Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-19 21:50:28

LOGOUT.hu

►►►ÖSSZEFOGLALÓ◄◄◄

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#546) kezdő válasza kezdő (#525) üzenetére


kezdő
senior tag

Na ahogy ígértem itt az "élménybeszámoló" a Kingston garanciáról: (Kingston 8GB microSD Class4)

Július 24-én e-mailben jeleztem a meghibásodást a Kingston európai garancia részlegénél a eureturns@kingston.eu
címen angolul.

Július 25-én jött is a magyar nyelvű válasz, bekérték az adataimat, a kártya adatait és az eset leírását.

Egyéb elfoglaltságok miatt erre csak augusztus 2-án (szombaton) reagáltam. A vásárlás helyét és idejét nem tudtam megmondani, lévén egy sok éves kártyáról van szó, nem emlékeztem rá.

Augusztus 4-én (hétfő) jött az újabb válasz, köszönik az adatokat, kérnének 1-1 fotót a kártya két oldaláról.

Augusztus 4-én ezt el is küldtem.

Augusztus 5-én jött a levél, hogy elfogadták a garanciális igényemet, amint tudják postázzák az új kártyát.

Augusztus 6-án újabb mail, feladták Angliában a csomagomat.

Augusztus 11-én megérkezett az új kártya Magyarországra egy kis faluba.

Azt hiszem ezt nevezzük ügyfélközpontú hozzáállásnak!
Az üggyel kapcsolatban semmilyen költségem nem merült fel, mindent el tudtam intézni a gép elől.
Engem meggyőzött a Kingston mint márka. :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.