Hirdetés

2024. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14196) KTTech válasza aszamóca (#14195) üzenetére


KTTech
veterán

A Yarisban levő motort felesleges lenne szétszedni... ha gond van, kb. helyből csere, mert nem lehet felfúrni, nem elég vastag a hengerek közti fal hozzá. De ugyanez igaz a felmenőire is, a 4-6 hengeres Dynamic Force szériás motorokra, legyenek 1.8,2 vagy 2.5L-esek.
A 0W8-as olaj meg elég vékony hidegen és melegen is 😃

Én 15 évre számolok vele, akkor jár le a hibrid garancia - már ha lesz értelme addig megtartani a fenntartási költségek miatt (amik Mo-n aprópénznek mondthatók, és itt nem a benzinárra gondolok, ami nevetségesen alacsony tőlünk nézve, hanem a biztositásra, útadóra stb. Mondjuk az első 5 szerviz díja 1190 font volt, amit 2 év alatt fizetek ki, de ez az ára a garanciának - de ha lakatolni kell rozsda miatt, akkor valószínű helyből megy eladásra, az semmilyen formában nem éri meg - többe kerül a leves, mint a hús, de ugyanez igaz ha 11 évesen a fényszórók megadják magukat - darabja fél millió körül van).

Nálam azok a távok, amit írsz a legközelebbi értelmes boltot jelentik városon belül (és nem nagyvárosban lakunk), a napi munkábajárás az 40+km oda-vissza... viszont kb. 3-4km után üzemmeleg a motor, a spéci hőmanagement miatt (ami ha megborul nagy szívást jelenthet).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.