkit Magyarorszag legnagyobb VMware forumjaban! :)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2451) kraftxld válasza odrif (#2450) üzenetére


kraftxld
nagyúr

Szokásos kérdés, vmware tools fentvan? A snapshot-okkal vagy a vmdk beállításokkal nem bütyköltél? :)

| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

(#2452) odrif válasza kraftxld (#2451) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

vmware tools nincs fent, egyéb beállításokat nem változtattam lévén hogy teljesen kezdő vagyok ebben a témában.

20 éve a Prohardveren

(#2453) kraftxld válasza odrif (#2452) üzenetére


kraftxld
nagyúr

Akkor vmware tools telepít, majd újrapróbál :)

| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

(#2454) odrif válasza kraftxld (#2453) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Nem meg a dolog sajnos. Hiába, nem maradnak meg azok a beállítások a Linuxban amit elvégzek.
Feltettem a vmware workstation-t de ott sem.
Próbáltam feltelepíteni a tools-t de nem tudom hogy sikerült-e.

20 éve a Prohardveren

(#2455) sto1911 válasza odrif (#2454) üzenetére


sto1911
veterán

Hogy allitod le a linuxod? Parancssorbol, szabalyosan?

Itt egy tools install video.

(#2456) odrif válasza sto1911 (#2455) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

"Hogy allitod le a linuxod? Parancssorbol, szabalyosan?"

Ú én hülye, lehet hogy ez a gond? :W

20 éve a Prohardveren

(#2457) sto1911 válasza odrif (#2456) üzenetére


sto1911
veterán

Ha nincs tools, akkor ha megnyomod a piros gombot, akkor kihuzza a konnektorbol :) Ha raallsz a gombra, kakor a tooltip megmondja pontosan.

(#2458) odrif válasza sto1911 (#2457) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Valami kellene hogy a beállításokat elmentse, de sajnos nem megy.