Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • E2E4

    aktív tag

    válasz Nigér #6035 üzenetére

    Bootloop hiba, ha jól sejtem.

    Az LG Magyarország a G4 esetében elismerte ezt a hibát és a 2 éves szavatossági időn belül díjtalanul javították a készüléket.
    Bár a V10 esetén nincs olyan állásfoglalásuk, hogy elismerik ezt a típushibát, mégis lehet olvasni itt a topikban néhány ilyen hibáról. (Statisztikát azért nehéz készíteni, mert a V10 tulajok tábora egyébként is jóval kisebb számú (volt), mint a G4-eseké, így itt a néhány hibajelenség is lehet akár akkora nagyságrendű, mint a G4-eseknél a bootloop hibás telefonok számossága.)

    Egy próbát esetleg megérhet még az, hogy kéred a hiba, 2 éves szavatosságon belüli díjtalan javítását. (Már ha a szavatossági igény elismerése mellett nem határolódnak el ettől aránytalan többletköltség miatt, mivel az általad írt javítási ár nagyjából a készülék használt piaci értéke.)

    Idézem azt a GVTI állásfoglalást, amit a saját esetemben is írtak: "A termékszavatosság szabályai szerint a fogyasztó követelheti a gyártótól (forgalmazótól) az általa történő forgalomba hozataltól számított két éves határidőben, hogy a termék hibáját javítsa ki. A gyártó ebben az esetben a kötelezettsége alól csak akkor mentesülhet, ha a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető vagy a hibát jogszabály, illetve hatósági előírás okozta."

Új hozzászólás Aktív témák