Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10751) rétisün válasza Dhampir (#10750) üzenetére


rétisün
veterán

én nem :P

pontosabban várom, de addig úgyse kezdek bele, amíg a feélbemaradt AMK-t be nem fejezem, meg (minimum) ki nem takarítom a shield által meghagyott rejtekhelyeket a legendaryban.
addigra tuti lesz magyarítás is, meg valószínűleg patch is az esetleges hibákra.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10752) shield válasza Dhampir (#10750) üzenetére


shield
Topikgazda

Én mindenképp megvárom hozzá a fordítást. Még két nap van a megjelenéshez, nem tudni hogy elkészül-e arra.

Antonius1978 Te jutottál eszembe, nem rég még az új fegyverekről és saját modról beszélgettünk. Az Offlife-ba bele lehetne építeni a fegyvereket és kisebb küldetéseket. Nincs főküldetés csak a szabad vadászat. Eddig 6 területet csináltam meg és hogy lekopogjam egyetlen egyszer sem volt gondja a modnak, ellentétben sok másikkal. Beton biztosan megy.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#10753) Dhampir válasza rétisün (#10751) üzenetére


Dhampir
félisten

Attól még lehet várni. A többi igényt tekintve detto ugyanaz részemről is.

(#10752) shield

op.erik és mások keményen fordítanak, PeL sajnos visszalépett, így borítékolható a később megjelenő honosítás. Mindegy, addigra már a kezdeti esetleges bugokra is kezd majd fény vetülni.

(#10754) rétisün válasza shield (#10752) üzenetére


rétisün
veterán

talán a gamedata\config\creatures\spawn_sections.ltx fájlban lehet megváltoztatni az 'újranépesedést'
másik shoC mod most nincs fenn, de ilyen fájl van a CoP mdokban is, csak ott terültenként lehet variálni.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10755) Antonius1978 válasza shield (#10752) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ha jol ertelmezem :F az Offlife az Clear Sky mod, nemde ?
Elmeletileg a CS-ben is ugyanazok a modellek ervenyesek, mint a ShoC-ben, tehat mas ShoC/CS modbol kepes vagyok kiszedni es mas fegyverekre cserelni az Offlife-ban jelenleg levoket, de uj fegyverek beilleszteset azt nem tudom veghezvinni.
Az "uj mod" - azert az idezojel, mert vegulis csak annyiban mod, hogy par olyan fegyvert, ami nagyon hasonlo a magyar gyartmanyu fegyverekhez, xFreex a kedvemert/kedvunkert hozzafuzi az alapjatek fegyverpalettajahoz.De ez egy iszonyatos munka, mert minden egyes fegyvernek be kell loni a helyet a palettan, es mas allomanyokban, aztan meg el kell kesziteni a fegyver leirasat is.Es mindezt egyenkent.
Szoval amit most xFreex csinal(t), az nem fer ossze az Offlife-al, azaz nem tudjuk alkalmazni, mert ha vallalna is azt, hogy az Offlife-ban is vegigcsinalja az iszonyatos munkat - a hozzafuzest, a COP fegyvermodellek nem csereszabatosak a ShoC es CS modellekkel.
Esetleg megoldhato az - es azt en is meg tudom csinalni, hogy az Offlife modban jelen levo fegyverek kepet es modelljet lecsereljem egy mas csereszabatos modbol kiszedett fegyverre.
Ha jol emlekszem, akkor az Oblivion Lost mod-ban - Kekeeci forumtars ha jol emlekszem rakott be nekem sok kepet - van jopar fasza kis fegyver, azokat be lehetne tenni az Offline alap fegyverei helyere, vagy barmely mas fegyver helyere.
Csak ennyit tehetunk, mert kuldetesek programozasahoz nem ertunk, kuldeteseket nem tudunk letrehozni az Offlife-on belul.
Es ezt is csak akkor erdemes megcsinalni - mondjuk engem erdekelne hogy "ugymond magyar" fegyverekkel is lovoldozhessek a ShOC/CS modban, mert az OL tobb magyar fegyverhez hasonlo fegyverrel nyujt tamogatast mint a COP - ha tenyleg akadnak itt a kozossegben olyanok, akiket izgatna az hogy "magyar" fegyverekkel lovoldozzon.Ha keveset erdekelne a dolog - mert neki aztan tok mindegy hogy AK-55-el, vagy AKM-el lovoldozik (a ket fegyver gyakorlatilag ugyanaz, csak mas lenne hozza a szoveg, meg esetleg Kislaki valtoztathana majd a fegyverek boren legfeljebb ezt-azt) - akkor meg folosleges, nemde ?.

(#10756) Antonius1978 válasza Antonius1978 (#10755) üzenetére


Antonius1978
addikt

UI : Lejart az ido, nem az OL fegyvereirol van szo, hanem a Legendary mod tartalmaz sok magyar fegyerhez hasonlo fegyvert.

(#10757) xFreex válasza Antonius1978 (#10755) üzenetére


xFreex
aktív tag

A CoP és a CS modellek egyeznek. A SoC eltér, mert ott a fegyverhez van rendelve a karakter keze.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#10758) op.erik


op.erik
aktív tag

Valamelyikőtök játszik-e a Lost World: Origin-nel? Azért kérdem mert a fejlámpám lemerült, de nem tudom feltölteni és szart se látok a sötétben... Van hozzá elemem de nem értem, miért nem engedi használni. :F

(#10759) Antonius1978 válasza xFreex (#10757) üzenetére


Antonius1978
addikt

Igen ? Akkor rosszul emlekeztem.
Nos, hat akkor csak rajtad mulik, hogy ebbe az Offlife modba is betedd a COP cuccokat.
De szerintem egyelore varjunk, amig kiforrik a COP dolog, es utanna ha van hozza kedved, szabadidod, akkor beteheted az Offlife-ba is.
Esetleg, ha az Offlife-ban nincs semmi extra, akkor az Offlife felszereleseit egyszeruen lecsereljuk az altalad alkotott COP felszerelessel (ha lehet ilyet elkovetni).

[ Szerkesztve ]

(#10760) xFreex válasza Antonius1978 (#10759) üzenetére


xFreex
aktív tag

Majd ha végeztem az aktuálissal, akkor majd eldöntöm.

Apropó aktuális.

Eldöntötted, hogy adott fegyver melyik fejlesztési sémát használja?

+ privátban elküldhetnéd, hogy adott fegyvernek mi legyen a karakterisztikája. (lőtávolság, tüzgyorsaság, tömeg. esetleges kiegészítők: hangtompító, távcső stb.)

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#10761) Antonius1978 válasza xFreex (#10760) üzenetére


Antonius1978
addikt

Megirom neked magan uziben, hogy miket tudok a fegyverekrol.Ha valakit meg erdekel, akkor a COP forumon berakod a kepet amit nekem kuldtel, es en alaja beirom a fegyverek parametereit.

(#10762) rétisün


rétisün
veterán

találtam egy (lengyel) freeplay modot, ami a játék legelejétől működik. néhány fájlt kicseréltem az alap magyarításból, így valamennyire már magyar. ha valakit érdekel, felteszem valahova, esetleg vállalkozó kedvű stalker folytathatja az alap magyarítással való összefésülést. én is csinálgatom majd, de ki tudja mikor lesz kész, ha lesz egyáltalán működő verzióm :DDD

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10763) Dhampir válasza rétisün (#10762) üzenetére


Dhampir
félisten

Ebből lesz majd a "Bolek Mieczyslaw Lost and Found Alpha" mod. :D

(#10764) rétisün válasza Dhampir (#10763) üzenetére


rétisün
veterán

előfordulhat, főleg hogy a legendary kezd sz***kodni a visszatöltésekkel.... :(((

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10765) rétisün


rétisün
veterán

úgy tűnik, csak a katonai raktáraknál nem akar normálisan működni a visszatöltés (valamelyik autóhoz tartotó hangfájlra hivatkozik a logban, pedig nem is akartam autózni :N ) úgyhogy nem töltök ott sok időt, csak a zarazant hozom el a rejtekhelyről, és már ott se vagyok.

csak éppen a visszaúton 10 méterrel a 'kapu' előtt nekem esik 3-4 orrrmányos :((( :O

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10766) Dhampir válasza rétisün (#10765) üzenetére


Dhampir
félisten

Elkezdtem az OL 2.2-őt. :D

(#10767) Dhampir


Dhampir
félisten

Sziasztok!

Vajon, ha bemásolom az Authenticity sound pack-et az OL 2.2 gamedata mappájába, az nem okoz majd problémát? :F

(#10768) rétisün válasza Dhampir (#10767) üzenetére


rétisün
veterán

ha csinálsz mentést az eredetiről (meg persze a fájlok nevei megegyeznek, de erre gondolom figyeltek akik sound packot csinálták) nem okozhat problémát.
asszem az enotban én is cseréltem a főmenű zenéjét, az AMK-ban a dinamikus zenéket (ami akkor van, ha ellenség van a közelben) cseréltem vissza az alapjátékéra, meg a léptek zaját is variáltam, emiatt nem volt crashem., legalábbis logfájl szerint.

#10766: te se lost-alpházol?

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10769) Dhampir válasza rétisün (#10768) üzenetére


Dhampir
félisten

A főmenü zenéjét én is visszaállítottam, két fájlt vettem ki.

Én sem Lost Alpházom, majd ha elmondhatjuk rá, hogy tényleg készen van; letesztelve, magyarítással.

(#10770) Musicking válasza rétisün (#10765) üzenetére


Musicking
aktív tag

Nekem is itt voltak nagyobb gondjaim vele, volt hogy hibásan menette a gyorsmentést is, de a javításokkal úgy tűnik helyrerázódott.

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#10771) mgabesz87


mgabesz87
csendes tag

Sziasztok! Az invertory-t szeretném kicsit átalakítani. Az artifact slotot szeretném módosítani 5 helyett mondjuk 10-re. Tudom, hogy van olyan mod amiben ez már megvalósult, de az a baj, hogy ott még sok más dolog is van amire nincs szükségem. Továbbá az invertory hátterének átlátszóságát is szeretném megváltoztatani mint pl a COP-ban. (.dds) szerkesztés megy, de ez még magában nem elég ahhoz, hogy működjön is a dolog. Nem tudom mit, hol kell átírni. Tudom, hogy nem egyszerű, de ha bárki tudna hasznos információval szolgálni előre is köszönöm :)

(#10772) Dhampir


Dhampir
félisten

Ráuntam az OL 2.2-re, mert korábban már többször is újrakezdtem a ShoC-ot.
Érdekes, hogy a Cordonban található katonai bázis egy-két nap után sem népesedett be. Vannak vérszívók is a Cordonban, ez engem a WiP-re emlékeztetett.

Az OL 2010 grafikája, mintha szebb lenne, ha jól emlékszem rá, mert abba is csak belekezdtem korábban.

Az OL 2.2-ben megtalálható az a hiba, hogy a hátizsákban nem lehet használni a tárgyakat, ha a lista alján találhatóak.

(#10773) Carasc0 válasza Dhampir (#10772) üzenetére


Carasc0
őstag

LEGENDARY-vel játszok. Istenien jó... Azt végigjátszottad? ;)

Ez úgy aki sokat játszott a Legendary-vel:

Amúgy a csaposnál eléggé gyatra a kínálat. :(

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#10774) Dhampir válasza Carasc0 (#10773) üzenetére


Dhampir
félisten

Nem ismerem a Legendaryt. :N
Utánakeresek, hátha érdemes lenne kipróbálni. Már a COP Complete és a CS Complete futtatása is megfordult a fejemben.

Várjunk csak, itt azt írtad, hogy unom már hogy a játék 75-80 %-ában esik, meg sötét van. :D

[ Szerkesztve ]

(#10775) Dhampir válasza Dhampir (#10774) üzenetére


Dhampir
félisten

unom már hogy a játék 75-80 %-ában esik, meg sötét van.

Bocs, ezt rétisün írta, összekevertem a hozzászólásokat. :B

Visszaolvastam és most látom csak, hogy korábban már érdeklődtem itt a fórumon a Legendaryról.

Annyiféle modról volt már szó (más Stalker fórumokra is be szoktam kukkantani), hogy teljesen elkavarodtam. :U

[ Szerkesztve ]

(#10776) Dhampir


Dhampir
félisten

Innen letöltve ez a Legendary legfrissebb verziója?

(#10777) Chewye válasza Dhampir (#10776) üzenetére


Chewye
csendes tag

Bar-nál ha Vad Vidékről jövünk vissza és Pripyatban elő szeretettel fagy!
Ezeket a fixeket találtam hozzá: https://mega.co.nz/#F!zEtSxC4J!eRsovn-n098UpRtLDmr5_w
(Nem megy nekem ez a linkelés :B de a legendary mappában vannak :) )

[ Szerkesztve ]

For The Horde!

(#10778) Dhampir válasza Chewye (#10777) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszönöm szépen, közben shield oldaláról kiindulva felleltem. :R

A patchek hamar lecsorogtak, viszont a Legendary mod még nem. Lehet, hogy csak a későbbiek során töltöm le, mert a Megás letöltés megállt 91%-nál.

(#10779) rétisün válasza Dhampir (#10776) üzenetére


rétisün
veterán

ha jól tudom, valami 3 féle verziója is van....

ráadásul a linked egy legendary-hoz való súly-mod.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10780) kislaki92


kislaki92
senior tag

OL 2010 vagy mod pack 2013? :D
mind a kettő oblivion lost ahogy látom :)

ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...

(#10781) Dhampir válasza rétisün (#10779) üzenetére


Dhampir
félisten

3-féle? :F
Ez gázos. A shield-félében olyan esős és sötét a környezet?

Észrevettem, hogy súlyról van szó, ezért le sem töltöttem a moddb-ről. Mint írtam a Megás letöltés valamiért leállt, de ma már nem foglalkozom vele.

[ Szerkesztve ]

(#10782) rétisün válasza Dhampir (#10781) üzenetére


rétisün
veterán

nem tudom, ugyanaz van-e mindkettőnknek, de minimális különbség lehet, ha van is. én nem tudtam freeplay módban játszani, miután végeztem a fősztorival, shield mentésével folytatom.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10783) Dhampir válasza rétisün (#10782) üzenetére


Dhampir
félisten

Érdekesek ezek a verziókülönbségek. Azonosítást megkönnyítő számozást nem kapott a Legendary?
Freeplay-el királyságod lesz. :D

(#10784) rétisün válasza Dhampir (#10783) üzenetére


rétisün
veterán

nem találtam readme-t, amiből kiderülne pontosan, melyik verzió, a főmenű is csak ennyit mutat:

igen, a freeplay király, nem is folytatom még mindig az AMK-t miatta :N

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10785) Dhampir válasza rétisün (#10784) üzenetére


Dhampir
félisten

TEST v.001

Talán van frissebb is? :U

[ Szerkesztve ]

(#10786) Carasc0 válasza rétisün (#10784) üzenetére


Carasc0
őstag

Szia!

Nekem is ez a verzió van meg! Én 3 db fixet találtam hozzá de így is fagy 1-2x. Pl. Szeméttelepen nagyon szeret kifagyni. Én még mindig azért vagyok szomorú hogy gyenge a kínálat. Csaposnak bevittem az elsődleges doksikat, de még mindig csak lőszereket árul meg 1-2 ruhát. Jó igen tudom, annyi fegyver meg lőszer van a hulláktól összeszedve hogy nem győzöm. De pl. nem tudok íjjat venni, nem tudom mesterlövész puskát venni. Valami komolyabb cuccok kellenek lassan, mert szakértő szintű katonák ellen vagyok lassan, pedig még csak most megyek majd először a sötétvölgybe. :U

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#10787) kekeeci válasza Carasc0 (#10786) üzenetére


kekeeci
senior tag

Már egy csomó hiba ki van javítva benne, shield modos oldalán meg is találod. (egy csomót én javítottam)
Íjat még csak egyszer találtam, de újrakezdtem (többször is) a játékot, és azóta nem adta be (nagyon véletlenszerűen dolgozik).
Legutóbbi szerzeményeim:
PKP 6P41 'Pecheneg' Szidorovicstól (az eddigi legjobb fegyver kár, hogy a valósággal ellentétben nem rakható rá távcső)
KSVK mesterlövész, a Sötétvölgyben találtam a buszmegálló környékén a földön, két doboz lőszerrel
SV-98 mesterlövész, szintén a Sötétvölgyből, valamelyik banditától.
Most jöttem vissza a Sötétvölgyből, én vezetem a ranglistát. :)

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#10788) rétisün válasza Dhampir (#10785) üzenetére


rétisün
veterán

nem tudom, nem is néztem, mióta sikarült 'visszapatcelnem' a játéákot 1.0005-re, és megy normálisan.

(#10786) Carasc0: nálam a katonai raktárak volt a legrosszabb, onnan pucoltam is, amint lehetett :D szerencsére most már megyek amerre akarok, ki tudom hagyni a creshelős helyeket.
fegyvereket inkább találni lehet, mint venni, távcsövesből is van jócskán.....én a játék közepe táján elkezdtem szidorovicsnak az artikat keresni (hátha ad turista ruhát, annak talán a legjobb a teherbírása) közben találtam egész jó fegyvereket. illetve ha jól emlékszem, a bárban a szolgálatos(?) ezredes(?) ad valami melót, tőle kaptam jutalmul a zarazant, az egy nagyon jó fegyver.
ja, viszont bele kell piszkálni a sniperek config fájljába, hogy normálisan lehessen használni őket :(((

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10789) shield válasza Dhampir (#10781) üzenetére


shield
Topikgazda

3 verzióm van belőle, a méretei alapján tudom megkülönböztetni. A legkisebb méretűvel játszottam, ami 6GB alatt van. Próbáltam összehasonlítani, hogy mi lehet a különbség köztük, a grafikai fájloknál voltak eltérések, persze azért lehet máshol is. Nem csak az én verzióm az esős és sötét a környezetű. :DDD
Próbáld ki az Autumn Aurora 2-őt! Szakad az eső, tök sötét van és a szél kavarja a ködöt/párát és magas a fű, amiben tiszta időben sem lehet látni az ellent. Sajnos most nem tudok vele játszani, mert az agroprom földalattiban nem lesznek jók a mentések, ha egyben viszem végig és ki érek akkor sem tud betöltődni. :W

Carasc0 jól emlékszem, Jantarban megcsináltam a laboros küldit és pár kisebbet, akkor vásároltam valami nagyobb értékűt. Lehet, hogy egy drágább fegyvert, mert igyekszem mindent begyűjteni a mi a játékban előfordul. Ezután lett a nagy változás, a tudósnál rengeteg új és jó cucc lett és amikor visszaértem Bárba, akkor már ott is minden jót meglehetett venni.

rétisün "viszont bele kell piszkálni a sniperek config fájljába, hogy normálisan lehessen használni őket"
Ha ezeknek a config fájljait oda adnád azt megköszönném. Ha esetleg pár mondatban le is írnád mi-micsoda, akkor hálám :R sírig üldözne. :DDD Szeretném ezeket is a javításokhoz csapni. Kicsit le vagyok maradva, mert több dologba is bele kezdtem.

kekeeci szerinted mi itt a hiba? Ezt dobta ki az Autumn Aurora 2 az agroprom underground-ban a mentés betöltésekor. Régebbi a kilépések meg oldódottak a fű sűrűség vissza vételével. Ez rohadt bosszantó, hogy nem tudok tovább menni a játékban.

* phase time: 173 ms
* phase cmem: 247217 K
Textúrák betöltése...
* t-report - base: 1516, 695174 K
* t-report - lmap: 3, 3072 K
* phase time: 337 ms
* phase cmem: 247217 K
KLIENS: Szinkronizálás...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 247217 K
* [win32]: free[2687772 K], reserved[123808 K], committed[1382660 K]
* [ D3D ]: textures[698246 K]
* [x-ray]: crt heap[247217 K], process heap[11709 K], game lua[20840 K], engine lua[192 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[9293 K], smem[13543 K]

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'ac�_v�®;'

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#10790) Dhampir válasza shield (#10789) üzenetére


Dhampir
félisten

Az Autumn Aurora 2, ha új küldetésekkel lenne, akkor érdekes lehetne, de csak grafikai változtatásokkal a hangulat ellenére ugyanazt a sztorit kapnám, mint az alapjátékban (?).

(#10791) rétisün válasza shield (#10789) üzenetére


rétisün
veterán

erről van szó, annyival kiegészíteném, hogy kereken 0-ra átírva is működik a dolog.
nem javítom/küldöm át az összes fegyver konfig fájlját :P ugyanis gyakorlatilag mindegyikben benne van és javítani kéne.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10792) shield válasza rétisün (#10791) üzenetére


shield
Topikgazda

Köszi. :R Ez a fegyver mozgásának stabilizálása. Ez is jó, de én nem erre gondoltam.
Az bosszant amikor egy karabély pontossága jóval jobb mint egy mesterlövész puskáé, nem beszélve a sebzéséről. Azt nem értem, nem zavarja a mod készítőt, hogy egy sima karabély miért lenne pontosabb egy snipernél?
Arról meg egyáltalán fogalmam sincs ha átírom a fegyver pontosságát, akkor fog-e változni a grafikai részen értem ez alatt az értéket/csíkot. Az lenne az igazi ha grafikailag is megjelenne a változtatás.

Dhampir engem nem igen zavar, hogy ugyan azok a küldik. Egészen más a játék élmény.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#10793) rétisün válasza shield (#10792) üzenetére


rétisün
veterán

változik a tulajdonságok mutatása, a gaussnál próbaképpen majdnem 0-ra levettem a sebzést:

a pontosságot (accuracy) nem tudom hol lehetne változtatni, főleg hogy nem is ugyanolyan config fájlok vannak a fegyverekhez, vannak adatok amik nem szerepelnek minden fájlban. a zarazannak pl. nincs is külön fájlja, az unique_items-ben szerepel, sokkal kevesebb tulajdonsággal, mint más fegyverek)

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10794) shield válasza rétisün (#10793) üzenetére


shield
Topikgazda

Köszi, ez nagyszerű.
Most rakom össze a javításokat a Legendary-hoz amit kekeeci küldött. Jantari hibához küldött egy fájlt ami nálam nincs is. ....gamedata\scripts\xr_patrol.script
Légy szíves nézd meg, hogy nálad van-e ilyen fájl! A másik fájlt beraktam és nem volt az a hiba, hogy valamilyen nem létező zombi miatt kidobál.

Most nézegetem a fegyver fájlokat. Eddig nem foglalkoztam vele, most ki kell találgatnom, hogy mi micsoda.
Össze kell gyűjtögetnem egy txt-be.
A hit_power a sebzés?
A fire_point esetleg a pontosság?
Melyikeknek ismered már a jelentését?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#10795) rétisün válasza shield (#10794) üzenetére


rétisün
veterán

itt egy link, a fegyverek pár tulajdonságáról, vagy inkább hogy a config fájlban mi mit jelent.

ez a script fájl nálam hiányzik.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10796) Dhampir válasza shield (#10792) üzenetére


Dhampir
félisten

Én annak örülnék, ha valamelyik modban kivennék azokat a részeket, ahol sebtében, időre kell elvégezni a megadott feladatokat, mert ha jól rémlik, voltak ilyenek is az alapjátékban. :)

(#10797) Balathruin válasza Dhampir (#10796) üzenetére


Balathruin
veterán

Jól rémlik. :K Vannak benne olyan küldetések amelyek egy idő után failt dobnak. A Lost Alphában is megmaradtak.

(#10798) Dhampir válasza Balathruin (#10797) üzenetére


Dhampir
félisten

De jó, már az álkutya farkának megszerzése sem sikerült két Cordonos újrakezdésnél, mert hiábavalóan jártam be a teljes területet. :(

Sikertelenség esetén mivel szankcionál a játék, ezeket a küldetéseket újra lehet kérni, ismételni? :F

(#10799) shield

Nem vagyok nagy "gémer" és amikor réges-régen egyszer végigjátszottam nagy nehezen ezt a játékot, akkor engem sem érdekelt, még azt sem tudtam, hogy mit kell ezzel kezdeni. :B

[ Szerkesztve ]

(#10799) shield válasza rétisün (#10795) üzenetére


shield
Topikgazda

Nagyon köszönöm, ez nagy segítség. :R Pár fájlban van angol értelmezés is, ha kell kénytelen leszek oroszból is kihámozni. Ha már lesz egy táblázatom akkor gyorsabban lehet változtatgatni. ;)

Nálam sincs ez a script, úgyhogy nem is másoltam be. Majd megkérdezem kekeeci-t, csak ritkán néz be ide hozzánk.

Dhampir én nem különösen izgatom magam miattuk.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#10800) kekeeci válasza shield (#10789) üzenetére


kekeeci
senior tag

Karakterhibának tűnik (cirill).
A múltkor küldött hibalistádat átnéztem, túlnyomórészt a rang beállítások hiányoznak, többet majd akkor tudok, ha felrakom a modot. Sajnos mint minden 'jómunkásembernek' kevés az időm.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.