- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vazallus
tag
-
#10726912
törölt tag
válasz
Vazallus #420 üzenetére
Túl sok benzint kap. Hidegen még elviseli, melegen már nem. Kutasd ki, miért van ez a jelenség. A kormos gyertya is azért van. Ellenőrizd le karburátort: benzinszintet, és a szivató gumigyűrűjét is. Ha minden ok, akkor a súbertűn tedd lejjebb-feljebb a határoló lemezt.
-
Vazallus
tag
S51 szigorúan melegen az van,hogy alacsony fordulaton bezabál és utána alig akar menni,felpörögni. De ha pörög és húzom neki akkor nincsen semmi gond megy mint a meszes de aztán alacsony fordulaton meg meghal. Karbi a kissúberes 16N3-4, gyújtás tökéletes,szikra nonstop van.
Viszont a gyertyakép valamiért nem őzbarna hanem fekete,kormos. A súbertű középen van! A keverékcsavar(szívótoroknál) jól bevan állítva,gyári értéken van, kipróbáltam több állásponton is hátha ott van baj de nem az, bárhogy tekertem ettől nem lett jobb így visszaállítottam a normálra, úgyhogy ez biztos jó. Úszószintet elvileg jó beállították de azt viszont nem néztem. Lehet rossz a benzinszint azért fullad alacsony fordulatnál? Más egyéb szerintetek? -
#10726912
törölt tag
Fő ok a klasszikus szokott lenni: Szikra-kaja van-e?
Komolyra fordítva: Szikra (megfelelő erejű, megfelelő időben) van e? Ha megszakítós, érdemes másik megszakító kalapácsot betenni, megnézni, nem e szikrázik a kalapács túl sokat, másik kondenzátort betenni, Benzin (megfelelő mennyiségű,azaz a karburátorban megfelelő a benzinszint? Beszívott benzin-levegő keverék jó? Nem túl kevés-vagy túl sok a benzin? Dugulás nincs véletlen...) van e? Levegőszűrő tiszta, nincs ledugulva? Mindezek ellenőrzéséhez kaphatsz hathatós segítséget a neten. Keress rá karburátor beállítása, és simson gyújtás beállítása. Ha pontosan dolgozol, követed az ott leírtakat, nem fogsz hibázni. (Mz-hez írják le a karburátor állítást, de ugyanaz, mint a Simson)). Ha ezek megvannak, és minden rendben, akkor a blokkot kell széthúzni: Nincs e törve a gyűrű, megkopva a dugó-henger, főtengely szimering milyen állapotban van, azaz van e megfelelő kompresszió. Ja és a kipufogót alaposan nézd meg, mert a részleges dugulás nagyon alattomosan tudja megszívatni az usert(saját tapasztalat). Vedd le a kipufogó hátsó részét, és pucold ki, vedd ki a gyári fojtást belőle (mindenképp van benne, ha nincs, akkor nem maradnál meg mellette, de azzal kell megfelelő teljesítményt tudnia), és úgy pucold ki, aztán tedd vissza.
Jó szerelést, sok sikert! Ha valamiben nem vagy biztos, kérj mindenképp segítséget! -
fezsoo
aktív tag
Sziasztok.
Tulaja lettem egy "GYÁRI SR50-nek"
Elvileg minden bontatlan még benne. Szép, külsőre semmi hiba.
Olajcsere és pár apróság után tudtam csak rendesen kipróbálni.Az van hogy még GPS-el mérve is csak 43km/h a vége.
A karburátorban és a kipufogóban nincs fojtás. Nem tudom hogy lehet e még valahol?
Mit ajánlanátok hogy hogy lehetne kideríteni, miért nem megy jobban?
-
forras2
őstag
Szevasztok!
Ide is beteszem, hátha itt fog elkelni!
[link] -
#10726912
törölt tag
válasz
perge666 #414 üzenetére
Linkeltem már, ezért csak szimplán leírom: keress rá a neten a Mesebeli vándor leírására.Állítsd be a leírás alapján a benzin szintet és a gyújtást. Így több kárt csinálsz, mint hasznot
Most beindul, aztán nem, gyertya hézag kicsi, ergo tönkre mehet pár dolog az elégtelen szikra miatt...s még ki tudja, mikor gyújt, hidegen-melegen menjen-húzzon, induljon stabilan...na így nem fog. Feketén-fehéren le van írva minden, csak meg kell csinálni a beállításokat. Szájbarágósan magyaráz. Ha jól emlékszem, MZ beállítását mutatja be, de a Simson ugyanaz. Ezt is leírja a szerző.
Sok sikert. -
perge666
veterán
válasz
perge666 #413 üzenetére
Csak addig állítgattam, csavargattam míg mostmár indul majdcsak rendesen.
Karbi tömítést cseréltem parafára és bezsíroztam, benzinszint a szintjelző alatt van 2-3mm-el.
Gyertyahézagot úgy összeütöttem hogy éppenhogy össze nem ér, ettől indul könnyebben.
Alapjárat hol van hol ingadozik.
Mentem vele 10-15km-t,megy rendesen, de ha menet közben visszaveszem a gázt, majd elkezdem húzni akkor kicsit megtorpan először.
A váltó valami miatt nem akar visszahúzni rendesen váltáskor, ezt nem értem mitől lehet, ma csak úgy magától ilyen lett, 3-ba elég nehezen tudom rakni, 1-2-be meg csúsztatva, mintha nem lenne meghúzva a csavar, vagy bele lenne csúszva a nútba, pedig nem!
Ennek már örülök hogy beindul meg tudok vele menni, remélem lesz még jobb is.
-
perge666
veterán
válasz
perge666 #412 üzenetére
Na egy kis fejlemény,élménybeszámoló :
Aki igérte lejött a karbival, de az is orrán száján folyt, meg a csavar is meg volt szakadva, mondom hagyjuk.
De!!! Pénteken leszedtem a gyújtás felőli deknit és láttam hogy az alapbeállítástól több mint 1centire el volt tekerve balra az alaplap.
Visszaállítottam közel gyári értékre és egyből beindult, viszont max. 5mp után leállt.
Rárúgtam kettőt és újra ketyegett, ekkor tettem vele 2 kört az udvaron és leállt, utána hiába rugdostam.Ma megint kitoltam, nem indult, kivettem a gyertyát, a hézagot összeütöttem egészen picire, és rögtön indult, alapjárat is volt, tudtam is vele menni.
Leállítottam, rugtam egyet beindult.
Kb 5 percet járattam addig bejöttem inni.
Leállítottam utána nem akart indulni.
Éreztem hogy a henger forró, kicsit pihentettem, nem sokat, 2-3 rugásra megint beindult, de az alapjárat nem volt stabil mindig csökkent.
Most úgy hagytam kint hogy nem indúlt, de szerintem ha kimegyek megint fog.Létezik hogy új a dugó, gyűrű benne, bejáratós, túlmelegszik és azért ilyen??
Mikor forró a henger és rugom olyan mintha kicsit megszorulna, mert úgy érzem hogy csúszik a kuplung, meg a hangja is más.1:30-as keverék van most benne.
Ja meg múlthéten hajlítottam az úszón, és mostmár nem folyik kifelé a benzin a karbiból, de vajon jó e a szint.
-
perge666
veterán
-
#10726912
törölt tag
válasz
perge666 #410 üzenetére
Ha a szívató rá van húzva, mit csinál?
A karburátort is rakd rendbe rendesen, mert addig találgatás lesz.
Gyújtás a MEGFELELŐ időpontban történik? Egyébként nekem főtengely szimering hibának tűnik, emiatt lenne nagyon fontos, hogy a gyújtás és a benzin oldal valóban jó legyen. Pl: szétszedett blokk után könnyű rosszul beállított gyújtás alaplap miatt szívni. Ellenőrizz le mindent, ha a gyújtás és a karburátor jól üzemel, levegőt is tud szívni a blokk, illetve ki is tud pufogni (azaz nincs kipufogó dugulásod), akkor marad a blokkszétszedés, gyűrűk állapotának ellenőrzése, és a főtengely szimering ellenőrzése.
Azt se lenne baj tudni, hogy minek kellett szétszedni a blokkot, illetve PONTOSAN mit csinált vele a szaki haver.
Írd majd le részletesen a karburátor ellenőrzésének lépéseit, gyújtás beállításának lépéseit (méréseket is mindkettőről), illetve a kipufogó szétszedését is részletezd majd.
Ha leírod ezeket a folyamatokat, akkor látjuk, hogy mennyire lehet helyes és pontos a munkád eredménye.
Üdv! -
perge666
veterán
Na szétkaptam a karbit, az aljába volt egy kis kosz, fúvókák tiszták voltak.
Összeraktam, nem is röffent rúgásra, viszont tolásra jelzett hogy be fog indulni.
25-30 méter után megtörtént a csoda, kicsit rekedtesen de sikerült.
Néhány gázadás után jó hangja lett, alapjárat is beállt.
Mentem vele egy kis kört, megálltam alapjáraton ketyegett 5-6 másodpercet, leállt és megint nem akart indulni rúgásra, és észre vettem hogy a benzin folyik kifelé a karbiból.
Megkocogtattam elállt, gondolom az úszó felakadt.
Ezután megint toltam majdcsak annyit mint az előbb, beindult, alapjáraton megint ketyegett egy kicsit és leállt.
Rugdoshatom szerintem reggelig is.Ez szerintetek nem karbi hiba?
Már kizárásos alapon is, mert elvileg minden más jó! -
guftabi96
addikt
válasz
perge666 #407 üzenetére
igen, van olyankor is.(bár azt, hogy olyankor mennyit veszít azt nem tudom, soha nem mértem)
Nekem is csak le akart állni, amikor rossz volt a szimering, de menni ment. Csak folyamatosan huzni kellett neki egy kicsit a gázt.
Jól raktátok bele egyébként?
Nekem egyszer volt, hogy siettem, és rosszul ment bele.
Szimeringből érdemes jó minőségűt venni (viton).
Nekem az ilyen párszáz Ft-os szimeringek nem bírták sokáig. -
perge666
veterán
válasz
guftabi96 #404 üzenetére
Persze kuplungolásnál húztam is a gázt, mert egyébként szerintem le is állt volna.
Mifelénk kisvárosban nemigazán lehet válogatni alkatrészekből sajnos, amit hozat a kisbolt az van, de azt mondja hogy jó minőségű utángyártott, mert ha valamire panaszkodnak többen akkor elvileg olyat nem hozat és néz helyette másikat.
Jó, énis ezt mondanám hogy fasza minőség, ha én árulnám....Nekem Simsonba mindig 2 fajta gyertya volt és mondhatni soha nem vacakolt. ( BriskN15YC és NGK BP6HS)
12-13 éve folyamatosan van Simsonom mindig ilyen gyertyákkal használtam őket.
Előtte is Simsonoztam, de akkor még fateré volt és csak hajtottam, nem nézegettem miből milyet vesz bele. -
guftabi96
addikt
válasz
perge666 #403 üzenetére
Hát ötletem nem igazán van, inkább tanácsot szeretnék adni: frissen összerakott blokknál ne vedd el a gázt.
Ha lassítani kell, akkor kuplung, és pici gázfröccsök, hogy folyamatosan legyen megfelelő kenés.
Milyen alkatrészeket vettél a gyújtáshoz? Nekem az ilyen utángyártott cuccokkal rengeteg gondom volt. Volt ami már a megvétel pillanatában selejt volt.
Egyébként nem a sima b*hs gyertyák jók Simsonba?
a p-s gyertyáknak kicsit jobban kilóg az elektródája.
Bár annyival nem, hogy ebből ilyen gondok legyenek. -
perge666
veterán
Üdv.
Na ez az újdonsült Simson csak szivat engem,szerintem nem szeret.
Próbáltam mindent megtenni hogy jó kis moci legyen belőle,de szó szerint sz**at.
Már van berúgókar rajta,új dugó gyűrű a blokkba minden csapágy cserélve,mostmár szikra is van,megszakító,kiskondi cserélve lett,gyújtás is be lett állítva neki és nem akar indulni a kis szemét.Alig 1 órája hoztam haza ismerőstől aki szerelgette,ott indult először rúgásra,majd csak tolásra de akkor épphogy meg kellett lökni.
KB.8km-t jöttem vele hazáig,és annyit vettem észre hogyha nem húztam a gázt akkor állt lefelé,de egyébként szépen jött végig,erő is volt benne.Nem nagyon gyilkoltam az új dugó,gyűrű miatt.Hazajöttem,bementem lecuccoltam,kimentem és azóta nem indul.
Raktam bele egy új NGK BP6HS gyertyát,akkor egyből beindult rugásra,de előtte tekertem bentebb az alapjárati csavaron és nagyon bőgött,ahogy tekertem kifelé leállt,azóta se indul tolásra sem.
A szikrája baromi erős.........Karburátornak nem lehet köze hozzá vajon????
-
perge666
veterán
válasz
guftabi96 #401 üzenetére
Szia.
"Van itt minden csak szét kell dikkházni"Énis úgy vagyok vele hogy mindig hozzámkerül egy Simson,szeretem ezeket a vasakat nagyon.
Nekem jelenleg egy S50B van, a blokkja 2 napja lett összerakva, ott már nincs gond, de a gyújtásom vacakol, tegnap még elvétve adott szikrát gyengén, ma már semmi pedig hozzá sem nyúltam.
Pár napon belül megy egy szakihoz, majd ő meggyógyítja remélem! -
guftabi96
addikt
Nem is tudtam, hogy van ilyen topik is
Üdv mindenkinek!
Bár nekem már nincs meg a S51b-m, de jó érzésekkel gondolok vissza rá.
Később még szeretnék Simsont, lehetőleg S51-es blokkal szerelt Schwalbe-t.
Ez volt az én motorom.
Vaczkó Dani csinálta a hengert ("minituning", 60cm3 [link] )
A kipufogó is meg volt csinálva a leírás szerint.
Az egyetlen nagy problémám a 3 sebesség volt, egy 4 sebességes váltót nagyon elviselt volna. -
perge666
veterán
válasz
perge666 #398 üzenetére
Helyzetjelentés :
Szivató bovdent felraktam,berúgókart átfúrtam 4-es fúróval,csavar bele,rúgtam rá 5-6-ot és eltört a tengely.
Viszont mentem vele kb 10km-t homokon és kövesúton,menetteljesítménnyel nincs gond,de baromira nehezen indul.
Hiába üzemmeleg,ha leállítom utána kell tolni 10-15-20 métert hogy beinduljon.
Alapjáratom még mindig nincs,de rájöttem hogy az alapjárati csavarról le van törve a hegye ami a súbertűbe megy bele.
Remélem külön tudok venni ilyen csavart -
perge666
veterán
válasz
#10726912 #397 üzenetére
Heló.
Tegnap este volt itt ismerős aki lehozta a motort,hozott egy plusz karburátort,arról át tudom tenni a szivatóhoz az alkatrészeket,bovdenem meg szerintem van itthon,már csak egy szivató kar kell hozzá.
A berúgókart megpróbálom felrakni ékeléssel.
A kipufogó rezor,ezt szét nem tudom szedni sajnos.Na meg mostmár az enyém minden hibájával együtt,odaadtam érte a légpuskámat.
-
#10726912
törölt tag
válasz
perge666 #396 üzenetére
Üdv. Szívatót pótold, anélkül beindítani szívatás. Csak tönkre megy a berugó szerkezet a blokkban, a tologatás se tesz jót neki....na meg kell a berugókart is pótóld. Ezek nélkül ne kínozd, amíg ezek nincsenek meg, addig le tudod ellenőrizni a gyűrűk állapotát a dugón (erőtlenséget ez is okozhat), gyújtást be tudod állítani, meg tudod nézni a kipufogó belsejét, meg el tudsz mondani pár migatyánkot a főtengely szimeringek sértetlenségéért.
-
perge666
veterán
válasz
perge666 #395 üzenetére
Na lejött egyik haverom,állított a megszakitón és kicsit nehezen de mostmár beindul.
Mentem vele vagy 4-5 km-t,az első párszáz méteren kicsit beszaggatott,de utána ment szépen csendesen.
Az alapjáratot kellene még belőni,mert az nincs,meg hogy könnyen induljon.
3-as fokozatba kicsit gyenge volt,de ha elkapta a fordulatot,akkor ment vagy 55-öt max. -
perge666
veterán
Halihó.
Látom nem pörög a fórum,nem motoroztok??Ma egy ismerősöm lehozott hozzám egy fellelt állapotú S50-es simsont,itt is hagyta......
Volt benne majdcsak 2liter benzin,de tiszta büdös volt,az első dolgom volt hogy leengedtem,a 2 szűrőböl az egyiket ami a tanknál van kitakaritottam,a másik ami a karbinál van azt ellöktem.
Feltankoltam friss benzinnel,természetesen 1:40-es keveréket használtam,benzincsövet lecseréltem,karburátort kitakarítottam,légszűrőt is kifujkáltam.
Gyertyát kivettem megnéztem a Yamaha DT-mben hogy jó e,kifogástalanul működött vele.A szimón nincs berúgókar mert a tengely szét van kopva,próbáltam rábarkácsolni egyet,de 2-3 rugás után nem jön vissza.
Sajnos szivató sincs rajta,a helye be van dugózva.Próbáltuk sógorommal betolni,nagy nehezen beröffent,de nagyon hamar le is fulladt.
Többször is beindult,2X tudtam vele menni az udvaron 1-1 kört,de nem igazán bírt menni meg fulladt.Mit tudnátok tanácsolni mit próbálgassak állítani rajta vagy mit nézzek meg?
Az oldaldeknit levettem,de a lendkeréknél nem láttam a megszakítót..........a kondit azt megtaláltam.
A karbinál is a levegőcsavart először betekertem teljesen majd 2 fordulatot ki,az alapjárati csavaron meg befelé tekertem sokat,amíg a rugó még nem feszül.Remélem tudtok tippeket adni.
Ja a kipufogó valami rezor féle és olyan tompa hangja van,remélem nincs eldugulva,mondjuk füstöl......
-
perge666
veterán
Tegnap eladtam a Simsonomat.
Sajnálom kicsit,de munkatársam vette meg,és naponta fogom látni,meg ha úgy van mehetek vele 1-2 kört. -
#81556480
törölt tag
válasz
Vazallus #391 üzenetére
Felső tűgörgő egy kósza tipp, vagy ha hiányzanak a gumi rezgéscsillapítók.
Plusz egy mélyenszántó gondolat:
Ha frissen bejáratott a motor, akkor lehetséges hogy a bejáratás alatt sosem pörgették ki, csak finomkodtak vele. Ilyenkor előfordulhat hogy a dugó magasabb fordulaton feljebb jut, mivel nyúlik ilyen mikronokat a hajtókar a felső holtponton, ezért beleüt a még be nem járatott részbe. Remélem érthető amit sugallni akarok.
Nem én találtam ki, ez egy létező jelenség. ( valahol olvastam )Bár kétlem hogy ez lenne a gond.
-
-
Vazallus
tag
Van egy 51-es Simsonom N-es blokkal. A lényeg,hogy hidegen szép hangja van nagyon, viszont bejáratás után mikor megyek vele már pár km-t és már meleg a henger akkor alapjáraton nagyon ciripel.Minél forróbb a henger annál jobban hallani, és szinte biztos a hengerből jön. Az előző tulaj elvileg felújította a blokkot,de sajna már nincs meg az elérhetősége,hogy megkérdezzem mit csinált rajta amiből kitudnám nyomozni mi is lehet a ciripelés forrása. Ötlet?
-
perge666
veterán
válasz
KelemenUhr #389 üzenetére
Tudom hogy télen tovább kellene neki a szivató,de én indítás után tolom is vissza nullára.
Nyáron is ugyanezt csinálta...
Szép a moci nagyon,látszik hogy igényesen meg volt csinálva.
Az mit jelent hogy kinőtted,vettél vagy veszel egy nagyobbat?(milyet) -
KelemenUhr
aktív tag
válasz
perge666 #386 üzenetére
Egyébként az nem baj, ha szívatóval van csak alapjárat hidegen, főleg ilyen időben. Legalábbis én mindig úgy gondoltam, nem véletlenül tették rá.
Melegen lőttem be mindig, hidegen kis szívatót rajtahagytam aztán ahogy bemelegedett, szépen fokozatosan visszatoltam.
Azért a múlt idő, mert hát csütörtökön megvették... Szerettem, sok munkám volt benne, de rá kellett jönnöm, hogy kinőttem, és pont nem alkalmas semmire, amire használnám...
Ő volt az, Délia. De nagyon jófej kissrácnak vették meg karácsonyra, jó helyre került.LaciCRM: Engem is érdekelne!
-
perge666
veterán
Halihó.
Írtam régebben hogy a mocimnak hidegen nincs alapjárata,nos most sem változott a helyzet,sőt van hogy meleg motornál is gondol egyet és leáll ha nem húzok egy kis gázt.
Szombaton volt egy 30km-es utam és gondoltam kicsit tekerek az alapjáraton fentebb mielőtt elindulok.
Sikerült is,még hidegen is volt alapjárat,de ahogy hozzáértem a gázhoz az alapjárati csavar visszaugrott oda ahol volt és ismét szarakodott az alapjárat.
Kikopott volna a karbiba az a menet vagy mi lehet a gond?? -
#81556480
törölt tag
Á emberek, én nem is tudtam hogy van ilyen topic
érdekel titeket egy felújítás előtte/utána fotó ?
-
#10726912
törölt tag
válasz
perge666 #378 üzenetére
Nem kell új fékpofa, nem azért ragad be.
Egyrészt a bovdent kell helyesen elrendezni, ne legyenek éles kanyarok, könnyen mozogjon, másrészt ne legyen sérült a bovden, ne legyen rozsdás sem, legjobb, ha leszereled, beolajozod, megjáratod.
A bovden után szedd szét a hátsó kereket is, tisztítsd ki a fékpofák csukló pontjait, illetve az összes mozgó alkatrész, keréken lévő fékrudazat stb könnyen járjon. Érdemes a rugókat is kicserélni, a régiek nem biztos, hogy elég erősek.
U.i: ha már szétszeded, érdemes a fékdobot felcsiszolni.
DeNOx: Nem kell kidobálni, meg kell forrasztani, ami kilyukadt. Ami a régi karbiban van, azt forrasztasd meg, az fogja bírni. Az újakat is javíttathatod. Minden úszócsere után állítsd be a benzin szintet. -
DeNOx
tag
Másnál is gyakran jelentkezik az a jelenség, hogy kilukad a karburátorban az úszó és agyig engedi benzinnel a karbit? Mióta megvan a motor ( 3 hónap kb.) már 3 úszót kellett kicserélnem, ebből az egyiket az új karbival együtt adták...
-
perge666
veterán
válasz
perge666 #374 üzenetére
Ma ki is cseréltem az említett alkatrészeket kemény 280ft-ért,és a paripa ismét száguld.
Viszont van egy másik kis problémám,valószínűleg kopottak a hátsó fékpofák,mert mindig beragad a fék,meg van hogy érzem hogy menet közben fog.
Ki kellene cserélnem a fékpofákat,de még soha nem csináltam ilyet,de szeretnék hogy ezt is tudjam! -
#10726912
törölt tag
válasz
perge666 #369 üzenetére
Üdv.
Bocsánat, sűrű a dolgom.
Tipikus hiba, én is szenvedtem vele...emlékszel?
Több dolog okozhatja: nem kap levegőt eleget, vagy nem tud kipufogni.
Ezt a kettőt ellenőrizd le.
Kipufogót bontsd le a hátsó bilincsnél, azaz csak a fojtást vedd le róla és így indítsd be.
Első körben ennyi. -
perge666
veterán
Üdv.
Tegnap reggel úgy indult a motorom hogy nem volt alapjárat,meg nagyobb fordulaton fulladt.
Este kitakarítottam a karbit,(mondjuk 1 szem koszt nem találtam benne) most van alapjárat,de ugyanúgy fullad 1-2 alapjáraton elgurul nagyon lassan,meg ha húzok rá szivatót valamivel jobban megy.
3 gyertyát is cseréltem de semmi változás.Valakinek ötlet hogy mi lehet a probléma?
-
perge666
veterán
válasz
#10726912 #361 üzenetére
Igen sajnos.
Ma meg azt vettem észre hogy a szivatóbovdenem meg van szakadva,és mostmár kicsit nehezen jár,holnap veszek újat,azzal csak nem lesz probléma.
Meg azt hittem hogy a lámpakapcsolóval van gond,mert csak távolsági fényszóróval világít,de szétszedtem,a vezetékeket frissítettem,és a tompított továbbra sem világít.
Létezhet hogy csak az égett ki?? -
perge666
veterán
Üdv.
Tegnap végre rászántam magam hogy lecserélem a megkopott berúgótengelyemet,szerencsére apósom felajánlotta hogy megcsinálja nekem.
20-30 perc alatt meg is történt a szakszerű csere,de amikor rugnám befelé a motort,a berúgókar nem jött vissza,utána észre vettük hogy a váltókar is szorul mint állat.K.b.4-5 óra kókányolás után sikerült tökéletesen megcsinálni hogy minden jó legyen rajta.
Ez az utángyártott tengely távolrol sem volt méretpontos,a hossza 2mm-el volt nagyobb,az 5mm-es lekerekítés a végén csak 2mm volt,és középen az a bordás bemarás is hosszabb volt 3mm-el,és a zégelygyűrű helye is majdcsak 2mm-el volt kintebb mint kellett volna.Siralmas ez az alkatrész utánpótlás,komolyan mondom ha ez is elkopik inkább ráhegesztem a tengelyre a kart!!!
Ráadásul 2 fajta tengely volt a boltba,és direkt a drágábbikat vettem. -
-
Bobrooney
senior tag
Skacok Simson S51B motorom van, benzincsapból érdemes hozzá vízzsákosat venni?
-
#10726912
törölt tag
A benzinszintet a karburátorban kell ellenőrizni, nem a tankban.
Ez alapján csináld meg. -
#10726912
törölt tag
Üdv.
Na ennyivel nem úszod meg
Benzin szintet ellenőrizd, mert ha az alacsony, akkor is lehet ugyanez a hiba. Mesebeli vándor ír erről egy egyszerű beállítás magyarázást, érdemes rákeresni. Ha a benzinszint jó, akkor mehet a lemezállítás.
A legalsóra állítva télen vagy hidegebb időben ez is gyenge lesz.
Ha a benzinszint is jó, és a legalsón kell hagynod a határoló lemezt, akkor venni kell nagyobb értékű főfúvókát.
Ha most 60-as van benne, akkor mehet 65-ös bele. -
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Star Trek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Fűnyíró topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elfelejtettem a film címét
- Sorozatok
- Trollok komolyan
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- BESZÁMÍTÁS! Asus X570 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB FRACTAL DESIGN Meshify 2 650W
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- iKing.Hu - Apple Watch Ultra 2 Titanium Szíjjal 49 mm Használt, újszerű
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest