Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
Intruder2k5
MODERÁTOR
Köszönöm az alusapka javaslatot, de egyrészt nem én vagyok az aki ettől retteg, mint írtam is, én használok WiFi-t, de saját routerrel, másrészt nem hiszem, hogy a Wi-Free kikapcsolásán kívül bármi más megoldáson kellene gondolkodni, ha valakit ez zavar! Ha előtte nem volt probléma, akkor nyilván a kikapcsolás a megoldás!
Mivel nekem jelenleg modemem van, így nincsen szükségem semmilyen mérésre a Wi-Free előtti és utáni állapotról, mert nálam nincs is ilyen szolgáltatás, és nem is lesz! Egyébként több routeren lettek már hasonló mérések végezve, és típustól függően jellemzően 1-2W többletfogyasztást eredményez a WiFi bekapcsolása! Ezt csak a kíváncsiságod kielégítésére végett írtam le!
A rendelkezésre állás százalékát? Hát megmondom őszintén, amikor nekem erre szükségem volt, nem találtam sehol leírva! Felhívtam a UPC-t, hogy megkérdezzem, és csak hadovált az ügyintéző, hogy hát 72 óra a hibaelhárítási idő, stb... Mondtam, hogy engem nem ez érdekel, hanem a rendelkezésre állás, és lehetőleg írásban kérnék róla információt, hogy hol találom meg, vagy pedig arról, hogy mennyi a konkrét értéke! Nos később megkaptam az emailt, amiben azt nem tudták megmondani, hogy hol találom meg ezt nyilvánosan leírva, de "az internet szolgáltatás rendelkezésre állása éves szinten 98%." Ezen infó birtokában aztán megírtam az akkori szomorú helyzetet a fogyasztóvédelemnek, az NMHH-nak, és a UPC-nek is, minek eredményeképpen rögtön kaptam másfél havi díjnak megfelelő jóváírást a számlából, a megelőző többszöri elutasítást követően!
Csak egyet nem értek... Hogy jött ide a rendlelkezésre állási idő?
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!