2019. április 23., kedd

Gyorskeresés

Az LG Magyarország állásfoglalása a G4 "bootloop" hibájával kapcsolatban

Írta: | Kulcsszavak: LG . G4 . H815 . bootloop . hiba . meghibásodás

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Ez a bejegyzés rövid lesz, de sokaknak hűsítő fellélegzésként fog hatni. Aki követi az LG G4 fórumtopikot, az tudja, hogy gyakran előkerülő vitatéma a "bootloop hiba" én pedig ezzel kapcsolatban kerestem meg az LG Magyarország sajtóosztályát, hogy hivatalos állásfoglalást közöljön a témában.

A válasz Kónya Beátától (regional PR specialist) érkezett. A kérdéseim az alábbiak voltak:

1.) Létezik a "bootloop" néven emlegetett hibajelenség? Ha igen, az mely LG G4 gyártási időszakokat érinti?

2.) Az LG Magyarország csupán 1 év jótállást biztosít a független készülékekre, sok felhasználónál ez már lejárt vagy hamarosan le fog járni. Az LG Magyarország márkaszervizei a szavatossági idő alatt is javítani fogják az ezzel meghibásodott készülékeket?

Az LG Magyarország hivatalos válasza:

"Vállalatunk, az LG Electronics elkötelezett amellett, hogy a legmagasabb minőségű termékeket és ügyfélszolgálati, valamit szervizelési szolgáltatásokat nyújtsa vásárlóinak. Így kérjük, hogy azok a vásárlóink, akik az LG G4 okostelefonnál bootolási problémát tapasztalnak, forduljanak vagy ahhoz a mobiltelefon-szolgáltatóhoz, ahol a készüléket vásárolták, vagy pedig a legközelebbi LG szervizközponthoz ([link]). A hibát a jótállás keretében költségmentesen javítjuk. Kérjük, hogy azok a vásárlók, akik a G4 készüléküket nem valamely mobiltelefon-szolgáltatónál vásárolták, szintén a legközelebbi LG szervizközpontot keressék fel. Független LG G4 készülékek esetén Magyarországon a 12 hónap jótálláson túl, a 12 hónap szavatossági időn belül orvosoljuk a G4-es telefonok bootloop jelenségét. Az okozott kényelmetlenségért az érintett vásárlóink szíves elnézését szeretnénk kérni."

Mit jelent ez?

Egyrészt az LG hivatalosan is elismeri, hogy tud a hibáról. Másrészt pedig akinek csak 1 év jótállása (garancia) van, az is fordulhat a vásárlás napjától számított 2 évig (szavatossági idő) az LG márkaszervizéhez ennek a hibának a kijavításért. Szóval a számlákat jól tegyétek el!

Sajnos arra vonatkozó információ nincs, hogy mely gyártási időszakot érintheti a hiba. A fórumos tapasztalatok szerint eddig csak tavalyi, az első néhány hónapban gyártott készülékkel fordult elő.

Le vagyok maradva, mi az a "bootloop hiba"?

Bár nem klasszikus értelemben vett bootloop, de ezt a nevet ragasztották rá a fórumozók. A lényeg tömören csak annyi, hogy néhány felhasználónál a készülék egyik pillanatról a másikra kikapcsolt és újbóli bekapcsolásra csak a boot képernyőig (LG logó) jut el, de nem tud bootolni. A hiba hardveres eredetű. A fórumos visszajelzések szerint a márkaszerviz átlagosan 1-3 napos átfutási idővel javítja (főpanel cserével).

Hozzászólni az LG G4 fórumtopikban lehetséges!

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.