Hirdetés
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Gurulunk, WAZE?!
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
Új hozzászólás Aktív témák
-
nexus6
aktív tag
na én ennél a szériánál elegem lett, az 5.2 pályát egyszerűen nem tudtam megcsinálni, persze tudom lehet szkippelni.. megnéztem rengeteg videót és 12 másodperccel jobb időt megyek mint az ellenfél de az átlagsebességem állandóan 204 alatt van jóval. olvastam hogy a 6.2 és a 6.4 is durva. ezzel szemben az rsr2018 meg elég könnyű lett, szerintem,
-
Sordoran
addikt
-
Thx.
Majd megnézem, hogy a csájnafonjaimon (merthogy nálunk csak az van) mennek-e, lehet-e frissíteni egyáltalán (van még 4.2, 4.4, 5.0 droid otthon bőséggel - 4.4-en már nem veszi be a lementett állapotot pl...)
Úgyis most tervezek (a héten) az egyik telefonra 4.2-ről 5-ös frissítést felszuszakolni. -
Petya25
őstag
-
szaszyka
senior tag
-
Petya25
őstag
Kár volt vele vesződni, de valamelyik nap kicsit lájtosabban előadtam ezt amikor a lista végén kullogóknak károgtak. Na rögtön kaptam hideget-meleget, meg faszozást. Tiszta képzavar van emberek fejében, mintha ezen tényleg a zsebpénze múlna, de komolyan. Nézz rá a FB-ra, károg mindenki, hogy ez így nem mehet tovább, stb. Én is csak pár futamonként esek neki, 3 exclu van hátra, de lehet úgy is marad a frissítésig.
-
Aladdin
aktív tag
Január elején akcióztak egy csomó exes autót, el is kúrtam vagy 2000 aranyat

Az mondjuk abban a pillanatban nem esik jól az embernek, de utána mikor megcsinálom az adott fullos autóval a szériát és az exes versenyt, jönnek vissza az aranyak. Jó, persze nem annyi, de addigra elfelejtem, h mennyit belenyomtam, és örülök az aranyaknak
-
Petya25
őstag
Úgy gondolnám, hogy egy meglévő, de nem fullos, már sehol nem használható kocsit tök értelmetlen fullozni. Erre nagyon kis % áldoz szerintem. Viszont az excluba bekerült gépeket érdemes fullozni, "még akár pénz árán is". Persze nem nekem... Na mindegy, lehet az akciót nem hagyom ki. Csak a garage értékbe számít...
-
Petya25
őstag
Most a 18-as Nascart nyomom és még van a 4 utolsó exclu, ennyi.
Szerintem kitart 2 hétre nekem.
Kicsit túltoltad szerintem.
Tudod: "Drágám, neked is pont ugyannyi időd volt rá!" 
WTTT-n A-ra nagyon fanaticnak kell lenni, kb 100 ember ezen a bolygón, kár erölködni...
Valahol azt olvastam, hogy megint átvariálják a szériák csoportosítását.
Remélem nem kell megint totál feleslegesen megfutni komplett kategóriákat. -
Faur
csendes tag
Sziasztok!
Lehet, hogy hülye kérdés, de ezt hogy lehet megoldani? Mentés miatt kérdezem.
A-val belépéskor megkapom a 100 goldot, elmentem. Ezt a B-n nem tudom visszatölteni felhőböl, mert amint belépek ott is megkapom a 100 goldot ugyanúgy. Amint visszatöltöm akkor ugrik az egyik 100-as.
Vagy hogy van ez?A kétféle rendszerű kütyü adott...ha csak ez kell.
Köszönöm.
-
Zozzy94
tag
Wtt nem igazán szokott érdekelni, mert mindig úgy jön ki, hogy a 4-ből 1 kocsi hiányzik jó tuninggal és így asszem C-D-E csoportig tudok brillírozni.
Android emulátor az mi lenne? Számítógépen futtatott virtuális gép? Hogy kapcsolódik a(z) RR3-hoz?

Bérelni tuningokat? Húhaa...mennyi mindent nem csináltam még ebben a játékban
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Köszönöm a választ

-
DigitXT
félisten
Nekem is csúszkált néha kicsit érthetetlen módon, de maradt 3 mp.

Top Speed csak 307.32, mert elóvatoskodtam a sikán előtt a féktávot.Szerk: ja igen, az első verseny óta "assziszt" nélkül. Még a One X-en
kezdve is, tehát nem mondható, hogy atomerős vason, nagy kijelzőn.
A mai napig a legidegesítőbb az első kötelező verseny, Laguna Seca
a telepítés után, mert annyira csiga az asszisztokkal, hogy az már fáj.
Viszont az U11-en már elég jól hasít, kár, hogy anno nem ilyen volt.
Terapeuta: vannak fix/referencia fékezési pontok. Az első elszállásnál
kiderül, hogy a kocsinak az adott tuningszinten rosszabb a féke a már
megszokottnál, így a következő nekifutásnál mindig korábban fékezel.
Megfordítva, ha elsőre túl jó a fékhatás, lehet picit rövidebb féktávokat
venni. Nekem bevált stratégia, hogy TT-n sem erőltetem az első kört...
Ismerkedem az autó/pálya kombóval ez persze nem gyors: másodikra
ezért könnyen javítok, harmadikra meg mehet az ereszd el a hajam.
Testarossánál az első kísérlet 3:45 volt, abból faragtam 2.8-at, 1.7-et...
Végül megint 1.7-et, ami már elég volt a Top50-be: a full tuning miatt a
Drive baromság nem játszik, így csak a javítások állíthatnak meg.
Természetesen 3-4 mért körre szokott jutni pár eldobált, újrakezdett is. -
Terapeuta
őstag
Mindamellett, hogy a fakezűségem alap
, azért assziszt nélkül egy viszonylag hosszabb pályán kimérni a féktávokat egy új kocsival szerintem ez A "feladat". A tapadós, de kicsit lassabb kocsikkal az ember nem száll el azonnal, ott pályán maradsz - és vihed tovább a kőrt - , de a gyors és csúszkálos kocsiknál, főleg mikor offtrack rögtön kivág, azért kell futni párat, és ez főleg hosszabb pályán macerás.Aztán lehet abba is hagyom a játékot, mert nem látszódik, hogy meg akarnák oldani a fejlesztéseim eltűnését...
-
DigitXT
félisten
Szerintem az ilyen kihívásoknál derül ki, hogy ki mennyire fakezű.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Mert ha azt mondja a játék, hogy 2:14, akkor az 2:14 mindenkinek...
Ellenben egy sima "legyél első" az már az ellenfeleken is múlik.
És az közismert, hogy alkalmazkodnak a botok, tehát nem mérvadó.Kár, hogy nem lehet levenni a tuningot: lehetne nézni mennyit számít.
Sokat. De ahogy írtad, adott esetben akár könnyebben csúszhat, stb.Szerk: agyonfikázott Testarossával kanyarítottam egy 50. időt, pedig
abszolút nem kedvencem Le Mans. (Azért a WR-től messze vagyok,
mert az valami 5 mp-re van, nekem még olyan 2-3 kinéz több nem...) -
Petya25
őstag
Szerintem állítgatják pályáról pályára, hogy melyik gép hogy viselkedjen.
Az 5. napi Nürburg elég fos lett, eddig nem csúszkált a Farka, totál stabil volt, most meg össze-vissza farol, hogy győzd összeszedni a sok off-track mellett. 6. nap már limiten lesz szerintem a 21 tuninggal, még enni akar majd a gép... -
axod
tag
Én még nem mertem nekiállni. Ha az entry vége előtt úgy döntök beszállok, akkor ugyanúgy végigpörögnek a napok egyesével, és nem egyben kell ledarálni, ugye? Eddig mindig elkezdtem első nap, de a Testarossa annyira felhúzott mire meglett, hogy ennek nem álltam neki
Köszi! -
lansone79
csendes tag
Sziasztok!
Végső elkeseredésemben ragadtam billentyűzetet, némi segítséget, tippeket szeretnék kérni. Kb. 3 éve játszom ezzel a játékkal, de elfogyott a türelmem. Egész egyszerűen nem tudok egyről a kettőre lépni gold tekintetében. Alapjában véve nem vagyok a csalás híve, de azt kell mondjam, betelt a pohár. Lényeg hogy van-e valakinek bármilyen tippje amivel aranyat lehet szerezni. Itt most konkrétan a hekkelésre gondolok...
Tele van a hócipőm, hogy 2-3 hónap alatt összeszedek 7-800 goldot, majd jön egy-két flash event és az első autónál lemegyek 1-200-ra, majd kezdhetem megint. Példának okáért, most végigtoltam a Ferrari FXX-K-t párhuzamosan a J50-el, gyakorlatilag le is nulláztam magam, pedig még ott lenne az One:1, meg a Lambo Centenario... Ez így nagyon körülményes és lassú. Szóval ha bárkinek lenne valamilyen használható ötlete, kérem ne tartsa magában... Köszi előre is! -
DigitXT
félisten
Amúgy mikor kezdődött az Event? Pár napig nem voltam belépve, most kezdtem... Amúgy kitekert kormánnyal lepadlózva természetesen ez is megcsúszik rendesen, de amúgy semmi extrémet nem vettem észre vezethetőségben, még tuning nélkül. Viszont a Testarossa (szvsz) csak nagyon erőltetve csúszik+elég jó a fékhatás is. Teszem hozzá, azt csak fullosan próbáltam, tuning nélkül biztosan rosszabb.

