Szerintem is, mikor minden bokorba, minden törmelék alá/mögé bekukkantva, a pályák minden zegzugát átkutatva halad az ember végig a játékon. Kell lennie felfedeznivalónak, a STALKER-ek élete a portyázás és kutakodás mint egyfajta guberálók, ők a Zóna guberálói Az összes Stalker részt ezzel a módszerrel vittem végig, órákat-napokat elvoltam egy egy mapon. A WiP-ből számomra pont ez hiányzott, kevés az élet a térképeken, a tartalom és a felfedezni való. A Cordonban volt vagy 3-4 küldetés? Aztán már küldött is át a köv. mapra. A CoP volt a legjobb ebből a szempontból, szinte bárhol belefuthatott az ember valami harcba, mutáns támadásba (legalábbis amíg az ember ki nem ismeri a zónát és nem tudja hogy hol van biztonságban és hol érzi azt hogy bármikor rátörhetnek az életére)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban