Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26275) Intruder2k5 válasza CallaoW (#26274) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Köszönöm az alusapka javaslatot, de egyrészt nem én vagyok az aki ettől retteg, mint írtam is, én használok WiFi-t, de saját routerrel, másrészt nem hiszem, hogy a Wi-Free kikapcsolásán kívül bármi más megoldáson kellene gondolkodni, ha valakit ez zavar! Ha előtte nem volt probléma, akkor nyilván a kikapcsolás a megoldás!

Mivel nekem jelenleg modemem van, így nincsen szükségem semmilyen mérésre a Wi-Free előtti és utáni állapotról, mert nálam nincs is ilyen szolgáltatás, és nem is lesz! Egyébként több routeren lettek már hasonló mérések végezve, és típustól függően jellemzően 1-2W többletfogyasztást eredményez a WiFi bekapcsolása! Ezt csak a kíváncsiságod kielégítésére végett írtam le!

A rendelkezésre állás százalékát? Hát megmondom őszintén, amikor nekem erre szükségem volt, nem találtam sehol leírva! Felhívtam a UPC-t, hogy megkérdezzem, és csak hadovált az ügyintéző, hogy hát 72 óra a hibaelhárítási idő, stb... Mondtam, hogy engem nem ez érdekel, hanem a rendelkezésre állás, és lehetőleg írásban kérnék róla információt, hogy hol találom meg, vagy pedig arról, hogy mennyi a konkrét értéke! Nos később megkaptam az emailt, amiben azt nem tudták megmondani, hogy hol találom meg ezt nyilvánosan leírva, de "az internet szolgáltatás rendelkezésre állása éves szinten 98%." Ezen infó birtokában aztán megírtam az akkori szomorú helyzetet a fogyasztóvédelemnek, az NMHH-nak, és a UPC-nek is, minek eredményeképpen rögtön kaptam másfél havi díjnak megfelelő jóváírást a számlából, a megelőző többszöri elutasítást követően!

Csak egyet nem értek... Hogy jött ide a rendlelkezésre állási idő?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.