Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:33

LOGOUT.hu


Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#501) starr válasza mdraco (#497) üzenetére


starr
őstag

Pedig a 640-en aztán tényleg rettenet gyatra volt az előlapi kamera.

[ Szerkesztve ]

(#502) odihari válasza fzoli86 (#489) üzenetére


odihari
csendes tag

Köszönöm :)
Igen az egyértelmű, ha egyiknél nincs veszek a másiknál.
Azt honnan tudom, melyik lesz a jó üveg v fólia rá? Laikus vagyok, bocs a kérdésért. Szeretném attól is védeni, hogy eséskor sérüljön.
Köszönöm a választ

(#503) policecars válasza trebrona (#498) üzenetére


policecars
csendes tag

Köszönöm!

(#504) fzoli86 válasza odihari (#502) üzenetére


fzoli86
tag

aliexpressen vagy ebay-en erre rákeresel: "Redmi 4X tempered glass" csak vigyázz, hogy sima 4X legyen és ne NOTE. Amelyikhez 4X van írva az jó rá....elméletileg. :)

tokhoz pedig ezt írd: "Redmi 4X case"

ui: fóliát felejtsd el....

[ Szerkesztve ]

(#505) Cadal válasza starr (#495) üzenetére


Cadal
őstag

Nem bántam meg, jó kis készülék. A batár akksi már-már visszahozza az old-school telefonok rendelkezésre állási idejét. A 4G-s hívás nem kijelzés bosszantó, de visszaváltottam 3G-re. Remélem majd javítják. Minden másban szerintem rendben van a készülék. (Samu Ace4 -ről váltottam)

[ Szerkesztve ]

(#506) El Rey válasza odihari (#502) üzenetére


El Rey
tag

Tokot [ITT] is tudsz venni.

[ Szerkesztve ]

(#507) starr


starr
őstag

Srácok, köszönöm az infókat! Megrendeltem.

(#508) Yellow73_a válasza El Rey (#500) üzenetére


Yellow73_a
tag

Szintén zenész. Hat napja boldog tulaja vagyok egy 4X-nek.
Semmi problémám sincs a telefonnal. A korábbi LG Spiritemhez képest nagyságrendekkel jobb. Nekem tetszik a kijelzője, jobb, mint a Spirité.