Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11201) kekeeci válasza PeL (#11196) üzenetére


kekeeci
senior tag

Nincs kedved az ismertetőt magyarul is megírni? :K

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#11202) Dhampir válasza kekeeci (#11201) üzenetére


Dhampir
félisten

Talán hamarabb lesz nekünk Lost Alpha magyarul. :D

(#11203) shield válasza kekeeci (#11201) üzenetére


shield
Topikgazda

Csak az ismertetőt? :DD

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#11204) kekeeci válasza shield (#11203) üzenetére


kekeeci
senior tag

A játék fordítása szerintem (a rengeteg szöveg miatt) inkább egy fordító csoportra várna, egy embernek hatalmas feladat (vonatkozik ez a Fotograf-ra is). :O

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#11205) PeL válasza kekeeci (#11204) üzenetére


PeL
addikt

Kb annyi szöveg van benne mint az SGM 2.2 modban, plusz az alapjáték egy része. Egyébként ez az angol fordítás nem teljesen 100%-os, van benne pár google translate szagú mondat. Egyébként érthető nagyjából.

(#11206) shield


shield
Topikgazda

Pedig már úgy megszoktam, hogy egyre több a magyar nyelvű mod.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#11207) op.erik válasza PeL (#11205) üzenetére


op.erik
aktív tag

hol tartasz az ST2+AA2-vel komám? csak azért mert az erőmű területén ezeknek a fekete nagy dög farkasoknak van valami neve?

(#11208) PeL válasza op.erik (#11207) üzenetére


PeL
addikt

Jó kérdés :D A viselkedésük ugyanaz mint a Chimeráknak azt tudom :D

(#11209) Dhampir válasza shield (#11206) üzenetére


Dhampir
félisten

Neked is köszönhetően (Braz, OL2010). :C

(#11210) SaGa59 válasza op.erik (#11207) üzenetére


SaGa59
őstag

A kézikönyvben "london werewolf" :C Gondolom a Dr Jackyll és Mr. Hide miatt...
És tényleg olyanok. Máshol is találkoztam már egy-egy példánnyal.

Juteszembe: a fegyverek még mindig olyan brutál erősek a modban?
Én visszavettem mindegyiket a harmadára, de még így is túl sok. Az ultraszuperbrutál mocsári csonttörő., meg a szuper bloodsucker is csak két pisztolylövés volt még így visszavéve is.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11211) SaGa59 válasza PeL (#11208) üzenetére


SaGa59
őstag

Mert azok, csak a skinjüket cserélték le. Annyira, hogy amit ki lehet szedni belőlük, az is kiméra karom.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11212) PeL válasza SaGa59 (#11210) üzenetére


PeL
addikt

Hát ez itt érdekesen működik. Most egy AS VAL-al tolom SP-5 -ös sniper töltényekkel, így a zsoldosok és a monolithosok többnyire egy golyótól meghalnak (én is ugyanúgy fekszem egy találattól 90%-ban, katonai nagy Bulat páncélban). A Bloodsuckerek viszont baromi sokat kibírnak némelyik fegyverből. Shotgunból volt hogy egy teljes tárat beleeresztettem közvetlen közelről és még úgy sem halt meg. Épp a Monolith Control Bunkerbe megyek a doksiért, egy szál shotgunnal páncél nélkül (le kellett pakolni a kifosztás miatt) de bent 2 vagy 3 bloodsucker rohangál, párszor már volt reload.

[ Szerkesztve ]

(#11213) SaGa59 válasza PeL (#11212) üzenetére


SaGa59
őstag

Én mielőtt bementem volna, azért szereztem hatékonyabb cuccot a felszínen a monolitosoktól. Meg a ruhámat is sikerült lecibálni az egyikről. Csak azért kellett visszatölteni vagy háromszor, hogy a segítő, aki a sörétest adja, életben maradjon az összecsapás utánra is, mert nélküle nincs tovább. Igazából komoly fegyvert nem is vittem magammal oda, mert tudtam, hogy lecsapnak és az aktuálisan legjobb fegyver hajlamos eltűnni ilyenkor, végleg. Ott hagytam a Monolit mellett a ládában.

Amúgy Pripjatyban érdemes megszerezni a monolitos algóré Vinarját, az is jó puska. Lent ácsorog a színpad alatti "pincében". Később meg a bárban az egyik őrtől (aki mindig lenyúl 2 rugóra) vettem egy könnyített 550-es siget. Azzán már azt vittem mindenhova. Hangtompítós, távcsöves, lehet rá gránátvetőt rakni, és azzal együtt is tán 3,5 kg.
Nekem eleinte (főleg a monolitos kroszakban) a kajahiány volt nagy ellenfél, később meg a tömeg. Amikor 30-40 kg-nyi szajrét kell elvinni valakinek de úgy, hogy azért verekedd át magad egy csapat rosszarcún is, tehát fegyver és páncél is kell, 50 kg súlyhatárral macerás tud lenni.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11214) op.erik válasza SaGa59 (#11210) üzenetére


op.erik
aktív tag

erősek hát! a katonai speciális alakulat, amelyik folyton az erőmű környékén lófrál mindig egy gyors sorozattal lő agyon AS Val-lal... hiperrealisztikus plusz a bokor mögül én nem látom hol vannak, fordítva persze ez nem igaz...

(#11215) SaGa59 válasza SaGa59 (#11213) üzenetére


SaGa59
őstag

Majd elfelejtettem. Abban a bunkerben, miután kitakarítottad, ha elmész abba a végébe, ahol az eredeti ShoC-ban bejöttél, azonnal visszaspawnolja az összes mutánst, zombit, mifenét, úgyhogy nem bizos, hogy marad elég lőszered a végén a mercekre... Inkább ne menj oda a bejárathoz...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11216) SaGa59


SaGa59
őstag

Korábban írtam egyszer, hogy a bárban a másik kereskedő melletti faláda biztonságos tároló volt. Nos, később kiderült, hogy nem az. A gravigunt (ami egyébként egy egész jó fegyver, megfelelő helyen és töltettel (artifact) egy rövid életű anomáliát is létre tud hozni) lenyúlta az egyik bandita. Később egy csapat katona lerohanta az északi bejáratot, és lelőttek egy pár banditát, akkor találtam meg az egyiknél.

Viszont ha veszel hátizsákot (10-12 rugó, helytől függően, úgyhogy rablás) abba tényleg lehet biztonságosan pakolni, csak egy hát tetőre kell felvinni. Pl a már említett tereskedő fölé, a lapostetőre. A létrákon nem másnak fel az npc-k, de ha valahol elérhető helyen van valami, azt elviszik. Nem mindent, de a játékban fontos fegyvereket mindig lenyúlja valaki.

Ja: a bárban Borovnál egyszer láttam egy bandita exoskeletont, de aztán soha többé. Nem vettem meg, pedig lett volna rá pénzem, csak tartalékoltam valamire. Tán 80 rugó, de van pszi védelme és 50kg a plusz teherbírása, így ránézésre talán a legjobb szervoruha lehet a modban... A katonai 192 rugó és csak 15 kg-t ad és amennyire emlékszem az egyéb képességei se egetverőek.

Valamiért Borov egy idő után semmilyen ruhát nem árult, csak a szokványos alap cuccot? kaja, alap lőszerek, gyógy cuccok.

A duty gps (kis sárga mobiltelefonszerűség) is jócucc, csak nem 5 rugóért, amennyiért a legtöbben adják. Tán a duty-soknál 5 kilóért is van. Ha beteszed a lepakolt hátizsákba (vagy egy olyan ládába, amibe pakoltál), a térképen mutatja, hogy mi van a ládában, illetve ha valamit lenyúlnak jelez.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11217) PeL válasza SaGa59 (#11215) üzenetére


PeL
addikt

Közben átjutottam ott is, már a Military Warehouses-nél járok, már a bázist is kipucoltam a freedomnak meg a Barriert. Most majd Snitch-nek kell megkeresnem a cuccot. Egyébként most néztem hogy 1-2 helyen pontatlan a leírásom, legalábbis Solomonnak a ládáját nem ott találtam meg ahol a guide-ban írtam lehetséges helyeket, hanem a zöldséges sor végén található lakások egyikében (a guideban jelzett két hely között), meg a bázison sem ott volt a doksi ahol eddig megtaláltam hanem fent a vasúti alagút tetején.

A Control Bunker is szivatott egyébként. Azt csinálta hogy ha bementem és bent mentettem majd visszatöltöttem nem volt meg a papír a végén. Csak úgy tudtam megszerezni és felvenni, ha egyhuzamban megcsináltam azt a pályát. A két vérszopóval rendesen megszenvedtem...

(#11218) SaGa59 válasza PeL (#11217) üzenetére


SaGa59
őstag

Az a doksi a warehouse-ban sokfelé lehet, az angolban lévő leírás szerint vagy 6 lehetséges helye van. Az alagútban, a tetején (nekem is ott volt, de csak egy pályavisszatöltés után, elsőre sehol se találtam), a vágányok másik végén lévő összeomlott trafóház romjai alatt, vagy az őrbódék valamelyikében.

A megtalálandó cuccok hajlamosak az adott pályán való visszatöltéstől etűnni. Amiknek fiksz helye van, azok általában nem, de amiknek többféle helye lehet, azok igen. Én ezzel a doksival, meg a burerk által lenyúl dekóderrel vesződtem a legtöbbet. Meg Tank grozájával, azt csak az eredeti, nem modolt ST2-ben sikerült felszedni. A modoltban is volt ott egy olyan fegyver, de azt nem fogadta el, de ezt már korábban írtam.

Az angolban lévő doksi (a tiedet nem kerestem meg bocs), abban is téved, hogy a spéci Abakant Voronyin mikor adja. A leírás szerint az első feladat után, amit személyes beszélgetés során ad, nekem meg az után adta, hogy segítettem nekik az első banditatámadást legyűrni, rögtön ahogy bementem Dark Valley-ba, A következő feladatnál egy SPAS-t ajándékozott. A helyi duty-sok mind a kettőt lenyúlták a Voronyin melletti ládából. Csak ezt a kettőt, meg az artefactokat. Minden egyebet békén hagytak benne.

Egyébként az az AA-s verzió eltér az eredetitől, meg attól is, amit op.erik-től lehet letölteni. Pl eddig az erdésztől mindkét változatban egy pump action shotit kaptam, most meg egy sima duplacsövű sörétes pisztolyt. És hiába túl erősek a fegyverek (összehasonlítottam, ugyanazok az értékek), a mutánsokat is tunningolhatták, mert a röfik a mandragóragyökérnél simán kibírtak két találatot. Viszont az a visítás, amit csapnak, valami fenomenális, a hangok nagyon jók lettek...
Ami ebben a változatban egyelőre nem tetszik, az a színvilág és a fények. Az, hogy az erdő őszies, rendben van, de a Yantarba átvezető tó és körülötte az ég spenót színe, meg az, hogy az erdészház belül sötétebb, mint a barlang belseje, már fájt egy kicsit. Majd megszokom. Még a dof-on gondolkodom, hogy nem rossz, de kissé túlspilázott, lehet, hogy kikapcsolom inkább, mert néha semmit se látok tőle, minden homályos, holott az emberi szem tényleges mélységélessége végtelen, és az IRL DOF nem abból adódik, hogy homályosan látom azt, ami kívül esik a fóluszon, hanem abból, hogy két szemünk van és 3D-ben látunk és ezt kell "fókuszálni".
A fordítása is gyengébb, mint a másik kettőé, lehet, hogy érdemes lenne összefésülni. Pl a mandragóragyökér-ből a madnragora angolul van, de a gyökér maradt orosz.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11219) shield válasza SaGa59 (#11218) üzenetére


shield
Topikgazda

Szerintem az Ő leírását olvasod. Előrébb írta, hogy az Ő leírását mellékelték a modhoz.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#11220) SaGa59 válasza shield (#11219) üzenetére


SaGa59
őstag

Ha ehhez az ST2+AA2-höz csomagolták, akkor az is megvan, de olvasni egy másik csomagban volt pdf-et olvasgattam eddig, valami Hunter nemtomki "tollából".
A leírt hibát abban találtam, meg a doksi lehetséges feltalálási helyinek listáját is.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11221) PeL válasza shield (#11219) üzenetére


PeL
addikt

Igen, és sajnos tényleg van pár random elem a játékban ami azt bizonyítja hogy pontatlan lett kissé néhol a leírásom. Lehet majd újra fogom írni valamikor. Egyébként tényleg realisztikus a mod, sokszor túlzóan is. Elég durva hogy az összes ellenfélnek olyan reakcióideje van és olyan pontosan lőnek mint az SGM modokban az alfások, nem vicc. Meglátnak 100 méterről, majd ahogy meghallom az első "ellenfelet látok" nyikkanásukat már ki is egy hiteltek. Vagy ha épp nem rám néznek, ahogy rám fordul azonnal megfekszek. De a rohadékok mellé még okosak is, ha nem figyelem őket kijönnek a helyükről, gyorsan változtatják a pozíciójukat, szoktam tapasztalni hogy pl. látom hogy balról közelít egy, rá akarnék fordulni de mielőtt be tudnám célozni instant megöl :D

(#11222) SaGa59 válasza PeL (#11221) üzenetére


SaGa59
őstag

Kemények, a durva fegyverek miatt meg pláne. Alapvetően két csapatot rühelltem nagyon: azokat a merc párokat, akikkel a monolit "kiképzésnél" szivattak (gyakorlatilag csak nagyon jó reflexszel kiugorva közülük, lehet megmaradni), meg azt a katonai osztagot, akiket az erőmű Pripjaty felöli részében kellett elintézni annak a fent várakozó tagnak, a 7.62-es sorozatvető pisztolyért. Csak akkor spawnolnak, amikor már lőtávon belül vagy, ráadásul az egyetlen fedezék annyira sugároz, hogy fél perc alatt kinyír.

A többi ellenféllel inkább olyan bajom volt, hogy sokszor neki kellett vágni, hogy a szükséges 1-2 fontos npc is megmaradjon. Egy ilyen miatt kellett idő előtt befejeznem és elkezdeni elölről. Az tény, hogy rengeteget kell fedezékben bujkálni és mozogni, mert ha egyhelyben maradsz, megtalálnak és bekerítenek.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11223) PeL válasza SaGa59 (#11222) üzenetére


PeL
addikt

Az ilyen "x életben kell hogy maradjon" típusú küldiket én is nagyon rühellem. Mert 90%-ban meg is halnak a kulcsemberek. Az Army Warehouses-nél is addig el sem indítottam a terület elfoglaló küldetést amíg ki nem pucoltam a katonákat a freedom bázison. Utána meg már előre szaladtam a Barrier-hez mikor azt kellett megtisztítani, mert ott is életben kellett maradnia az egyik csókának.

(#11224) SaGa59 válasza PeL (#11223) üzenetére


SaGa59
őstag

Pripjatyban viszont nem lehetett ezt megjátszani, ott akkor adta be a merceket, amikor odaért a csapat.

Megvan a mandragóragyökér fordítási probléma magyarázata. Ez meg lengyelből lett összerakva és a \Gamedata\Config\misc\dimos_items.ltx lengyel maradt. Gyanítom, lesz még ilyen.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11225) PeL válasza SaGa59 (#11224) üzenetére


PeL
addikt

És ezek a rendes angol változatban jól voltak leírva? Lehet tényleg rá kéne rakni azt a v3-as angolosítást. Én még annak idején játszottam ezt a modot mikor még google angolosítás volt hozzá, meg még bőven voltak benne cirill szövegek is.

[ Szerkesztve ]

(#11226) SaGa59 válasza PeL (#11225) üzenetére


SaGa59
őstag

Igen, abból tettem most át. Az a gond, hogy csak olyan van, ami a teljes mod V3 angollal, külön V3 angol, ami csak a fordított szöveget tartalmazza nincs. Vagy én nem találom.
Ráadásul ez a fájl nem is a text alatt van és a fordításon túl is van köztük eltérés az értékekben. Nehéz összefésülni a kettőt.
A Spectrum projecttel is az a gond, hogy nem elég a text alatti xml-eket fordítani, van egy halom ltx is szétszórva, amiben megjelenő szövegek vannak.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11227) PeL


PeL
addikt

Nem tudom mi van most a játékkal, X-10 laborban járok, de kb 1 percenként kidobál ezzel a hibával:

Expression : I != levels().end()
Function : GameGraph:: CHeader::level
File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
Line : 171
Description : there is no specified level in the game graph : 51

Öröm lesz így kijutni. Szerintem valami tárgy vagy holttest kieshetett a map alá, ami miután sokat zuhant kiakasztja az engine-t

[ Szerkesztve ]

(#11228) SaGa59 válasza PeL (#11225) üzenetére


SaGa59
őstag

Összeraktam azokat a fájlokat, amiben lengyel szöveg maradt. Részben az angolból átraktam a szöveget, részben google translate-tel fordítottam lengyelből angolra. Ezt egyedül a w_weapons.ltx-ben kellett, mert abban van egy fegyver, ami az angolban nem létezik. A fájlokban lévő egyéb eltéréseket (értékek, kommentek) nem bántottam, csak a játék közben megjelenő szövegeket. Elég sok eltérés van az angol AA2 nélüli ST2-höz képest az adatokban, de azt nem piszkáltam.

Letölthető innen.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11229) SaGa59 válasza SaGa59 (#11228) üzenetére


SaGa59
őstag

Bocs, nem jó a letöltő link, mert abban bennemaradt az a fájl, ami a cipelhető tömeget módosítja. Magamnak visszavettem 80-ról 60 kg-ra, de másoknak ez nem biztos, hogy megfelel.

Szóval a helyes link.

Letöltöd, felülírod vele a gamedatában lévő fájlokat és eltünnek a lengyel szövegek. remélem mind megtaláltam.
A dialógusok és feladatok a V3 angollal egyeznek ebben az AA2-vel vegyített verzióban is.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11230) SaGa59


SaGa59
őstag

Hogy tudom a pso (AK-hoz való) scope nézőkéjét 16:9 arányúra cserélni?

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11231) xFreex válasza SaGa59 (#11230) üzenetére


xFreex
aktív tag

Elméletileg a gamedata\textures\wpn mappában van persze csak ha módosították a wpn_crosshair.dds. Ha nincs akkor az alap fájlt használja. A lényeg, hogy valahonnan kell szerezned 16x9 arányú felbontáshoz készítettet. Azt tudom, hogy a CoP Enot módjában vannak külön 16x9 es textúrák is. Csak be kell másolni az említett helyre és átnevezni wpn_crosshair.dds-nek. Elviekben. :F

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#11232) op.erik válasza SaGa59 (#11230) üzenetére


op.erik
aktív tag

Eztetet szedd le és válogass! :D

(#11233) SaGa59 válasza op.erik (#11232) üzenetére


SaGa59
őstag

Köszi. Amúgy látom,hogy van benne széles képernyőhöz való is, de valamiért nem azt használja...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11234) SaGa59 válasza PeL (#11227) üzenetére


SaGa59
őstag

Kijutottál már?
Azért érdekel, mert tegnap találtam egy alaphibát ebben a verzióban, amit még ellenőriznem kell, hogy az alap modban benne van-e. Ha nincs és még ez a labor is problémás, akkor lehet, hogy inkább kihagyom és visszatérek az alaphoz.
Már csak azt szeretném megtudni, hogy ezzel a változattal Tank Grozája rendben megtalálható és leadható-e.
Op.rerik változatában annak a leadása nem sikerült, valamit elkavartak akik összerakták, de ezt az eredeti orosz mod átmeneti visszakapcsolásával (a gamedata könyvtár átnevezése majd vissza) meg tudtam oldani. Viszont ez az AA változat annyi tárgyat betesz az eredetihez képest, hogy a mentett állást egyszerűen nem lehet betölteni az alapmod visszaállításakor, mert egy halom cuccot nem talál. Artifact detektor, szerelő készlet, stb. Ha ezeket lerakom egy ládába, akkor is hiányzik neki valami.

A hiba, amit találtam: Yantarban nem lehet felvenni a proftól a "szerezz snorklábat" feladatot. CTD-zik. Azt írta a lengyel tag, aki összerakta a modot, hogy már az alapban is gondot okozott és ő meg nem ért hozzá annyira, hogy javítsa. Este megpróbálok összehozni valamit ezügyben, illetve megnézem, hogy tényleg gond-e már az alapban is.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11235) op.erik


op.erik
aktív tag

Volna-e valamelyikőtöknek mentése a ST2+AA2-höz azon részről, amikor ellenségessé válik a Monolit? Ekkor kell megmenteni Szellemet a monolit támadástól úgy emlékszem... Kellene egy mentés mert én kitakarítottam a gépem és nem találom sehol sem a mentési mappát...

(#11236) SaGa59 válasza op.erik (#11235) üzenetére


SaGa59
őstag

Attól én még legalább egy hétnyire vagyok. Annyi még minimum kell a CoP-os mod fordításához, ebbe csak lazításképp belekukkantottam tegnapelőtt pár percre, meg tegnap a szövegkeresésbe.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11237) PeL válasza SaGa59 (#11236) üzenetére


PeL
addikt

Kijutottam, de azóta a Radar meg a BAR mapon is kaptam 1-2 CTD-t ugyanezzel a hibával. Valami nem stimmel a moddal, nem emlékszem hogy az eredeti is ennyit crashelt volna. Ezzel a hibával vagdal ki mindig, csak folyton más számot ír az utolsó sorban:

Expression : I != levels().end()
Function : GameGraph:: CHeader::level
File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
Line : 171
Description : there is no specified level in the game graph : 207

Utána olvastam és elvileg valami spawn miatt csinálja, én az artifakt dologra gyanakszom, szerintem sokszor rosszul spawnolja be a játék és emiatt CTD-zik folyamatosan. A CoP is ki szokott emiatt fagyni időnként, azért gyanítom.

(#11238) SaGa59 válasza PeL (#11237) üzenetére


SaGa59
őstag

Nekem nem volt ctd-m az op.erik féle verzióval, csak az a két alkalom, amikor a jutalom fegyverhez tartozó textura könyvtár neve nem stimmelt valami kódkonverzió miatt. Pedg az AMK abban is benne van, de a címképe szerint az eredetiben is.

Az eredeti alapmoddal épp csak az erdőben kóboroltam egy fél órát, így arról nem tudok mit mondani.

Az biztos, hogy ez a konverzió nagyon sok dologhoz hozzányúlt, nem csak egy egyszerű grafikai tunning, mert ahogy kerestem tegnap a fordítási hiányosságokat, azt láttam, hogy a gameplay mappában lévő ltx-ek legtöbbje alaposan eltérő.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11239) PeL válasza SaGa59 (#11238) üzenetére


PeL
addikt

Az X-10 laborig nekem sem volt gondom a játékkal, 1 CTD-m volt talán, de ott még hibaüzenet sem volt. Onnantól meg az X-10 labor 1 percenként kidobált. Kijutottam, de nem szűntek meg a crashek. Az artifaktok néha érdekesek, mert a radar meg a detektor mutatja őket, de mikor megtalálnám őket hallom ahogy elő kéne bukkannia az artinak, de nem történik meg, majd el is tűnik teljesen, nem jelzi a detektor sem utána. Szerintem beesik a map alá, és tuti emiatt crashel a játék.

(#11240) SaGa59 válasza PeL (#11237) üzenetére


SaGa59
őstag

Ugyanezt reklamálta valaki tegnap a moddbn lévő aa2 + st2 konverziós fórumon, valaki másnak meg a Saiga 12-es texturakönyvtár elnevezési problémája, ami nekem a másik konverzióban. Foltozgatni kell ezt még ahogy látom.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11241) PeL válasza SaGa59 (#11240) üzenetére


PeL
addikt

Én reklamáltam ott is :DDD Na de most lekopogom, úgy néz ki megszűntek a fagyások. Visszatöltöttem az auto-mentést ami a BAR területére belépésnél készült, és eddig nem fagyott ki, már visszajöttem a Radarra is.

(#11242) op.erik


op.erik
aktív tag

jó lenne ha már volna valami morzsa a Lost World: Origin-ről... azzal tolnám nagyon :D

(#11243) PeL válasza op.erik (#11242) üzenetére


PeL
addikt

Nem jött már ki? Mert a letöltések között ott van Moddb-n

(#11244) SaGa59 válasza PeL (#11241) üzenetére


SaGa59
őstag

Én meg megtaláltam az este, hogy mi okozta a yantari ctd-t. Illetve gyanakszom, hogy nem csak ott, hanem mindenütt ctd-zhet, ahol ilyen "szerezz egy mutánsalkatrészt" vagy "szerezz egy artefactot" feladatot venne föl az ember.
Kihagytak egy komplett szekciót a talk.xml és takl_16.xml" fájlból.

A javítás (az bennmaradt lengyel szövegek angolosításával egybegyúrva letölthető innen.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#11245) Dhampir válasza PeL (#11243) üzenetére


Dhampir
félisten

A Lost Alpha is ott volt valahol a fejlesztés idején (?).

[ Szerkesztve ]

(#11246) shield válasza PeL (#11237) üzenetére


shield
Topikgazda

Ha jól emlékszem ezzel a hibával dobált ki engem is az AA2. Talán még meg vannak a log fájlok a játék gépemen. Majd megnézem.

SaGa59 azt hiszem én még megvárom míg összekalapálod. :DDD

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#11247) shield válasza op.erik (#11242) üzenetére


shield
Topikgazda

Ha jól emlékszem, még áprilisban játszottál is vele. Akkor én is ki akartam próbálni, de nekem el sem indult.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#11248) op.erik válasza shield (#11247) üzenetére


op.erik
aktív tag

jön egy nagy javító/fejlesztő patch hozzá és azzal együtt szeretném már kipróbálni.. :D

(#11249) Dhampir válasza op.erik (#11248) üzenetére


Dhampir
félisten

Addig is marad a patchwork. :D

(#11250) PeL válasza SaGa59 (#11244) üzenetére


PeL
addikt

Fasza vagy, köszi.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.