-
DigitXT
félisten
mindenhol csúszik
Egy nagy szart.
Fék is van rajta, és tök jól vezethető (mindkettő).
Épp erre céloztam a kacsás hasonlattal. Téped neki asszisztokkal
(összevissza), aztán csodálkozol, hogy nem jól fékez/kormányoz?
Vannak csúszkálós/kellemetlen autók a játékban. De nem ezek.
-
aelod
veterán
Én nem hekkelek de szépen haladok. Igaz van amit nem tudok megcsinálni mivel nincs elég arany hozzá. Egyszer kipróbáltam ezt az online multit. Hát borzalom laggos. És mindig arra mennek az ellenfelek, hogy kilökjenek. Kicsit neked jön és olyan mintha 400-al beléd menne. Ez elég bosszantó tud lenni. Most jelenleg 62-es szinten vagyok. Majd lesz valami, unaloműzésként játszom nem vagyok rápörögve annyira. De még mindig a legjobb autós játék mobilra

-
Petya25
őstag
Én még annyit se mentem vele, hogy eltüntesse a régebbi verzióban az ajánlott küldetések közül, mindig bedobta. Szerintem is elég elkefélt ez a rész. Van még pár gyíkság, de azokkal lehet együtt élni, pl a botok is kiforgatnak, meg ütközéskor 90 fokot fordít egy lehetetlen irányba...
Jött update, a személyes stat nem javult ki, 4 új autó, 3 flashback, 4 új széria a kocsikhoz.
-
Org
aktív tag
-
Aladdin
aktív tag
En nem tudom levinni a nascart ilyen jo idore, de asszem nem is akarom

A Zondaval, meg a tobbi ilyen szupersport autoval az a bajom, h F1 kozeli sebesseghez hosszu a fekut, marmint egy F1- hez kepest. En is nehezem tudom beloni a fektavot. F1-nel talan jobban belovom, ott meg a kanyarokkal van a bajom. Ha lassan megyek kicsuszik, ha tul gyors, akkor megint kicsuszik. Arra nagyon ra kell erezni. Legalabbis nekem ido kell hozza... -
Petya25
őstag
ABAB csak E-re volt jó mikor nekiestem, az azért durva.

Tényleg elég nagyot írthatott a userszámban a Daytona nascar, gyanítom inkább a gyíkok eshettek ki. 1500 dodóért cserébe kb 7 mp-et javítottam, és most kb az 1400. helyen vagyok.
30 ezred még kell a B-hez, ez a hely eddig a B eleje volt.
-
Petya25
őstag
Este ránézek, nem fullosan mentem szinte egyik géppel sem, van benne tartalék, csak nem akartam újra és újra megfutni az időket feleslegesen amíg B-ben vagyok.
A Trackside féle Renner se használja ki a lehetőségeket, ha csak 500k-ig jutott.Ja meg a VANTAGE-ről jut eszembe.
Sok értelme van betenni, meg megszerezni, ha gakorlatilag sehol nem fog kelleni.
423 golddal / 89,3 PR-rel kivihető az event (+nyersz 80 goldot).
Futsz vele 2 gagyi futamot meg egy TT-t és kész, a Porsche végigtolta a szériát.... -
DigitXT
félisten
-
TpS
őstag
Más pályán nem gyengék a botok, de itt nagyon. Richmondon 20 kör alatt 2x leköröztem, úgy hogy még drifteléssel is szórakoztattam magam, ez nagyon gyengus. Korábban ezen a pályán, volt hogy napokig próbáltam megcsinálni, mert állandóan kilöktek, vagy nem tudtam első lenni.
-
-
-
aelod
veterán
Hát az egyenesben nem mindig érem utol őket viszont olyan féktávokat "találok", hogy ráesek belső íveket az opponentekre és már meg is vannak. Vagy külső íven ba betapad de ez a rizikósabb. Csak akkor működik ha fullos a kocsi, ha sérült akkor már dobja is magát és megy a drift.
Pláne egy orrnehéz viperrel. 
-
DigitXT
félisten
Mondjuk ahogy te nyomod, nem csodálom, hogy nincs kihívás.

TSM ellenfélként szinte mindig köröket kapsz az arany autóidban.
Tudom, hogy nem vagy fakezű (TT), de hidd el: több kihívás lenne
a karrier, ha nem butítanád nulláig az AI-t pl. 3 km Endurance-szal.
Más kérdés, hogy ha most egy második profilodról beszélsz.
Ui: nekem néha van nehéz verseny, pedig fullos a kocsi: ki érti ezt?
-
BikaGT
csendes tag
Értem a "megjegyzésedet", de azért a Xiaomit nem nevezném vacaknak. Abszolút az "A" brandek közé tartozik a kínaiak közül. Ázsiai viszonylatban (a régiót tekintve) a Huawei-t is veri. Az EU-ba is csak a google-al folytatott szabadalmi, jogi hercehurcák és jogdíjak miatt nem jött - még. Nekem ez már a második ilyen márka és teljesen elégedett vagyok vele.
-
Petya25
őstag
Azt vettem észre, hogy a személyes (bal fölső) statisztikában a frissítés óta eltűnt a trófeákból több ezer korábbi GOLD trophy (kb 6000 van miközben event meg 7200), de kb nem jelent semmit, a bal oldali listában jól hozza, már ha valaik ez érdekel, ott 10000 van... Ha összevetem valakivel a barátlistáról akkor elég fájó látni a ca 6000 vs 10000 trófeát. Nem tom másnál ez hogy néz ki, ha van időd nézz rá és igazold vissza légyszi.
Meg azt realizáltam, hogy a Flashback futam hiába sikerül goldra az OTHER kategóriába kerül tehát rontja a statot, ez is egy fos.... -
szaszyka
senior tag
Üdv. Nekem SE-n IOS10.3.3-al is csinálta ezt,demost a 11.0.1-el is el szokta játszani. Szerintem is a telefon mozgása, rázkódása zavarhatja be a giroszkópot. Én azt szoktam, hogy ha szüneteltetem a játékot úgy, hogy a kijelzőt is le kell zárnom, a telefon feloldása után, a játékba visszalépve várok pár másodpercet a resume megnyomása előtt, illetve a várakozás közben vízszintesen tartva kicsit billegtetem a telefont lassan jobbra-balra,mintha kormányoznék. Így csinálva még nem volt gondom a resume után, de hirtelen kapom fel a telefont, és azonnal resume, én is így járok, mint te.
-
-
TpS
őstag
Időnként rápróbálok, hátha javítottak rajra, de nagyon gyeszura még mindig. Nem értem, hogy ilyen gagyi megoldást miért nem javítanak. Már 10 évvel ezelőtt is játszottam online játékot pc-n pl. a grid-del, és teljesen király volt, nem ugráltak az autók összevissza. A mix-em most tuti erősebb vas, mint az a pc-m, amin játszottam, a netről nem is szólva. Amúgy az androidos verzióban, ha nyomok 6-8 menetet, egy idő után elkezd laggolni, ilyenkor újra szoktam az RR3-t indítani. Valószínűleg van egy kis erőforrás szivárgás a programban, vagy ki tudja. Kidobálni sose szokott, azzal nincs gondom.
Nem nyomtam túl sok online menetet, de csak egyszer találkoztam ilyen törős-zúzós gyíkarccal, általában lemennek rendben a menetek, csak mivel szinte minden autó ugrál összevissza, ezért sokszor nem lehet előzni zúzás nélkül, mert egyszer csak már előtted van, és már nem tudok kikerülni.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Stratégiai biztonsággal védekeznek a dráguló memóriák ellen a gyártók
- További aktív témák...
- Precision 5690 FHD+ IPS Intel Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 1TB 32GB magyar vbill gar
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS érintő Ryzen 5 PRO 7540U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- GamingFórum.hu - Meghívó link
- ThinkPad T14 Gen1 14" FHD IPS i5-10210U 16GB 256GB NVMe IR kam új akku gar
- X13 Yoga Gen3 27% 13.3" QHD+ IPS érintő i5-1245U 32GB 512GB ujjlolv IR kam aktív toll gar
- Dell Latitude 7320 i5-1145G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó garancia / Akku : 100%
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3842, 100% Akkumulátor
- Hibátlan, megkímélt! II Lenovo ThinkPad T540p II i7-4800MQ I GT 730M I 8GB I 256 GB I 15,6" FHD
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Tudod: "Drágám, neked is pont ugyannyi időd volt rá!" 
Vagy hogy van ez?
(meg se merem mondani, meddig húztam fel a tunyigokat)


, azért assziszt nélkül egy viszonylag hosszabb pályán kimérni a féktávokat egy új kocsival szerintem ez A "feladat". A tapadós, de kicsit lassabb kocsikkal az ember nem száll el azonnal, ott pályán maradsz - és vihed tovább a kőrt - , de a gyors és csúszkálos kocsiknál, főleg mikor offtrack rögtön kivág, azért kell futni párat, és ez főleg hosszabb pályán macerás.






