Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
-
LOGOUT.hu
Samsung Galaxy S2 - téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
BalanceR
addikt
válasz bAtt001 #14499 üzenetére
Az sem rossz a kapacitáskülönbséghez képest...
Végszükség esetén van még nálam egy napelemes töltő, ami két ceruzaelemről is sud tölteni, meg napelemről is...
Szóval, ha beüt a Walking Dead - világkatasztrófa, akkor is elérhető vagyok...#Raspberry #Orangepi #HassOS #Esp32
-
Bobyenter
csendes tag
Sziasztok!
Nem jövök azzal, hogy kezdő vagyok, szájbarágósan magyarázzátok el nekem, ezt, vagy azt... Mert elvileg feltelepítettem az első romom-at, hála az oldalnak, hála nektek...
Szuper, hogy ennyien értetek hozzá, hogy mi a dörgés...
Nos... Ott tartottam, hogy az első romom megvolt...I9100XWLSE_I9100OXELS6_I9100XXLS8_HOME.tar
Ő lenne az..
Előtte Kiessel frissítgettem, aztán meguntam hogy beragad a wifi állandóan.
Romolás előtt, az EFS mappát elmentettem pc-re...
Engedelmetekkel, itt most rögtön lenne egy kérdésem... (próbáltam beírni a keresőbe, hátha kapok választ rá, a hozzászólásokba, de az is lehet hogy elkerülte a figyelmemet, ezért elnézést kérek ha már lerágott csont)Nos...1. Az EFS mappát minden egyes rom frissítés előtt le kell menteni? Vagy elég egyszer?
2.. Említettem, hogy az első Rom-om amit felraktam...
Bevállalom, Blőd kérdést fogok feltenni... Amit telepítettem, az ISC...?
Honnan tudom hogy Isc?Én hard resetet nem csináltam előtte,egyszerűen Odinnal feltoltam és kész...
Tökéletesen működik, nincs semmi panaszom rá.