- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 4 – Zöldséges ragu, ami sokféleképpen elkészíthető
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 3 – Paradicsomos káposzta (amit amúgy utálok)
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
Én abszolút kezdő vagyok ebben a programozásban. Suliban tanuljuk a C# programozást, vizuális prog. néven. Az első kérdésem az lenne, hogy az ingyenes Community verzió is megfelel nekem ugye? Otthonra, gyakorlásra.
Sajnos az én agyam egyáltalán nem veszi be ezt az egész programozás dolgot, ezért jönnék (sűrűn) segítséget kérni. Azt tudom, hogy van sok tutorial, meg basic, meg ilyesmi, de sokat találtam ami console programozás, nekem viszont a windows forms kell, egyszerűen mert ebben tanulok. Keresek kezdő gyakorló feladatokat, egészen a "helló világ"-tól kezdve, mondjuk matematikai műveletekig, van valahol ilyesmi gyűjtemény, esetleg megoldással is?Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Autós topik
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Nyolc év után a Spotify eljutott a veszteségmentességig
- A HBM elérhetősége korlátozza a kínai AI gyorsítókat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- További aktív témák...
- Xbox Wireless Controller - Robot White (2020) 2026.08. 25.
- iPhone 16 Pro Max 256GB black titanium fekete titán független Apple 3 év garancia