►►►ÖSSZEFOGLALÓ◄◄◄
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kezdő
senior tag
Na ahogy ígértem itt az "élménybeszámoló" a Kingston garanciáról: (Kingston 8GB microSD Class4)
Július 24-én e-mailben jeleztem a meghibásodást a Kingston európai garancia részlegénél a eureturns@kingston.eu
címen angolul.
Július 25-én jött is a magyar nyelvű válasz, bekérték az adataimat, a kártya adatait és az eset leírását.
Egyéb elfoglaltságok miatt erre csak augusztus 2-án (szombaton) reagáltam. A vásárlás helyét és idejét nem tudtam megmondani, lévén egy sok éves kártyáról van szó, nem emlékeztem rá.
Augusztus 4-én (hétfő) jött az újabb válasz, köszönik az adatokat, kérnének 1-1 fotót a kártya két oldaláról.
Augusztus 4-én ezt el is küldtem.
Augusztus 5-én jött a levél, hogy elfogadták a garanciális igényemet, amint tudják postázzák az új kártyát.
Augusztus 6-án újabb mail, feladták Angliában a csomagomat.
Augusztus 11-én megérkezett az új kártya Magyarországra egy kis faluba.
Azt hiszem ezt nevezzük ügyfélközpontú hozzáállásnak!
Az üggyel kapcsolatban semmilyen költségem nem merült fel, mindent el tudtam intézni a gép elől.
Engem meggyőzött a Kingston mint márka.