Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Grifid #1393 üzenetére

    hát nézd, az szerinted normális, hogy az AI miliméter pontosan a fejedre dobja a gránátot? mmármint az okés, hogy egy, de egyszerre 15 db gránát volt eddig a rekord, amennyi jött a fejemre. mind ugyanoda. a negyediken voltam, direkt rálátás nélkül, 15-20 méter magasan. 15, ugyanoda.

    nincs radar, wallhack van. egyszerűen kétbites az ai észlelése: ha x méternél közeleb mész, meglát/meghall. rálátástól, tereptől és legfőképpen lopakodástól függetlenül. óvatosan hasonkúszva egy fal mögött is töksötétben. a dolog logikus: az messze a legegyszerűbb észlelési algoritmus, ha nem kell figyelni, hogy megláthat e egyáltalán. ugyanez a trehányság figyelhető meg az AI célzásánál is: nem hordanak félre a fegyvereik, és pontosan a játékos fejére céloznak, mindennel, lőtávon belül, távolságtól függetlenül. az ai az utóbbi évek messze legrosszabbja.

    "A falon átlövés egy grafikai bug." baromság. a grafikának ehhez semmi köze, max annyi, hogy a felületre kikerül egy megfelelő particle. az reális, hogy bizonyos átütő erejű fegyver átvisz egy adott vastagságú anyagot. tehát egy 1-2 centis fát egy megfelelő fegyverrel simán át lehet ütni. de ha éppen lopakodik az ember mondjuk betonon, akkor a wallhack kivételével semmivel nem lehet indokolni, hogy miért tudja az AI, hogy pontosan ott vagyok.

    a rossz helyen feltüntetett stash más jellegű probléma.

    időközben befejeztem a Warheadet is. ott érdekes módon nem volt bajom a gránátozással (pedig ott egyáltalán nem mutatja őket zöldsapkás fokozaton), nem volt bajom az AI célzásával és viselkedésével (jól lőtt, pontosan lőtt, de messze nem csak fejlőni volt képes), ahogy nekem nehéz volt kiszúrni az ellent a bokorban, ugyanúgy az ellen se nagyon vett észre fordított körülmények között... megesett, hogy pár percig kergetőztünk hasalva a bokrok között, mert senki nem látott senkit. erőltetett tüzet használt bizonyos esetekben, de az meg korántsem a pontosságra, mind inkább terület beszórására irányult. értsd, ott úgy viselkedett az Ai, ahogy 2008ban elvárható lenne. és meglepő módon legnehezebb fokozaton a játék végigvihető, és egyenletes a nehézségi szintje is. kemény, de messze nem lehetetlen, mint a CS. és messze nem ingadozik olyan eszméletlenül.

    a sérülésmodell meg egyszerűen katasztrofális. egyrészt a páncéltörő lövedékeknek pont, hogy kevésbé kéne a drága bőrkabátos banditákat sebeznie (mivel páncélozott célpontok ellen találták ki, páncélozatlanokon kisebb sérülést okoz), másrészt néha a fejlövést se veszi be az engine, és ez utóbbi eléggé gyakran valósul meg. avagy belelősz egy sorozatot a banditába, és halál helyett, háromszor a földrenéz, de más baja nincs. páncéltörőnél ez kevésbé jön elő, gondolom a magasabb alapsebzés miatt. vagy kódolási hanyagság miatt?

    messze nem az eszméletlen bugosság/BSOD a legnagyobb baja a programnak... az csak a felszín, alatta még rosszabb a helyzet.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés