Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#501) sony68 válasza sanyi0627 (#500) üzenetére


sony68
csendes tag

Nekem sikerült, de pusztán a pulzus mérés "csak kézi mérés" nem elég, ki kell a tevékenység figyelést is kapcsolni! Utána nem kajál fölöslegesen! :)

(#502) Lasersailing


Lasersailing
senior tag

Ma kaptam értesítést, hogy új frissítés található az órához. Telepítettem, azóta brutális tempóban merül. Most kb 5 perc alatt lement 5%-ról 0%-ra. Korábban 5%-ról még órákat bírta.

hely, wifi, pulzusmérés, AOD kikapcsolva, csak BT van bekapcsolva. Tapasztalt valaki hasonlót? van ötlet mit lehetne tenni?
(Már "megszoktam" (na jó próbálom elfogadni), hogy minden nap töltenem kell 1-2órát min., de ha nem bír ki csak pár órát, akkor használhatatlan...)

(#503) Maxxy10 válasza Lasersailing (#502) üzenetére


Maxxy10
addikt

Próbálj meg egy gyári visszaállítást. Én már rég nem használom eladni se tudom mert kb senkinek nem kell :DDD Ilyen nevetséges összegeket ajánlanak érte pedig nem kérek sokat 50£ de ez alatt inkább oda adom majd valakinek ajándékba.

(#504) ollie válasza Maxxy10 (#503) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Hát, 100 font körül már meg lehet venni leárazva az Active 2-őt, annak fényében meg sok az 50 font használtan az Active 1-ért.

***

(#505) Maxxy10 válasza ollie (#504) üzenetére


Maxxy10
addikt

Na igen de már vagy fél éve is ennyiért volt fent akkor se kellet senkinek. Nem baj talán majd szerencsém lesz.

(#506) Lasersailing válasza Maxxy10 (#503) üzenetére


Lasersailing
senior tag

Köszönöm, végül úgy tűnik, hogy ez segített!

Ami érdekes és hátha másnak is fontos:
- előszőr nem akart sikerülni az újraszinkronizálás, sehogyan sem. Ráadásul annyira gyorsan merült, hogy töltés közben ha be volt kapcsolva akkor is fogyott az akksikapacitás!
- majd legyalultam a wear-t a telefonról, hogy 0-ról kezdjünk "új életet"
- Tegnap mikor befejeztem a telepítést (9 körül lehetett) 92%-on volt
- ~30 órával később 27%-on van a töltés (-65%). Ez nagyjából az amit hozott eddig is.

(#507) imis


imis
senior tag

Nem működik a kijelző, de közben a telefon mutatja, hogy az óra 94%-on van próbáltam kikapcsolni az órát, felvillan a kijelző, aztán semmi,
próbáltam újra csatlakoztatni, felismeri a telefon, de a kijelzőn semmi,nem érzékel és így nem tudom leokézni.
Ébresztési időben rezgett az óra egyébként.
Esetleg hogyan tudok régi firmware-t rátölteni, vagy resetelni az órát? sajnos nem találtam infót, ill. "Állítsa vissza a firmware-t az sdb segítségével" számomra nem érthető. :F

(#508) Lasersailing válasza imis (#507) üzenetére


Lasersailing
senior tag

Szia,

Én is így jártam: mivel garanciális volt szervizbe vittem, nem próbáltam visszaállítgatni. Állítólag már kész, csak még nem tudtam átvenni.

Ha számlával felhívod a Samsung 80-as számát, akkor a gyári szám alapján megmondják, hogy élő e a garancia (1 év ill. 2 év garival is árulták). Enyém 19 hónaposan produkálta. Tiéd hány hónapos?

(#509) imis válasza Lasersailing (#508) üzenetére


imis
senior tag

Sajnos több, mint 1 éves, ebay-en vettem angolból . Megnéztük. A kijelentés döglött meg. Egyébként rezeg hívásnál.

(#510) kekedi


kekedi
senior tag

Sziasztok.

Az asszonnyal felváltva használjuk az órát. (pontosan ő csak néha). Van arra mód hogy telefon vaktaskor ne álljon vissza gyári állapotba? Másképp kérdem, van arra mód hogy telefon vaktaskor, ne kelljen több percet várni?
Volt rá példa, hogy indulás előtt 2 perccel szerette volna hogy az ő telefonjára csatlakozzon.... Na hát az nem sikerült. Otthon is hagyta. 🙂
Köszi

(#511) ollie válasza kekedi (#510) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

vaktaskor = váltáskor?

Az óra arra van tervezve, hogy egy telefonhoz van csatlakoztatva folyamatosan. Ha másikhoz akarod, akkor mindenképpen gyári állapotra fog visszaállni. Hogy miért? Mert te sem akarod, hogy ha elveszted az órát, akkor valaki a meglévő adatokkal párosítsa a telefonjával, és megszerezzen minden információt, ami az órádon van. Szóval ez biztonsági okok miatt van, és így van ez jól. Megjegyzem, ha bármilyen okos eszközt tudsz csatlakoztatni gyári visszaállítás nélkül egy másik telefonhoz, akkor azt ki kell dobni a kukába, mert nem biztonságos.

***

(#512) kekedi válasza ollie (#511) üzenetére


kekedi
senior tag

Igen váltáskor. Köszi :)

Mondjuk ez igaz. Erre nem gondoltam.
Köszi az infót!

(#513) tome0001


tome0001
senior tag

Sziasztok,
Adott egy Galaxy Watch Active óra, aminek a kijelzője (vagy valami más rajta) annyira behalt, hogy hard resetre sem reagál. Ami érdekes, hogy a töltsét felveszi, mert amikor a töltőre rakom, akkor rezzen egyet, de amúgy se kép se hang.
Van valami bármilyen másik mód a hard resetelésre mint az alsó gomb 7mp-ig történő megnyomása? Sajnos a Galaxy Wear programból már nem érem el az órát, mert visszállítás után már se kép se hang nem volt.
Esetlegesen gondolkozom, hogy elvigyem-e egy Samsung szervizbe, vagy nem érdemes, mert kb egy bevizsgálás is lenne vagy 15.000 ft szerintem, 47.000-ért meg már újat veszek?
Köszi előre is!

(#514) gyuri2008


gyuri2008
veterán

Kár,hogy nincs benne a véroxigén mérés :U

(#515) yoogie


yoogie
aktív tag

Sziasztok,

anyósom órája megadta magát, egyszercsak becsikozódott a kijelzője, majd bekapcsolni bekapcsolt, de valószínűleg a kijelzője off?

Valaki találkozott ilyennel, javítási költségek? Megéri javíttatni?

(#516) tome0001 válasza yoogie (#515) üzenetére


tome0001
senior tag

Ugyanígy volt egy kijelzőhibás órám (valszeg beázott). Irány a samsung szerviz, ott 30-35e között moondták a kijelzőcserét, de félő hogy az egész belsejét ki kell cserélni egy esetleges beázásnál (alaplap+akksi), az 70-75k lenne.
45-ért vettem egy újat. Szerintem engedd el...

(#517) padzso


padzso
tag

Hoztak hozzám egy ilyen elektronikai hulladékot: lcd halott, töltés, bt, rezgés működik. Az összes gombkombó hatástalan. Az óra kicsit több, mint 2 éves, gyártási dátum szerint, használva biztos nem volt annyit. Vicc. Szétszedném, de persze, hogy épp 3 ágú csavarhúzóm nincs. Röviddel előtte egy S7 edge bukott ki a tulajnál, szintén lcd bibivel.
Tehát az óra kukás, ahogy olvasom, hisz a jelenlegi árak alapján a javítás értelmetlen.

(#518) ollie válasza padzso (#517) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Amoled a kijelző, nem LCD, mint ahogy az S7-ben is.

***

(#519) kekedi válasza padzso (#517) üzenetére


kekedi
senior tag

Nem értem hogy jön ide az S7. Bár ha arra akarsz kilyukadni hogy rossz a Samu kijelzo, akkor pont rossz példát hoztál, mert nagyon nem egy mai darab egy S7 edge. Még ugyan sokáig bírta.
Azt viszont nem értjük mit szerettél volna ezzel az egész hsz-el.

(#520) padzso


padzso
tag

Köszi, köszi! Látom, ez egy halott topik. Megy a csomókeresés a kákán, mintsem: igen, az Active-nál előfordul ám a képernyőhalál.
Nekem az a fura, hogy egy nem több mint 2 éves óra tönkremegy idő előtt. Pont. Lassan ötéves telót használok, a képernyő köszöni szépen, jól van. Áh, hagyjuk, kösz a válaszokat, léptem innnen!

(#521) ollie válasza padzso (#520) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Alapból 2 év garanciát adott rá a Samsung, szóval ha meghal 2 éven belül a kijelző, garanciában cserélik.

Egyébként nem nagyon láttam képernyőhalálra panaszkodni itt másokat az óra kapcsán, szóval eléggé ritka probléma lehet.

[ Szerkesztve ]

***

(#522) Lasersailing


Lasersailing
senior tag

Sziasztok

Remelem jar erre valaki, aki tud segíteni...
Uj telefon miatt az órát gyari beállításokra vissza állítottam.
Azóta nem találom az időzítőt. Hol lehet beállítani?

Köszi előre is!

(#523) cigam


cigam
félisten

Az mitől lehet, hogy a telefon nem küldi át az értesítéseket? Mi a titka az értesítések jelzésének?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.