Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WallAto

    csendes tag

    válasz HREH #7110 üzenetére

    Jó ötletet adtál, összehoztam a megfelelő taszkot, de az a gondom, hogy az "End Call" után nem megy tovább, leáll.
    A megoldásom:
    A Google Kapcsolatokban a visszahívandók meg vannak jelölve csoporttal, az a neve, hogy "Visszahívandó"
    A profilban Phone Ringing esemény váltja ki a CG:Visszahívandó egyeztetését.
    Létrehoztam két állandó változót, az egyik %CALLERNAME, a másik %CALLERNUMBER
    Az esemény kiváltódásakor lefut a következő a taszkban:
    (Neve: "Visszahívandók kezelése")
    Variable Set %CALLERNAME To %CNAME, és a %CALLERNUMBER To %CNUM
    Wait 10s (ehelyett később egy kézi megszakítási lehetőséget szeretnék ide tenni)
    End Call

    Itt nekem sajnos MEGÁLL, nem megy tovább.

    Következőknek kéne még történnie:
    Say Visszahívás 10 másodperc múlva, hívott %CALLERNAME
    Wait 10s (várok, hogy a hívó telefonján a foglaltság jelzés végetérjen)
    Call %CALLERNUMBER

    Érdekes, ha megtörtént a hívás és a telefonom End Call-lal bontotta a hívót, aztán kézzel futtatom le a taszkot, akkor végigmegy mindegyiken. Éles alkalommal az End Call után nem folytatódik.

    Mit tegyek?

  • WallAto

    csendes tag

    Kedves Tasker Mesterek!
    Szerenték létrehozni egy profilt, amely a következőket tudja:
    Felhívnak egy számról, amit valahogy megkülönböztetnék a névjegyzékben a többitől (pld. a megjegyzés mezőben egy szöveg: pld. visszahívandó). Googe címjegyzéket használok.
    Amikor ilyen hívó hív, akkor a telefon bontja a hívást, vár egy előre beállított ideig, majd visszahívja.
    Gondolom ez nem olyan nagy feladat, de én leragadtam eleve a címjegyzékes pontnál.
    Van javaslatotok?

Új hozzászólás Aktív témák