- sziku69: Szólánc.
- Eztis_Aztis: Hogyan tovább....
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HThomas: Az ideális home office monitor nyomában
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- Imilenni: Egy kis depi, remélem elfér itt :) 2#
Új hozzászólás Aktív témák
-
RobberBaron
tag
válasz
Misi 007 #599 üzenetére
Hát igen, a dezowave nevű felhasználó április 5-én volt itt utoljára... Talán nem tetszett neki az április 1-jei tréfátok.
Ami valószínűbb, hogy az LA bemutatásra elküldött verziójára akkoriban (2013 március) kaptak visszajelzést a GSC-től, és azóta gyanúsan nagy a csend. Lehet hogy azóta már valamilyen szerződés is korlátozza, hogy mit mondhatnak, és onnantól kezdve az LA csapat tagjai is mintha nagyon visszavonultak volna minden fórumról. -
Misi 007
őstag
Valamit írhatna már Dezodor hogy mi újság van még akár azt is hogy titoktartás köti őket csak írjon.
De ahogy látom elég rég járt már erre.
Ez a donate ötlet különben nem rossz.
Gondoljatok bele ha mindenki csak 5 dollár körüli összeget adományozna máris nagyobb kedvel melóznának... -
capulet75
addikt
válasz
RobberBaron #597 üzenetére
Tökéletes.
-
RobberBaron
tag
válasz
capulet75 #596 üzenetére
És ha a GSC égisze alatt jön ki a cucc, akkor nagyon nem ingyér dolgoznak a srácok.
Igen, rosszul fogalmaztam: nem foglalkozásszerűen, hanem munka/család/saját élet mellett, egyenlőre még ingyér' dolgozó csapatnak, akik majd talán látnak valami zsét belőle, ha annyira jó lesz, amit csinálnak.
Így már jó? -
capulet75
addikt
válasz
RobberBaron #595 üzenetére
Szívesen leszek a zonában bug-vadász. Good hunting stalker.
És ha a GSC égisze alatt jön ki a cucc, akkor nagyon nem ingyér dolgoznak a srácok. És ha ingyér jön ki a mod, és jó is lesz, akkor tuti küldök nekik zsozsót.
-
RobberBaron
tag
válasz
Physicist03 #586 üzenetére
Szerintem 97-98%-ig kész lehet a cucc, de éppen az utolsó 2-3%-ot a legnehezebb megtenni, ha az a cél, hogy a GSC neve alatt jöjjön ki a játék, tehát egy kereskedelmi forgalomban is kapható termék minőségét elérje. Sok meló ez egy ingyér' dolgozó csapatnak. Moddb alapján tervbe vettek egy béta-tesztet, amit fizetett és hivatásos tesztelők fognak megejteni, sokáig nyúzzák majd a játékot, ami újabb hibákat tárhat fel, ezeket majd javítani kell. Az utolsó 2-3 % véghezvitele eltarthat akár még 1 évig is vagy ki tudja meddig...
A bug-vadászat egy nem túl izgalmas időszak lehet a mod (bocs, játék) életében, hogy nincs semmi hírük. -
PeL
addikt
válasz
M@trixfan #593 üzenetére
A játék maga nincs eltemetve, se nem kidobva, csak majd ha lesz rá elég ember, és elég tapasztalattal más platformokra is, akkor folytatják. A cég még nem zárt be, elég sok kósza pletya megy a neten, de ezt én cáfolni tudom, mivel napi kapcsolatban vagyok velük, és látom, hogy melóznak.
-
M@trixfan
addikt
Elég nagy baj ha abba a játékba lesz elpocsékolva a Stalker 2 művészi koncepciója. Van Stalker 2, de többek közt jogi problémákkal küszködnek. Először én is azt hittem, hogy nincs, de innen-onnan olvasott Google fordított interjúk alapján nem az a helyzet. Nekem az jön le, hogy sok múlhat a Lost Alpha sikerén.
-
M@trixfan
addikt
Ha a Stalker 2 finanszírozását teszi lehetővé az ebből esetlegesen befolyó bevétel akkor bármennyit hajlandó vagyok várni.
-
mickemoto
őstag
válasz
Physicist03 #586 üzenetére
Igazad van, a legjobb ha bízunk abban hogy egyszer megjelenik és hogy jobb lesz önmagában az eddig megjelent részeknél.A GSC pedig gyorsan döntse el hogy mit akar, mert amíg vakerál addig egy lépéssel sem leszünk közelebb a játékhoz.
-
Stalker78
tag
válasz
Physicist03 #586 üzenetére
Egyetértek veled felesleges feltételezésekbe bocsátkozni,majd ha kijön úgy is minden kiderül.
-
capulet75
addikt
Ha tippelnem kéne a GSC hírzárlatot rendelt el.
-
Physicist03
senior tag
válasz
mickemoto #583 üzenetére
Szerintem fölösleges feltételezgetni, pláne úgy, hogy semmi infót nem kapunk
Majd ha megjelenik és kipróbáltuk, akkor lehet véleményezni. Addig csak réménykedhetünk abban, hogy jó lesz. Egyébként én a mai napig nem értem, hogy miért nem osztanak meg a rajongókkal semmi infót
-
zmok
csendes tag
Tezsvíreim nagy a csend...
Dezodor Mester "szórhatna" egy kicsi morzsát nekünk...
Legalább utalhatna rá, hogy hol tartanak...
-
Dhampir
félisten
Akár még kalandjáték is készülhetne a Stalkerből. Jó zenével és feladatokkal érdekes lenne.
-
mickemoto
őstag
válasz
Physicist03 #582 üzenetére
Csak abból hogy ismerem a nagyobb címeket és az eddigi Stalker játékokat és jóhiszeműen feltételezem hogy rosszabb nem lesz ezeknél.
-
mickemoto
őstag
Nagyobb összeget mernék tenni rá(már ha lenne) hogy el fog tűnni a süllyesztőben a játék.Nem azért mert rossz hanem épp ellenkezőleg.Az hogy megjelenne egy rajongói mod ami elhanyagolható költségvetésű egy AAA-s játékhoz képest és fényévekkel többet nyújt az több mint elég indok.
-
Dhampir
félisten
A WiP-ben voltak földalatti helyszínek és néhány új mutáns. A kihalt Zóna hátborzongatóbb volt annál, mint amikor mindig az ember torkának ugrik valami. Ráadásul teljesen új küldetéseket kaptunk, néhol szellemes szövegekkel.
Félelmetes volt az is, amikor a Jubileumi épület emeleti ablakából egyszercsak azt vettem észre, hogy kintről bejön és a lépcsőn megjelenik egy Könyvelő, utána jöttek a Kimérák.
Pripjatyban lehetett kutatni, bár sok dolgot nem talált az ember, de egy helyen volt sörétes puska töltényekkel és képződményeket is be lehetett gyűjteni. Általában a kutatás lehetősége is adott volt én sok időt eltöltöttem mászkálással, felderítéssel.
Itt is volt, hogy belefutottam mutánsokba és harcokba. Egyszer bementem a katonai raktáraknál a banditákhoz, és éppen egy kisóriás gyilkolta le a bandafőnököt. Amikor sikerült kiiktatni a házban életben maradt egyetlen ember támogatásával, akkor még beesett két újfajta Irányító is.
Nekem tetszett a Wip, pedig nem szeretem a modokat, mert korábban csak gagyikat ismertem meg, amiben az alapjátékot keverték új küldetésekkel, amelyben némelyik nagy marhaság volt.
A WiP-ben fellelhető kisebb bugokon kívül (nekem a PDA-ban teljesítendő feladatként bennragadt egy már teljesített küldetés) ehhez fogható, kitűnő minőségű, COP-ot megújító és további játékos órák élményét biztosító modot még nem láttam.
-
PeL
addikt
válasz
M@trixfan #573 üzenetére
Szerintem is, mikor minden bokorba, minden törmelék alá/mögé bekukkantva, a pályák minden zegzugát átkutatva halad az ember végig a játékon. Kell lennie felfedeznivalónak, a STALKER-ek élete a portyázás és kutakodás mint egyfajta guberálók, ők a Zóna guberálói
Az összes Stalker részt ezzel a módszerrel vittem végig, órákat-napokat elvoltam egy egy mapon. A WiP-ből számomra pont ez hiányzott, kevés az élet a térképeken, a tartalom és a felfedezni való. A Cordonban volt vagy 3-4 küldetés? Aztán már küldött is át a köv. mapra. A CoP volt a legjobb ebből a szempontból, szinte bárhol belefuthatott az ember valami harcba, mutáns támadásba (legalábbis amíg az ember ki nem ismeri a zónát és nem tudja hogy hol van biztonságban és hol érzi azt hogy bármikor rátörhetnek az életére)
-
M@trixfan
addikt
Az apróbb finomságok, rejtekhelyek adják a savát-borsát a zónának, nagyon bízom bennük. Ahogy most visszalátogatok a WiP modban, eszméletlen nosztalgikus érzésem van, de sajnos nem elég kidolgozott, nagyon érezni. Mondjuk jó mod alapjában, szerintem végig fogom vinni, de nincs komplett játék érzésem.
-
PeL
addikt
Azt írta Dez0 GSC fórumon erről (április 17.), hogy jelenleg még mindig mod státuszban van a project még akkor is ha ez egy teljesen új játék lesz de még mindig nem felel meg a GSC-s elvárásoknak hogy kiadhassák. A következő szűrés most lesz valamikor a nyár folyamán. Próbálkoznak, de pénzbeli támogatás nélkül nem tudják úgy tartani az ütemtervet mintha ez a fizetett munkájuk lenne és hobbiként napi 1 óra vagy kevesebb idővel ez lassan halad. Úgy vettem ki hogy ha a most nyáron lévő csekkolásra nem végeznek akkor maradnak ingyenes mod fázisban mint a Black Mesa vagy más nagyobb mod project de szavazhatunk rájuk a Greenlight-on (egy rendszer ami a befutott ingyenes projecteket fizetőssé avanzsálja és támogatást kap, ha jól tudom). Mindegy mi lesz, megpróbálnak valami egyedit alkotni és úgy gondolja meg is tették már. És még arról írt hogy a Zóna benépesítésén ill tartalommal megtöltésén ügyködtek éppen.
(ezt április 17.-én írta, nem tudni azóta mi(k) történt(ek) )
-
Physicist03
senior tag
Egyelőre nem, mert nem felel meg az elvárásoknak. Ha majd elvégzik a szükséges változtatásokat akkor talán.
(#565) PeL: Szerintem senki nem fogja megvárni az LA-t. Attól, hogy azt mondják, hogy könnyebb lesz, attól még azt nem hiszi el senki. Személy szerint én sem. Lehet, hogy picit könnyebb lesz, de azért eget rengető különbségekre szerintem nem lehet majd számítani. Plusz még néhány évig nem látjuk a modot úgysem
-
-
Dhampir
félisten
Ez lehet majd pár mod projectet vissza fog vetni
Van rá esély. Én a nagyon amatőr, bugos és unalmas modoktól tartózkodom. Az első, ami igazán tetszett és végigtoltam; az a The Way in Pripyat, és ez LeoDelux kolléga magyarításának és Dodopek kedvcsináló honlapjának köszönhető.
-
PeL
addikt
Tegnap találtam GSC-n egy email beszélgetést beszúrva, a lényegét leírom ide, dezo írta a választ:
A Lost Alpha motor elméleti limitjei :
Map size X x Z: [5116 x 1838]
Total static vertices: 873723
Total mu vertices: 6973104Gondolom ez sokaknak nem mond semmit, viszont összehasonlítási alapként leírta hogy a régi motor durván 1,5 millió Polygon-t tudott megjeleníteni egy adott pályán maximum, ez a limit a mostani motorban úgy 7.8 millió Polygon körül van ami lehetővé tesz hatalmas méretű pályák kezelését is. Továbbá kiadnak egy SDK-t majd a modhoz ami stabilabb, tartósabb és naprakész shader editor is lesz benne. Elárulta még hogy ez a Stalker könnyebben modolható lesz mint az eddigi 3 Stalker epizód együttvéve, és ki fognak adni hibakeresési eljárásokat (vagy nem tudom mire gondolt itt pontosan "debug binaries") ami még alaposabb finomhangolásokat tesz lehetővé majd.
Saját személyes gondolat: Ez lehet majd pár mod projectet vissza fog vetni, mert páran megvárják inkább a Lost Alphat hogy könnyebb legyen arra megcsinálni az adott modot
-
válasz
remington2 #562 üzenetére
Remélhetőleg pár éven belül lesz értelme. Amúgy GTFO
-
remington2
senior tag
Ez a topik zárható.
-
Dhampir
félisten
Remélhetőleg a Lost Alphában már lesznek mérgeskígyók is.
-
Dhampir
félisten
Tegnap játszottam először a The Way in Pripyattal és a híd melletti bázison eltöltött pihentető alvás után megtelt a Zóna még több élettel.
Vaddisznók és vak kutyák támadták egymást és engem, pihenő husik visítva ugrottak fel közeledtemre. Alig bírtam a felszedett cumókkal átverekedni magam közöttük, a kutyák egy részét be kellett csalogatnom a Szidorovics pincéje utáni Törés anomáliába.
A sugárfertőzötté tett helyszínek eléggé idegesítőek megfelelő védőfelszerelés nélkül.
Olyan nagyszerű hangulata nincsen a modnak, mint a hivatalos kiadásoknak.
-
M@trixfan
addikt
Ugyanúgy nincs élet a pályákon mint WiP-ban? A laborok is jelentéktelenül üresek csak a szokásos triggerelt mutánsok? Nekem az is olyan semmilyen, hogy nincs Sidorovich a pincében. Elnézést, hogy sokat kérdezek, csak látom egy hullámhosszon vagyunk a modokkal és atmoszférával kapcsolatban.
-
M@trixfan
addikt
Pont az üresedés miatt gondoltam olyan modot ami csak inkább picit hozzástesz, illetve csinosítja az alap játékot. A SHoC apróbb küldetéseire már nem emlékszem olyan frissen, azért gondoltam esetleg azt újrajátszani. Secret Trails 2 nekem új, ezt köszönöm! Most nézem, hogy az SGM-ben is vannak új pályák. Itt is teljesen új történet van, vagy a COP összes küldetései vannak kiegészítve?
-
PeL
addikt
válasz
M@trixfan #552 üzenetére
Még mindig az SGM-et ajánlom a COP-hoz, a Way in Pripyat is jó mod de tartalomban az SGM közelébe nem ér, ha lehet még kihaltabb és puritánabb minden ez már csak a modban lévő szöveg mennyiségén is meglátszik. A Clear Skyhoz sajna nem jött sok mod pedig maga az integrált faction war baromi sok lehetőséget rejt a játékmenetben, moddal nagyon durva dolgokat ki lehetne belőle hozni, csak rendes SDK sincs a játékokhoz ami ezt lehetővé tenné, na meg az engine korlátai... SHoC-hoz a Secret Trails 2.-t tudom ajánlani, igaz van benne pár üresjárat meg ide oda rohangászás de azt a modot élveztem a legjobban a SHoC-ban azok közül ami lényeges új tartalmat is akar hozzáadni a játékmenethez és nem csak a meglévőket módosítani mint az Oblivion Lost pl.
-
M@trixfan
addikt
Ezt ki is hagytam, pedig én is ezt érzem a pályákon. Jól bevált helyeken nincs semmi, a megszokott karakterek pedig más emberként vannak jelen. Azon gondolkodom, hogy végigvigyem-e a WiP-et vagy újrakezdjem-e a SHOC-ot... Szerinted melyik már megjelent mod a legkifinomultabb, legjobb atmoszférájú a felfogásunk szerint?
-
PeL
addikt
válasz
M@trixfan #550 üzenetére
Nekem az ilyen modoknál leginkább az veszi el a kedvem hogy olyan kihalt minden, nincs semmi érdekes dolog a mapokon. Az SGM mapokkal is ez a gondom, pár NPC-t leszámítva semmi nincs rajta. Nem népesednek be mint az alap térképek, nincs értelme felfedezni és bejárni a helyeket.
-
M@trixfan
addikt
Sok igazság van ebben. Most játszom a Way in Pripyat moddal és bár tetszik, mégis olyan baltával faragott érzete van az embernek. Érezni, hogy a világ nem ehhez a történethez készült. Párbeszédek nincsenek, itt-ott látszik az ellenfél spawn, egy-két NATO fegyver túlzás egy kicsit...
-
PeL
addikt
-
capulet75
addikt
válasz
westcoastog #545 üzenetére
Igazán nincs mit.
-
capulet75
addikt
Soha sem lesz LA, egyszerűen nem jelenik meg soha,soha,SOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
-
M@trixfan
addikt
De jo lenne ha már kijönne! Most próbálok egy modot, a technikai nehézségektől eltekintve is látszik rajta, hogy kicsit baltával faragott, szerintem a balance sem teljesen oké. Kicsit elszomorít, hogy semmi hír. Abban biztos vagyok, hogy egyik eddigi mod sem olyan kiforrott és művészeti szempontból tartalmas mint a LA.
-
Aarpok
őstag
válasz
Plazmacucci #540 üzenetére
Ne légy már ennyire negatív majd megjelenik csak türelem.
-
-
Wasp91
aktív tag
Van valami esély rá hogy nyáron kijön?
-
galaktikus
aktív tag
válasz
Plazmacucci #531 üzenetére
én is nagyon ettől tartok..
-
marked one94
őstag
Jöhetne mert nagyon várom
Vagyis érettségit még megvárhatja
-
-
capulet75
addikt
Há' má' a csuda életbe nöm gyün ki ez a gyáték? Há meddig várgyunk még a kutya bóhás lábfejit neki!
[ Módosította: doc ]
-
Dhampir
félisten
válasz
Plazmacucci #526 üzenetére
Csak Téranomáliába került. Átmenetileg.
-
Behalt a project mi?
-
MATEO6600
őstag
Nem értem, miért sírnak egyesek, hogy GSC is beszállt Dezowave mellé.
Szerintem ez a legjobb dolog ami történhet. Tapasztalt programozók/fejlesztők segítenek nekik a céljaik elérésében. Csak szebbé/minőségibbé teszik a játékot. Az meg, hogy pénzbe kerül, szerintem nem téma -
PeL
addikt
válasz
mickemoto #516 üzenetére
Erre gondoltam én is amúgy mikor írtam erről a hsz-em után. De amúgy írva vagyon a szövegben hogy csak designbeli gondok vannak még a projecttel, több tereptárgy, részletesebb/kidolgozottabb küldetésszövegek meg ilyesmik kellenek bele. A mechanikával gondolom már nincs gond.
-
mickemoto
őstag
Sajnálattal hallom hogy a Lost Alpha készítőket megvette a GSC kilóra.Na akkor ennek is lőttek.
-
M@trixfan
addikt
Még nem próbáltam, de tudok én is a modról. Szerintem komplexitásában bőven túl fog tenni rajta a LA és pont a csiszoltságában, eredeti ötleteiben fog sokat mutatni. Először kicsit csalódás volt nekem anno, hogy az 1935-ös build részeit nem használták fel. Jobban belegondolva viszont megértettem mennyi munka, művészi koncepció és találékonyság volt már addigra a projektben. Pont ettől az erőfeszítéstől lehet igazi Stalker hangulat, nem feltétlenül a nem végleges részek pixelpontos beemelésétől. A kisebb fan projektektől pont emiatt tartok kicsit, hogy "csak" össze van dobva a sok terület, de nem alkot egységes játékélményt.
-
PeL
addikt
Az a mod már annyira komplex hogy szinte esélytelen hogy valaha teljesen bugmentes épkézláb verzió lesz belőle. Ráadásul a mapok nagyrészt üresek. Bár nem tudom azóta mit csináltak vele mióta próbáltam. Engem az tántorított el leginkább attól a modtól hogy kegyetlen nagy az erőforrásigénye, 4GB RAM mellett is 1-2 perceket tölt.
-
vhw
addikt
Apró részleteket lehet már tudni? Olyanokra gondolok, hogy használhatóak-e járművek? lesz-e fegyverfejlesztés? (mint a második két részben), milyen lesz az artifact "rendszer"? (szabad szemmel is látható, vagy pittyegőkkel kell őket hajkurászni?)
Vagy ezek mind titkok/meglepetések? (avagy ezek már a kezdetektől nyilvánvalóak? és csak az első rész határain belül gondolkodjunk?) -
M@trixfan
addikt
A téma elején linkelt térképet nézegetve egyre türelmetlenebb vagyok. Ilyen komplett zóna élményben talán még nem is volt részünk, mint amit a Lost Alpha nyújthat. Na és akkor ami még a föld alatt van, laborok , stb... Jó lenne valami hír, nagyon csönd van.
-
M@trixfan
addikt
válasz
Physicist03 #498 üzenetére
Ebben a kontextusban a "látatlanban" a LA mod készítőire tekint pozitívan, pont nem magát a modot ítéli meg. Tényleg vicces kicsit ez, hogy a hivatalos Stalker játékokhoz nagyon kellettek a frissítések. Szerencsére én már jó állapotban kapcsolódtam be és nem is találkoztam komolyabb dologgal.
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5
- Milyen videókártyát?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nintendo Switch 2
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Aggódnak a cégvezetők, Trump még több Intel-üzletet akar
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- DELL WD19S dokkoló + 130W töltő
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Lenovo LOQ (15IAX9) - Intel Core i5 i5-12450HX, RTX 4060 (1db , utolsó ... aki kapja ...)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest