Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#20) lenox válasza mzso (#19) üzenetére


lenox
veterán

Hat sajna mar torlodtek. Altalaban opengl-t szoktam megjelenitesre hasznalni, de ennel csak siman a windows apival kirajzoltam bitmapkent. Azota masik progiban mar hasznalom az opencl/opengl interop funkciot, szoval grafkartyan belul atmegy opengl-be a pixel adat, ennel meg visszajott cpu mem-be, es onnan rajzolodott ki.

Ezt valoszinuleg meg lehetne csinalni opengl-lel is hasonlo sebesseggel. Marmint shaderekkel, ugy ertem. Meg amugy ha csak az lenne a cel, hogy hasonloan kinezo kepet rendereljunk, azt sokkal gyorsabbra is meg lehet csinalni, opencl-le, vagy opengl-lel, vagy mashogy, de nem az volt a celja. Pl. perlin-noise szamolas szamitasigenyes, ki lehet rakni texturaba, csak akkor a sebessegbol nem derul ki, hogy milyen lenne, ha ezt is szamolna.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.