- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- N€T0X|N: SSD hűtés
- GoodSpeed: AOMEI Backupper Professional Edition: Lifetime Subscription
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kommy
veterán
Sziasztok elég kezdő vagyok a C#-ban eddig objective c-ben programoztam csak (IOS), Most viszont kéne csinálnom egy windows-os programot.
A kérdésem az lenne, hogy van egy Access adatbázis fájlom egy szépen meg tudom nyitni, ki is iratom belőle amit kell (dataGridView),
SQL lekérdezés: "SELECT ID, Nachname, Vorname, Jahrgang, Lizenz, Land, Club , Adresse, Telefon, E_Mail, Anmerkung, Startnr FROM AdressbuchEkkor valamiért az id-t a 2-es oszlopban érem el, ezek mellett van még két gomba sorban egy szerkesztés és egy törlés.
Ekkor tökéletesen működnek a gombok.Na most az adott Form-on van egy kereső mező amibe beírva a sz9veget szűkíti a dataGridView-ban levő sorokat a következő lekérdezéssel
SQL: "SELECT ID, Nachname, Vorname, Jahrgang, Lizenz, Land, Club , Adresse, Telefon, E_Mail, Anmerkung, Startnr FROM Adressbuch WHERE VorName like'" + toolStripTextBox2.Text + "%' or NachName like'" + toolStripTextBox2.Text + "%'"Viszont itt már ha rányomok a gombra akkor: Input string was not in a correct format. hibaüzenetet kapom ami amiatt van hogy ekkor az id a 0-s oszlopban érhető el.
Én úgy gondolnám, hogy a dataGridView-bana lekérdezés sorrendjében történik a "besorolás". Valamiért az elsőnél előre kerülnek a gombok , de a kinézetben jó helyen vannak a sor végén.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Autós topik
- Ford topik
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream