Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    Nos V10 Kijelző cserével kapcsolatban ezt kaptam. Ti mit tennétek? (lehet hagyom az egészet a f***ba)

    A következő lehetőségek állnak rendelkezésére:
    1, A leggyorsabb megoldás, ha magát a hibát bemutatva a vásárlás helyén bemutatja és szavatossági javítást/cserét kér tőlük.
    2, Lehetősége van a szakszervizünkbe is visszaküldeni a készüléket, hogy bevizsgálják azt.
    Amiben segíthetünk, hogy a bevizsgálást és a készülék visszajuttatását úgy kezeljük, mint amikor jótállásos volt a terméke.
    Ami fontos ebben az esetben, hogy ha a kijelző csere nem oldaná meg a problémát (ahogyan ezt korábban írta, jelezték is Önnek, hogy a kijelző csere nem feltétlenül jelent megoldást) és cserét javasolnának, akkor erre egy szakvéleményt állítanának ki, amit (a telefonnal együtt) a vásárlás helyére kellene bevinni, ahol a szakvéleményt bár figyelembe vehetik, de sokszor maguk is bevizsgálják a terméket, mielőtt megoldást adnának.

    Ezzel időt veszíthet.

    Amennyiben mégis ezt a megoldást választáaná, úgy kérem ezt jelezze felém, hogy a szervizzel felvehessem a kapcsolatot, jelezzem feléjük, hogy jótállásosként kezeljék az Ön készülékét!

    Üdvözlettel,
    XY
    LGE
    Ügyfélszolgálat

    Egyik helyre sem tudom személyesen felvinni és a pillanatnyi beégés jelenség a korábban leírt mód tapasztalható/elenyésző, de jelen van!

    MD
    L

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés