Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Toshiba notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#8201) Tiwa válasza mr_ricsi (#8196) üzenetére


Tiwa
csendes tag

Köszi a segítséget!

(#8202) Giduska válasza mr_ricsi (#8199) üzenetére


Giduska
csendes tag

Megmondom őszintén, irodai használaton és internetezésen kívül nagyon semmi extra célra nem kell a noti, maximum még filmnézésre. Ezért én a C650-107-es modellt is kicsit "túl okosnak" tartom, de hozzá értő ismerősöm szerint jobb egy notit hosszabb időre betervezni, ezért is nézte ki nekem pont ezt. Mivel laikus vagyok a témában, gondoltam itt a fórumban kicsit több infót kaphatok a toshiba gépekről, bár azt már tudom, hogy nyugodt szívvel választhatom ezt a márkát, hiszen csak jót hallottam eddig róluk. De ha az L650-108-as darab többet tud, talán 10 e ft-os árkülönbség már nem oszt, nem szoroz...

(#8203) raczgeza


raczgeza
csendes tag

hali!

Van egy toshiba SPM-30 notim amiben nem volt winyo.most raktam bele egyet és egyszerűen nem tudom feltelepiteni.Amikor bekapcsolom egy hibaüzenet jelenik meg.
0201 failure ide #0 és két lehetöség run setup vagy boot.Katt a bootra és telepit.Le is formázza a winyot de amikor felmásolja a fájlokat és ujraindul akkor ugyan onnan kezdi.Szoval hibaűzenet rányomok a bootra és ujbol kezdi a telepitést.Semmi olyan kérdés hoigy a telepitéshetz nyomjon meg egy billenytyűt.Mit lehet ilyenkor tenni.
Kössz elöre is.

(#8204) mr_ricsi válasza raczgeza (#8203) üzenetére


mr_ricsi
veterán

"Mit lehet ilyenkor tenni."
Hát kizárásos alapon: "run setup". :)

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#8205) guti86 válasza guti86 (#8185) üzenetére


guti86
tag

erre vki ? köszi

(#8206) mr_ricsi válasza Giduska (#8202) üzenetére


mr_ricsi
veterán

"Megmondom őszintén, irodai használaton és internetezésen kívül nagyon semmi extra célra nem kell a noti, maximum még filmnézésre."