Hirdetés

2024. június 30., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#17301) bathoryp válasza bringasisti (#17269) üzenetére


bathoryp
újonc

Akkor ezt félreértettem. Mindenesetre most rávillogtam még egyszer a stroboszkóppal, így, hogy az eredeti PAL gyújtásvezérlő van rajta, de ugyanúgy ugrál. Emelt fordulaton is. Kb 2000-ig tudtam emelni a fordulatot, afölött már elmosódott a jel, állítanom kellett volna a strobin.
Én továbbra is a kiverődött stiftben látom a bűnöst.

(#17302) bathoryp válasza vil59 (#17288) üzenetére


bathoryp
újonc

Hú, nagyon köszönöm ezt a precíz leírást, egy aranybánya :R
Így már tényleg érthető minden. Mivel fontos a nagyon pontos rugóerő, így nem szívesen kísérleteznék a meglévő, rossz méretű rugóval.

Keresgéltem neten röpsúly rugókat, de mintha nem lehetne kapni :( Tud esetleg valaki? Ha nem, akkor mégiscsak megpróbálok bontóban körülnézni.

(#17303) bathoryp


bathoryp
újonc

Régebbről megvan nekem a Favorit javítási kézikönyv, jpg formátumban. Elég nagy, nehezen kereshető, mobilon kínszenvedés.

Kicsit kezelésbe vettem. Átkonvertáltam PDF-be, a minőségen optimalizáltam, így csak 64 MB lett a mérete. Ráeresztettem szövegfelismerést, így a szöveg kereshető, másolható. Ezután megszerkesztettem a tartalomjegyzéket az eredeti alapján, PDF könyvjelző formájában. Így egy kattintással a kívánt fejezethez lehet ugrani.

Szóval: letölthető PDF-ben a Skoda Favorit, Forman javítási kézikönyv

(#17304) Frissjogsi válasza bathoryp (#17303) üzenetére


Frissjogsi
lelkes újonc

Ezért a linkért adok neked egy gyujtáselosztót.
:DD :DD :DD

(#17305) bringasisti válasza bathoryp (#17301) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

A regulátor tengely kombó kapható egyben és akkor nincs gond. A rugó úgyse állítható be utólag mert annak hogy az egyik feszes a másik laza az az értelme hogy mikor önindító forgatja a motort szinte nincs előgyújtás, és mikor beindul és alapjáraton megy akkor mivel csak 1 rugó feszíti rögtön tud nyílni, és utána már nem ilyen mértékű az emelkedés. Az ábra 120 as Skoda de ez a lényeg. Így határozzák meg a gyújtás elosztó karakterisztikáját

[ Szerkesztve ]

BENEFON DELTA--------N8

(#17306) vil59 válasza bathoryp (#17302) üzenetére


vil59
tag

Igen,én is úgy gondolom, valóban az a legkézenfekvőbb, ha szerzel egy bontott elosztót. Aztán vagy azt teszed bele, vagy összelegózod a kettőt.
-Azon a robbantott ábrámon látszik, hogy én akkor kiszedtem az elosztó alsó részét is. Mert én is kíváncsi voltam arra a meghajtó fogaskerékre. Nekem kb. egy tizedet kotyog, forgásirányban. Nem a meghajtókerék lötyög a stiften, hanem a stift a tengely furatában. A stift két vége be van szegecselve a fogaskerék furatába. Jobbnak láttam, ha nem bontom meg ezt az egységet.
-A körmösnél lévő stift csere sem egyszerű,mert igazából az a cél, hogy szorosan menjen a furatba az új csap és többé már ne tudjon kiverődni a tengelyben. A kőrmös edzett anyag, az a furat nem tágúl. A stiftnek, itt egy-két tized holtjátékának kell lennie,az elmozdulások miatt. Mikor cseréltem, én 4,2-es fémfúrószárból csiszoltam és kis túlfedéssel ütöttem be.
Ez és az alsó stift holtjátékom annyira csekély mértékű, hogy stoboszkópon mérve nem ad hullámzó gyújtási értéket, stabil fordulatszámon.

[ Szerkesztve ]

(#17307) Henry1980 válasza Ysthvaan (#954) üzenetére


Henry1980
újonc

Hello,jó régi topik.ha még megvan a Road Star cd-658usmp előlapja.Nekem sajna a gombja romlott el.Ha esetleg eladó vagy selejtezés alatt áll én vevő lennék rà.Köszönöm előre is a választ.

(#17308) bathoryp válasza Frissjogsi (#17304) üzenetére


bathoryp
újonc

Örülök, hogy hasznosnak találod :)
Nekem mindig ott van telefonon, bármit szedek szét, előbb rákukkantok.

(#17309) bringasisti válasza Henry1980 (#17307) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

:Y szerintem valamit benéztél. Már évek óta hűtlen hozzánk

BENEFON DELTA--------N8

(#17310) kmarco05


kmarco05
csendes tag

Sziasztok!

1 rövid kérdés: Felíciánál a szelephézagot hideg vagy meleg motornál kell állítani ?

Köszi szépen,

Üdv,

KMarco

[ Szerkesztve ]

(#17311) kmarco05


kmarco05
csendes tag

Illetve még annyi kérdés hogy állítólag Feliciáknál a gyújtási sorrend 1-3-4-2 ezt én hol tudom ellenőrizni? van erről bármi leírás ami ezt alátámasztja? ( Feli, 1998/10 )

köszi

Üdv,

KMarco

(#17312) Frissjogsi válasza kmarco05 (#17311) üzenetére


Frissjogsi
lelkes újonc

A favorit blokkon a hengerfejen vannak számok.
Azt hiszem az is a gyújtási sorrend is.

(#17313) mcfly72 válasza bringasisti (#17299) üzenetére


mcfly72
tag

Kicseréltem a h.f.pakolást, de az miért van,hogy még mindíg nyomja a fehér gözfüstöt a kocsi?
A rendszerben maradt cuccot égeti ki, vagy mi a pihe?
No meg ami a kipuff végén kijött, na az nem semmi!

a csoda csak a skoda

(#17314) bringasisti


bringasisti
Topikgazda


KMARCO05: Hideg motornál kell állítani mert azért kell a hézag hogy terhelésnél ne legyen se hézag se túlfedés. Kopott motornál nem lehet pontos értéket produkálni.
MCFLY72: Szar a levegő reggel köd van, nálatok és azért dől a gőz a kocsiból, azt nézd meg hogy az olaj betöltő sapkánál keletkezik kavétejszin?

BENEFON DELTA--------N8

(#17315) mcfly72 válasza bringasisti (#17314) üzenetére


mcfly72
tag

Ez délután volt, ragyogó időben. Nincs elvileg kávétrutyi a beöntőnél!

a csoda csak a skoda

(#17316) bringasisti válasza mcfly72 (#17315) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Azért párás az idő. Menj vele 10 kilométer egyfolytában és utána nézd meg kipufogó végét.

BENEFON DELTA--------N8

(#17317) kmarco05


kmarco05
csendes tag

Köszönöm!!! Ez alapján már neki lehet állni. Pár szaklap irja hogy a gyertyákat kötelező kivenni szelephézag állitás előtt. Én még ilyet nem hallottam, szoval én nem szeretném kivenni, ezért benthagyom nem követek el hibát?

Köszi szépen!

Üdv
KMarco05

(#17318) mcfly72 válasza bringasisti (#17316) üzenetére


mcfly72
tag

Ok! Reggel indulás amúgy is, meglátjuk!

a csoda csak a skoda

(#17319) bringasisti válasza kmarco05 (#17317) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Könnyen forgatod a motort, nem téveszted el hogy mikor van sűrített üzem tetején

BENEFON DELTA--------N8

(#17320) kmarco05


kmarco05
csendes tag

Miért ha bent hagyom eltéveszthetem? Mi az összefüggés? Hgy folyásolja be a benthagyott gyertya a szelepek felső végállását? Az egész autót tologatom majd hogy forduljon a főtengely, így látom amikor fedésbe vannak a "tesó" szelepek. Ha meg tultolom visszahuzom a kocsit. Vagy nem ilyen egyszerű? Mostmár kicsit elbizonytalanodtam. :-// De jo ez legalább nem csinálok hülyeséget.

Köszi a választ!üdv
KMarco

(#17321) bringasisti válasza kmarco05 (#17320) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Annyiból egyszerűbb hogy ha a kivett gyertya helyére dugod az ujjad akkor hallani hogy nyomja ki a levegőt

BENEFON DELTA--------N8

(#17322) kmarco05


kmarco05
csendes tag

OK, köszi szépen a tanácsot!

Üdv,

KMarco

(#17323) mcfly72 válasza bringasisti (#17316) üzenetére


mcfly72
tag

Kicseréltem a pakolást, de csak nem jó, beindult de a gyertyákat ellenőrizve, víz volt a helyükön.
Ez szerintem hengerfej repedés lesz. Most szereznem kell egy hengerfejet, a jó isten áldja meg!

a csoda csak a skoda

(#17324) bringasisti válasza mcfly72 (#17323) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Az alumínium hengerfej nem szokott elrepedni, ha el van mégis repedve akkor csak 1 esetleg 2 hengerbe megy víz. A szívó csonk viszont nekem már volt hogy repedt volt és akkor mehet víz a motorban. Hűtő tömítő fél adag és meglátod mit csinál. A hengerfej nyomaték kulcs segítségével van körkörös egymás után kifelé haladva meghúzva?

BENEFON DELTA--------N8

(#17325) mcfly72 válasza bringasisti (#17324) üzenetére


mcfly72
tag

Igen, úgy húztam meg. Csak az a gond ,hogy mikor indítozok bemegy a víz a gyertyák hoz és lefogja az indítást. Utána kiveszem a gyertyákat indítózok ,aranyos kis vízköpőt játszik a kocsi, a gyertyák helyéről szabályszerűen spriccol a víz, 1-4 hengerből jobban mint a 2-3 ból

[ Szerkesztve ]

a csoda csak a skoda

(#17326) bringasisti válasza mcfly72 (#17325) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Ilyen volt nekem is öntöttvas hengerfej esetén, de csak 1 hengert érintett. Az kizárt hogy végig legyen egy alumínium hengerfej repedve. A szívó csonk tömítés biztos rendben van? Ez nem hengerfej.

BENEFON DELTA--------N8

(#17327) mcfly72 válasza bringasisti (#17326) üzenetére


mcfly72
tag

Azt nem tudom, azt nem szedtem le, a kipufogó csonk 4 csavarjánál bontottam.
Apropó ha nincs rendesen meghúzva a hengerfej, csinálhat ilyet?

a csoda csak a skoda

(#17328) mcfly72 válasza mcfly72 (#17327) üzenetére


mcfly72
tag

Nincs fotód melyik tömítés ről van szó?

a csoda csak a skoda

(#17329) bringasisti válasza mcfly72 (#17327) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Ha hengerfejtömítés a gond akkor a tömítésen lévő alumínium gyűrű ami a henger persely tetejére feszül lehet látni hol fúj át mert egy fekete folt mutatja. Ha nyomaték kulccsal lett meghúzva és görbe a hengerfej akkor is kizárt hogy minden henger köpje ki a vizet. Ott nem a hengerfej a gond.

BENEFON DELTA--------N8

(#17330) bringasisti válasza mcfly72 (#17328) üzenetére


bringasisti
Topikgazda


A piros kerek megy a víz, de az egész egybe van tömítve

BENEFON DELTA--------N8

(#17331) mcfly72 válasza bringasisti (#17330) üzenetére


mcfly72
tag

Köszönöm! Közbe kiderítettem én is, 1000 ft- vicces ha ez szop@tott.....megyek veszem meg,cserélem ki! :W

a csoda csak a skoda

(#17332) bringasisti válasza mcfly72 (#17331) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Azt nézd meg mert nekem már volt ilyen gondom hogy az öntvény rendben van? Szerintem akkor mehet víz minden hengerbe ha ott szivárog ahol még közös minden.

BENEFON DELTA--------N8

(#17333) mcfly72 válasza bringasisti (#17332) üzenetére


mcfly72
tag

Világos! Átnézem, már csak az a kérdés, hogy mindent le kel szednem vagy elég a szívócsonkot.

a csoda csak a skoda

(#17334) bringasisti válasza mcfly72 (#17333) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Generátor alatt a burkoló lemez le, fém hűtőcső 8 As csavar víz le, és mikor veszed le a szívó csónakot nézd meg hogy belül nem e vizes ott ahol a levegő megy. Mint említettem nekem volt hogy a szívó csonk úgy eresztette a vizet hogy tócsa volt a kocsi alatt. Hengerfej marad, karburátor marad.

BENEFON DELTA--------N8

(#17335) mcfly72 válasza bringasisti (#17334) üzenetére


mcfly72
tag

Ok, köszönöm. Jelentkezem!

a csoda csak a skoda

(#17336) mcfly72 válasza bringasisti (#17334) üzenetére


mcfly72
tag

Bingó! Ez az 1000 ft- os sortömítés szivatott halálra. Elfelejtettem fotózni, holnap pótolom. Közbe kiderült egy kis karbi gumitalp csere . Jön ez egymás után..,...

a csoda csak a skoda

(#17337) bringasisti válasza mcfly72 (#17336) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Örülök hogy sikerült

BENEFON DELTA--------N8

(#17338) mcfly72 válasza bringasisti (#17337) üzenetére


mcfly72
tag

Köszönöm a segítséged!

a csoda csak a skoda

(#17339) mcfly72


mcfly72
tag

Ez....

[ Szerkesztve ]

a csoda csak a skoda

(#17340) bringasisti válasza mcfly72 (#17339) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Kicsit viseltes

BENEFON DELTA--------N8

(#17341) bathoryp


bathoryp
újonc

Tegnap eljutottam bontóba, ahol rögtön akadt egy kiváló állapotú gyújtáselosztó. Tengely semelyik irányba nem lötyög, nincs holtjátéka, stift tökéletes, röpsúly rugók rendben. Nem volt olcsó 10-ért adta, de biztosan jobb vétel, mint ugyanennyiért egy Vika. Ha belegondolok, hogy mennyit számít a rugók pontos ereje, vagy bármi más apróság, kizárt hogy Vikáék ezt pontosan le tudták volna másolni (mert mint tudjuk, még a motortartó bakot sem sikerült).

Még ott az utcán kicseréltem az elosztót, rögtön indult vele, szép egyenletesen járt. Párszor félre kellett álljak igazítani, mert becsörgött a motor (persze elfelejtettem vinni a stroboszkópot), de mire hazaértem, már majdnem tökéletes volt. Az nem kifejezés, hogy a kocsi megtáltosodott! :D Kb 12 éve vezetem a kocsit hellyel-közzel, de 0 kilométeres kora óta ismerem. A nyakamat tenném rá, hogy sosem ment így! Hogy ki és mikor gányolta meg a rugókat, azt nem tudom, de mi úgy ismertük ezt a kocsit, hogy 3000 fordulat alatt kis kényelmes, és afölött hirtelen megindul, tehát pörgetni kell, ha az ember gyorsítani akar. Ennek most vége, a teljes tartományban jól húz! Persze mondanom sem kell, hogy a stroboszkópos képe is sokkal szebb, alapjáraton csak egy kis kilengése van, kb 2-3 fok, de nagyobb fordulaton kisimul.

Most viszont egy újabb hiba aggaszt. A karburátor 2-es torok működtetőkarján látok benzincseppet. Ha jól látom, a fojtószelep tengelye keresztülmegy a karburátoron. Van ennek valami tömítése? Mintha innen szivárogna.

Még egyszer köszönöm mindenkinek a gyújtáselosztós tanácsokat!

(#17342) bringasisti válasza bathoryp (#17341) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Én VIKA elosztóval járok, nagyon drágán adták! A tengely nincs tömitve mert ott értelemszerűen mindig vákuum van. Ha letörlöd és nem nő hirtelen másik helyére akkor nem kell vele foglalkozni.

BENEFON DELTA--------N8

(#17343) vil59 válasza bathoryp (#17341) üzenetére


vil59
tag

Szia.
Pár éve írtam itt erről a kettes torokról. Ugyan én akkor ki is kötöttem és ledugóztam a működtető dobot és annak gumicsövét. Mivel sosem nyomom be a gázpedált háromnegyed állásnál jobban,sosem volt kihasználva. Ha meg akkoriban mégis használtam, (hegyre fel) benyelt egy vagon benzint. Országúton, csak sík terepen mindig hatot fogyasztott, de ha sűrűn nyitottom a kettes torkot, akkor a városi nyolcat ette. Ezt, most csak mellékesen írtam,nem követendő példa..
Amennyiben a képen valóban benzincsepp és nem olaj, akkor kiszökik a benzin a tengely és a ház közti résen. Mivel a kettes pill.szelep alatt valóban vákum van, ezért szívóhatásra az egyes torok kimeneti nyílásából a benzin adag egy része áttórlódik ebbe a vákumtérbe(centripetális erő). Majd innen, kiutat találva, a tengely-ház közti résen kiszivárog a benzin. Ezt lehet látni az Y-Z résbeállító idom alján. Valószínű, hogy a kettes pill.szelep teljesen be van zárva, az az, a torok falának van ütköztetve. Mert ilyenkor van ez a vákum, ami a jelenséget okozza. Nem lehet teljes vákum. A tengely túlsó kimenetén van egy kis állító csavar. Ha a pill. szelepet teljesen bezárjuk,akkor ezt a csavart addig kell állítgatni, hogy a pill.szelep ne a torok belső falának ütközzön, hanem a csavar végére. Tehát, zárt állapotban ne érintse a torok falát. Ennek nagyon pici résnek kell lennie.Nálam, ez a csavaron mérve, a pill. szelepnek,a ház falának ütközésekor, fél fordulat befelé. Így van biztosítva az, hogy az így könnyített vákum már nem képes átszívni a benzint az egyes torokból a kettes torok tengelyéig. Egyébként erre rápróbáltam, mert nekem is ugyanez volt a jelenségem: teletömtem a kettes torok pill.szelep feletti teret papírzsebkendővel. Hermetikusan elzártam, az az teljes vákum keletkezett az alsó részben. Mentem vele egy-két km.-t és csurom benzin lett a papír, a tengely oldalán is kifolyt a benzin a talpra. Tehát, emiatt is kell, hogy az állítócsavaron ütközzön fel zárt állapotban a tengely.
Beállításánál le kell venni a karbit-könyv szerint-,de nem kell, mert ha teljesen kinyitom a szelepet és megtartom így,akkor egy hosszabb, vékony hegyű csavarhúzóval hozzá lehet férni. Lehet hallani fűlre,hogy milyen hangja van, mikor hírtelen ütközésre zárom a tengelyt. Ha tompa, akkor a ház falának ütközött, ha meg fémes,az a csavar hegye.
Vigyázni kell, mert ha nagyobb ez a hézag,mint a csavar max.fél fordulata, akkor itt már annyi fals levegőt szív, hogy egyenetlen lesz az alapjárat.

(#17344) bathoryp válasza bringasisti (#17342) üzenetére


bathoryp
újonc

Már hogy a 10 eFt a nagyon drága? Lehet, de ha nekiállok körbeutazni a város bontóit, több benzint elfüstölök, mint amennyivel olcsóbbat kapnék máshol. Erre meg van egy hónap garancia, ráadásul tényleg ritka jó állapotú. Meg is nézem majd az oldalán a gyártási kódot, mikor lehet.

Ha Vikáék kicsit is elszúrták a röpsúlyos rész kalibrálását, vagy a vákuumdob erejét, az garantált nyomatékveszteséget jelent, és ezzel együtt többletfogyasztást. Igazságot tenni csak mérőpados nyomatékgörbékkel lehetne, persze ezt senki nem fogja puszta kíváncsiságból megfinanszírozni.

(#17345) bathoryp válasza vil59 (#17343) üzenetére


bathoryp
újonc

Vil, köszönöm ezt a részletes leírást, igazán nagyon: :R
A szabályzócsavart láttam, sejtettem is hogy mire való, de nem volt időm foglalkozni vele. Mindenképp ellenőrizni fogom a fojtószelep rést, amint sikerül sötétedés előtt hazaérnem.

Szombaton miután cseréltem a gyújtáselosztót, beállítottam stroboszkóppal, utána jött az alapjárat állítás, mert lényegesen magasabb volt az új elosztóval. Vasárnap mentünk egy keveset autópályán, kicsit ki is húzattam (a kilométeróra tévedését akartam ellenőrizni nagyobb sebességnél - végeredmény: óra szerinti 140 GPS 152), majd a pályát elhagyva 5 perc múlva megérkeztünk, és a motor ott helyben le is fulladt. Gyorsan adtam neki kis plusz levegőt, és akkor tűnt fel a benzincsepp. Tehát előtte huzamosabb ideig volt nyitva a 2-es torok. Arra gondolok, hogy az innen szivárgó benzin folyt bele az 1-es torokba, és attól fulladt alapjáraton. Szerinted lehetséges ez?

(#17346) bringasisti válasza bathoryp (#17344) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

BENEFON DELTA--------N8

(#17347) bringasisti válasza bathoryp (#17344) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

BENEFON DELTA--------N8

(#17348) vil59 válasza bathoryp (#17345) üzenetére


vil59
tag

Kösz, csak egy kicsit megint túlírtam magam. Igazából a két torok nincs összekötve egymással. Mikor a kettes kezd nyílni, akkor, hogy ne legyen hírtelen nagy adag benzin, emiatt van egy átmeneti csatorna ott.
Alapjáraton meg eleve nem jut onnan az egyes torokba üz.anyag,akármennyi ideig is volt elötte nyitva a kettes torok. Mert amint bezárúl a szelep, a körülötte lévő kör-résen keresztül a szívóerő szárazzá teszi az egész torkot. De, ha résmentesre záródik a pill. szelep, akkor a befecskendező csőből kijutó még egy-két csepp nem tud eltávozni a p.szelep tetejéről, mivel ott nincs szívóhatás és emiatt kifolyik a tengely résén, ha túl ki van kopva a ház furata. Emiatt kell az a negyed-fél csavar behajtás, meg amiatt is, hogy a p.szelep éles pereme ne véssen gödröt a fal belsejébe.
///Nekem sajna, az egyes torok pill.szelep tengelye már kikoptatta megfelelően a ház furatát(igaz, már csapágyban forog), de a rés azért még megmaradt.Úgyhogy álló helyzetben, ha kézzel adagolok benzint a torokba, úgy 5x-6x egymás után, akkor a tengely mellett kifolyik a benzin a talpra. Persze, mikor jár a motor, akkor nem jön ki, hanem helyette fals levegőt szív.Sajna érzem is az alapjáratomon. Majd kieszelek valami megoldást,a kőrbetömítésére.///
--De, azért az a 140 nem rossz!

(#17349) bathoryp válasza vil59 (#17348) üzenetére


bathoryp
újonc

Esetleg van fotód a ketté szedett karbiról? Néha kicsit zavar, hogy nem látom át könyv sematikus ábráit.
Ahogy a hetemet elnézem, hétvége előtt nem jutok le a járműhöz. De sebaj, addig van idő elméletben rákészülni :)

A 140 sem rossz, de a GPS szerint az 152 volt, és pont ez a bajom. Ha jól emlékszem 70 körül pontos az óra, azalatt siet, felette késik. 100-nál még nem vészes, de ez már elég jelentős. Attól tartok, nem kalibrálható. Na sebaj, nem tervezem kihajtani a belét, csak zavar, ha valami nem úgy működik, ahogy kéne.

(#17350) vil59 válasza bathoryp (#17349) üzenetére


vil59
tag

Nagyon régen szedtem szét utoljára a karbimat. Mikor megcsapágyaztam az egyes torok kimenő tengelyét, akkor sem vettem le a fedelet, mert nem volt rá szükség. Úgyhogy, sajna nem tudok fotóval szolgálni. Egyébként a szerelési könyv a hidegindítás legelső lépésétől a teljes terhelésig, lépésről lépésre bemutatja az ábrákon keresztül, hogy épp mi történik. Látszik a benzin útja, mikor mi nyit, mi zár.
//A karbi pneumatikus része a Pulldown dob, aminek a pontos beállítása sem egyszerű,mert a helyes működését a megfelelő nyitási értékek befolyásolják.Ehhez viszont kell egy mini szivattyú, ami nincs nekem. Én megoldottam e nélkül is, csak sajnos a könyv nagyon összekeverve, felcserélve mutatja be a beállítási lépéseket. Egyazon ábrához, más szövegrészt társítottak, hiányosak. Művészet volt kitalálni az egyes lépések értelmét. Kellett hozzá, a beállítási értékek táblázata a könyv túlsó végéből. Még az a szerencse, hogy ez a dob, csak plusz tíz fok alatt avatkozik be a levegő csappantyú hideg nyitásába.
Bocs a kitérőért, túllőttem a témát..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.