Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Toshiba notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#814) littlemole válasza Silencer83 (#813) üzenetére


littlemole
őstag

Mivel garanciális a probléma,szerintem a Toshiba hivatalos szervízében foglalkoznak vele.
Oda meg be kell vinni mert a satellite notikra 1 év ''Carry in warranty'' van ( Neked kell bevinni).
A hibás laptop szervíz általi begyűjtése csak valami extra garanciával megoldható.

Nekem is most ment tönkre az alaplap ami videókártya is valszeg. A 3 év gari miatt (TECRA) benne vagyok a garanciaidőben. A Toshiba állja az alkatrész és a javíttatás költségeit is, de nekem kellett bevinnem. Akár a munkaköltség is súlyos tízezrekbe került volna nekem az alkatrészen felül, úgyhogy örülök. :)

Csüt bevittem. Elmondtam milyen hibát produkál. A sorozatszám alapján visszanézték mennyi garancia van még rá. Azt mondták még aznap rendelnek alkatrészt és szerdán visszahívnak hogy mi a helyzet. Meglátjuk hogy alakul a dolog. Egyébként én nem Mo on vagyok hanem Írországban, de Mo-on is hasonló lehet a procedúra.

"We believe we have a moral responsibility to keep porn off the iPhone. Folks who want porn can buy an Android" From Steve Jobs to a Customer (Xiaomi Note 3 PRo)

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Toshiba notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.