Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • littlemole

    őstag

    válasz Silencer83 #813 üzenetére

    Mivel garanciális a probléma,szerintem a Toshiba hivatalos szervízében foglalkoznak vele.
    Oda meg be kell vinni mert a satellite notikra 1 év ''Carry in warranty'' van ( Neked kell bevinni).
    A hibás laptop szervíz általi begyűjtése csak valami extra garanciával megoldható.

    Nekem is most ment tönkre az alaplap ami videókártya is valszeg. A 3 év gari miatt (TECRA) benne vagyok a garanciaidőben. A Toshiba állja az alkatrész és a javíttatás költségeit is, de nekem kellett bevinnem. Akár a munkaköltség is súlyos tízezrekbe került volna nekem az alkatrészen felül, úgyhogy örülök. :)

    Csüt bevittem. Elmondtam milyen hibát produkál. A sorozatszám alapján visszanézték mennyi garancia van még rá. Azt mondták még aznap rendelnek alkatrészt és szerdán visszahívnak hogy mi a helyzet. Meglátjuk hogy alakul a dolog. Egyébként én nem Mo on vagyok hanem Írországban, de Mo-on is hasonló lehet a procedúra.

Új hozzászólás Aktív témák