- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Új hozzászólás Aktív témák
-
kicsitomi88
őstag
USA-ban már rég bíróságon lenne az ügy és az ASUS éppen nyalná a seggeteket, hogy bocsánat-bocsánat. Ez úgy látszik egyértelműen valami gyártási hiba következménye.
-
ez felbaszott....
annyit segíthetek, hogy nem veszek többet asus cuccot
-
Gergő_
őstag
Ezek után nem merek venni több asus terméket,pedig éppen egy netbook vásárlás előtt vagyok,de vagy lenovo vagy msi lesz...
Remélem sok emberhez eljut ez a post és tanulhatnak előre belőle.Gerisz #22 utolsó két mondatában nagyon jül összegezte mi megy ma itthon
Bojkottálni kellene az ilyen termékeket már csak szolidaritásból is ha a fogyasztóvédelemnek nincs akkora hatalma mint régen,más országokban működik az ilyesmi.
Amúgy tényleg van olyan aki ezek után mer venni ugyanilyen terméket? -
Angel18
csendes tag
Sziasztok!
Ismét jelentkezett egy ember, akinek ugyanez a problémája a készülékkel. Leírta, hogy ő sem tett semmit vele, fémdobozban tárolta, mégis megrepedt a kijelző. Képek a gépről az alábbi linken.
[link]Most már 5 embert találtunk, akinek ugyanez a problémája, és ebből 3 képpel tudja igazolni ezt.
-
-
válasz
metaljesus #42 üzenetére
PL. hogy az eee-t kinyitva töltsd mert megjárod ha a kijelző átmelegszik...
-
metaljesus
csendes tag
nekem nemrég a nagyobbik ssd szállt el a 901-esemben, ezek után nem sok jót remélek
mondjuk így legalább tudom mire számítsak és felkészülhetek -
-
ZeUS2140
aktív tag
válasz
Black-Ghost #35 üzenetére
tudod minden lappal, és egyéb periferiaval lehet gond. De nekem asus szinten csak a ar/teljesitmeny, beleokoskodas, garancia, szerviz miatt tagadjuk meg a forgalmazását.
Netshop-okkal általában nincs gond gari terén.
Szla másolata általában elég. Ha ledumálod velük, akkor általában feles ktg-el futár oda-vissza viszi a cuccot. -
zdanee
őstag
Kifejezetten szerencsesnek erzem magam, h anno a HP-notimat a notebookstroeban asis-ban vettem, azaz a HP helyett a notebookstore vallalta a garit. Amikor 1 eves kora korul megjelent 1 pixelhiba, es levallt az elolapi jack-csati, 2 heten belul szo nelkul csereltek a teljes felsoreszt TFT-stul, az alaplapot, es meg az akksit is (esett a teljesitmenye es egy apro darab levallt a sarkarol, ezert lotyogott). Ezekre a hibakra joreszt kirohogott volna a HP (1 pixelhiba nem hiba, raadasul max panelt, nem teljes felso reszt csereltek volna), az akksi termeszetes h elhasznalodik, a kilazult jack-csati meg a gep aljanak eltavolitasa utan kb 3 perc alatt visszaforraszthato (par evvel kesobb magam is megcsinaltam).
-
Solten
őstag
eeeuser.com-ról:
"Pets, friends, sleep walking, etc. could all be probable causes."
Szerencsére a kicsikém még nem végzett "önroppanást".. (kop-kop-kop)
-
atom87
aktív tag
Üdv!
Ehhez az ASUS szerviz/garancia dologhoz szeretnék hozzáfűzni pár gondolatot:
3 éve fősuli kezdés Pécsett, Mérnök Infó szakon, első félév vége felé akkor még sulinetre sikerült megvenni a kiszemelt ASUS notebook-ot. 2 év gari, most járt le novemberben. Már új korában sem lehetett vele CD-t írni, mert üresen adta ki a CD-lemezeket. Látszólag elkészült a lemez, kidobta de közben mégsem volt rajta semmi adat(nem szimulációs írás volt). DVD-t simán írt. Meg már olvasni is alig tudott bármilyen lemezt a gari vége felé. Így eldöntöttem, kicseréltetem, ha tudom az optikai meghajtót.
Nah lényeg annyi, bevittem a notebookstore-ba hogy ez és az a probléma, garanciálisan meg lehetne-e oldani a cserét? Készségesen mondták, hogy megoldható. Adtak egy tel számot, ami a magyarországi szerviz száma volt, ezen kellett megbeszélnem hogyan, s miként játszódik le a szervizelés.
Fel is hívtam, mondták garancia futár eljön érte, elviszi fel Pestre, kicserélik a meghajtót, majd vissza is hozza a futár, kb 2 hét alatt. Óóó mondom az kicsit sok egy meghajtó csere miatt, nem lehetne-e az, hogy a futáros ember kicseréli aztán csókolom(merthogy a futáros állítólag hozzáértő ember ASUS-éknál, nem "sima" futár)?? Válasz: NEM! Mindenképp fel kell vitetni. Én megköszöntem a fáradalmat, elbúcsúztam és kinyomtam a telót.Szerény személyemnek minden napos használatra kell a gép, nehezen tudok érvényesülni nélküle és a 2 hét kiesés nem fér bele. Lehet hülyének néznek páran emiatt, de inkább vettem egy meghajtót és kicseréltem otthon. Ja igen és nem notebookstore-ban vettem a meghajtót,mert ott dupla annyiért kínálták, mint egy mezei számtech boltban...
Jó meg szép, hogy házhoz jönnek a gépért, neked gyakorlatilag nem kell menned sehova. De nem mindenkinek jó az, hogy 2 hetet kellene várnia egy ODD cserére.
Nekem ez a személyes tapasztalatom velük.
Szép napot!
-
Black-Ghost
csendes tag
Sziasztok!
Nekem van egy ASUS P5N32-E SLI alaplapom, két hete az esti szabályos leálítást követően reggel nem tudtam a gépet bekapcsolni. Elvittem egy helyi szervízbe, ott mondták hogy a lappal lesz a gond. Most venném fel a kapcsolatot az üzlettel ahol vásároltam. Az olvasottak alapján már előre félek.
Kérdés:
Mennyiben nehezíti meg az ügyintézést hogy a lapot (és az összes többi alkatrészt is) egy netáruháztól vettem?
Külön garancialap nincs csak számla, gond ez?
Van valami tapasztalatod erről a lapról, késöbb is lehet vele gond?A cikket olvasva körbe telefonáltam a haverokat, ketten is mondták hogy ez biziny tipus hiba,
túl vékony és rideg üveget használtak a gyártás során, és sokszor már a szállítás közben berepedtek a kijelzők. Ugyhogy hajrá ne add fel. -
Angel18
csendes tag
Szia,
Elsőre mindenki ezt mondta rá. De erre meg megint csak azt tudom mondani, hogy tényleg semmit nem tettünk a készülékkel. És mint az az idők folyamán ugye kiderült, nem én vagyok az egyetlen, akinek ez történt az LCDjével. A külföldi fórum oldalon, a mai napig vannak hozzászólások, és egy hozzászóló képet is tett fel a saját gépéről a hibával. Lásd: [link] [link]
Ha megnézed az én gépem és az ő hibája nagyon hasonlóan néz ki, csak pár centivel arrébról indul, és nekem kikapcsolt állapotban nem látszik a kijelzőn a hiba.
Nem tudom mi lesz még a közeljövőben. Egyelőre bizakodva várom az ígért e-mailes választ. -
Ariadne
őstag
Írtátok páran, hogy fogyasztóvédelemhez fordulni. Sajna ők ténylegesen nem tesznek, nem is tehetnek semmit, csak tájékoztatnak a jogaidról, jobb esetben pontosan (ha levélben kérdezed, korrektebb válaszokat adnak, telefonon nem mindig). Nekik van egy saját éves tervük, hogy mikor milyen termékeket ellenőriznek, és nagyjából azzal el is vannak, nem igazán tudnak/akarnak tenni semmit ezen túl. De mondom, ez részben azért is van, mert kevesen vannak, és kevés a jogosultságuk. Persze attól még pár közérdekű keresetet indíthatnának néha, mondjuk a (hálistennek kimúlt) mistral szinten működő cégek ellen...
-
ZeUS2140
aktív tag
Sziasztok!
Én megtagadom az asus termékek forgalmazását. Akartak már miatta bepanaszolni fogy.védelemnél, de nem érdekel.
2007-ben 10 asus termékbol 11-et küldtem vissza garba nagykerbe.
2008-ban egy deluxe lapot visszaküldtek test ok status-al, hogy működik.
Mondtam nekik, hogy ha ennyire nullák szakmailag, akkor majd én felviszem nekik Pestre és megmutatom.
Nincs hang, nincs hálózat. test ok. Ja. Forgatja a ventit. Működik...
Válasz: nincs lehetőségük a terméket OP rendszerrel tesztelni.
Már boot folyamat előtt hiányzott a lan, snd az irq listából. Nem kell hozzá OP.Szóval mi asus-t nem forgalmazunk és ahol csak lehet elmondom a véleményem.
Próbáld meg fogy.védelemnél benyomni a témát és keress egy valakit, aki az esetleges ügy előtt már ad neked hiv. szakvéleményt.Hajrá!
Üdv!
U.i.: csak hogy nem az asus hibája. De az. Az is az ők hibája, hogy csere-garba visszaküldenek egy poros használt alaplapot, amin pl az összes ide (mind az 1
) és az összes usb el van görbülve, mintha kitépték volna egy házból. Mikor kérdőre vontam őket, a válasz csak annyi volt, hogy ez lehetetlen. Köszönöm.
-
33as
senior tag
Nagyon sajnálom Angel18-at a kialakult helyzetért, de azért nem igazán az Asus-t kellene szidni a kialakult helyzetért! Csak abban látom az Asus hibáját, hogy engedélyezte ezeket az elmeháborodott, lehúzó szerviznek magukat mondó cégek működését.
Az egyik hozzászóló írta, hogy Asust soha nem venne akkor ennyi erővel Apple,Fuji, MSI....stb notebookot se vegyen senki mert meghibásodik.
-
Đ@n!
tag
Undorító... Pfuj, Sok sikert nektek. Én az LG telómat feladtam
... De most a hardwarek is mennek ki a csehekhez ha szarok??? ez azért tulzás. úgy tudtam a bolt szervízje vizsgálja be és ő küldi tovább...
-
Gondolom egy új adalék a dolog a "miért nem szeretjük az Asust" témához.
Talán attól van a dolog mert a töltés alatt felmelegszik a gép (nincs eee-m, csak gondolom) és a kijelző kissé nem bírja a hőtágulást?
De a hozzáállásuk meg... Kritikán aluli.
Mondjuk sose voltam elalélva tőlük, hát ez sem emelte őket sehova a szememben. -
sanzi89
addikt
Sajnálom a helyztedet, nagyon nem tudok semmi újat vagy okosat mondani, csak annyit, hogy kitartás. Fránya dolog a mai világban a garanciális ügyintézés.
De azért, hogy egy ellenpéldát(?) is említsek. Egy ASUS WL-500W routerem adta be a kulcsot, boltnak postán fel, bolt szervíznek be, szervíz megállapítja, hogy nem javítható, router csere. Mindez történt 2 hét alatt úgy, hogy Békésről kellett Budapestre fel meg leküldeni a cuccot. Nem tudom, hogy min múlik a dolog, komolyan. Ezek szerint csak szerencsés voltam. Vagy ez lenne a normális, és mindenkinek ennyi kéne, hogy legyen a gariztatás?
-
sNORh
addikt
nekem alapból megvan a véleményem az asusról, főleg a szervizükről, mennyi notit küldtem vissza még az "NSE Hungáriának" míg megnem szünt asszem szeptemberben, és azóta ezek vannak..
Sajnálom, szemét banda.. -
infectedmann
őstag
Az a fránya szerviz
Sajnálattal olvastam az esetet és eléggé felháborító valamit undorító, hogy a saját hozzá nemértésüket veled akarják megfizettetni.Ha már laptop akkor az egyik ismerősöm még mindig szívja a fogát az Apple notija miatt már tavaly március óta-> A Story
Remélem nekem sosem lesz ilyen problémám, és sok sikert és kitartást mindenkinek aki jelenleg is szívja a fogát a csodás szervizek miatt
-
^Clown
addikt
Szerintem is az lehetett a helyzet, amit egy kolléga az imént leírt, mégpedig: minden anyagban vannak természetes feszültségek, amelyek nem homogén eloszlásúak. Például a régi műanyag vonalzók is mind egy helyen törtek el (talán 10cm-nél), mert ott volt a műanyagban a legnagyobb feszültség. Az ilyen felgyülemlett feszültségű helyeken, ha valami "stressz", behatás éri az anyagot, akkor elrepedhet: ez a hatás lehetett a töltés is, hiszen az valószínűleg lecsukott kijelzővel történt. A gép melegedett, a kijelző is melegedett, a feszültség túl nagy lett, és reccs. Olyasmi ez is, mint amikor egy földrengés kialakul (persze ott nem hőmérsékletről van szó, de ott is feszültségek vannak jelen). (A Műszaki Egyetemista kollégáktól elnézést kérek a pongyola megfogalmazásért : )
A jogszabályokhoz nem igazán értek, de ne hagyjátok annyiban: irány a fogyasztóvédelem, kermi, küldjétek be a homárra is, hátha ott lesz egy-két szakavatott fórumozó, aki tud ötletet adni, mitévők legyetek.
Az Asus eddig sem volt a legszimpatikusabb márka, de ez után... Hihetetlen, hogy egy kijelző cseréje megér nekik annyit, hogy több 10 ember tesz le egy életre bármilyen Asus termék vásárlásáról. Ezen kéne, hogy elgondolkodjanak!
-
Gerisz
addikt
Hát sajnos mindenki azon van, hogy kibújjon a garancia alól! (tisztelet a kivételnek)
Öcsémnek van egy MacBook-ja szintén tanulásra. Hát nem ekkora a probléma, hogy ne lehetne használni. Neki elrepedt a billentyűzetnél a műanyag. Hasonló módon mint itt. Nem Ő az egyetlen, vannak egy páran, tudnak is a hibáról a szervízben. Vállalták is a cserét! Bizony vállalták! Megírták, hogy cserélik, küldje el a számla, garancia másolatát. Rendelik az alkatrészt! Be kell vinni a szervízbe és meg is csinálják! Elküldtük, azután válasz se telefonra, se e-mailre, se semmilyen megkeresésre! Decemberben lejárt a garancia, fél év alatt semmire nem jutott! Sz*rnak ezek az emberre! akkor jó mikor kicsengeted a lét!
-
bazsade
tag
ha jól tudom a kötelező 1 év jótállás időtartama alatt a gyártónak kell bizonyítania, hogy a tulajdonos hibájából keletkezett az adott hiba. ha nem ismerik el irány a békéltető testület, ha nem hatja meg őket (ált. azért megszokta, mert ott jelzik, h a bíróság következik) lehet pereskedni. és ha tényleg nem bizonyítható, hogy a felhasználó hibázott, akkor csak bátran. felháborító, hogy fizetettni akarnak egy ilyen dolog miatt! fuhhh
-
#48351796
törölt tag
Nos, ezt a kommentet lehet az ASUS felé továbbitani!
Kinyalhatják a vásárlók seggét! Jobb helyen meg is teszik, képletesen....
Az biztos, hogy eddig sem vettem Asus-t, de ezután olyan ivben kerülöm, és mindenkit lebeszélek róla.
Amikor ott a bizonyiték, hogy nem ég le a pofájukról a bőr, hogy teszik az ártatlant?
Gerinctelen, gusztustalan viselkedés. Nálam leirták magukat, és az ismerösi körben is!!!! -
Router
őstag
Töltőre rakás is elősegíthette a problémát szerintem.
Láttam már pár bekönyökölt LCD-t de ezen tipikusan látszik, hogy a feszültség miatt pattant el a satnya vékony üveg. Ha valamit a bill. és a kijelző közé csuksz akkor szépen csillag alakban reped meg a panel és az első fólián is látszódik sérülés.
Töltőre rakást csak azért említettem mert ezeknek a dolgoknak hajlamos eléggé melegedni az akkuja így ha gyárilag feszült a kijelző akkor akár pár fokos hőemelkedéstől (főleg becsukott állapotban) lazán lesz akkora feszültség a panelban, hogy elpattan.
-
k78chriss
tag
-
Godefroy
senior tag
Előljáróban annyit: Asus-t nem veszünk!
Kifejtem.
Szerencsém volt Asus hazai disztribuciójánál dolgozni egy ideig szervizesként.
Garanciális ügyintézésük már akkor is egy kalap kaki volt.
De nem tanultam az ügyfelek kálváriájából és vettem magamnak egy ASUS 730 as PDA-t.
Mindne nagyon szép és csili vili volt 2 hétig amikor elromlott, semmire nem reagált.
El is küldtem a 140 ezres PDA-t annak a rendje és módja szerint garanciális javításra a hazai szervizbe. (rövid i a szerviz sokan elvétik!).
Kérdezgette minden héten hogy áll az ügy azt mondták alaplap (nyák) csere, de nem kapnak alkatrészt.
Mikor 2 hónapja volt ott a készülék úgy hogy elötte 2 hetet használtam elég ideges lettem.
Felhívtam fogyasztó védelmet, aki kijelentette az EU hoz való csatlakozás óta megszünt a 15 napon belül ki kell javítani kötelezettség (cserkészüléknél 30 napon belül) már csak az az érvényes, hogy a "lehető legrövidebb időn belül, anélkül hogy a fogyasztót kár érné"
Na ez egy gumi megfogalmazás. Ezek szerint kérdeztem ha 1 évig nem javítják akkor nem javítják. A válasza a fogyazstóvédelem jógászának igen.Végülis kapcsolat révén beszéltem Asus európai központjával és ők odaszoltak szervizbe akik végülis adtak csere papírt.
Tehát Asus szépet jót igér, amig müködik nincs is baj de a garanciája...Egyébként fogasztóvédelem egy másik esetben sem segített, amikor Adidas cipő 2 hét után kettétört talppal visszavittem (elöttem hosszú sor kigyozott a Váci utcában ugyanazzal a fajta cipővel és ugyanazzala problémával. majd 2 hét múlva kermi visszadobta miszerint nem rendelteés szerű használat azaz jártam a fútó cipőben...)
-
copass
veterán
-
guickly
újonc
nagyon szerencsétlen eset.
sajnos, tapasztalatból mondom a következőt!
egy ilyen sérülést nem fog a gyártó lenyelni jótállásban! és mivel jótállásom kívül helyezték, az összes utaztatást,bevizsgálást még Rád is terhelik(számlázzák).
DE!!
ha Te vagy a fogyasztóvédelemmel közösen betudod bizonyítani, hogy nem történt fizikai behatás, akkor még kár igényt is benyujthatsz, mert visszamenőleg garanciális ügyként kell a gyártónak kezelni! és akkor mindenért meglakolnak(meglakolnának).
amúgy a fogyasztóvédelmet mindenképpen belekell venni!! nekem már 2szer segítettek!! -
Ariadne
őstag
Nem is kell átmenni oda, sokáig jártam oda tanácsot adni.
Próbálkozzatok annál a kereskedőnél, akinél vásároltátok. Ez a kulcs, mert a szerviz lerázhat, az üzlet, akitől vetted, ők viszont nem. Velük ugyanis kötöttél egy adásvételi szerződést, ő köteles jótállni, ha rejtett hibája jön ki a készüléknek. És itt erről van szó. Be kell menni, szépen, de erélyesen közölni velük a helyzetet, és az asztalra csapni. Az NFH honlapján Dokumentumok menüben fent vannak a vonatkozó jogszabályok: 151/2003 korm. rendelet, 49/2003 GKM rendelet, no meg a Ptk.Ezek alapján csak akkor utasíthatja vissza a kereskedő a (neked ingyenes) javítást, cserét vagy a teljes vételár visszafizetését, ha bizonyítja, hogy külső behatásra ment tönkre. A saját szerviz véleménye nem számít, hiszen elfogultak, érdekük, hogy azt mondják, a fogyasztó okozta a hibát. Egy Kermi vizsgálat eredményével már ki lehet egyezni, de persze ezt is nekik kell fizetniük. Sajnos nem szokták akarni legtöbbször...
Ilyenkor érdemes beírni a vásárlók könyvébe az üzletben, miután elmondtad a magadét és megtagadták, ami jár. Írd bele, mi történt, mikor és hogy mit kérsz. Erre kötelesek reagálni. Ha ez megtörtént, érdemes elhozni egy példányt a bejegyzésből (jár!), és ezzel együtt lehet a helyi békéltető testülethez menni (az MKIK honlapján fent vannak az elérhetőségeik). Ők döntenek az ügyben, szinte biztos, hogy neked fognak igazat adni, ingyen járnak el. Viszont nem kötelező erejű a döntésük, de ha nem teljesíti a cég, nyilvánosságra hozzák. Ez persze nem sok, de egyrészt belinkelheted minden hardveres fórumra, a hozzáállásukat illusztrálandó
, másrészt ha normális a cég, akkor azért ebből értenie kellene, hogy mire kötelesek.
Ha ez sem vezet eredményre, akkor érdemes lehet perelni is szerintem, főleg ha a családban, ismerősi körben akad ügyvéd, de vállalkozó kedvű joghallgató is jó lehet, mivel ez alapvetően nem egy bonyolult ügy. Akár ügyvéd nélkül is végigvihető, nem kötelező, de persze azért érdemes legalább jogi tanácsot kérni. Tudom, hosszú, és némi pénzbe is kerül, de ez az utolsó lehetőség.
Remélem tudtam segíteni.
-
p3rgam3nt
tag
Hát ez durva!
Remélem mihamarabb megoldódik a probléma , szorítok Neked!
Én is gondolkodtam h veszek a zasszonynak egy ilyet , de ezek után ... -
doberman
senior tag
Nem irigyellek, és valóban úgy tűnik nem egyedi a kijelzőrepedés....
Már előre félek: Asus PDA-m hard reset után nem bootol fel csak az asus logót mutatja.
jövőhétre várom a RMA számot... - mindenhol ahol olvasom,a garanciális szervízzel nem lesz
egyszerű menet....Azt hiszem bukmárkolom ezt a topicot, és jelentkezem ha "valami" lesz..
-
madcom
csendes tag
Szia. Az hogy panaszkodtál ès eddig nem vàlaszoltak halasztò hatállyal kell hogy legyen a hatàridöre. Küldj nekik egy tèrtivevènyes levelet amiben kèred a noti Kermi vizsgàlatàt (persze ha tuti,hogy nem te okoztad mert ha ezt hozzàk ki akkor annak a költsègèt is ràdverik) Illetve, mivel munkacèlokra hasznålod hivd fel a figyelmüket arra, hogy a kèsedelmes javitàs miatt hiànyzò munkaeszközböl eredö plussz költsègeket polgàri peres ùton fogod èrvènyesiteni.
-
Angel18
csendes tag
Sziasztok!
Én vagyok ennek a sérült laptopnak a tulajdonosa. Nagyon köszönöm az eddigi hozzászólásokat. Igazából, most még várok a válasz levélre, és próbálok mindent megtenni, hogy találják embereket, akiknek még hasonló problémájuk van, hátha ezzel sikerül segíteni, és gyorsítani az ASUS munkáját.
Elvileg garanciálisan kéne javítsák, de a szervíz visszaküldte, hogy "Ügyfél által okozott kár!" és ezért kaptam a számlát.... :S
vtechun, a Te ismerősödnek mikor történt ez a készülékével? És hogy zajlott az ügy menete? Megtudnád írni?A továbbiakban is nagyon várom a segítő hozzászólásokat. Hátha sikerül előrébb lépni, és ha másnak is van ilyen problémája akkor pedig közösen bizonyítani az igazunkat az ASUSnál.
-
SylverRat
csendes tag
homár?
-
Xmodule
őstag
Ehh de durva. Hát minden esetre köszi, hogy írtad ezt a cikket. Általában olyan cuccokat érdemes venni, aminek van szervíz háttere. Persze ezt sosem lehet tudni előre, de most, hogy ezt leírtad már tudjuk az asus, hogyan viszonyul a netbook -ok hoz. Nekem anno volt egy Fujitsu laptopom, de inkább eladtam, mert úgy voltam vele, hogy nincs elég jó szervíz háttere. (meg amúgy sem tetszett a laptop)
Amúgy tiszta ideges lettem, mikor olvastam az írásodat, mert hasonló helyzetben olyan ideges lennék, hogy széttépnék valakit. Nem szeretem mikor hülyének akarnak nézni. Mondjuk, hogy olyanért fizetni ami nem is az én költségem lenne. -
hemaka
nagyúr
Szerintem feszült benne a kijelző, és amikor összecsuktad berepedt. Régen volt pár ilyen eset. Csak mostanában már nem értem miért, mert simán hajlik pár milimétert az egész kijelző, tesztelve is vannak ezen a téren. A feszültséges eset is lehetséges, de abban már kevésbé vagyok jártas. Reméljük azért már nem sokáig húzódik ez a herce-hurca.
És szerintem is mindenképpen vedd fel a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel. -
vtechun
veterán
Az én egyik kedves ismerősömnek a 701-es tipussal volt hasonlo elmenye, neki csak vmi 18 ezer volt a javitas. Pedig o meg csak radugta a toltore, aztan valamiert szerintem gyarilag is mar feszultseg lehetett a kijelzoben, mert az is berepedt, de nagyon durvan....
-
hastala
csendes tag
De mocskok. Kiszámlázzák az elvileg garanciális javítást???
Ilyenkor szerintem a magyar fogyasztóvédelemhez kell fordulni....
www.fogyasztóvédelem.hu
Ha ők nem segítenek akkor senki ..
Sok szerencsét
Új hozzászólás Aktív témák
lo (Alcím lehetne az is : Hogy vetessék meg kétszer a netbookot.) Történt, hogy egy nagyon kedves barátom...
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- Keresünk dokkolókat
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest