Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    nagyúr

    válasz kutga #11128 üzenetére

    Lehet, de más szolgáltatóknál is ehhez hasonló arányban vannak posztok. Így, ebéd után, rászántam ~¼órát egy kis gyorskeresésre :

    - Telekom : LINK , LINK, LINK , LINK , illetve a Yettel -re is(!) vonatkozó infó innen a Telekom topikból : LINK, + innen még egy a számos közül csak azért, mert több készülék is említve van LINK , stb, stb ..

    - Vodka : LINK , LINK, LINK , + ebben plö említésre kerül a gyakran figyelmen kívül hagyott ügyfelek közti priorizálási gyakorlat is LINK. Illetve egy marék hasznos tény, amelyek a többi szolgáltató hálózat-üzemeltetésében is jelen van : LINK
    Itt, érdemes erősebben szűrni, mert a voda sokkal nagyobb 3G lefedettsége miatt több poszt van, amelyeknél ugyanazok szimptómák nem 4G -ről ⇒2G/2Gᴱ -re fallback közben jelentkeztek, hanem 3G -ről ⇒2G/2Gᴱ -re.

    -Yettel: LINK , LINK , LINK , LINK , LINK , LINK , LINK , LINK , LINK , LINK , de van számos 'gyöngyszem' is, plö ez a bőség zavaráról :LINK, vagy ez : LINK a frekik vs üzemidő relációja egy teljesen más készülékkel (is!), stb, stb ..

    + Két szolgáltatónál találni olyan probléma-szálat is, amely bő 2év után sem oldódott meg, amióta ~kb elkezdődőtt mindháromnál az 5G kiépítés ...

    Szóval, szerintem, arányaiban nagyjából ugyan annyi van mindegyiknél, és nem kivételez az egyes gyártók többféle készülékeivel sem ...

Új hozzászólás Aktív témák