Új hozzászólás Aktív témák

  • SYABi79

    csendes tag

    Sziasztok!
    Megpróbálom röviden leírni a saját V10 történetemet.
    Bő 2 hónapja "Demigod crash handler" zöld képernyővel indult újra a telefonom miközben telepített egy alkalmazást.
    Utánanéztem mi is ez, kiderült számomra, ez a V10 bootloopja. Kipróbáltam a telefon fagyasztását, amit javasoltak. Ez kb. 5 perc működési időt adott nekem, egy gyári visszaállítás pont belefért.
    Gondoltam kikukázhatom a telefont innen, mivel nagyjából 16 hónapos lehetett. Tudtam, hogy gari már nincs, tisztában voltam azzal, hogy a G4nél ismerték csak el a bootloopot.
    Másnap arra jutottam, hogy próbálok reklamálni az LGnél. Ezt az Lg honlapján Livechat formájában tettem.
    Egy kedves ügyintézővel beszélgettem, és arra jutottunk, hogy a telefont az LG szervize bevizsgálja garanciális kereteken belül. Elküldtem a telefont másnap a szervizbe. Egy hétre rá kaptam egy hívást, lehet menni a telefonért. Nem éri meg megjavítani (főpanel csere), de adnak egy hivatalos szakvéleményt, amiben azt állapítják meg, hogy a gsm boltnak raktárról cserélnie kell a telefont, mivel az javíthatatlan (továbbra is garancián belül).
    Ez egy régebbi telefonnál kicsit érdekesnek tűnt (eleve 0 saját raktárkészlet a boltban).
    Elmentem a gsm boltba, ahol azt mondták, hogy ezt a telefont az LG "gagyi házi" szervize vizsgálta be, majd ők külön bejuttatják a Telemaxhoz, az majd kijavítja. Azt is hozzátették, mindenféleképpen megoldják a problémámat.
    Hetek múlva a Telemax visszadobta a telefont, adott mellé egy 100k körüli főpanel csere ajánlatot. A gsm bolt ezt nem akarta kifizetni.
    Én persze ismételgettem nekik emailben, telefonon, hogy ott az LG szerviz hivatalos állásfoglalása, ahhoz tartsa magát.
    A vége az lett, hogy a bolt saját sufni szervizében, akárhonnan beszerzett főpanellel kijavíttatta a telefonom.
    Erre persze másfél hónapot kellett várnom összességében.
    A telefon amúgy jól működik.
    A lényeg, hogy senki ne hagyja annyiban, ha ilyen módon romlik el a telefonja. Lépjen kapcsolatba az LGvel, ők végig segítőkészek voltak.
    Igazándiból a gsm bolt is.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés