Hirdetés

2019. október 16., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#25) d900t válasza Versus82 (#24) üzenetére


d900t
(senior tag)

Akkor összefoglalom:
1.)Kinéztél egy sutyi konzumer notit egy másodvonalbeli gyártótól, sznob márkanéven
2.)Kimentél érte Ausztriába, bár a ''postát'' már feltalálták.
3.)Egy hónapon belül bekrepált, de ettől még te örültél neki, hogy milyen jó minőségű
4.)Elintézted a szervizt úgy, hogy kétszer újra kimentél Ausztriába, bár 3K-ból megúsztad volt, mint biztosított küldemény.

Értem. Na látod, ezért nincs nálunk német SONY notesz, mert az intelligens vásárlóközönsége nagyon szeret autózni :)

Egyébként sikerült elérnünk azt a csodát, hogy angol példányok hamarosan a német verzió áráért lesznek elérhetők. Egy kicsit félek tőle, mert 14''-es. Az pedig egy tipikus SONY vásárló számára vagy kicsi vagy nagy :)

aztán kíváncsi lettem volna hogy 3 nap alatt mit tudnak intézni....futárra nem bízom, járkálok arra eleget.

Mi is a Baumgartnerhez küldjük, úgyhogy nem látom, mi a különbség. Úgy emlékszem, mintha még én ajánlottam volna a szövetkezetet. Na sebaj, a lényeg az, hogy megjavult és te is jól kiautóztad magad :)

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.