Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
válasz roberto211 #18434 üzenetére
Passz, de a kis 1.2 nagyon jó, vezettem vele a Swiftet bőven elég vele, és szemtelenül keveset eszik.
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18412 üzenetére
Duster mondjuk más koncepció, a csillámpónit nem szokás az öszvérhez hasonlítani, de nem is ugyanarra használják
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18438 üzenetére
Nem hiszem, hogy lenyomná, 2,8-ért már viheti a csóka a dustert.
Full fapad persze, de aki spúr azt nem érdekli, vagy 3,2-ért klímával.A másik szempont,hogy nagyobb a kuffer, és a hasmagasság. Egyébként se mi vagyunk a fő piacuk, nyugatra annyit eladnak, hogy itthon 1 hónap csúszással tudják tejesíteni a rendeléseket.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18440 üzenetére
De bizony 800k az már elég komoly érv (+25%), főleg, ha az illető tojik az általad felsorolt extrákra. (Vagy éppen ha idősebb, és ki se tudja használni őket.)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
válasz roberto211 #18440 üzenetére
olyan vezérlő is van benne ha emelkedőn indulsz el(nem jut eszembe most a neve ) -> hegymeneti elindulássegítő
Mellesleg egy eleg megbizható motor van benne ami egy dci rol nem minden esetben mondható el , benzines meg nem valami jol húzza a dustert ahogy láttam. -> pedig szvsz az 1,5-ös dCI például egy nagyon kiforrott konstrukció, galambétvággyal. Persze ott a Fiat által gyártott 1,6-os dízel a Vitarában, ami szintén elég jól sikerült, megbízható darab, combos nyomatékkal. A benzinesnél ami játszik, az az 1,6-os szívó vs. 1,2-es turbó, itt az utóbbinál van az előny a nyomatékban. Kategorikusan nem jelenteném ki, hogy ez vagy az a jobb, preferencia kérdése is.
Amúgy a Vitara a Duster felett van minőségben és biztonság terén is. Bár nem annyira mérvadó, de a Vitara pont megérdemelten kapott 5 csillagot az NCAP teszten.<< Heimdal >>
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18449 üzenetére
1.6-os motorral nem véletlen megy 200 fölött a régi swift
Remélem forgalomtól elzárt útszakaszon csináltad a "tesztet" , nekem is lezárták az M3-at
[ Szerkesztve ]
-
hentes555
senior tag
válasz roberto211 #18451 üzenetére
Milyen adalékot töltöttél bele?
Én is szoktam hajtani egy ezres swiftet, ilyen dolog még nem volt beletöltve sosem. De ha elmondod milyet szoktál belerakni, hétvégén úgyis megyünk rokonokhoz, lehet lezáratok én is egy útszakaszt
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18455 üzenetére
Hat en eleg paras vagyok, mar kinottem az ilyenekbol, regen en is mentem 170-et (nem swifttel) itt-ott, persze lezart reszen
Most mar inkabb vigyazok, pedig a mostani verda megy rendesen.
Regi swifttel viszont eleg paras volt 130 felett, sokszor jartam eger miskolc tavot 45-50 perc alatt orszaguton, vagy a bukkon at, ma mar nem mernem bevallalni vele. Lassan en is kalapos leszek -
hentes555
senior tag
válasz roberto211 #18453 üzenetére
Köszi a választ, kipróbálom majd
kornelka: Eddig óra szerint 145-tel mentem vele max., azt is 2x2-es úton mikor tiszta volt a terep (mert ugye le volt zárva)
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18455 üzenetére
Mondjuk 180 anno az ignissel tényleg durva volt, , mert az kacsázott, rázott, meg mindent csinált. Viszont az sx4 még bírná szerintem, stabil még a futóműve bőven.
Egyébként az is közrejátszik sokat, hogy mennyit mész pályán, így gyorsan is. Valahogy jobban hozzászokik az ember. Régen mikor ritkán jártam pályán, akkor über gyorsnak éreztem mindent, mikor felgyorsítottam 140-ig.
Most 1-2 hete azt vettem észre, lehetne kicsit nagyobb motor is az autóba, mert olyan 130 magasságában rátapostam a gázra, nem úgy ment mint 70-ről , visszalőttem egyet, 4-be, akkor sem, visszalőttem 3.fokozatba. Akkor meg szabályzott... ,
-
dioka7
senior tag
válasz roberto211 #18458 üzenetére
Szia, amit most vettem '97es swift az első a 14 db-ból a családban, amiben van klíma. Viszont az előző tulaj sem tudta megmondani, hogy mire jó az eco mód. A te írásod szerint ha jól értem, egyfajta mód amiben ha van, akkor ha taposod neki, akkor addig leáll, és ha vissza esik a fordulat, akkor kapcsol be újra?
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18462 üzenetére
Suzukiba a turbo gomb az, ha kikapcsolod az ac-t
-
t1
addikt
válasz roberto211 #18462 üzenetére
Az ECO-ba nem folyamatosan megy a kompresszor.
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18455 üzenetére
Tőled független okból is fejre lehet állni...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18468 üzenetére
Ja, csak nem mindegy,hogy kiszállsz, vagy kivágnak belőle...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18473 üzenetére
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18475 üzenetére
Egyébként régi sx4-en nincs ilyen mód, sima A/C gomb van. Amit halhattál az légondi hűtőventilátorja lehetett. Mert az bekapcsol, ha nincs elég menetszél.
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18471 üzenetére
A "fejreáll" képletesen értendő, csattansz, éled ugrik egy őz, átszáll a szalagkorlát túloldaláról egy autó /motor, kapsz egy durrdefektet, stb.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
dudika10
veterán
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18478 üzenetére
Ezt így nem lehet kijelenteni, rengeteg dologtól függ (mivel ütközik, hol, hogyan, stb.)
A fizika is makacs dolog, pl. 6 lufi és nagyszilárdságú acélok vs. régi Suzuki, szerinted melyiknek lesz több esélye?szerk.: Sok eset nem kerül be a hírekbe pont azért, mert az utas nem vagy csak minimálisan sérült és az nem hír.
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #18481 üzenetére
Az autópályát nem hiába nem szegélyezik fák. A szalagkorlát puhának számít, szemből nagyon nem kaphatsz el senkit, jobb oldaladon van egy kerítés meg föld. Ezek a "puha" dolgok, egy modern autóban nem bántanak téged, túléled. Mivel a régi swift (és újra szeretném hangsúlyozni, hogy minden más azonos korú és kategóriájú autó) puhább ezeknél a "puha" dolgoknál, ezért abban meghalsz. Nagyon nem mindegy miben ülsz.
Ha egy Golf6-ossal állsz fejre, és nem egy fa állít meg 100-ról, akkor jó eséllyel a kórház felé indul a mentő és nem a hullaház felé. Egy merciből, vagy például egy kizashiból már akár a saját lábadon is kiszállhatsz.
Egy fával találkozva egy régi kisautónál a cella összeroppan, mintha ropiból lenne, és mindenki együtt hal veled. Modernebb, biztonságosabb autóknál (mint pl. az új vitara), jó eséllyel csak Te hagyod ott a fogad (de kis szerencsével mindenki életben marad az autóban).
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #18493 üzenetére
"Ez oké de lényeg az,hogy 100fölött nem sok esély van személyautóknál."
Ezt Te írtad ma, 10:40-kor. Erre mondtam, hogy marhaság. Az astra G, a golf6, a kizashi vagy egy merci, mind-mind személyautó. Bár az astra G-re még nem fogadnék, de a többiben jó eséllyel "van élet 100 felett is".
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #18495 üzenetére
Nem kell azért ezt túl dramatizálni.31 es út Pest felé Mende végén az a nagy ívű kanyar,Záporjózsi 100 körül lesodródik felborul.Még egyet fordul is a földön.Ketten voltak benne simán kiszálltak és a zapinak is csak a teteje horpadt be,de nem vészesen.Tehát lehet szerencsésen is borulni.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #18499 üzenetére
+1
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18499 üzenetére
Valahonnan innen indult az egész. Nyomni a gázt a legkönnyebb, az minden hülyegyereknek megy, mint azt a baleseti hírek mutatják
Kérdés mindig az, hogy az illető mennyire van tisztában a saját és autója képességeivel... pl. tudja-e,hogy mennyivel több mozgási energiát kell "kezelni" ha nem 100-zal, hanem 150-nel megy egy autó...Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #18499 üzenetére
" ... csak sokan itt 5csillagos teszteket várnak ,meg 16x légzsákot , 100merevitessel egy 400ezres autótól."
Nem, senki nem várta ezt a régi swifttől. Csak tisztában kéne lenni vele, hogy bizony ha 100-nál bármi történik, nem szállsz ki belőle, míg egy modern autóból igen.
"Ha mar valaki 100folott karambolozik itt mar csak az égiek tehetnek vmit h kiszáll e egy keztoressel v jönnek érte."
Nem értem mit nem értesz. Ha valaki 100 felett karambolozik egy régi swifttel, akkor csak az égiek tudnak segíteni. De ha ugyan ezt egy modern autóval teszi, akkor a német/japán/... mérnökök már megtették, amit tudtak, és ez bizony azt eredményezi, hogy egy modern (értsd jól megtervezett, biztonságos) autóból ki fogsz szállni. 100 felett is van különbség a swift és egy magasabb kategóriás, újabb autó közt.
Hiába nyugtatod azzal, hogy nyugodtan száguldozhatsz a swifttel, mert pont annyi esélyed van meghalni vele, mint bármi mással, ez egyszerűen nem lesz igaz, akkor se, ha sokszor leírod.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18503 üzenetére
"Hanem olyasmi miatt mint te aki feltartja az egész sort es a mögötte levő kénytelen belemenni veszélyes manoverekbe."
Qrvára nem ismersz, lövésed nincs ki vagyok, mivel járok, szóval azt ne feszegessük, hogy ki általánosítTémát meg lezárhatjuk, úgy látom vagy nem ment át az üzenet, vagy elbeszélünk egymás mellett, de teljesen felesleges a klaviatúrát és az időt további hsz-ekre pazarolni.
pjen: Motor kösz, de nem, a térdízületem már 20-as éveimben szétmentek a küzdősport miatt, másrészt abban az országban ahol sz*rok az utak és a közlekedési kultúra + a motorosok legalább 10%-ának nincs jogsija nem szeretnék még meghalni
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18507 üzenetére
Nem rólad beszéltem, csak a te hsz-edre reagálva írtam le általánosságban a véleményem arról/következményeit, ha valaki nem a tudása és/vagy az autója állapotának megfelelően választja meg a sebességet.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
-
dioka7
senior tag
válasz roberto211 #18517 üzenetére
Jaaaaaaaa
-
addikt
válasz roberto211 #18534 üzenetére
Ne legyél biztos abban, hogy a kp akkora vonzerő. A kereskedőnek mindegy kitől/honnan van a pénz, neki a bank 4 milliója ugyanannyit ér, mint a tied, sőt a banktól a jutalék (nem feltétlenül kp.) miatt jobb.
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18536 üzenetére
4M nem is rossz.
Szerintem en is alkudozok egyet, aztan meglatjuk mi lesz.
Intezek egy tesztvezetest is. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18559 üzenetére
Hat nekem nagyon begyere.
-
hentes555
senior tag
válasz roberto211 #18534 üzenetére
Éééés a navigációt megkérdezted?
A Suzuki ügyfélszolgálat azóta sem válaszolt..."Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz roberto211 #18568 üzenetére
Majd szétnézek
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18575 üzenetére
Ne kolts felesleges dolgokra.
Inkabb idd el vagy krvzd el a.kulobseget xd -
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18577 üzenetére
Megmondtam krvara nem koltunk van ingye is verjed csak el az autora, az legalabb halas
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #18582 üzenetére
Ááá. Hétköznap apum jár vele dolgozni, én csak hétvégente vezetem, akkor is családdal. Nagyon ritka, ha egyedül megyek vele. Űzni inkább a motort szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #18589 üzenetére
Én arra gondoltam, hogy a pénteki éjszakás műszak rakta össze pár feles után.
Egyébként az is közrejátszott a cserében, hogy meguntam, hogy egy normális bevásárlást csak úgy tudtam megoldani, hogy a hátsó üléseket le kellett dönteni.Az tény, hogy lomha az 1.4 16V az Octavia-ba, de 6 L-es fogyival elvisz A-ból B-be 90% 0-ás 10% város.
Doze: Te valszeg az I-es Octavia-ra gondoltál, de nekem II-es Facelift van.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18602 üzenetére
Azért mert az újabb ergo drága... normális swift 2 sport, 1,5 milla, aztán fikarcnyival sem kisebb az esély hogy nincs kitaposva a lelke. A gen 7 civic meg ugyan ez. Mindenki tudja hogy ezeket az autókat nem kímélik.
Inkább veszek gagyit, ami kuplungos, futóműves, lehet a motorja sem már topp, lehet bontani kell... 300-400e magasságában... eldobok rá 200-300 rugót, még mindig bentebb vagyok, mint kidobok egy "újra" milliót, ami ugyan úgy kitaposott... de 3x annyi az alkatrész.
A régi swift meg úgymond "pejva" ha ronda a lökös, vagy horpadt valahol, ha a motor rossz, azt 100e-ből meg rendbe lehet rakni.. az meg nem érdek ha nem gti lökös van rajta, hanem csak "sima"
Egyébként előre is kell gondolkodni, én számolok egy vastag alkatrészköltséggel. Mert az amúgy még "használható" az nekem tuti nem lesz jó ,
Amúgy otthon én szét tudom borítani az egészet, amihez max nem kezdek bele az a motor szerelése+váltó+kaszni lakatolás. A motor-váltó kettős elég jól felújítható, amik ki szoktak menni benne: csapágyak a főtengelynél, kopott hengerek (lehet csak elég a gyűrűzés), vízpumpa, vezérműlánc. Igazából olyat nem akarok venni ami be van halva, (már a végét járja) esetleg a dugattyú keresztbe fordult benne, vagy a hajtókar kinézett a blokk oldalán... a siklócsapágyak/gyűrűk/dugattyúk nem veszés dolgok árban, (főleg swift gti-hez), inkább a munkaköltség... az olyan 70e körül van, rendesen felszerelt műhelyben. Ha meg elviszem, akkor meg fokolják be rendesen, meg mérjék át az egészet. (főtengelyt is lehet köszörülni, vezérműtengelyeket is), max 150e-be megállna az egész.
Ami érdekel az a kaszni, ne legyen összecsukva, mert ha a felfüggesztés pontokban van 1-2 centi azt az isten nem menti meg, elcsavarodott, így kuka... persze meg ne rohadjon, a kasznizás a legdrágább/lepepecsebb munka a világon.
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18605 üzenetére
Igazából most nem kell "unalmas" autó, nem kell melóba sem járni vele, a fogyasztásuk meg normál közlekedéssel úgy is megáll 7-8 literből
De egyenlőre még nézelődök, mert van jó pár lehetőség: pl ott a clio is... (bár valami azt súgja, az igen drága lenne )
Bejáratott típus kell, amihez van sok minden, akár új, akár bontott. Másrészt a szerelés sem elhanyagolható, swift, de akár a honda is.. ok hogy a motor nem "tömeg" példány, de a többi alkatrész az kismillió típusban megtalálható.
Amire igazán fenném a fogam az egy Integra lenne, de hát basszus, az az autó amire a világ minden pénze se elég... drága megvenni, drága minden hozzá (ha van egyáltalán)
A külső: nos ez nálam másodlagos. Persze ne legyen nagyon szétcseszve, de nekem a "gyári" kinézet elég. Még a felnikért sem vagyok meghalva, a műszaki beltartalom amiért "izgulni" tudok, és hát egy honda civic vti, motororja, nos az az. Szívó, magas fordulat, (mondjuk nekem jobban tetszik az amit linkeltem mint 7 gen, nekem az igen űrhajós), a swift? nos az olyan amilyen kívülről... báár a belseje nem ugyan az: Gti kormány+ülés.. ráadásul a toronymerevítő elől+hátul tárcsafék (az első 30 milivel nagyobb átmérőre), + a hátsó felfüggesztésben van stabilizátor, ami csak a GTi meg az 1.6 swift tulajdonsága. (apropó 1.6 swift azt is nézegetem)
Majd úgy is írogatok, még ide, kiderül hogy mi-hogy, de ha nem kell akkor én sem akarok szerelni, de gyanítom ebben a kategóriában nem úszom meg.
-
tboldi
nagyúr
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18608 üzenetére
Persze leforogja a 10e-et. Kiveszik belőle ford. szám szabályzást. Csak hát értelme nem sok van, mivel Le görbe 6000-7000-nél van a csúcson utána meg rohamosan zuhan, tehát ha nincs benne vezérműtengely cserélve, nem ér semmit sem. Max legyilkolod
Szívó motort amúgy sem nagyon éri meg tuningolni, max ilyen +20-30 le lehet kihozni belőle, azt is elég drága pénzért.
Én beérem a gyárival, de az legyen izmos, meg legyen jó állapotban.
A swift gti egyébként nem "csoda" autó, de van 1-2 olyan tulajdonsága ami nem elhanyagolható. A motor sima twin cam, nincs változó szelepvezérlés, és csak 1.3-as, de ez 102 ló, 1989-ben. Marha egyszerű motor az is. A másik az a kaszni: 780 kg... , repül a pléhdoboz rendesen.
Ami az előnye, hogy "ügyes" autó, kicsit más gátlókkal, meg rugóval, hegyi szerpentinen nem sok autó van ami oda tudja verni. Tehát ilyen 2 tonnás M3-as bömösöket el lehet felejteni, mert ugyan megy mint a golyó, csak azt a 2 tonnát, meg a fizika törvényeit nem tudja meghazudtolni, a gumi meg ugyan úgy 4 tenyérnyi amivel kapaszkodik.
-
nagyúr
válasz roberto211 #18625 üzenetére
1.4 4d 11.3sec, 1.5 vvt 10.2(?)sec, hasonlo dinamika, nem megy jobban a civic az tuti Magasabb sulypont, mas eloszlas, kicsit hajos a swift a civichez kepest, nem feszul be ugy kanyarban, a swift egy kis varosi auto. A civic tengelytavja nagyobb, szelesebb is az auto. Mindket auto jo, van akinek ez jon be, van akinek amaz.
1.6 sport swifttel az a bajom, hogy az mar tenyleg majdnem annyiba kerul mint egy 7g typeR, ami azert mas kategoria Egyebkent fasza gep az is. Muternak gondolkodas nelkul a swiftet vennem.
Ami meg tetszik nekem az az e12 corolla TS.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #18627 üzenetére
Igy van
-
Tigi
őstag
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #18637 üzenetére
Nekem sincs függőlegesre állítva mégis majdnem hozzáér.
Holnap megnézem, hogy nem e állítható az ülésmagasság.Egyébként szép lassan csinálgatom a kis rozsdák javítását a kocsi alján.
Az elejénél már végeztem ( az első kerekek mögötti rész), holnap elkezdem a hátsó részt aztán megnézem, hogy a jobb oldali küszöb mennyire hervadt, hogy kell e cserélni vagy ki lehet foltozni.
Ja, az elején még annyi van, hogy valszeg az alsó kereszttartót kicseréljük mert már volt foltozgatva és elég szarul néz ki.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18633 üzenetére
184 cm es 90 kg vagyok, a labaim hosszabbak az atlagnal, es szeretek terpeszkedni... Igy az elso labter az autok tobbsegeben szamomra kicsi. A vitaraban nem tudtam olyan ulespoziciot felvenni, ami jo lett volna, az scrossban igen, ami kenyelmes is volt, eltekintve a nemileg szuk ulesektol, de havi 2-nel tobbszor nem megyek egy huzamban orakat, igy ezt el tudnam neki nezni.
Az anyagminoseg latszolag is jobb az scrossban, illetve a plusz 10,centi is latszik mindenhol, aki nem latja, az vak. Scross kb. Nissan qashqai meret... -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18640 üzenetére
Szerintem fel kategoriaval jobb.
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #18640 üzenetére
A nem kagylós sport ülés van elvileg (Swift Rubin limitált).
Holnap lefotózom.
Hasonló mint a tiéd csak az oldaltartó része sokkal jobban kiáll.Más: a műszerfalon belül mi az ami zöröghet?
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
- Transmitter BC49BQ Bluetooth autós MP3 lejátszó Fm LED kijelzővel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest