Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rootmin
tag
Oké, elismerem, hogy vannak veszélyei a dolognak. Én is írtam, hogy nem kezdő téma

Ettől függetlenül -szerintem- kellő háttérismerettel és tapasztalattal simán csinálhat jobb vezérlést is a gyárinál.
Laikusan nem szerencsés ezzel elkezdeni kísérletezgetni, de ha tudja az ember, mit csinál...
Én villamosmérnök hallgató vagyok, még hiányzik jópár szakmai tárgy (beágyas dolgok) hogy azt hihessem, értek hozzá
, de ismerek több embert, aki képes lenne ilyesmit csinálni. Sőt, az egyik haverom pont klímavezérlő termosztátot csinál szakodogának, ami az egyik új, modern egyetemi épület beépített (buta) vezérlőjét hivatott leváltani, ha elkészül. -
Eggyel feletted a megoldás.
Mondjuk aki gondolkodni tud, az előbb végiggondolja, hogy meg tudja-e oldani?
Aki nem tud, az eddig is bármikor ki tudta magát nyírni kazánnal, ha akarta :S
És a legtöbb szénomonxidos, kazánrobbanós baleset még mindig olyan dolgokkal történik, amiben a legbonyolultabb dolog a bimetál. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10750H 16/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10750H 16/512 QUADRO T1000 4GB
- Boya BY M1/AV Jefe TCM-100 lavalier mikrofonok
- Mantona Luis Retro kamera hátizsák fekete
- 2db Sony 128GB Uhs-II/U3/V90 és 1db Kingston 256GB Uhs-II/C10/V90
- DXRACER Prince L gamer szék
- Garmin Vivomove 3S Hybrid okosóra Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!