- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Miért? Mert a leghosszabb sorba álltál a postán..
-
Bird
addikt
Tipp: Már márciusban, az első befizetést követően beállítom a második időzített utalást szeptemberre a bankos appban, így problem solved. És akkor nincs ez a "havária".
-
Dilikutya
félisten
Mondjuk az egész úgy szar, ahogy van. Beléptem, van egész pontosan egy félévnyi túlfizetésem, mert én balga, tavasszal az egész éves linkre kattintva fizettem be, hogy ne kelljen baszakodni vele.
Vagy ez normális, és majd ebből vonja le a 2. félévet a rendszer, csak hülye hozzá, hogy egyben kezelje? -
-
Seirus
tag
Először is szerintem utalás adónak kellene hívni,
és teljesen egyetértek, hogy egy agyrém.
(Mint sok minden más amit a kormány csinál)Másodszor Raiffeisen Premium Gold 2.0
(Ha valamiért nincs havi 300K bevételed akkor sorry nem szóltam, bár egy sima államkincstár oda vissza utalással is kibekkelhető)Mindamellett mondjuk egy 30000Ft-os súlyadónál ez 90-180Ft? Annyira (remélem) nem lehet rossz óradíjad hogy ezért megérje szenvedni akár csak 15 percet...
-
-
gabor9991
őstag
válasz
Donki Hóte #8 üzenetére
"Ott a számlaszám, hogy mire kell utalni, utald rá a kért összeget, az utalásnál a megjegyzés rovatba írd be az azonosítóidat."
Ugyanezt csináltam, 15másodperc volt amit ezzel az egésszel eltöltöttem
-
Seirus
tag
Szintén sima banki utalással csinálom, így a bankomnál ott a bizonyíték (meg lementve google driveban is).
-
És ilyenkor látszik, hogy csak egy rosszabb dolog van a navos mobil appnál: a navos kommunikáció
Van benne egy mondat elrejtve, ami tartalmazza a választ, és még 50 semmitmondó és zavaró töltelék. Természetesen a szokásos hivatali nyelvezettel, hogy minél nehezebb legyen értelmezni...
-
válasz
Donki Hóte #8 üzenetére
Pedig nem olyan bonyolult: a haverok altal fejlesztett webapp szar, pedig amennyit kiszamlaztak erte, annyibol lehetne jo is.
-
Zirowe
nagyúr
Jött válasz a navtól, ami mind szép és jó, csak az android app utoljára júliusban frissült és az van fent nekem:
Tisztelt Ügyfelünk!
Hivatalunkhoz érkezett megkeresésére az alábbi általános tájékoztatást adjuk.
A NAV Mobil applikáció frissített változata lehetőséget biztosít a gépjárműadó második, szeptember 15-én esedékes részletének befizetésére függetlenül attól, hogy az adóhatóság a magánszemély adószámláján a gépjárműadó adónemen tartozást, vagy túlfizetést tart nyilván.
A befizetés indítása előtt, javasoljuk, hogy ellenőrizze az adószámla tartalmát, amelyet a https://ugyfelportal.nav.gov.hu címen az „Adószámla” menüpontban tekinthet meg. Az adószámla csempe tartalmazza az adószámla egyenlegét, amelynek részletezését a „Bővebb információ” gombra kattintva kérheti le. A paraméterek megadásánál az „Adószámla típusánál” a tételeset kell választani, majd a „Lekérdezés indítása” gombra elkészülő adószámla kivonaton tekintheti meg adónemenként az egyenleget.
Amennyiben az adószámla megtekintését követően is szeretne befizetést teljesíteni, de azt az applikációban nem tudja teljesíteni, akkor lehetősége bankkártyás befizetést teljesíteni az ONYA felületen is.
Az ONYA (Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás) https://onya.nav.gov.hu portálon keresztül az alábbi módokon érheti el az ELEKTRONIKUS FIZETÉSI SZOLGÁLTATÁST, illetve a VPOS fizetést.
Az ONYA (Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás) honlapon a „Fizetés” gombra klikkelve van lehetősége az adózónak az Elektronikus Fizetési Szolgáltatás indítására.
Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatás – Megbízási csomagok felületen az „Új csomag összeállítás” gombra klikkelve van lehetősége az adózónak, hogy létrehozzon egy új megbízási csomagot.
VPOS megbízási csomag összeállításához először az „Új csomag összeállítása” gombra kattintva a fizetéssel kapcsolatos, a teljes csomagra jellemző alapadatok ún. „Csomagadatok” (pl.: csomag elnevezése, fizetési mód, adózó kiválasztása,) megadása szükséges. VPOS fizetés indításához az „OTP bank” és a „Bankkártyás (VPOS)” fizetési mód beállítása szükséges.
Adózóként kizárólag saját adóazonosító jel, illetve az ahhoz kapcsolódó adószám választható ki, amelyre vonatkozóan a természetes személy rendelkezik VPOS fizetési jogosultsággal.
A fizetési határidő automatikusan az aktuális dátumot követő nappal töltődik ki, felülírására nincs lehetőség.
A kötelezőként megjelölt csomag adatok megadását követően kerülhet sor a tétel adatok (tétel összeg, ügyleírás, adónemkód – adónem) rögzítésére.
A fizetés összegek megadására úgy van lehetőség, hogy a csomagban lévő tétel összeg(ek) összesen adata minimum 10 Ft, maximum 10 Millió Ft lehet (ettől eltérő összegre VPOS tranzakció nem indítható).
A csomag- és tételadatok teljes körű megadását követően a csomag mentésére és/vagy fizetés indítására van lehetőség.
„Mentés” esetén a rögzített adatok eltárolódnak, azok később módosíthatóak (szerkeszthetően), illetve belőlük fizetés indítható. Sikeres mentés esetén a program a „Szerkesztés folytatása”, a „Vissza a megbízási csomagokhoz” és a „Fizetés” lehetőségeket ajánlja fel.
„Fizetés” esetén a bankkártyás fizetési folyamat elindul, annak lebonyolítására a fizetés indítását követően 8 perc áll rendelkezésre. Az időkorlát túllépése esetén a Bank a fizetésre indított tranzakciót elutasítja. A „Fizetés” indításával egyidejűleg a csomag (fizetési tranzakció) adatait a program az EFER közvetítésével automatikusan továbbítja a VPOS befizetések lebonyolítására szerződött pénzforgalmi szolgáltató (OTP Bank Nyrt., továbbiakban: Bank) részére, amely válaszul visszaadja a tranzakciós azonosítót (pénzügyi ügyazonosító) és az átirányítási URL-t.
A „Fizetés” indításával a program a befizetést indító adózót átirányítja a Bank fizetési oldalára, ahol az adózó megadhatja a terhelendő bankkártya adatait (kártyatípus, kártyán szereplő név, kártyaszám, lejárat, kártyát kibocsátó bank neve, érvényességi kód) és a tranzakciót jóváhagyhatja. A fizetés során az ismert logókat (MasterCard, Maestro, VISA, Electron, American Express) viselő összes bankkártya termék elfogadott, függetlenül attól, hogy melyik kibocsátótól származik.
A közlemény rovatban a fizetésre kötelezett magánszemély adóazonosító jelét kell feltüntetni.
Az adószámla egyenlegére vonatkozó részletes tájékoztatást a NAV illetékes adó- és vámigazgatóságától kérhet e-Papír szolgáltatáson keresztül (https://epapir.gov.hu), postai úton levélben, illetve személyesen (meghatalmazott útján) az ügyfélszolgálaton.
Lehetősége van továbbá ügyfélazonosító szám (PIN kód) birtokában a 1819-es telefonszám 2. menüpontjában tájékoztatás kérésére. -
Nem értem a problémát.
Ott a számlaszám, hogy mire kell utalni, utald rá a kért összeget, az utalásnál a megjegyzés rovatba írd be az azonosítóidat.
Évekkel korábban elmentettem a NAV gépjárműadó beszedési számlát a partner adatbázisba az internet bankomban, 1 perc az utalás teljesítése (évente egyszer utalok, kifizetem márciusban a teljes összeget, akinek autója van, azt nem vágja a földhöz az, hogy márciusban 15-20 eFt-al többet utal).
-
ZS3NI
őstag
Ezt én is beszívtam.
iOS NAV appon sikerült végül harmadszori próbálkozásra. Androiddal nem ment, folyton befagyott..
-
Zirowe
nagyúr
Ugyanígy jártam, tegnap írtam nekik levelet, hogy súgják már meg a megoldást.
App-ban túlfizetés és az elsőre írja, hogy esedékes, de kijelölve nem enged fizetni.
A korábban küldött levél meg használhatatlan és a második részletre nincs link.
Teljes káosz. -
flymi
addikt
Az első félévest elutaltam, de ugye a bejelentkezésekkel, kódokkal együtt is negyed óra lehetett kábé.
A második félévest meg befizettem csekken, ma. Postán, sorban állás nélkül (kivételesen jókor mentem).
Tök jó dolog (lenne) ez az oldjunk meg mindent appról meg digitálisan, HA működik. De inkább nem.Lehet régimódi vagyok, de én megvagyok a sárgacsekkel, a postáskisasszonytól legalább nem veszem el a kenyeret.
Tecsóban is szépen beállok a keziccsókolomjónapotkívánok kasszához (ha épp van). Nem az önkiszolgálóshoz, mert én nem ott dolgozom.
Benzinkúton se azért hagyom a komának, hogy telecsöpögtesse a kocsit, mert félek a fegyverektől vagy nem tudom kezelni, hanem azért, mert többek között ő ezért van ott, ez a munkája. Ha nincs ott, akkor természetesen én emelem le a pisztolyt.
Szerintem. -
Ebbe én is belefutottam. Miért nem lehet egy nomális webes felületen befizetni? - A NAV-mobil appban be lehet, végül azt választottam, persze azzal is volt némi kínlódás (pl. miért is lenne az ügyfélkapunak mobilra optimalizált bejelentkezési felülete). Mondjuk csak ezért van fenn a telefonomon...
-
-
kraftxld
félisten
Milyen jó lenne, hogy faék egyszerű felület, bekéri a rendszámot, kiírja, hogy esedékes-e befizetni, ha igen, simán kártyával megcsinálod
-
deske76
csendes tag
Üdv!
Milyen furcsa, a napokban én is belefutottam ebbe a gondba. Nálam is esedékes volt a 2. részlet...
Mondom, nosza, akkor befizetem... Ésssss..... Ugyan ezekbe futottam bele én is..
Kerestem alternatívát, de nem leltem, néztem a tárhelyemet, hogy mit lehetne és hogy???Gondoltam egyet és felmentem az ügyfélkapumra... ott a keresőben elnavigált a gépjárműadó menüpontba, melyet átolvasva, ajánlotta a NAV-app applikációt.
Okés, letöltöm, megcsinálom ami kér, nálam is az első félév esedékes.... Mondom, ezt hülye, hisz be van fizetve, ott a NAV levél a tárhelyemen, hogy fizetve...
Rákatt a 2. félévre, átirányít a Simple appbe... Mondom, ez szuper, máris fizetem.... Rákatt a fizetés alklamazásban (mert regisztrált vagyok), de hibát dobott fel és itt megállt a tudománya...
MI a f@sz van , mondom, ezt miért csinálja... aztán pity a telón, email és sms, hogy a tárhelyemre érkezett a sikertelen ügy,
appban is folyamatgban... mondtgam, rendicsek.. appból kijelentkezés és vissza.. Láááám , ismét mehet a menet... újra, de mos a normál fizetést választom... beírok minden adatot, amit kér és így már engedi...Na ez is letudva, mondtam magamnak...
Azért dühítő, hogy másként nem lehet megoldani, mégis mit csinál az aki nem nagyon ért ezen fizetések megoldásában, az esetleg ballagjon be egy ügyfélkapuba.... érthetetlen, hogy az ügyfélkapú rendzserben sem lehet elintézni,m csak írja, hogy hol, hogyan tudod elintézni..
Az is fura, hogy a NAV miért nem küldte egy hónappal előtte a tárhelyre az értesítést, hogy befizetésre váró adóm van, amibenm ott lenne a link (pont úgy, mint az elsőben)
Ui: Amúgy az sms-ben való csekk kérés is megy, és azt pár napon belül küldik is...
A lényeg, hogy leróttam amit kell, hagyjanak békébe!
Új hozzászólás Aktív témák
lo Jött ugye első félévben ez a pdf. Akkor működött, elég volt rákattintani a linkre, és egyszerűen beifezettem az első...
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB RAM / 1 TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest