Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Notepad++
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
-
LOGOUT
The Division 2 (PC, XO, PS4) összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#75376384 #9761 üzenetére
Szerintem sokan inkább csak annyit vártak el (többek között én is), hogy ne kövessék el ugyan azokat a hibákat amiket az első részben elkövettek avagy tanuljanak a hibáikból.
Erre fel az rng durvább mint bármikor is volt az első rész során (lásd mod slotok anno) mert úgy gondolták, hogy milyen jó ötlet ha az egyes itemek tulajdonságai egy közös büdzséből kerüljenek ki ezért lehet, hogy az egyik cuccon 4 módosító van ami relatíve alacsony, vagy mondjuk 2 de magasabb vagy hol van mod slot, hol nincs, hol 1 talent van rajta, hol 2 hol egy sem vagy éppenséggel azok típusa is teljesen random. És ez még meg van fejelve egy még korlátozottabb kalibrációval hiszen pl. offensive módosítót csak offensive-re tudsz cserélni, talentet is csak olyanra ami azonos típusú tehát még véletlenül sem könnyíti meg a dolgod és még drága is.
A fentit pl. simán meglehetett volna oldani azzal, hogy az egyes felszerelés típusok adott mennyiségű módosítóval/talenttel/és típusú mod slottal esik és ezek szabadon cserélhetőek bizonyos megkötések mellett (azaz nem pl. lehet 2 +armor% módosító).
A bonus-malus a fegyvermodokon nem volt rossz ötlet, de a megvalósítás az finoman szólva is retardált volt mert olyan dolgokra adott negatív bónuszt amik sok esetben összeegyeztethetetlenek voltak az adott moddal (ha jól emlékszem a markolatok adtak pl. plusz stabilitást de cserébe a pontosságot csökkentették wtf?) illetve akkora negatív bónuszokat kaptál, hogy a többi moddal próbáltad ellensúlyozni őket és végül alig nyertél valamit. Ezt is meglehetett volna oldani kreatívabban vagy csak simán ésszel, hogy ne brutális hátrányt adjon minden módosító hanem mérsékeltet és az adott moddal összeegyeztethetőt.
A mobok meg legalább olyan rosszak mint az első részben ha nem még rosszabbak, ugyan úgy 100% pontossággal lőnek (akkor is ha sose láttak előtte), ugyan úgy tunkolni kell őket (főleg ha nem optimalizált a felszerelésed) cserébe a sebzésük meg piszok nagy és már challenge módban egy sima trash mob akkorát vág rám, hogy eltűnik az armorom 3/4-e...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Projektor topic
- Diablo IV
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- OLED monitor topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Subaru topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Sony technológiáinak krémje lett az Xperia 1 VII
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest